Tesla postupně končí výrobu Modelu S 60 a 60D. Uvolňuje místo Modelu 3

Americký výrobce elektromobilů se připravuje na výrobu Modelu 3. Omezuje proto výrobu nejlevnějších verzí sedanu Model S.

Už jen méně než měsíc. Tolik času zbývá zájemcům o sedany Model S 60 a 60D na vyplnění objednávky. Tesla chce 14. dubna ukončit příjmání objednávek na tyto nejlevnější verze Modelu S.  

Za všechno může příchod nejnovějšího Modelu 3. Americká automobilka dělá vše, aby naplnila sliby o brzkém příchodu dosud svého nejlevnějšího modelu. Cena má začínat na přibližně 880 000 českých korun, pokud bude poháněn baterií s kapacitou menší než 60 kWh. 

Připravuje Tesla další elektrické SUV? Spekuluje se o novém Modelu Y

Připravuje Tesla další elektrické SUV? Spekuluje se o novém Modelu Y

Model S 60 představuje to nejlevnější, co momentálně společnost má. Cena tohoto základního modelu se pohybuje kolem 1 578 000 Kč. Za tuto částku dostanete softwarově limitovanou kapacitu baterie na 60 kWh. To podle testů stačí na dojezd 390 km. Zrychlení z nuly na sto zvládne tento sedan za 6,2 vteřin a dosáhnete s ním maximální rychlost 190 km/h. 

Podívejte se na naší fotogalerii Modelu S:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků