Tesla představila Model X. Odveze sedm lidí i 2,3 tuny těžký přívěs

Tesla představila Model X. Odveze sedm lidí i 2,3 tuny těžký přívěs

Po několika odkladech dnes Tesla brzy ráno našeho času představila svůj první crossover, který nese označení Model X. Zájemci se mají těšit na technický základ z Modelu S vylepšený o řadu praktických věcí. Hlavním tahákem budou zadní vzhůru výklopné dveře, sedmimístný interiér nebo zavazadelník pod přední kapotou i klasicky vzadu.

Testy | Elektromobily | Luxusní auta | Tesla

Test Tesla Model S: Úplně jiná

Elon Musk během prezentace ukázal praktické výhody nové Tesly Model X. Vzhůru výklopné dveře umožní nastoupit do automobilu i v případě, že vedle vozu těsně zaparkují jiná auta. Má to ale háček v tom, že se tento systém týká pouze zadního páru dveří, takže se za volant budete stejně muset nasoukat přes zadní sedačky.

Dveře vyklápěné nahoru pak znamenají také ještě jednu výhodu v podobě opravdu velkého vstupního otvoru, což pro změnu zjednodušuje přístup do třetí řady sedadel. Zadní cestující mohou očekávat zcela rovnou podlahu a vypadá to, že místa bude ve druhé řadě dostatek.

Model X umí ve své základní verzi 90D zdolat akceleraci z nuly na 96 km/h za 4,8 s a na jedno nabití ujede až 413 km, samozřejmostí je i pohon všech kol. Příplatkový paket Ludicrous Speed zkrátí čas zrychlení na 3,2 s.

Nová Tesla také zvládne utáhnout až 2268 kilogramů těžký přívěs, díky vzduchovému odpružení pak můžete zvednout podvozek až na 230 mm. Z praktických vychytávek stojí za zmínku také zadní nosič na kola nebo lyže, který se jednoduše zacvakne do vozu.

Design | Tuning | Elektromobily | Sedany | Tesla

Společnost Mansory upravila Teslu Model S. Vyšší výkon nečekejte    

Podrobné představení a fotogalerii s kvalitními obrázky zatím Tesla ještě nevydala. Hned jak se tak stane, přidáme je do článku. Zatím se můžete podívat třeba na ranní prezentaci na videu. 

 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků