Co to tady melete, kdo vám nakukal že to bude zrovna auto? :-DLOL :-D:-D
Možno to bude zdvojnásobenie dojazdu Tesly na 1.000 kilometrov...Keď v podstate aj Opel má auto, čo dokáže na jedno nabitie prejsť 500 kilometrov, tak to znamená, že technológia batérií sa posunula výrazne dopredu.
Tesla má 400-613 km dle NEDC (stejně nerealistická hodnota jako u Opelu) v závislosti na modelu a možnostech Vaší peněženky. V poslední době se vyjádřili tak, že větší baterku dlouho neuvidíme. Asi si jsou vědomi, že poskočení o 30-50 km víc zákazníků nepřinese. Já to tipuji na větší baterii tak v první polovině 2018, kdy už bude Gigafactory 1 mít rezervu v produkci pro Model 3 a Tesla Powerwall/Powerpack.
jenže opel nemá zdaleka takovej výkon jako tesla S.. Jenže Tesla má u S-ka na výkonu postavenej marketing, takže se od ní težko dočkáš auto, co by mělo 150kW, což by na to auto bohatě stačilo, výrazně by klesla spotřeba a prodloužil se dojezd... Akorát by se nemohli chlubit tím, že to na stovky vystřelí pod 3s...
Ale dočkali sme sa už dávno. Tesla model S so zadným pohonom (veľký zadný motor) má síce špičkový výkon x stoviek koní, ale trvalý len cca 100 koní.
Nominalni vykon ma zhruba 200kw...
To by ale Tesla nesmela pouzivat levne 18650 clanky, ktere si koupis v kazdem lepsim elektro obchode.
Víš ouplný houno.
18650 je jen rozměr. Ty, co používá Tesla, si v obchodě nekoupíte, má totiž vlastní složení. To je jako tvrdit, že nějaká restaurace používá na špagety sýr z balení po 1kg. Mimochodem po nájezdu Gigafactory 1 přejdou na jiný rozměr, který bude lépe vyhovovat jejich potřebám.
Zatím nic nepředvedli. Nejlevnější a nejúčinější jsou články 18650, které chrlí dva asijští velkovýrobci. Na ně jezdí dětské autíčka malého musca i velké autíčka velkého musca. Není v nich žádný velký rozdíl. Jenom v tom, že v malém autíčku jsou 4 kusy a ve velkém asi 4 tisíce.O tom, že by američani něco mohli vyrábět si nechej jen zdát. Všechny suroviny drží firmy z číny. Takže halu si může musc postavit třeba 1x1kilometr a nazvat to třeba gigamegafactory, ale pokud mu číńani nepošlou surovinu, tak si tam můžou hrát třeba americký fotbal.
Já nevim jestli ste opravdu tak blbej nebo jenom omezenej.
Já si tipnu, že to na 99% nebude auto, co představí, ale autor článku má zřejmě lepší zdroje jak kdokoliv jinej (a nebo je prostě debil).
Já si tipnu, že na 99% je autor prostě debil. :-D
Všichni spekulují, co to bude, ale tady mají zřejmě jasno... :-D:-D:-DTesla product unveiling on the 17th (unexpected by most), followed by Tesla/SolarCity on the 28thMoving the Tesla announcement to Wednesday. Needs a few more days of refinement.Osobně to vidím na 80% střecha, 19% baterie/inverter, 0,9 % něco jiného, 0,1% auto...
Asi tak.
Co to tady píšete s odpuštěním za sračky? Jaké uvedení nového vozu? Jak víte, že Tesla bude uvádět nový vůz? Nic takového neslíbili. Tohle je fakt horší než Blesk a Super dohromady.
neřeš blbosti...řekni mi prosím tě radši tu spotřebu B-]
To není blbost, celý článek je nesmysl. Žádné auto představeno být nemá a s největší pravděpodobností ani nebude. Kdyby chtěli představit nové auto, nejspíš to udělají jako dosud, tzn. že pozvou vybrané majitele a akcionáře Tesly. Tohle bude nejspíš o autopilotu, Tesla glass, nebo možná i nějaký jiný produkt netýkající se aut.
Autor zapomněl uvést průměrnou spotřebu...:-|:-/:-(
50kg uhlí na 100:-D
A všechny saze padnou na tvojí zahrádku ;-)
Alebo aj nie, že? Uhlie nie je jediné palivo na výrobu el. energie.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.