Tesla může slavit. Porazila giganta z Číny, radost budou mít tento týden i Češi

23 komentářů

Alternativa
11. března • 8:30

V článku je uvedeno: "Postupné uvedení vozů na trh vytvořilo z jejich názvu slovo „SEXY“."
Když to ovšem vezmeme opravdu podle toho, jak byly ty vozy uvedeny na trh, tak se z jejich názvu nevytvořilo slovo "SEXY", nýbrž slovo "SX3Y".
A jestli je Tesla model Y opravdu "poslední výkřik", šlo by to vyložit i tak, že pokud je tedy opravdu poslední, tak už po něm nic dalšího nebude? ;-)

Michal
12. března • 9:42

Pokud by se nestal nějaký vyloženě průser, který by poslal celou Teslu do háje, tak určitě ne. V přípravě je SEMI, nový Roadster a Cybertruck. Osobně pak očekávám ještě nějaký menší hatchback a minivan.

Asf
11. března • 6:39

A súhlasím..TESLA je pyramídová hra a technologická bublina..

Asf
11. března • 6:39

Tesla má problem kvôli čipom pre autonómne riadenie vyrobeným v Číne...tak použila stare 21x pomalšie ale zákazníkom to nepovedala...

Ďoďo
10. března • 22:54

Tesla je najhlupejšia spoločnosť aku kedy vytvoril človek. Ani 17 rokov od vzniku nemaju potuchy ako vyrobiť a predať auta so ziskom.Technologicka bublina ktorá pôjde na ZERO.

R
11. března • 19:32

možná je to hloupé, ale ono to brzo začne vydělávat, jen počkejte....a pokud to lidé kupují....taková je doba :-|

bzzz
11. března • 12:10

Na nejhloupejsi spolecnost se drzi pekne dlouho a solidne rozhybali automotive a souvisejici industries ;-) A zrovna ty bys mel byt rad, ze neco nejhloupejsiho je celkem uspesne ;-)

Ďoďo
11. března • 13:12

Za 17 rokov Elon Musk a jeho Toy car company predali milion automobilov s priemernou stratou 6000 dolarov za auto a to aj napriek miliardam usd ziskanych z dotacií a predajov emisnych kreditov inym automobilkam.
K nazvu Tesla by mali doplniť GovernmentMotors...

Jano
11. března • 18:02

Len kto im bude tie tesly hasiť. V rakúsku má majitel zhorenej tesly obrovské preblémi z jej likvidáciou.Bude to stáť riadny balík.

Viky
11. března • 17:12

Ano v současné době má na autech hrubý zisk mezi 18 - 25%, narozdíl od zavedených automobilek kde je zisk stěží 1% a zisk tvoří prodej náhradních dílů - ty Jouzo

Ďoďo
11. března • 18:52

Tesla ma aj napriek jednoduchosti vyroby najvyšší počet zamestnancov na vyrobene auto medzi automobilkami.Umelo navyššuju marže aj nepriznaním zaručnych opráv,ale premenovanim na tzv. googwill (dobra vôľa) service.Naklady na záručne opravy sa počitaju ako naklady na vyrobu.Tak isto predavaju neexistujuci autopilot tzv. FSD za 7000 usd.pre milion robotaxi planovanych vypustiť na cesty tohto roku,ktore vraj podľa Elonovej fantazie (vizie) budu zarabať svojim majiteľom 24 hodin denne a 365 dni v roku.
https://investmentresearchdynamics.com/teslas-warranty-expense-i... ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal
12. března • 9:40

Ty možná bude tím, že Tesla nevyrábí jen auta, ale i další produkty. Proto má tolik zaměstnanců. :) Stejně tak má vlastní servisní i prodejní síť, což tradiční automobilky vesměs taky nemají.

kkk
12. března • 11:47

Jo jo, a vyrábí si na rozdíl od tradičních automobilek většinu dílů sama, ale to ten expert nebere na vědomí:-D

Ílon
11. března • 11:22

Obvykle na hloupé příspěvky nereaguji, ale co jste v životě dokázal vy? Ukažte nám svoji chytrost. Víte, naším cílem nebylo produkovat zisky, ale vybudovat globální automobilku. A tuto práci jsme ještě nedokončili, takže všechny peníze, které vyděláme, vracíme zpět do koloběhu našeho cíle.

Ďoďo
11. března • 12:38

Musk vynašiel novy spôsob,ako si napchať vrecka z dotacií a okradať daňovych poplatníkov,to je všetko.Ak zajtra povedia,že dotacie budu na všetky elektroauta max. 500 euro,Tesla bude preč za 1 tyždeň.Kedy Elon tvrdil,že nechce byť Tesla ziskova,ale iba spaľovňa hotovosti? 

Viky
11. března • 17:20

V USA dotace skočily v roce 2019, u nás třeba nejsou (v podstatě) žádné.
Co se týče dotací, tak když pominu GM - která celá zbankrotovala - tuším v roce 2009 - a dotací 50 miliard dolarů jí zafinancoval stát, tak naše skvělé automobilky pobírají státní datace a pobídky, desítkách miliard, jen je třeba se porozhlédnout - všechny informace jsou dostupné. Tesla na dotacích za celou dobu nezískala ani desetinu z toho co dostávají ostatní automobilky.

kkk
11. března • 16:05

Nemluvil tady v lednu nějaký expert o propadech prodejů elektromobilů?Tady je realita :::Mezitím, co prodeje spalovacích aut významně klesají ( 7,6 % ), plug-in hybridy a elektromobily se v Evropě prodávají čím dál tím lépe. Meziroční lednový nárůst na 21 evropských trzích činí 69 % na 144 200. Podíl hybridů, plug-in hybridů a elektromobilů na nově prodaných osobních autech činil 13,3 %! Nejvíce rostly plug-in hybridy (34 200, +173 %), elektromobily (38 600, +91 %) a nakonec hybridy (71 400, +36 %).

11. března • 0:07

Souhlas, ale tem svedkum Elonovym to nevysvetlis...

eMKejx
11. března • 10:24

vy dvaja si myslite ze je to taky vacsi startup ako kupil deutsche post / dhl a teraz zistili po 2 rokoch ze 400.000.000 € akoby vyhodili oknom. Ale zase dorucili nejaky chladnicky a pracky od martana :-P

Honza
10. března • 21:48

Už se těším, až si objednám Model Y, to bude pecka ;)

10. března • 22:04

Ja se tesim na model Z...a mozna V

eMKejx
11. března • 10:22

S E X Y Z V nedava zmysel. tam bude musiet byt nieco kreativnejsie. Zamysli sa prosim najprv kym nieco napises! Musk to ma isto uz roky jasne. ak pride Roadset tak by to mohlo byt napr S E X Y R U S S I A

Vil
11. března • 12:23

Nepochopils to. Ja sem to myslel ironicky s tím Z a V....Teslu ani zadarmo...Pozdrav Elon

Doporučujeme

Články odjinud