Mezitím tu roste další šílenost. Future Faraday právě potvrdil 64 124 rezervací za 36 hodin na svůj ultraluxusní baterkovej kočár! Poplatek je 5000 $.64 124 rezervací x 5000 $ = 320 620 000 $Starej Ponzi musí v hrobě rotovat závistí a ostatní dinosauři žačínaj bejt čím dál víc nervózní. :-D:-D:-DCena bude odhadem startovat tak na 150 až 180 000 $.Ta kára je větší než tank. Nekup to! :-D
Rezervace v tomto případě neznamená zaplatit zálohu. Tu muselo zaplatit jen prvních 300 lidí a ti dostanou nějakou lepší edici. Ti, co se do těch 300 nevejdou, budou potom umístěni na první místa pořadníku na normální verzi.A ten Faraday vypadá o dost líp než všechny tesly dohromady, už jen kvůli tomu panákovi ve vedení bych dal radši přednost téhle novince. Neznám totiž většího xindla, než je Musk. Pomlouvat konkurenci je malé a nízké a člověk by řekl, že pokud je tak chytrý, jak se prezentuje, tak to nemá zapotřebí. Na druhou stranu rozhejbal trh s elektrovozy a nelze mu upřít vynalézavost, ale jako člověk je mi odporný.
Faraday vypadá pěkně ale díky ohromným baterkám je to olbřímý mastodont o dost větší než už beztak veliká Tesla. Taky ji nabízej jen pro USA, Kanadu a Čínu.
no bude se to prodavat v zemi odkud do ff tecou prachy (cina) a v us a kanade protoze maji stejny (podobny) dane a zadne clo zatezujici dovoz. mimochodem ty prachy ff potreboval protoze posledni 3-2 mesice se pohyboly na strane krachu. uz tak moc ze nektery vrcholovy zamestnanci udelali papa...takze globalne az o mnoho let pozdeji. kvalitu a uspechy tesly (potzamo Muska) hodnotit nechci ale na to ze byl "pouhy" it s penezi to nevzal za spatny konec.
Ty prachy co jsem uved jsou nesmysl, viz komentář vod Jirky. Získaj je jen od prvních 300 rezervací.Když Elon naběh do Tesly nebyl jen ITík, ale chlapík s vlastní raketovou firmou a kosmodromem vynášejí ím družice na oběznou dráhu. Droboučkej rozdíl ;-)Tesle vyčlenili sklad pro uklizečky v zadní části Space X továrny :-D Tesla je jen taková hobby aktivita ;-)
Koho Mlask pomlouval?
Jo taky jsem až posléze od lidí zjistil, že je to jen pro prvních 300. Akorát vůbec nevím kde to zmiňovali. Jestli při prezentaci, tak mi to total uniklo. Na webu nebylo nic vidět a rezervovat káru za 180 000 $ jsem si opravdu nechtěl. FF o tom mluví jako o uber luxusním kočáře a ohromná baterka + lidary nejsou zadarmo.
Ach bože to je neštěstí, oni vyrobili jen 76 230 místo 80 000 aut!!! :-D:-D:-DNeměli by to radši zavřít než se takhle ztrapňovat? :-D:-D:-D
Njn... pointa je v tom, že jestli myslí vážně všechny ty svoje cíle a kecy o dobytí trhu, tak by měli vyrábět ročně tak desetinásobek a s lepší kvalitou, aby nad nima přestal viset damoklův meč. Zatím se jen spoléhají na to že "letadlo letí dál" - ale jak dlouho.
Buď rád, aspoň máš ještě pár let vo čem číst a neukoušeš se nudou :D
Heh, no tak o to že bych se někdy nudil se bát fakt nemusíš :-D Spíš ten čas skoro pořád chybí.
Btw máš nějaký odkazy na jejich kecy o dobytí trhu?
To bolo a je stále rečí, že Tesla je len taký podvod na dotácie, ktorý nikdy nemôže reálne fungovať. V tom nasadení, v akom pracuje E.Musk (okrem elektromobilov aj výroba batérií a vesmírny program) a pri tom tempe, ako Tesla a pridružené firmy investujú, je tých pár tisíc kusov nevyrobených áut "moucha".Naopak, E.Musk stále viac a viac dokazuje, že je skvelý manažér, ktorý stojí nohami pevne na zemi a hlavou v oblakoch... :-))
Zhruba necelou tisícovku aut denně dokázali ve Škodě v jediném (!) závodu vyrobit už před dvaceti lety. Čím to tedy je že Tesla nedokáže vyrobit 80 tisíc aut za rok, když elektromobil je navíc přeci jednodušší než vůz se spalovacím motorem??Pořád jen nějaké výmluvy; na dodavatele, na logistiku, na konstrukční změny atd, přitom kvalita často nedostatečná, servisní síť velmi často vůbec žádná atd. Jsou to dle mého názoru prostě neschopáci, a to chtějí těch aut vyrábět ještě daleko více - no jak to pak asi bude vypadat, že...
Jo jo, a že ty Škody té doby stály taky dva milióny a jednalo se o luxusní vozy s velkou mírou individualizace... Panejo, ty jsi blb.
Urážku si nech od cesty, taky by nemuselo skončit jenom u ní. Dneska ty vozy takové jsou (individualizované) a pořád jsou i v principu o dost složitější než elektromobily - a přesto je dovede vyrábět kdejaká automobilka v řádově větších možstvích a s lepší kvalitou než Tesla. Takže kde udělali soudruzi z Palo Alto chybu?
Výroba za poslední čtvrtletí 2016 činila 24 882 aut. Celková výroba za rok 2016 činila 83 992 aut. To je o 64 % proti minulému roku.To je opravdu neschopnost:-D
A vona byla Škodovka včera taky jen garážová výroba, která neměla tušení jak se auta vůbec vyráběj??? Asi ne co ;-):-P
A ty si myslíš, že Musk posbíral partu lidí, které potkal na ulici, a řekl jim pánové začneme vyrábět auta? To jsi tedy naivní, najal si lidi z automobilového průmyslu, žádné začátečníky, to by automobilku jinak asi nikdy nerozjel.
Ta Tesla taky není na trhu od včerejška, pane "Překroutil" ;-)
A jo vlastně po 13ti letech už 121 letou automobilku úplně dohnali.Slušný matadóři. :-DJá úplně zapoměl, dneska jde úplně všechno mílovými kroky a nedodělky z Fremontu jsou mávnutím kouzelnýho proutku hnedle na úrovni starejch dinosaurů. B-]
Treba proto, ze to je uplne nova automobilka postavena na zelene louce? Za tri roky zpetinasobili produkci. Kdy se neco podobneho stalo ve skodovce?
tak ona tesla je nova automobilka uz hodne let, zejo...:-D
No, to právě proto, že je na zelené louce není omluva, ne?? Pochopil bych to u starýho podniku kde se musí přizpůsobovat jak to jen jde, ale novou halu si můžeš vybavit jak se ti zamane, a zrovna oni kolem sebe toho prostoru mají téměř neomezeně.Škodě se to stává neustále, protože pořád někde otvírá nový podniky - ale to není až tak podstatný, já jsem se ptal, jakto že Tesla není schopná při jejich téměř neomezených možnostech schopná vyrábět relativně jednoduchá auta v dostatečných počtech a kvalitě...?
A kde jste přišel na fakt, že Tesla má neomezené schopnosti? :)Tesla Motors je automobilka stará 14 let s tím, že první model začali prodávat před 9 lety.Automobilka Škoda se dostala na výrobní kapacitu 100 tisíc vozů za rok po nějakých 60 letech provozu. :)Jinak gratulace Tesle! Těším se na nové modely. :)
Tohle je troch hloupé srovnání. Porovnávej porovnatelné, tedy v dnešních podmínkách a netahej do toho období za socalismu. Třeba to zkus porovnat s továrnou Jaguár, která se staví na Slovensku. Po dokončení má produkovat 300 000 aut ročně.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.