Tesla postupně končí výrobu Modelu S 60 a 60D. Uvolňuje místo Modelu 3

Americký výrobce elektromobilů se připravuje na výrobu Modelu 3. Omezuje proto výrobu nejlevnějších verzí sedanu Model S.

Už jen méně než měsíc. Tolik času zbývá zájemcům o sedany Model S 60 a 60D na vyplnění objednávky. Tesla chce 14. dubna ukončit příjmání objednávek na tyto nejlevnější verze Modelu S.  

Za všechno může příchod nejnovějšího Modelu 3. Americká automobilka dělá vše, aby naplnila sliby o brzkém příchodu dosud svého nejlevnějšího modelu. Cena má začínat na přibližně 880 000 českých korun, pokud bude poháněn baterií s kapacitou menší než 60 kWh. 

Připravuje Tesla další elektrické SUV? Spekuluje se o novém Modelu Y

Připravuje Tesla další elektrické SUV? Spekuluje se o novém Modelu Y

Model S 60 představuje to nejlevnější, co momentálně společnost má. Cena tohoto základního modelu se pohybuje kolem 1 578 000 Kč. Za tuto částku dostanete softwarově limitovanou kapacitu baterie na 60 kWh. To podle testů stačí na dojezd 390 km. Zrychlení z nuly na sto zvládne tento sedan za 6,2 vteřin a dosáhnete s ním maximální rychlost 190 km/h. 

Podívejte se na naší fotogalerii Modelu S:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 16 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků