Elon Musk ví, jak prodat Tesly, o které lidé nestojí. Další majitelé už mají utrum

70 komentářů

lohr
24. března • 1:00

Offre de prêt très fiable
Vous êtes fichés, interdits bancaires et vous n'avez pas la faveur des banques ou mieux vous avez un projet et avez besoin de financement, un mauvais dossier de crédit ou besoin d'argent pour payer des factures, fonds à investir sur les entreprises. Alors si vous avez besoin de prêt n'hésitez pas à nous contacter pour en savoir plus sur nos conditions notament sur le taux de 3%. Pour toute autre information veuillez nous contacter par mail:walterlohrpaula@gmail.com
Cordialement

falco
19. srpna • 14:43

Rychlá půjčka online
Představuji strukturu ochotnou vám poskytnout půjčky za velmi atraktivní ceny. Máte peníze starosti? Finanční problémy? Nakupovat? Dluhy k zaplacení? Další projekty? A peníze chybí, nebojte se, protože u nás je váš úspěch zajištěn. Budete mít půjčku, kterou potřebujete, a jistě najdete štěstí. Děkuji a těším se, že tě čtu. : falco.margarite125@gmail.com

JA-NE
6. srpna • 12:07

Vodík je cestaB-]

Emik
7. srpna • 8:15

Cestující z Hindenburgu by ti mohli o vodíku vyprávět,(kdyby mohli).

falco
19. srpna • 14:48

Rychlá půjčka online
Představuji strukturu ochotnou vám poskytnout půjčky za velmi atraktivní ceny. Máte peníze starosti? Finanční problémy? Nakupovat? Dluhy k zaplacení? Další projekty? A peníze chybí, nebojte se, protože u nás je váš úspěch zajištěn. Budete mít půjčku, kterou potřebujete, a jistě najdete štěstí. Děkuji a těším se, že tě čtu. : falco.margarite125@gmail.com

jozef Pistanek
5. srpna • 18:20

uz v krajine z najvacsim poctom EL. aut predaje prudko padaju!
Hun peker på at fallet var ekstra stort i Norges største elbilfylke, Akershus, hvor elbilandelen falt til 34 prosent, mot 47 prosent av alle biler første halvår. Der ble det i juni innført 54 nye bomstasjoner som fanger opp elbiler.
https://www.nettavisen.no/okonomi/kraftig-fall-i-el... ...
BRUTALNY PREPAD PREDAJA CELKOVO!!
v tom clanku mate aj o velkych demostraciach proti novo zavedenym mytniciam ktore uz budu vyberat mytne aj za elektricke auta.ktore bolo zadarmo allebo symbolicka suma-1-2 eura.. co bolo subsidiovane a z coho kazdeho nora slaktriafalo ze takto otvorene stat podporoval elektrickych aut majitelov a ine vyhody a ine ani to nejdem rozpisovat staci vam google translator a googlit ale aj v diskusi pod clankom vidite ze 80% norov nenavidi tu politiku nasilia - el auta ked cena energie stupla o 40-150% na co aj cez zimu zareagovala premierka erna z pomocnym programom re domacnosti za 200 milionov nok lebo zdrazela ta eletrika, po 20-30 rokoch tak brutalne.. proste kocurkovo.. 10 rokov propaganda a subsidie za miliardy z dani ludi aby boo viac ell aut a teraz im idu zdrazovat myto , a el energiu ouz zdrazeli o 50% .. v krajine kde sa v 95% domacnosti vytapii nastiepanym vlhkym drevom z brezy a elektrikou ,, uhlie ,stiepky ci plyn tu neexistuje,
inak vas 'V CZ/SK politici , a aj redakcie automobilovych casopisov ci internetove fora DRVIA brutalnou neznalostou a schovavanim informacii o realnom stave..horsie ako za komancov !!!!! O tomto linku z norska by sa dal napisat velmi dlhy clanok v cz ktory by ale som sem musel dat ja ..
INAK v norsku sa vsetci idu zblaznit z AUDI Etrona za kulatych 100 000 euro https://www.finn.no/car/used/search.html...
:-D:-D aby ste boli v obraze aky velky uz tam je trh z el autamy tak len tych 100k etronov je tam uz 100 pouzitych a predvadzaciek na predaj
sorry za taky rozhorceny prisevok ale tam v cz/sk ste uplne bez informacii! a davkuju vam len to co IM vyhovuje..vidim to aj ked pridem do cz/sk na navstevu ,,

G
5. srpna • 21:07

Ty pro stromy nevidíš les....:-D

Albatros
5. srpna • 20:49

No jasně, v Německu mají taky problémy s cenou elektřiny a to se ještě nezačalo.

BlackRider
8. srpna • 13:34

Tak jeste aby nemeli Nemci problemy s elektrinou, kdyz povypinali atomovy elektrarny z obavy ze jim tam prijde zemetreseni a tsunami najednou jako ve fukushime :D.

kkk
5. srpna • 20:31

Žebříček největších světových trhů s elektromobily
Poř. Země Prodeje 1-6/2019 [ks] Meziroční změna [%]
1. Čína 430.700 +111
2. USA 116.200 +87
3. Norsko 36.300 +74
4. Německo 33.000 +72
5. Francie 24.300 +38
6. Nizozemí 17.800 +118
7. Jižní Korea 17.700 +63
8. Kanada 13.100 +37
9. Velká Británie 12.700 +62
10. Japonsko 11.000 -27 https://www.auto.cz/utm_content=freshnews&... ... Kde se stala chyba?

petr r. (petrumr)
5. srpna • 19:13

norsko je kde? není v evropské unii a tak je nám u zadele co si tam dělají.

Axl
5. srpna • 16:15

Jak Tesla pozná, že Franta Lojzovi prodal svůj dvouletý model S?
To jako budou nahlížet do registru vozidel či scanovat techničák a wopčanku??

petr r. (petrumr)
5. srpna • 19:06

podle telefonu(čísla) a místa bydliště.

Jig
5. srpna • 14:42

"Elon Musk ví, jak prodat Tesly, o které lidé nestojí." ... doteď tu byly články jak Tesla nestíhá vyrábět a teď se najednou řeší nadvýroba

petr r. (petrumr)
5. srpna • 19:16

Neřeš to, superb se taky dobře prodává a půjde pryč z eu.

Marek71
5. srpna • 15:17

S příchodem modelu 3 ale opravdu poklesl zájem o modely S a X. A to dost znatelně. Proto ta "akce" na nabíjení ze SC zdarma.

...
5. srpna • 12:02

Je to správná cesta. Takové auto na denní popojíždění bych bral, zatím je cena nad moje síly, ale kdysi u aut před cca 100lety to bylo podobně.

Martin
5. srpna • 12:35

Právě nabíjení zdarma a auto nejlépe zadarmo. Na to mTesla moc nevydělá.

Rembaz
5. srpna • 15:29

Len to by Tesly museli byt odkazane cisto na nabijanie na SC. Kedze sa daju dobijat vsade mozne tak by to nefungovalo.

Marek71
5. srpna • 15:37

Model 3 pro Evropu už má CCS konektor, takže se dá nabít všude, kde je CCS, třeba i na Ionity, Fastned, atd... paradoxně ale nenabije na všech Superchargerech, protože ne všechny už jsou osazeny CCS konektorem. Ale údajně už většina je, tesla je postupně osazuje.Model S a X mají vlastní konektor, takže ty se jinde než na SC nabít nedají. Samozřejmě, myšleno rychlé DC nabíjení. Je potřeba zakoupit redukci a podstoupit nějaký zákrok v servisu, jak na CHADEMO, tak na CCS konektor. Alespoň takto to chápu, co jsem četl od majitelů Tesly.

Carlos
5. srpna • 16:03

všechny místa (nemyslím stojany) SCH mají CCS kabel aspoň z 50%, na západě Evropy co jsem pár míst viděl tak už CCS je na všech stojanechTesla S/X jde nabíjet přes redukci na Chademo, nemusí se nic předělávatpak je možnost si konektor předělat na CCS úplně

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek71
5. srpna • 17:17

Ano, tak jsem to myslel, že většina stojanů už je CCS kompatibilních.Ano, na Chadeno musí být redukce, bez ní to nejde.Na CCS je možnost pořídit redukci + je potřeba nějaký SW update, cena cca. 400 eur.

Art Vandelay
5. srpna • 9:57

Interierovy update mal prist uz v januari, skoda, toto Elonovi nevyslo. Ale teraz je asi vsetko zamerane na Y, Pickup a Semi, takze S/X ide bokom...☹️

Marek71
5. srpna • 15:22

Já zas četl, že žádný facelift v plánu nebyl, dokonce to potvrdil i Elon na twitru. Byla to fáma, co vyšla na electrecku nebo kde, nepotvrzená.

Rembaz
5. srpna • 15:23

Ved prave. Keby prisiel FL tak by tie predaje asi vyzerali inak. SC zadarmo to nevytrhne.

Albatros
5. srpna • 11:07

Teď je vše zaměřené na boj o hejly. V Evropě Tesla skončila. Vedle Audi, Porsche, Jaguáru si nevrzne.

ACZ
13. srpna • 7:53

Nic ve zlém, ale už teď vyrábí Tesla tolik aut, jako Porsche a Jaguár dohromady a to všech aut, ne jen těch elektrických :-).

Rembaz
5. srpna • 15:22

Sa najskor pozri kolko sa ktorych predalo...

komik
5. srpna • 11:55

Tesla 3 vyjde kolem 50.000€ a má přijít levnější verze.. které ze zmíněných aut za to koupíte?

Martin
5. srpna • 18:41

Co třeba hyunday kona? Ioniq?

petr r. (petrumr)
5. srpna • 19:00

ta se prodává, ale my se tady bavíme, že tesla se tady neprodává.

Albatros
5. srpna • 12:49

Hyundai, Kia, VW a mercedes neřekli své poslední slovo. Právě jsem vyjmenoval zavedené automobilky, špatně slepená skladačka, s pracovistěm řidiče, jak multicar pro sběrače exkrementů, není konkurence.Připadá mi, že od Elonka to byla od prvopočátku past na investory. Věděl, že nikdy nedokáže vyrobit plnohodnotné kvalitní auto. Záměr byl, začít to prodávat jako první a pak se uvidí.

Rembaz
5. srpna • 15:21

Aha, takze porovnavas nieco co sa realne predava s tym co neexistuje.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
5. srpna • 17:29

Tak určitě! Třeba takový Ioniq vůbec neexistuje. :-D

Rembaz
5. srpna • 17:58

Ioniq je konkurencia Tesly v čom?V premiovosti? Zrýchlení? 4x4? Dojazde? Rýchlosti nabíjania? Cene?

LOL
6. srpna • 9:14

:-D
Reagoval jsem na hlášku že "konkurence neexistuje."Prémiovost v podání Tesly mě pobavila, tu si opravdu představuju jinak. Stejně tak dojezd. O zrychlení psát nic nemusíš, zoufalé teslisty, vlekoucí se v pravém pruhu s kamiony, potkávám často. Mávám jim, ale asi mě v té rychlosti, když je míjím, nevidí. Zrychlení Tesly je opravdu skvělé, ale ničí a žere jim to baterky, takže to teslisti moc nepoužívají.:-D

Rembaz
6. srpna • 10:19

Vidim, že si len chceš kopnúť. Pretože premiovost v porovnani s Ioniqom je jasná. To iste ďalšie vlastnosti.Napr. Model 3 jednoducho momentálne nemá konkurenciu.

martin
7. srpna • 17:23

Obavam sa, ze pri Tesle je aj ten Ioniq premiovka:-D

Marek71
6. srpna • 10:30

Tak když je ta prémiovost jasná, tak ji zkus definovat, zkus napsat, jak si ty představuješ prémiové auto a jak toto splňuje Tesla 3.

Rembaz
6. srpna • 10:46

Premiovost oproti Ioniqu. Od materiálov po SW podporu atd.
Každý kto v tých dvoch autách sedel to vidí.

Marek71
6. srpna • 11:00

Ale prémiovost se nepoměřuje vůči něčemu, takto to nefunguje :-)
To bych taky mohl říct, že třeba Škodovka je prémiová vůči Dacii, ale ve skutečnosti na Škodovce jako na značce nic prémiového není, i když je třeba kvalitnější a lépe zpracovaná než ta Dacie.Prostě buď ta značka prémiová je nebo není a není to tak, že vůči něčemu, to je nesmysl.Takže ještě jednou, proč si myslíš, že Tesla 3 je prémiovka?PS:
V obou autech jsem seděl, ale že by tam byl nějaký velký rozdíl, to se říct nedá, kvalita materiálů je podobná. Akorát že kůže v Ioniqu je kůže, kdežto třeba Tesla 3 tam má koženku... no, nazývají to veganská kůže, ale je to koženka. A na to už si i majitelé stěžovali. To mi jako prémiovka nepřijde.

Rembaz
6. srpna • 11:02

Nikde som nepísal že Tesla je prémia. Tak neviem prečo sa to tu snažíte podsúvať.A áno. Škoda je prémiová oproti Dacii.

LOL
6. srpna • 18:12

ale jo, snažil ses tu bulíkovat kydy o prémiovosti, 4x4 a podobné kraviny, ne že ne!

Rembaz
6. srpna • 19:52

Kydy. Vtipný si.

Marek71
6. srpna • 11:12

Chápete to špatně. Auto buď je prémiové nebo není, je nesmysl srovnávat, že vůči něčemu to prémie je a vůči něčemu zase ne, to je hloupost :-)Takže jsem rád, že jsme se dobrali k tomu, že Tesla opravdu není prémiová značka.

Rembaz
6. srpna • 11:14

To je tvoj názor.A ešte raz. Nikto tu netvrdil že Tesla je prémiová značka.

Marek71
6. srpna • 11:20

A jak jsem už psa, seděl jsem v obou autech a Tesla 3 mi nepřišla uvnitř kvalitnější než Ioniq.

Marek71
6. srpna • 11:18

Tak pokud nepovažuješ Teslu za prémiovou značku, tak máme stejný názor.

mpolan
5. srpna • 11:37

To už jsme slyšeli loni. A rok předtím. A rok předtím také... A pořád nic.
Kolik asi z tebou zmíněných vozů půjde do Evropy, a kolik jich skončí v Číně?

Marek71
5. srpna • 15:20

Ale v Evropě už ten pokles prodejů S a X nastal. A právě, že se to kryje jednak s příchodem modelu 3 (ale to je znatelně menší vůz), ale taky s příchodem eTronu a IPace na trh - těch se právě prodává víc než tesla S a X, ta už dokonce v Evropě vypadla z první dvacítky nejprodávanějších aut do zásuvky.

petr r. (petrumr)
5. srpna • 18:58

aji v norsku? Hlavně ten jaguár je obrázek funkčnosti v evropě. Tesla se v evropě ještě nezačala oficiálně prodávat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Dave
5. srpna • 21:12

Koho zajímá nějaká zdegenerovaná šestimilionová nacistická diktatura?

Martin
5. srpna • 12:34

Ano slyšeli a ten stav pořád trvá. Tesla zatím nevidí světlo na konci tunelu, leč se snaží všechyn přesvědčovat o opaku. Dosud neměla konkurenci a vydělat nedokázala, teď už ji bude jen hůře.

ACZ
13. srpna • 7:55

Martine, Tesla sice ještě nevydělává, ale už dokáže vyrábět a prodávat 100tis. elektromobilů za kvartál.

mpolan
5. srpna • 13:54

Tesla vidí světla úplně jinde, než si dovedete všichni představit. Tam, kde ostatní jen smutně koukají a slepují z toho, co zbyde, Tesla staví továrny a vyvíjí baterie.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Martin
5. srpna • 18:39

Ostatní smutně koukají, protožej je vlády tlačí do výroby něčeho na čem zatím nikdo neumí vydělat a co vyrábět nechtějí. Takže asi tak.

TVK
7. srpna • 16:03

A co hlavně lidé masově kupovat nechtějí ...

Michal
5. srpna • 20:47

Spravne. Nikdo.

Mirek
5. srpna • 16:08

A co takového zázračného v oboru baterií vyvinula?
Továrny staví kde kdo, co je na tom zvláštního?

JosVerstapen
5. srpna • 16:48

No hlavně to je kompletní portfolio co všechno je potřeba, aby byl elektromobil využitelný spotřebiteli.
Za prvé jsou to nové typy článků baterií 2170, které mají účinnost momentálně na nejvyšší úrovni, stačí se podívat na spotřebu a dojezd podle kapacity baterii v kW.
Za druhé dělali auto od začátku jako elektro a tomu se podřídil celý vývoj tzv. platforma to známe u klasických aut že.
Celosvětové nabíjecí stanice od stejné automobilky (která je vyrábí), není potřeba komentovat.
Jako jediná automobilka má gigatovárnu na výrobu a vývoj baterií - výhradní smlouvu s Panasonic - celosvětově je absolutní nedostatek baterií!!
Jako jediná má 1x funkční gigatovárnu na výrobu aut, v Číně se bude otevírat do konce roku!
A pak dalších x firem na poli star-up, které se zabývají novými technologiemi a materiály do elektromobilů hlavně co se týká pevného elektrolytu.Tato kombinace je dělá, že jsou ne o procenta ale o několik tříd výše než ostatní.
Nicméně problém je cash flow a budou muset přežít těžké roky bohužel :(

G
5. srpna • 20:14

Nedráždi zdejší jednozávity, stejně tu komplexnost nepochopí.....:-D

Mirek
5. srpna • 20:38

Víš, říká se jednooký mezi slepými králem. Horší je, když si to myslí ti slepí. :-D

G
5. srpna • 21:26

To je dobře že jsi si toho u sebe všiml, každá sebereflexe se počítá. :-D

Mirek
5. srpna • 21:48

No vidíš to, a proto píšeš takové příspěvky, když si myslíš, že jsi jednooký.:-D

Mirek
5. srpna • 18:00

To ale není nic převratného, co by změnilo rázně nevýhody elektromobilů ve výhody. Stále jsou to "stejné" baterie asi s údajně největší energetickou hustotou.https://www.teslafan.cz/clanky/samsung-utoci-na-t... ... Zajisté jsi myslel "startup (start-up)", neboť "star-up" opravdu neznám.
Že někdo něčemu říká gigatovárna neznamená, že ostatní továrny jsou cokoliv podřadného, je to jen velikášský název. Následovat bude asi "teratovárna", peta, exa, zetta, yotta, xona, to budou teprve rány.

LOL
5. srpna • 15:56

Přesně tak. Všichni totiž víme, že baterie jsou slepá cesta, a to už celých 100 let.

kolkyno
5. srpna • 9:48

dobra obchodna strategia. Cerpacku Supercharger so 120kW podla udajov z mapy mam 10km od baraku. uz len aby tie tablety na 4 kolesach isli dole s cenou

David
7. srpna • 9:42

no, v čechách si tak elon může pěkně nasr... do vlastních bot... při troše šikovnosti si český kutil předělá domácnost na elektriku z automobilu a elon mu bude platit provoz domácnosti :-)

Mirek N
7. srpna • 9:55

No uz vidim, jak si clovek, co si koupi auto za 2+ miliony bude mit cas a naladu vojebavat Teslu na tom, ze si bude jezdit pro elektrinu k superchargeru kvuli nejakym cca 200 Kc za nabiti? Spousta zbytecnyho cekani a co kdyz naaahodou budu s autem cely den pryc? :D :D

Doporučujeme

Články odjinud