Tak proč do toho cpou tak silný motor?:-D A redaktor motoristického magazínu by měl vědět jaký je rozdíl mezi rychlostí a zrychlením!
Ne vždy chceš využít plnou sílu motoru, kterou máš k dispozici. Pokud vezeš děti nebo rodiče, asi těžko s tím budeš jezdit pomalu s plynem na podlaze. :)Na druhou stranu, třeba alespoň ubude počet nehod, kdy lidé prostě Teslu nezvládli a narvali to někam do plotu nebo do zdi. :D
Dislajkující evidentně rádi vozí své postarší rodiče v autě, co dá stovku za 2,7s. :D
Ten mod pro vystupování mají snad všechna auta se sedadly s pamětí, ne?
To asi ano, ale jen u elektomobilů by jeho časté používání asi mohlo výrazněji ovlivnit dojezd nebo délku dobíjení? ;-)
Já si ty módy ve svém autě "přepínám" tak, že buď sešlapuji pedál plynu rychle, nobo pozvolně.
U elektromobilů Tesla to zřejmě není tak jednoduché, když tam museli přidat takový mód? ;-)
Oni hlavně bojují o dosažení slibovaného dojezdu. Když na to opakovaně šlápnou na dálnici z 50km/h na 200 km/h, když se budou nahánět s dvoulitrovým dieslem, tak jim spadne dojezd na polovinu a když v tom budou pokračovat tak po 50km stojí na dálnici bez šťávy.
Zajímavá myšlenka,ale nemyslím si, že reálná.Nač by usilovali o dosažení dojezdu, který je prostě průměrný? Dle EPA dojezd reálný je. Ovšem, pokud bych jezdil pouze po dálnici (a navíc 200 km/h), bude logicky spotřeba větší než spotřeba (tudíž i dojezd) průměrná, je to stejné jako u spalováku. :)Mám dojem, že na yt byly nějaký videa, kde třeba i Bjorn jezdil Teslou po německé dálnici, při rychlosti 200 km/h by ten dojezd měl klesnout někde ke 200 km.
Už jeden z prvních majitelů Tesly popsal svou první zkušenost z dálničního provozu po nákupu, kdy přejel s nabitou teslou z holandska do německa a v euforii z neomezené rychlosti na to začal šlapat tak, jak byl zvyklý z dieslu a jak praktikovalo jeho doprovodné vozidlo. Velmi rychle zjistil, že dojezd mu klesl na 50% a hned sundal nohu z plynu, aby vůbec někam dojel k nabíječce. A to je realita vozu tesla a jejich známé, obvyklé ploužení po dálnici. Pokud s tím jezdí technicky zdatný člověk, tak ten si to ohlídá, ale když s tím jezdí např. manželka, pak je tam takový omezující mód praktický. Jinak byste pořád řešili co s autem a manželkou s vybitou teslou kdesi v prkvančicích.
Möd omezuje akceleraci, nikoliv maximání rychlost. Od toho prvního máme nohu na plynu a pro druhé tempomat. Baterie se nevybíjí dík akceleraci, ale dík využití vyšší rychlosti po delší dobu. Omezení akcelerace je i omezení bezpečnosti v mezních situacích.
je vseobecne znamo, ze u dieselu cim rychleji jede, tim mensi ma spotrebu, takze pri dosazeni rychlosti 428.3km/h jiz naftu nespotrebovava, ale vytvari, te tedy potreba nasledne zastavit na cerpaci stanici a prebytecnou naftu jim prodat :-O
Pokud jedete obyčejným a zcela běžným dieslem se sedumdesátilitrovou nádrží tak máte i v takovém režimu dojezd kolem 1000km. S teslou se dostanete na 50km. Takže asi tak.
Ještě i já pamatuju dobu, kdy žádný auto nedalo na nádrž 1000 km a není to zas tak dávno :-D
"Tesla přichází s módem pro ty, kteří nesnášejí rychlost. Utlumí akceleraci"Plavaren prichadza s programom pre tych, co sa nevedia potapat. Skrati odrazovy mostik.Rychlost a akceleracia su dve uplne odlisne veci. Rychlost je stav v danom case, zrychlenie je pomer dvoch rychlosti medzi dvoma bodmi na casovej ose."Rychlost je charakteristika pohybu, která nám sděluje, jakým způsobem se mění poloha tělesa (hmotného bodu) v čase.""Zrychlení (akcelerace) je charakteristika pohybu, která popisuje, jakým způsobem se mění rychlost tělesa (hmotného bodu) v čase."
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.