Tesla nemá v logu jen obyčejné písmeno "T". Co vlastně znázorňuje?

Pokud jste si mysleli, že logo automobilky Tesly je náhodné, není tomu tak. Elon Musk nedávno na Twitteru vysvětlil, co vlastně "T" představuje.
Tesla nemá v logu jen obyčejné písmeno "T". Co vlastně znázorňuje?

Logo výrobce elektromobilů v sobě skrývá víc, než si možná myslíte. Celé tajemství nedávno odhalil na sociální síti Twitter sám Elon Musk, když odpovídal na dotaz jednoho ze svých followerů. 

O design se postarala společnost RO-Studio z New Jersey. Písmenko "T" má v logu mnohem hlubší význam. Znázorňuje totiž průřez elektrického motoru, tedy srdce všech vozů Tesly. 

Tesla nedokázala splnit cíl dodávek pro minulý rok. Chybělo několik tisíc vozů

Tesla nedokázala splnit cíl dodávek pro minulý rok. Chybělo několik tisíc vozů

Původně bylo dokonce "T" na stříbrném štítě. Automobilka se ale rozhodla zjednodušit logo a štít odstranila. Kdysi také americká firma vystupovala pod názvem Tesla Motors. Od slova Motors ale upustila a už vystupuje jen jako Tesla. Dokonce i webová stránka kdysi zněla Teslamotors.com. Teď už stačí do prohlížeče jednoduše zadat Tesla.com. 

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

22.  5.  2019 | AutoRevue.cz | 49 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků