Tesla nechala nahlédnout do soukromé laboratoře, ve které ničí svá auta

Ďoďo  |  25. 10. 2019 19:23

Musk povedal,že model 3 je najbezpečnejšie vozidlo na tejto zemi a v priľahlom vesmíre.Vsetky auta ktoré dostali 5 hviezd sa nemôžu k modelu 3 rovnať. Tesla model 3 by mal podľa neho dostať 6 hviezd v crash testoch. Keď to povedal ten "Najvyšší" asi to bude pravda....

Odpovědět  |   | 
Mlsoun  |  25. 10. 2019 22:13

Ve vesmíru určitě, ale přímo v USA se při bouračce posádce nic nestane, ale následně se zaseknou kliky a posádka uhoří.
https://www.newser.com/story/282139/suit-man-die... ...

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  25. 10. 2019 22:47

A čet si aspoň tu zprávu dodo? Idioti v cisterně couvali v protisměru... Zase další debil vod kulatý lopaty co způsobil nehodu.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 

Pardon to je jinam.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 

Pan policajt neumí rozbít okno a vyndat řidiče ven a radši se vymlouvá na kliky. A vokolo je spousta dalších čumilů co neuměj vzít šutr do ruky.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 

Od té doby blaflo v USA 125 000 spalováků, uhořelo v nich 175 lidí a neštěk po nich ani pes... natož aby stáli za zmínku komukoliv z médií.

Spalovací popelnice hořej non-stop a nikoho to nezajímá.
Každou hodinu vzplane v USA 17 spalováků. To je víc než 150 000 požárů ročně. A každý rok tam uhoří v autech 210 lidí.
17 gasoline cars catch fire every hour in the United States, between 2006 and 2010. That's more than 150,000 annually, which kill some 209 civilians every year.
https://www.businessinsider.com/17-cars-catch-on-fire-eve... ...

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Porovnání  |  27. 10. 2019 14:33

Znamená to, že elektromobily, o kterých Tesla tvrdí, že jsou prý nejbezpečnější, mohou shořet úplně stejně, jako stovky jiných aut, a proto je ty požáry Tesel vhodné bagatelizovat podobným způsobem?

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  27. 10. 2019 18:15

Najbezpečnejšie v jednotkách percent.

Odpovědět  |   | 

To není bagatelizace, té jenom setkání s realitou, který nikdo už nevěnuje pozornost. Shoří ti spalovák? Co uděláš? Prostě su jdeš si dalšího spalováka. Neřešíš to, ale u elektroauta, který hořej 11x míň než spalováky se lidi masírujou v médiích vo 106.
Žádnej požár není dobrej, ale pokud to ve vysoký rychlosti narveš do stromu, kterej přeražiš až ti odlítne kolo 30 m daleko tak nemůžeš čekat že s toho vyvázneš bez následků a koneskvencí a je úplně jedno v čem zrovna sedíš.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
alternativa  |  27. 10. 2019 18:22

Odkaz na článek z r. 2013, který odkazuje na statistiky požárů v USA z období před více než 10 lety, je asi už poněkud neaktuální. Není z něj ani jasné, jak stará vozidla vlastně hořela a kolik z toho byly osobní a kolik nákladní auta, a jestli se v tamních statistikách počítají požáry elektrických vozidel zvlášť, anebo dohromady se "spalovacími popelnicemi". Že by se tam o požárech aut nezmiňovali v médiích je také nepravděpodobné, když i u nás jsou takové požáry v médiích celkem běžně, např. nedávno požár cisterny na D1. Takže asi není žádná aktuální a porovnatelná statistika, kolik vlastně v USA (nebo jinde) shoří ročně elektrických vozidel a kolik vozidel se spalovacím motorem?

Odpovědět  |   | 

Kolik v roce 2013 asi bylo elektrických aut? Co myslíš hm? Já ti to povím, sakra hodně málo.
Jestli chceš novou statistiku tak si jí sežeň šmudlo. Gůgl doufám znáš?

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Иван  |  25. 10. 2019 23:00

A čet si aspoň tu zprávu? Idioti v cisterně couvali v protisměru... Zase další debil vod kulatý lopaty co způsobil nehodu.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
alternativa  |  27. 10. 2019 22:28

Je tam uvedeno, že se to stalo při provádění silničních prací, a že cisternové vozidlo údržby couvalo v pravém pruhu (nebo spíš po pravé krajnici). Podle snímků obou vozidel po nehodě vypadá, že ta srážka se odehrála v docela vysoké rychlosti. Je ovšem nepravděpodobné, že by silničáři v takovém autíčku při údržbě couvali nějak extra vysokou rychlostí. Nejspíš ten řidič Tesly X tam jel docela rychle a asi nedával moc pozor, jak už to tak u nárazů do vozidel silniční údržby bývá. Musela to být asi pěkná šupa, pokud to otočilo tu cisternu o 90 stupňů kabinou směrem do příkopu, jak je vidět na poslední fotce.

Odpovědět  |   | 

Narazit do stojíci cisterny i malou rychlostí je skoro jako narazit do zdi. Natož když couvala.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Jančo  |  27. 10. 2019 18:24

Volvo sa musí od Tesly ešte veľa učiť...
https://automix.denik.cz/zivot-ridice/ve-volvu-xc9... ...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  27. 10. 2019 23:00

Ono to muze byt do znacne miry dane motorizaci a faktem, ze si ho nekupuji namistrovani bezmozci apod...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

včera | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 197 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 40 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro