Tesla odhalí své elektrické „BMW řady 3“ v březnu 2016

15 komentářů

runner42
4. září • 9:23

Splnila Tesla vůbec někdy nějaký časový plán?

Ja
4. září • 20:14

Bohuzel za problemy s rozjezdem novych linek nemuze ani tak Tesla, jako spis neskutecna byrokracie potrebna k rozjezdu vyroby, kvuli tomu, ze farbrika lezi v oblasti castych zemetreseni.Nase firma stavi tu lakovnu a nekolik mesicu zpozdeni pouze kvuli tomu, ze inspektori kontroluji kazdy jediny kotvici sroub a kde jakou ptakovinu...

logika
6. září • 9:18

Jestli tu stavbu v oblasti častých zemětřesení vymyslel takový skvělý vizionář jako E. Musk, tak to asi není třeba nijak zvlášť kontrolovat. Že by měl nějakou vizi, že tam nikdy žádné zemětřesení nebude? Zřejmě ale nikdo nepředvídal, že to někdo bude tak pečlivě kontrolovat a kvůli tomu to nabere určité zpoždění.

Sarcasticus
4. září • 12:28

V oblasti svého financování Tesla možná nějaký plán celkem dodržuje, tedy včasné inkasování dotací, vybírání záloh předem od zájemců, atp? ;-)

Anonymizovaný
5. září • 19:37

Já si nemyslim, že by Tesla byl projekt, který má vydělat peníze. Musk je označován za vizionáře a s jeho penězi (rozumějte s miliardami dolarů) může v klidu (spolu)financovat takovej kolos, jako je Tesla a dát tím světu něco, co by jinak konkurence nikdy neudělala, protože ropa zatim sype. Jeho snem není vydělat, ale dát světu něco nového.

Art Vandelay
4. září • 13:48

Akych dotacii?

Spekulace
7. září • 10:29

Vzhledem k tomu, že TESLA zatím není v zisku, tak to určitě někdo dotuje - část nejspíš majitel a část další investoři, případně i někdo další?

Art Vandelay
7. září • 13:30

Ano, sukromni investori do nej dalej investuju a vykrivaju momentalne velke investicie do rozsirenia vyroby, rozsirenia predajnej siete, supercharger siete a vystavbu gigafactory a vyvinu novych modelov...

xXx
6. září • 20:21

zkopírováno z jiného článku o Tesle:
TO SE TO PODNIKÁ ZA DOTACE:
1) "Jak tento proces funguje, aktuálně rozkrývá deník Los Angeles Times. Podle tamních kolegů vytvořila Kalifornia zastoupena agenturou Air Resources Board (něco jako odbor pro zdroje vzduchu) pro Teslu Motors takový systém podpory, který ji společně s federálním příspěvkem a dalšími lokálními dotacemi umožňují doslova sponzorovat každý jeden prodaný Model S na území tohoto státu částkou až 45 000 dolarů. U automobilu se základní cenovkou 69 900 dolarů je to už poměrně štědrá pobídka a docela začínáme chápat, proč Musk a jeho firma vystupují tak sebevědomě" http://www.autoforum.cz/zajimavosti/tesla-motors-... ... ...
2) "Zdaleka největší dotaci na nákup elektromobilu ale mají ve Washingtonu D.C., kde si z daní můžete odepsat až 50 % hodnoty vozidla do výše $19 000 a navíc není třeba platit 8% DPH. I přesto je tam ale výskyt elektromobilů nižší než v Kalifornii, kolem 2-3 na tisíc registrovaných aut." http://www.hybrid.cz/kalifornie-havaj-washingt... ... ...

Art Vandelay
6. září • 21:50

1. Kalifornske zakony su nastavene pre vsetky automobilky rovnako a boli nastavene davno pred tym ako Tesla existovala. Nissan dostava tiez vela "kreditov" od inych automobiliek, ktore nepredavaju tolko elektrickych aut. Nie su to ziadne dotacie a je to hlavne kvapka v mori oproti tomu kolko aut preda Tesla mimo Kalifornie2. Hlupost, uz som to tu viac krat spominal, je to najskor zle prelozene, daj americky zdroj

xXx
6. září • 20:19

tesal inkasuje obrovské dotace na každá automobil a zájemci o koupi dostávají dotace na každý koupený automovil, v některých státech to přesahuje i polovinu ceny, pokud to nevíte, je to smutné, že se ptáte a neumíte použít ani google nebo projít minulé diskuse o tomto střepu, bez dotací by si ani neškrtli

Art Vandelay
6. září • 21:59

Okrem kalifornskych kreditov, ktore dostavaju od inych automobiliek, Tesla nic nedostava. Chcel by som vidiet americky link, ktory potvrdzuje vasu vetu o dotaciach na polovicu ceny. Ziadny takyto link ale nemate, lebo je to uplny vymysel. Google vyuzivam velmi dobre, cize cize viem ze firmy ako GM a Chrysler boli zachranovane americkou vladou niekolkymi milidardami. Takisto Ford a Nissan maju niekolko miliardove pozicky od US vlady, ktorou minimalne Ford sa chcel vyhnut bail-outu. Realita je ta, ze Tesla nedostava ZIADNE dotacie. Ak si kupite v USA akekolvek elektricke auto, mozete si znizit danovy zaklad od 7500 do 10000 dolarov, podla toho v akom state zijete, nie je to ale ziadna dotacia, plati pre vsetky elektricke auta a ak je vase danove priznanie nizke, nemate nan narok. Este raz - ZIADNE DOTACIE a Tesla urcite nema ziadne zvyhodnene postavenie oproti inym automobilkam.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
xXx
7. září • 18:07

hlupákům je internet k ničemu, vámi uvedené dotace firmy splatily do posledního dolaru, Tesla je podporována ať přímo dotacemi továrně tak při nákupu auta, lidé nedostávají dotace na nákup elektromobiků, jak je to vě většině států USA a značném množství i mimo něj

Spekulace
7. září • 10:42

Jenže u GM a Chrysleru ty vládní dotace měly nejspíš sloužit k udržení určité úrovně zaměstnanosti- tedy o zachování pracovních míst? U TESLY nebo jiných výrobců elektromobilů se v případě nějakých státních podpor nejspíš očekávalo, že by za nějakou tu podporu vytvořili spoustu nových pracovních míst. Ale ten objem výroby je pořád neporovnatelný a zatím to nevypadá, že by se nějaký výrobce elektromobilů stal podobně velkým zaměstnavatelem jako tradiční automobilky?

Art Vandelay
7. září • 13:27

Ale Tesla ziadnu dotaciu nedostala. Pozicka, ktoru mala od Americkej vlady uz davno splatila...

Doporučujeme

Články odjinud