Tesla Model X zpátky v mosteckém terénu! Nově dostala i speciální pneumatiky

21 komentářů

Sumy
30. září • 9:50

To se na mě nezlobte, ale s temahle pneu(sám je mám na obou svých pajerech) není třeba na takovemhle dětském hřišti ani zapínat čtyřkolu. To projede normální auto i jen na zadek.
Vemte to někdy na nějakou regulérní off road akci(třeba Jihlava, nebo Ředhošť) a pak se uvidí.
Kolik cm vody to snese, než tomu neteče do elektriky či do interieru?

Fanda
13. února • 12:05

Koukni na youtube, tam je plno ukázek. S tímhle Tesla problém nemá. Nedávno jsem viděl jak někde v záplavách všechny auta stály, a model X to celkem s přehledem projel.

Roman1984
2. července • 11:20

Pecka :))

MV.
2. července • 10:56

bez problemu pouzitelne jako pickup - podobna svetla vyska, o nekolik stovek kg vetsi hmotnost, moznost tahnout naklad na kouli, motory neuvarite nejakym popojizdenim a manevrovanim v terenu, tuhost dostatecna - neni tomu co vytknout, jen spodek auta ma titanovy kryt ktery asi nebude za hubicku pokud si na nej "sednete" necim ostrymSamozrejme vypravu na Ural s tim neodjedete diky nedostatku mist na nabijeni ale takove ty zabavne veci v terenu a tahani privesu z konmi/nakladem to da bez problemu.

jano
2. července • 11:41

myslim ze ten titanovy kryt znesie viac ako obycajne sadnutie na brucho..

Ondra
2. července • 15:07

Tesla nám ležela na břiše už několikrát a neodnesla si z toho snad ani škrábanec.. ;)

Lord Owl
8. července • 8:53

A kolik by mě stálo si s tím hodinku pojezdit ??

Ondra
8. července • 12:13

Těžko říct, zatím máme Offroad jízdy jen s dodatkem "připravujeme" ;) (https://www.teslicka.cz/nabizime/offroad-jizdy/... )
Bude záležet mimojiné na tom, zda se bude jednat jen o spolujízdu či řízení, popř. jaký bude zájem veřejnosti, resp. zda se rozpočítá přistavení vozu, potažmo jeho následná očista mezi jednoho či více zákazníků.. ;)
Ale mohlo by to vycházet cenově zhruba na úrovni klasických zážitkových jízd.

Art Vandelay
1. července • 19:33

Taketo veci neriesim, ale Tesla tento kvartal vyzera ze doda takmer 100 tisic aut. Hmm, ako je to mozne? Danovy odpocet v USA je o polovicu nizsi, nemal sa dopyt uplne vytratit? Mozno nam Detektiv Runner pomoze vysvetlit dalsiu zahadu...

Martin
2. července • 9:15

Za chvíli vyrobí polovinu toho co škodovka. Učiněná elektrická revoluce. U Tesly ovšem větší výroba znamená i větší ztráta. Ale ty tyhle věci neřešíš.

Majkl
5. července • 21:26

Tesla slaví od založení 16 let, první auta začali prodávat v roce 08, jestli se nepletu.
Škoda se na podobný stav výroby dostávala víc jak půl století. A existuje už století. Takže dobrý pokus, ale zkus to radši znova.

Art Vandelay
2. července • 10:18

Haha, keby si len lenivo necital nadpisy clankov a skusil sa pozriet do uctovnictva, mozno by si zistil aj tie dovody tych strat. Len tak mimochodom, za posledne 3 kvartaly bola strata len v jednom. A to len kvoli tomu ze mali prilis vela aut v tranzite a nezvladli nacasovanie upgradu S/X. Toto vsetko sa dava do normalu, to ale teba nezaujima.

Martin
2. července • 14:27

Myslím že ten tvůj příspěvek je zcela zbytečný. Napsal jsem že větší výroba uTesly znamená i větší ztráta. Ty si mi na to sice něco napsal, ale nijak to nevyvrací mé tvrzení. Takže asi tak.

Art Vandelay
2. července • 18:21

Ani tie zisky minuly rok v Q3 a Q4 (popri rekordnych predajoch) tvoju teoriu nevyvracaju?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Martin
2. července • 21:41

Myslím že dva ziskové kvartály za x let to vážně nevyvrací. Hele v klidu. Já jsem se tebe ani Tesly nechtěl nijak dotknout. Bereš to dost osobně.

Majkl
3. července • 8:45

S výjimkou tří let, kdy byly vždy představeny nové vozy (S, X a 3) byla Tesla vždy ve ztrátě z důvodu vysokých nákladů na výzkum a investicr (R&D), resp. tyhle náklady byly vyšší než byla ztráta. U těch zbylých let je to klasika, rozjeli nový výrobní linky na nové modely, ale bohužel dost pomalu pokaždé nabíhala výroba.Tesla má na každým voze marži cca 20%. Vše dohledatelné. 🙂

Martin
3. července • 17:08

Vždycky když někde napíšu že je Tesla ve ztrátě, tak hned přispěchá někdo kdo mi řekne že má velikou marži. To z té ztráty ale zisk nedělá.

Art Vandelay
3. července • 18:11

Zbytocna debata, nastuduj si historiu firiem, ktore investuju do rastu a neriesia momentalny zisk. Napriklad taky Amazon...

Martin
3. července • 21:41

I když si ji nastuduji, tak to ze ztráty Tesly zisk neudělá. Ti totiž nerozporuješ to co píšu ale jen své domněnky.

Majkl
5. července • 21:32

Buď jsi omezený nebo neumíš chápat souvislosti. Když cpou víc peněz do investování než kolik vydělají, jsou logicky v mínusu.Názorný příklad:
Vydělal jsem 20 tisíc v práci, 25 půjčím kamarádovi (investice), který mi pak vrátí 30 tisíc, jsem v tuto konkrétní chvíli ve ztrátě.
To ze mě ale nedělá neúspěšnýho člověka, jen investuju do budoucna. :)Tesla by mohla být celoročně zisková, pokud by se totálně vybodla na R&D, a jela by jen současné modely. S takovým přístupem by ale svůj náskok brzy ztratila, a tudíž by ji giganti typu VW brzy dohnaly a sežraly, jelikož mají daleko vyšší příjmy. :)Abys nemusel dlouze hledat a pak se vymlouvat, že jsi to nenašel.
Porovnej roční ztráty a následně výdeje na investice.:) https://www.marketwatch.com/investing/stock/tsla/fina... ...

Majkl
5. července • 21:36

Jediný rok, kdy Tesla měla vyšší ztrátu než byly výdaje na R&D (pokud nepočítáme ty dva, který byly způsobený pomalým rozběhem a nákladným vybudování linky na Model S a pak i X), je rok 2017, kdy měli obrovský problém stále s rozjetím výroby Modelu 3, a podařilo se to alespoň trochu vyřešit až někdy ve 3Q.

Doporučujeme

Články odjinud