Tesla nedokázala splnit cíl dodávek pro minulý rok. Chybělo několik tisíc vozů

Americká automobilka nedokázala minulý rok doručit všechny plánované objednávky. Důvodem je i nový hardware.

Známý výrobce elektromobilů v roce 2016 nesplnil své ambiciózní cíle. V plánu bylo uspokojit objednávky 80 000 zákazníků. Nakonec stihla Tesla dodat jen 76 230 svých elektromobilů po celém světě.

Jednou z příčin je představení nového hardwaru pro plně autonomní řízení. Navíc přibližně 2 750 se nestihlo doručit v důsledku dopravních zpoždění v posledních dnech roku.  

Tesla čelí další žalobě. Model X prý při parkování spontánně zrychlil

Tesla čelí další žalobě. Model X prý při parkování spontánně zrychlil

"Přestože jsme se snažili dodat všechny objednávky do konce čtvrtletí, čas vypršel dříve, než jsme mohli doručit všechny vozy našim zákazníkům," stojí v oficiálním vyjádření americké automobilky.  

Hrnou se však další desetitisíce objednávek. Jen během období od října do prosince dokázala Tesla prodat 22 200 elektromobilů. To je oproti 17 478 vozům ze stejného období v minulém roku nárůst o 27%.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 697 km
Cena: 290 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 773 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Octavia 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 108 423 km
Cena: 194 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 317 km
Cena: 50 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků