...aaa další ryzí off-road na trhu po předchozím H. Tucton.....redakce to bere hákemTohle by mi nevyjelo ani na chalupu 200m polňačkou....
Zaruka na Trashlu je iba na spevnenych cestach.Akonahle vodič skuša offroudove schopnosti mimo asfaltu so zarukou je amen.V pripade poruchy si centrala okolo Elona vo Freemonte ľahko zisti kade sa vodič ponevieral,pretože každa trashla cez neuronove siete vysiela polohu vozidla.
S Modelem X jsme už něco najezdili v terénu a v Tesle o tom moc dobře ví a se záručními opravami jsme nikdy problém neměli ;)https://youtu.be/gDLf6PDHWY4
Zato jiný majitel mění poloosy na X každých cca 40 tisíc km. A záruka u Tesly jenom do 80 tisíc km i když neuplynou 2 roky zákonné záruky.
Nějakej teslista ti dal mínus...jako že kecáš:-))tak já ti plusnu abych to vyrovnal.
Trashlam sa lamu guľove čapy aj pri bežnom použivaní.https://www.flickr.com/photos/136377865@N05/sets... ...
U Porsche GT4 se rovnou odlomí celý uložení tlumiče...Prostě kvalitka od koncernu :-/B-]https://www.autoweb.cz/porsche-cayman-gt4-ma-zav... ...
Tesla je ako rozmaznane dieťa-vždy chyba ineho.Tu su podmienky zaruky na Trashlu v angličtine,stačí hodiť do prekladača a prečitať si tu absurditu..."This New Vehicle Limited Warranty does not cover any vehicle damage or malfunction directly or indirectly caused by, due to or resulting from normal wear or deterioration, abuse, misuse, negligence, accident, improper maintenance, operation, storage or transport, including, but not limited to, any of the following:• Driving off-road, over uneven, rough, damaged or hazardous surfaces, including but not limited to, curbs, potholes, unfinishedroads, debris, or other obstacles, or in competition, racing or autocross or for any other purposes for which the vehicle is not designed;"
Takže používání auta způsobem, pro který není určeno, záruka nekryje. A máš pocit, ty slovenská opice, že někde jinde je to snad jinak?
Tesla čoskoro nájde spôsob, ako zrušiť záruku, ak sa autom vôbec jazdí,kdekoľvek a kedykoľvek .V Číne po problemoch s utrhnutymi guľovymi čapmi Trashla aby priznala chybu radšej obvinila(urazila) činskych vodičov z nespravneho použivania vozidla.Elon radšaj bude obvinovať inych,lebo inak by to objasnilo skutočnosť,že cela flotila Tesly vyrobena v Kalifornii predavana na celom svete su elektricke odpadky.Napriek dôkazom je vyjadrenie Tesly v Čine taketo-„Tesla nezjistila žádné selhání předního zavěšení ani horního zavěšení zadní nápravy a je přesvědčena, že hlavní příčinou problému je zneužívání řidiče, včetně toho, že použití a očekávání škod jsou na čínském trhu extrémně vážné. Zákazník zadá nadměrné zatížení (např. náraz na obrubník, silný nárazový otvor atd.), může dojít k poškození dílů, což může vést k okamžitému selhání nebo opožděnému selhání v důsledku kombinovaných účinků počátečního nesprávného použití a následného vstupu do zátěže. “(prekladač pozn.)
Aha, takže ty přesně víš, že je problém v Tesle a ne v lidech... jako jediný na světě. Asi bude chyby spíš v tobě.
Všetky automobilky predavajuce v Čine,maju rovne cesty a rovnakych vodičov.Ako to,že nemaju problem?Pokus Tesly obviniť vodičov uveria len členovia kultu veriaci v elektrickeho Ježiša Elona
o Teslách je známo, že jim odpadávají kola, tak se uklidni, Ďoďo má recht.Kromě toho, existuje spousta legálních nezpevněných cest a i některé české jedničky lze označit za tankodrom.
Uklidňuj se sám. Ďoďo tu své manipulace píše dlouhodobě, a přitom se ani neobtěžuje zjistit si skutečnost celého trhu. Druhá věc jsou novilháři, kteří z každého prdu nafukují obří bublinu a tvoří tím dojem, že Tesla vlastně ani nemá existovat, protože jsou to jen problémy. No a třetí článek skládačky jsou troubové jako ty, kteří jim to bezmezně žerou.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.