Tesla Model Y přijíždí do Česka. Levná zatím není, za 1,7 milionu ale nabízí dost

Je to tak?  |  13. 07. 2021 17:31

By mě zajímalo, zda si elektromobilisté sjednávají nějakou spešl pojistku. Až jim ten neuhasitelný výtvor blafne v garážích a vyřadí celé OC na několik dní, to nebude stačit pojistné krytí. Bude se prodávat domeček.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 07. 2021 17:34

Věřím, že bys jim to přál. Už rozdělování lidí na elektromobilisty a ostatní je těžce na palici. Navíc k mému elektromobilu mám ještě v garáži silný diesel. Takže klasicky u těchto lidí... těžce mimo...

Odpovědět  |   | 
Je to tak?  |  13. 07. 2021 17:43

Nepřál. Kdyby byly elektomobily běžný komerční produkt, tak ok. Jenže tento nucený přechod mě mírně znepokojuje, kulantně řečeno. Garáž mám pod domkem a tohle bych se tam bál zaparkovat. Ohledně elektromobilů a i ohledně jejich bezpečnosti doporučuji článek v Echo, číslo 27, s profesorem Janem Mackem. Ty vozy jsou nebezpečné. Proč už mají zákaz v prvních obchoďácích v Německu?

Odpovědět  |   | 
alien5  |  13. 07. 2021 18:25

A kdyz hori spalovak kterych hori 100x vice to je v poradku :D

Odpovědět  |   | 
Je to tak?  |  13. 07. 2021 18:43

Tak jde to uhasit, že. Elektromobil musíš na několik dní ponořit celý do kontejneru s vodou. Už vidím výbavu místního oddělení hasičů. A co pak s tím? Nikdo to nebude chtít ani když zaplatíš. Nenastartovaný spalovák se sám nevznítí. Elektromobil při dobíjení může, vnitřním zkratem. Vedle tebe v obchoďáku zaparkuje někdo s čínskou neorigoš baterkou, protože půl mega za novou pro něj bude hodně a jede celé parkoviště. Někdo do tebe vrazí na parkovišti a rovnou můžeš nechat vůz týden na odlehlém parkovišti a pozorovat, zda se baterie nezačíná zahřívat k bodu vzplanutí. Bezpečnost je nedořešena.

Odpovědět  |   | 
Radomír  |  15. 07. 2021 13:32

Je to eko ,v každém kontejnéru ( a že jich bude ) vznikne teplo, a to Gretky využijí k ohřev obytných kostek ze Zlina. Teď dořešit logistiku ! Ha, ha !

Odpovědět  |   | 
Jig  |  13. 07. 2021 19:03

... ale hádám, že jich není stokrát více, ale ještě o x řádů více.

Ale k článku. To auto je divný, hlavně interiér je stále tragédie (při ceně 1,7m)

Odpovědět  |   | 
JK  |  13. 07. 2021 22:34

Za ty peníze nenabízí vlastně nic. Kdyby to nebylo na baterky, tak by to muselo být levnější, než základní Logan už jen proto, že to vybavený vypadá hůř, než onen Logan v základu. Za 1,7M je to děsivá bída. Navíc i na baterky se dají koupit hezká auta, design Tesla zatím vůbec nezvládá.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  14. 07. 2021 08:03

Obcas by nebolo zle aspoň 5minut venovať stránke Tesly a doštudovať výbavu predtým ako človek napise podobný nezmysel.

Dizajn je subjektívny. Mne sa napríklad páči.

Odpovědět  |   | 
Radomír  |  15. 07. 2021 13:35

No vždyť říkám , jste jiní!😆

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  15. 07. 2021 16:57

Iny? Akože naozaj niekto normálny si sadne do Modelu Y a potom do Dacie a povie, že je to rovnaké?

Odpovědět  |   | 
Radomír  |  15. 07. 2021 13:27

Na baterky se nehodí ani dětské autíčko, nedej bože auto. Stačí už tý současné šunky třiválce ! Už to je dostačující trest ! Zelení , chraňte radši dal žáby a bobry a nemomtujte se do techniky !

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  15. 07. 2021 15:21

Zkus se někdy svézt. Žádné vibrace a hlavně žádný zvuk motoru, který někdy už dost otravuje. Na dálky mám SQ7, do města bude Q4 etron super.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Fiat 500e HB La Prima: Chytne za srdce a ve městě je k neutahání

Fiat 500e La Prima (87 kW)

Fiat 500e je dalším elektromobilem do města, který vysokou cenu techniky balí do luxusního kabátku a přichází s řadou krásných detailů. Má ale na to rovnat se s Hondou e?

včera | Vladimír Kadera | 2 příspěvky
TEST Ford Focus 3d 2.0 ZETEC: Vůz roku 1999 už jen kvete. Jak si vedl 20 let zpět?

Ford Focus 3d 2.0 ZETEC

Ford Focus první generace, evropské Auto roku 1999, vypadá i v dnešní době dobře. Rozhodně zajímavěji než jeho zatím poslední následovník z roku 2018. Připomeňte si test třídveřové verze, který v roce 2001 přinesli kolegové z Auto.cz

24.  7.  2021 | Tomáš Zajíček | 15 příspěvků
První jízda s Hyundaiem Ioniq 5: Tajemný krasavec může převálcovat konkurenci

Hyundai Ioniq 5

Hyundai podobně jako další značky přijíždí s vlastní rodinou elektrických aut. Jmenuje se Ioniq a jejím prvním zástupcem je kompaktní crossover s krásným retro designem. Už jsme ho vyzkoušeli.

22.  7.  2021 | David Bureš | 54 příspěvků

Nejčtenější články

Od této Škody Kodiaq dejte ruce pryč! V ČR těžce bourala, teď se tváří jako nová

Od této Škody Kodiaq dejte ruce pryč! V ČR …

Práci mechaniků nelze neobdivovat, zájemcům o ojetinu však budou vstávat chlupy na těle.

5.  7.  2021 | | 76 N/A
David Rusol
NehodaŠkoda KodiaqŽivot řidičeOjetiny
V Česku je na prodej unikátní VW Passat. Kdysi sloužil novinářům, teď má 400 koní

V Česku je na prodej unikátní VW Passat. Kd…

Testovacích aut se ročně v motoristických redakcích protočí desítky, v paměti ale jich ale obvykle utkví jenom pár. Zelený Volkswagen Passat Variant je jedním z nich a teď může být váš.

14.  7.  2021 | | 5 N/A
David Rusol
Volkswagen PassatZajímavosti
Škoda Fabia Combi Paris šokovala až na druhý pohled. Měla větší vliv, než se zdá

Škoda Fabia Combi Paris šokovala až na druh…

Tři roky po premiéře první malé škodovky postavené na technice koncernu Volkswagen už mnozí začínali vyhlížet facelift. Jednu z možných vizí modernizace odhalilo na podzim 2002 modré kombi v Paříži. Navenek nenápadné, uvnitř však nebývalé odvážné.

25.  7.  2021 | | 2 N/A
Lukáš Prejzek
Škoda FabiaRetro
Tatry 805 a 813 už můžou řádit ve vašem obýváku! A díky Čechům také Praga V3S

Tatry 805 a 813 už můžou řádit ve vašem obý…

Hráči simulátoru Snowrunner už mohou řádit s československými náklaďáky, a nejen s nimi.

5.  7.  2021 | | 1 N/A
Vladimír Kadera
HryTatra
Kultovní Cadillac Escalade můžete mít i v Česku. Kolos s V8 nepůjde přehlédnout

Kultovní Cadillac Escalade můžete mít i v Č…

Přestože GM plánuje oficiální vývoz modelu do Evropy, jeho koupi musíte prozatím řešit trochu oklikou.

3.  7.  2021 | | 10 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhCenyCadillacAmerická auta