Tesla Cybertruck se převtělila do nového kladiva. Získat ho není vůbec lehké.
U důležitých modelů automobilky rády posilují marketing záplavou tematicky spojených doplňků. Vzpomeňme si na butik Renaultu napěchovaný hračkami, sportovním vybavením a konfekcí věnovanou modelu 5. Stejně důležitý je aktuálně Cybertruck pro Teslu.
Vzhledem ke zpožděné výrobě měl Elon Musk dostatek času na vymýšlení doprovodných produktů. Portfolio spojené s Cybertruckem není pestré, ale zato promyšlené. Připomíná totiž i notoricky známé události, které jej doprovázejí. Například krátké kalhoty, reagující na kontroverze doprovázející vývoj akcií Tesly. Pak jsme tu měli CyberBeer, protože zlatavý mok si po náročném dni rádi dáte, zvláště ze CyberSteins pohárů. A samozřejmě nesmí chybět nerezový otvírák CyberOpener.
Nyní Tesla přichází s novým CyberHammer, kladivem ve tvaru Cybertrucku s dlouhou násadou. Vyrobeno jich bude 800, ale na trh se budou dostávat postupně, aby je hned nevykoupili spekulanti. Přístup k nim nebude mít každý. K dispozici budou za „věrnostní body“. Ty sbíráte tím, že někomu doporučíte Teslu a on při nákupu zadá váš osobní kód. Takové stvrzení doporučení.
CyberHammer odkazuje na show, kdy během prezentace udeřil designér Tesly Franz von Holzhausen několikrát do dveří velkým kladivem, aby demonstroval odolnost karoserie. Myšlenku stvrzuje i potisk „Franz“ na kladivu. Možná do budoucna přijde i set koulí na petanque, protože Holzhausen následně rozbil okno Cybertrukcu kovovou koulí.