To se na mě nezlobte, ale s temahle pneu(sám je mám na obou svých pajerech) není třeba na takovemhle dětském hřišti ani zapínat čtyřkolu. To projede normální auto i jen na zadek. Vemte to někdy na nějakou regulérní off road akci(třeba Jihlava, nebo Ředhošť) a pak se uvidí.Kolik cm vody to snese, než tomu neteče do elektriky či do interieru?
Koukni na youtube, tam je plno ukázek. S tímhle Tesla problém nemá. Nedávno jsem viděl jak někde v záplavách všechny auta stály, a model X to celkem s přehledem projel.
Pecka :))
bez problemu pouzitelne jako pickup - podobna svetla vyska, o nekolik stovek kg vetsi hmotnost, moznost tahnout naklad na kouli, motory neuvarite nejakym popojizdenim a manevrovanim v terenu, tuhost dostatecna - neni tomu co vytknout, jen spodek auta ma titanovy kryt ktery asi nebude za hubicku pokud si na nej "sednete" necim ostrymSamozrejme vypravu na Ural s tim neodjedete diky nedostatku mist na nabijeni ale takove ty zabavne veci v terenu a tahani privesu z konmi/nakladem to da bez problemu.
myslim ze ten titanovy kryt znesie viac ako obycajne sadnutie na brucho..
Tesla nám ležela na břiše už několikrát a neodnesla si z toho snad ani škrábanec.. ;)
A kolik by mě stálo si s tím hodinku pojezdit ??
Těžko říct, zatím máme Offroad jízdy jen s dodatkem "připravujeme" ;) (https://www.teslicka.cz/nabizime/offroad-jizdy/... )Bude záležet mimojiné na tom, zda se bude jednat jen o spolujízdu či řízení, popř. jaký bude zájem veřejnosti, resp. zda se rozpočítá přistavení vozu, potažmo jeho následná očista mezi jednoho či více zákazníků.. ;)Ale mohlo by to vycházet cenově zhruba na úrovni klasických zážitkových jízd.
Taketo veci neriesim, ale Tesla tento kvartal vyzera ze doda takmer 100 tisic aut. Hmm, ako je to mozne? Danovy odpocet v USA je o polovicu nizsi, nemal sa dopyt uplne vytratit? Mozno nam Detektiv Runner pomoze vysvetlit dalsiu zahadu...
Za chvíli vyrobí polovinu toho co škodovka. Učiněná elektrická revoluce. U Tesly ovšem větší výroba znamená i větší ztráta. Ale ty tyhle věci neřešíš.
Tesla slaví od založení 16 let, první auta začali prodávat v roce 08, jestli se nepletu.Škoda se na podobný stav výroby dostávala víc jak půl století. A existuje už století. Takže dobrý pokus, ale zkus to radši znova.
Haha, keby si len lenivo necital nadpisy clankov a skusil sa pozriet do uctovnictva, mozno by si zistil aj tie dovody tych strat. Len tak mimochodom, za posledne 3 kvartaly bola strata len v jednom. A to len kvoli tomu ze mali prilis vela aut v tranzite a nezvladli nacasovanie upgradu S/X. Toto vsetko sa dava do normalu, to ale teba nezaujima.
Myslím že ten tvůj příspěvek je zcela zbytečný. Napsal jsem že větší výroba uTesly znamená i větší ztráta. Ty si mi na to sice něco napsal, ale nijak to nevyvrací mé tvrzení. Takže asi tak.
Ani tie zisky minuly rok v Q3 a Q4 (popri rekordnych predajoch) tvoju teoriu nevyvracaju?
Myslím že dva ziskové kvartály za x let to vážně nevyvrací. Hele v klidu. Já jsem se tebe ani Tesly nechtěl nijak dotknout. Bereš to dost osobně.
S výjimkou tří let, kdy byly vždy představeny nové vozy (S, X a 3) byla Tesla vždy ve ztrátě z důvodu vysokých nákladů na výzkum a investicr (R&D), resp. tyhle náklady byly vyšší než byla ztráta. U těch zbylých let je to klasika, rozjeli nový výrobní linky na nové modely, ale bohužel dost pomalu pokaždé nabíhala výroba.Tesla má na každým voze marži cca 20%. Vše dohledatelné. 🙂
Vždycky když někde napíšu že je Tesla ve ztrátě, tak hned přispěchá někdo kdo mi řekne že má velikou marži. To z té ztráty ale zisk nedělá.
Zbytocna debata, nastuduj si historiu firiem, ktore investuju do rastu a neriesia momentalny zisk. Napriklad taky Amazon...
I když si ji nastuduji, tak to ze ztráty Tesly zisk neudělá. Ti totiž nerozporuješ to co píšu ale jen své domněnky.
Buď jsi omezený nebo neumíš chápat souvislosti. Když cpou víc peněz do investování než kolik vydělají, jsou logicky v mínusu.Názorný příklad:Vydělal jsem 20 tisíc v práci, 25 půjčím kamarádovi (investice), který mi pak vrátí 30 tisíc, jsem v tuto konkrétní chvíli ve ztrátě.To ze mě ale nedělá neúspěšnýho člověka, jen investuju do budoucna. :)Tesla by mohla být celoročně zisková, pokud by se totálně vybodla na R&D, a jela by jen současné modely. S takovým přístupem by ale svůj náskok brzy ztratila, a tudíž by ji giganti typu VW brzy dohnaly a sežraly, jelikož mají daleko vyšší příjmy. :)Abys nemusel dlouze hledat a pak se vymlouvat, že jsi to nenašel.Porovnej roční ztráty a následně výdeje na investice.:) https://www.marketwatch.com/investing/stock/tsla/fina... ...
Jediný rok, kdy Tesla měla vyšší ztrátu než byly výdaje na R&D (pokud nepočítáme ty dva, který byly způsobený pomalým rozběhem a nákladným vybudování linky na Model S a pak i X), je rok 2017, kdy měli obrovský problém stále s rozjetím výroby Modelu 3, a podařilo se to alespoň trochu vyřešit až někdy ve 3Q.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.