Elon Musk ví, jak prodat Tesly, o které lidé nestojí. Další majitelé už mají utrum

kolkyno  |  05. 08. 2019 09:48

dobra obchodna strategia. Cerpacku Supercharger so 120kW podla udajov z mapy mam 10km od baraku. uz len aby tie tablety na 4 kolesach isli dole s cenou

Odpovědět  |   | 
David  |  07. 08. 2019 09:42

no, v čechách si tak elon může pěkně nasr... do vlastních bot... při troše šikovnosti si český kutil předělá domácnost na elektriku z automobilu a elon mu bude platit provoz domácnosti

Odpovědět  |   | 
Mirek N  |  07. 08. 2019 09:55

No uz vidim, jak si clovek, co si koupi auto za 2+ miliony bude mit cas a naladu vojebavat Teslu na tom, ze si bude jezdit pro elektrinu k superchargeru kvuli nejakym cca 200 Kc za nabiti? Spousta zbytecnyho cekani a co kdyz naaahodou budu s autem cely den pryc? :D :D

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  05. 08. 2019 09:57

Interierovy update mal prist uz v januari, skoda, toto Elonovi nevyslo. Ale teraz je asi vsetko zamerane na Y, Pickup a Semi, takze S/X ide bokom...☹️

Odpovědět  |   | 
Albatros  |  05. 08. 2019 11:07

Teď je vše zaměřené na boj o hejly. V Evropě Tesla skončila. Vedle Audi, Porsche, Jaguáru si nevrzne.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  05. 08. 2019 11:37

To už jsme slyšeli loni. A rok předtím. A rok předtím také... A pořád nic.
Kolik asi z tebou zmíněných vozů půjde do Evropy, a kolik jich skončí v Číně?

Odpovědět  |   | 
Martin  |  05. 08. 2019 12:34

Ano slyšeli a ten stav pořád trvá. Tesla zatím nevidí světlo na konci tunelu, leč se snaží všechyn přesvědčovat o opaku. Dosud neměla konkurenci a vydělat nedokázala, teď už ji bude jen hůře.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  05. 08. 2019 13:54

Tesla vidí světla úplně jinde, než si dovedete všichni představit. Tam, kde ostatní jen smutně koukají a slepují z toho, co zbyde, Tesla staví továrny a vyvíjí baterie.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  05. 08. 2019 15:56

Přesně tak. Všichni totiž víme, že baterie jsou slepá cesta, a to už celých 100 let.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 08. 2019 16:08

A co takového zázračného v oboru baterií vyvinula?
Továrny staví kde kdo, co je na tom zvláštního?

Odpovědět  |   | 
JosVerstapen  |  05. 08. 2019 16:48

No hlavně to je kompletní portfolio co všechno je potřeba, aby byl elektromobil využitelný spotřebiteli.
Za prvé jsou to nové typy článků baterií 2170, které mají účinnost momentálně na nejvyšší úrovni, stačí se podívat na spotřebu a dojezd podle kapacity baterii v kW.
Za druhé dělali auto od začátku jako elektro a tomu se podřídil celý vývoj tzv. platforma to známe u klasických aut že.
Celosvětové nabíjecí stanice od stejné automobilky (která je vyrábí), není potřeba komentovat.
Jako jediná automobilka má gigatovárnu na výrobu a vývoj baterií - výhradní smlouvu s Panasonic - celosvětově je absolutní nedostatek baterií!!
Jako jediná má 1x funkční gigatovárnu na výrobu aut, v Číně se bude otevírat do konce roku!
A pak dalších x firem na poli star-up, které se zabývají novými technologiemi a materiály do elektromobilů hlavně co se týká pevného elektrolytu.

Tato kombinace je dělá, že jsou ne o procenta ale o několik tříd výše než ostatní.
Nicméně problém je cash flow a budou muset přežít těžké roky bohužel :(

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 08. 2019 18:00

To ale není nic převratného, co by změnilo rázně nevýhody elektromobilů ve výhody. Stále jsou to "stejné" baterie asi s údajně největší energetickou hustotou.

https://www.teslafan.cz/clanky/samsung-utoci-na-t... ...

Zajisté jsi myslel "startup (start-up)", neboť "star-up" opravdu neznám.
Že někdo něčemu říká gigatovárna neznamená, že ostatní továrny jsou cokoliv podřadného, je to jen velikášský název. Následovat bude asi "teratovárna", peta, exa, zetta, yotta, xona, to budou teprve rány.

Odpovědět  |   | 
G  |  05. 08. 2019 20:14

Nedráždi zdejší jednozávity, stejně tu komplexnost nepochopí.....

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 08. 2019 20:38

Víš, říká se jednooký mezi slepými králem. Horší je, když si to myslí ti slepí.

Odpovědět  |   | 
G  |  05. 08. 2019 21:26

To je dobře že jsi si toho u sebe všiml, každá sebereflexe se počítá.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 08. 2019 21:48

No vidíš to, a proto píšeš takové příspěvky, když si myslíš, že jsi jednooký.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  05. 08. 2019 18:39

Ostatní smutně koukají, protožej je vlády tlačí do výroby něčeho na čem zatím nikdo neumí vydělat a co vyrábět nechtějí. Takže asi tak.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  05. 08. 2019 20:47

Spravne. Nikdo.

Odpovědět  |   | 
TVK  |  07. 08. 2019 16:03

A co hlavně lidé masově kupovat nechtějí ...

Odpovědět  |   | 
ACZ  |  13. 08. 2019 07:55

Martine, Tesla sice ještě nevydělává, ale už dokáže vyrábět a prodávat 100tis. elektromobilů za kvartál.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  05. 08. 2019 15:20

Ale v Evropě už ten pokles prodejů S a X nastal. A právě, že se to kryje jednak s příchodem modelu 3 (ale to je znatelně menší vůz), ale taky s příchodem eTronu a IPace na trh - těch se právě prodává víc než tesla S a X, ta už dokonce v Evropě vypadla z první dvacítky nejprodávanějších aut do zásuvky.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  05. 08. 2019 18:58

aji v norsku? Hlavně ten jaguár je obrázek funkčnosti v evropě. Tesla se v evropě ještě nezačala oficiálně prodávat.

Odpovědět  |   | 
Dave  |  05. 08. 2019 21:12

Koho zajímá nějaká zdegenerovaná šestimilionová nacistická diktatura?

Odpovědět  |   | 
komik  |  05. 08. 2019 11:55

Tesla 3 vyjde kolem 50.000€ a má přijít levnější verze.. které ze zmíněných aut za to koupíte?

Odpovědět  |   | 
Albatros  |  05. 08. 2019 12:49

Hyundai, Kia, VW a mercedes neřekli své poslední slovo. Právě jsem vyjmenoval zavedené automobilky, špatně slepená skladačka, s pracovistěm řidiče, jak multicar pro sběrače exkrementů, není konkurence.

Připadá mi, že od Elonka to byla od prvopočátku past na investory. Věděl, že nikdy nedokáže vyrobit plnohodnotné kvalitní auto. Záměr byl, začít to prodávat jako první a pak se uvidí.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  05. 08. 2019 15:21

Aha, takze porovnavas nieco co sa realne predava s tym co neexistuje.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  05. 08. 2019 17:29

Tak určitě! Třeba takový Ioniq vůbec neexistuje.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  05. 08. 2019 17:58

Ioniq je konkurencia Tesly v čom?

V premiovosti? Zrýchlení? 4x4? Dojazde? Rýchlosti nabíjania? Cene?

Odpovědět  |   | 
LOL  |  06. 08. 2019 09:14


Reagoval jsem na hlášku že "konkurence neexistuje."

Prémiovost v podání Tesly mě pobavila, tu si opravdu představuju jinak. Stejně tak dojezd. O zrychlení psát nic nemusíš, zoufalé teslisty, vlekoucí se v pravém pruhu s kamiony, potkávám často. Mávám jim, ale asi mě v té rychlosti, když je míjím, nevidí. Zrychlení Tesly je opravdu skvělé, ale ničí a žere jim to baterky, takže to teslisti moc nepoužívají.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  06. 08. 2019 10:19

Vidim, že si len chceš kopnúť. Pretože premiovost v porovnani s Ioniqom je jasná. To iste ďalšie vlastnosti.

Napr. Model 3 jednoducho momentálne nemá konkurenciu.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  06. 08. 2019 10:30

Tak když je ta prémiovost jasná, tak ji zkus definovat, zkus napsat, jak si ty představuješ prémiové auto a jak toto splňuje Tesla 3.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  06. 08. 2019 10:46

Premiovost oproti Ioniqu. Od materiálov po SW podporu atd.
Každý kto v tých dvoch autách sedel to vidí.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  06. 08. 2019 11:00

Ale prémiovost se nepoměřuje vůči něčemu, takto to nefunguje
To bych taky mohl říct, že třeba Škodovka je prémiová vůči Dacii, ale ve skutečnosti na Škodovce jako na značce nic prémiového není, i když je třeba kvalitnější a lépe zpracovaná než ta Dacie.

Prostě buď ta značka prémiová je nebo není a není to tak, že vůči něčemu, to je nesmysl.

Takže ještě jednou, proč si myslíš, že Tesla 3 je prémiovka?

PS:
V obou autech jsem seděl, ale že by tam byl nějaký velký rozdíl, to se říct nedá, kvalita materiálů je podobná. Akorát že kůže v Ioniqu je kůže, kdežto třeba Tesla 3 tam má koženku... no, nazývají to veganská kůže, ale je to koženka. A na to už si i majitelé stěžovali. To mi jako prémiovka nepřijde.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  06. 08. 2019 11:02

Nikde som nepísal že Tesla je prémia. Tak neviem prečo sa to tu snažíte podsúvať.

A áno. Škoda je prémiová oproti Dacii.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  06. 08. 2019 11:12

Chápete to špatně. Auto buď je prémiové nebo není, je nesmysl srovnávat, že vůči něčemu to prémie je a vůči něčemu zase ne, to je hloupost

Takže jsem rád, že jsme se dobrali k tomu, že Tesla opravdu není prémiová značka.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  06. 08. 2019 11:14

To je tvoj názor.

A ešte raz. Nikto tu netvrdil že Tesla je prémiová značka.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  06. 08. 2019 11:18

Tak pokud nepovažuješ Teslu za prémiovou značku, tak máme stejný názor.

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
Marek71  |  06. 08. 2019 11:20

A jak jsem už psa, seděl jsem v obou autech a Tesla 3 mi nepřišla uvnitř kvalitnější než Ioniq.

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
LOL  |  06. 08. 2019 18:12

ale jo, snažil ses tu bulíkovat kydy o prémiovosti, 4x4 a podobné kraviny, ne že ne!

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  06. 08. 2019 19:52

Kydy. Vtipný si.

Odpovědět  |   | 
martin  |  07. 08. 2019 17:23

Obavam sa, ze pri Tesle je aj ten Ioniq premiovka

Odpovědět  |   | 
Martin  |  05. 08. 2019 18:41

Co třeba hyunday kona? Ioniq?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  05. 08. 2019 19:00

ta se prodává, ale my se tady bavíme, že tesla se tady neprodává.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  05. 08. 2019 15:22

Sa najskor pozri kolko sa ktorych predalo...

Odpovědět  |   | 
ACZ  |  13. 08. 2019 07:53

Nic ve zlém, ale už teď vyrábí Tesla tolik aut, jako Porsche a Jaguár dohromady a to všech aut, ne jen těch elektrických .

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  05. 08. 2019 15:22

Já zas četl, že žádný facelift v plánu nebyl, dokonce to potvrdil i Elon na twitru. Byla to fáma, co vyšla na electrecku nebo kde, nepotvrzená.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  05. 08. 2019 15:23

Ved prave. Keby prisiel FL tak by tie predaje asi vyzerali inak. SC zadarmo to nevytrhne.

Odpovědět  |   | 
...  |  05. 08. 2019 12:02

Je to správná cesta. Takové auto na denní popojíždění bych bral, zatím je cena nad moje síly, ale kdysi u aut před cca 100lety to bylo podobně.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  05. 08. 2019 12:35

Právě nabíjení zdarma a auto nejlépe zadarmo. Na to mTesla moc nevydělá.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  05. 08. 2019 15:29

Len to by Tesly museli byt odkazane cisto na nabijanie na SC. Kedze sa daju dobijat vsade mozne tak by to nefungovalo.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  05. 08. 2019 15:37

Model 3 pro Evropu už má CCS konektor, takže se dá nabít všude, kde je CCS, třeba i na Ionity, Fastned, atd... paradoxně ale nenabije na všech Superchargerech, protože ne všechny už jsou osazeny CCS konektorem. Ale údajně už většina je, tesla je postupně osazuje.

Model S a X mají vlastní konektor, takže ty se jinde než na SC nabít nedají. Samozřejmě, myšleno rychlé DC nabíjení. Je potřeba zakoupit redukci a podstoupit nějaký zákrok v servisu, jak na CHADEMO, tak na CCS konektor. Alespoň takto to chápu, co jsem četl od majitelů Tesly.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  05. 08. 2019 16:03

všechny místa (nemyslím stojany) SCH mají CCS kabel aspoň z 50%, na západě Evropy co jsem pár míst viděl tak už CCS je na všech stojanech

Tesla S/X jde nabíjet přes redukci na Chademo, nemusí se nic předělávat

pak je možnost si konektor předělat na CCS úplně

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  05. 08. 2019 17:17

Ano, tak jsem to myslel, že většina stojanů už je CCS kompatibilních.

Ano, na Chadeno musí být redukce, bez ní to nejde.

Na CCS je možnost pořídit redukci + je potřeba nějaký SW update, cena cca. 400 eur.

Odpovědět  |   | 
Jig  |  05. 08. 2019 14:42

"Elon Musk ví, jak prodat Tesly, o které lidé nestojí." ... doteď tu byly články jak Tesla nestíhá vyrábět a teď se najednou řeší nadvýroba

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  05. 08. 2019 15:17

S příchodem modelu 3 ale opravdu poklesl zájem o modely S a X. A to dost znatelně. Proto ta "akce" na nabíjení ze SC zdarma.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  05. 08. 2019 19:16

Neřeš to, superb se taky dobře prodává a půjde pryč z eu.

Odpovědět  |   | 
Axl  |  05. 08. 2019 16:15

Jak Tesla pozná, že Franta Lojzovi prodal svůj dvouletý model S?
To jako budou nahlížet do registru vozidel či scanovat techničák a wopčanku??

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  05. 08. 2019 19:06

podle telefonu(čísla) a místa bydliště.

Odpovědět  |   | 

uz v krajine z najvacsim poctom EL. aut predaje prudko padaju!
Hun peker på at fallet var ekstra stort i Norges største elbilfylke, Akershus, hvor elbilandelen falt til 34 prosent, mot 47 prosent av alle biler første halvår. Der ble det i juni innført 54 nye bomstasjoner som fanger opp elbiler.
https://www.nettavisen.no/okonomi/kraftig-fall-i-el... ...
BRUTALNY PREPAD PREDAJA CELKOVO!!
v tom clanku mate aj o velkych demostraciach proti novo zavedenym mytniciam ktore uz budu vyberat mytne aj za elektricke auta.ktore bolo zadarmo allebo symbolicka suma-1-2 eura.. co bolo subsidiovane a z coho kazdeho nora slaktriafalo ze takto otvorene stat podporoval elektrickych aut majitelov a ine vyhody a ine ani to nejdem rozpisovat staci vam google translator a googlit ale aj v diskusi pod clankom vidite ze 80% norov nenavidi tu politiku nasilia - el auta ked cena energie stupla o 40-150% na co aj cez zimu zareagovala premierka erna z pomocnym programom re domacnosti za 200 milionov nok lebo zdrazela ta eletrika, po 20-30 rokoch tak brutalne.. proste kocurkovo.. 10 rokov propaganda a subsidie za miliardy z dani ludi aby boo viac ell aut a teraz im idu zdrazovat myto , a el energiu ouz zdrazeli o 50% .. v krajine kde sa v 95% domacnosti vytapii nastiepanym vlhkym drevom z brezy a elektrikou ,, uhlie ,stiepky ci plyn tu neexistuje,
inak vas 'V CZ/SK politici , a aj redakcie automobilovych casopisov ci internetove fora DRVIA brutalnou neznalostou a schovavanim informacii o realnom stave..horsie ako za komancov !!!!! O tomto linku z norska by sa dal napisat velmi dlhy clanok v cz ktory by ale som sem musel dat ja ..
INAK v norsku sa vsetci idu zblaznit z AUDI Etrona za kulatych 100 000 euro https://www.finn.no/car/used/search.html...
aby ste boli v obraze aky velky uz tam je trh z el autamy tak len tych 100k etronov je tam uz 100 pouzitych a predvadzaciek na predaj
sorry za taky rozhorceny prisevok ale tam v cz/sk ste uplne bez informacii! a davkuju vam len to co IM vyhovuje..vidim to aj ked pridem do cz/sk na navstevu ,,

amd2990WX,x399Taichi,Corsairvengeance64G B 2133mhz,crucialCT2050GB.SSD,NV1080TI.FE, PhilipsBDM4350,logitechG910+MXmaster, | ASUS RT-AC87U

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  05. 08. 2019 19:13

norsko je kde? není v evropské unii a tak je nám u zadele co si tam dělají.

Odpovědět  |   | 
kkk  |  05. 08. 2019 20:31

Žebříček největších světových trhů s elektromobily
Poř. Země Prodeje 1-6/2019 [ks] Meziroční změna [%]
1. Čína 430.700 +111
2. USA 116.200 +87
3. Norsko 36.300 +74
4. Německo 33.000 +72
5. Francie 24.300 +38
6. Nizozemí 17.800 +118
7. Jižní Korea 17.700 +63
8. Kanada 13.100 +37
9. Velká Británie 12.700 +62
10. Japonsko 11.000 -27 https://www.auto.cz/utm_content=freshnews&... ... Kde se stala chyba?

Odpovědět  |   | 
kkk  |  05. 08. 2019 20:35
Albatros  |  05. 08. 2019 20:49

No jasně, v Německu mají taky problémy s cenou elektřiny a to se ještě nezačalo.

Odpovědět  |   | 
BlackRider  |  08. 08. 2019 13:34

Tak jeste aby nemeli Nemci problemy s elektrinou, kdyz povypinali atomovy elektrarny z obavy ze jim tam prijde zemetreseni a tsunami najednou jako ve fukushime :D.

Odpovědět  |   | 
G  |  05. 08. 2019 21:07

Ty pro stromy nevidíš les....

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  06. 08. 2019 12:07

Vodík je cesta

Odpovědět  |   | 
Emik  |  07. 08. 2019 08:15

Cestující z Hindenburgu by ti mohli o vodíku vyprávět,(kdyby mohli).

Odpovědět  |   | 
falco  |  19. 08. 2019 14:48

Rychlá půjčka online
Představuji strukturu ochotnou vám poskytnout půjčky za velmi atraktivní ceny. Máte peníze starosti? Finanční problémy? Nakupovat? Dluhy k zaplacení? Další projekty? A peníze chybí, nebojte se, protože u nás je váš úspěch zajištěn. Budete mít půjčku, kterou potřebujete, a jistě najdete štěstí. Děkuji a těším se, že tě čtu. : falco.margarite125@gmail.com

Odpovědět  |   | 
falco  |  19. 08. 2019 14:43

Rychlá půjčka online
Představuji strukturu ochotnou vám poskytnout půjčky za velmi atraktivní ceny. Máte peníze starosti? Finanční problémy? Nakupovat? Dluhy k zaplacení? Další projekty? A peníze chybí, nebojte se, protože u nás je váš úspěch zajištěn. Budete mít půjčku, kterou potřebujete, a jistě najdete štěstí. Děkuji a těším se, že tě čtu. : falco.margarite125@gmail.com

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

dnes | Vladimír Kadera
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 68 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A