Tesla Model X zpátky v mosteckém terénu! Nově dostala i speciální pneumatiky

Art Vandelay  |  01. 07. 2019 19:33

Taketo veci neriesim, ale Tesla tento kvartal vyzera ze doda takmer 100 tisic aut. Hmm, ako je to mozne? Danovy odpocet v USA je o polovicu nizsi, nemal sa dopyt uplne vytratit? Mozno nam Detektiv Runner pomoze vysvetlit dalsiu zahadu...

Odpovědět  |   | 
Martin  |  02. 07. 2019 09:15

Za chvíli vyrobí polovinu toho co škodovka. Učiněná elektrická revoluce. U Tesly ovšem větší výroba znamená i větší ztráta. Ale ty tyhle věci neřešíš.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  02. 07. 2019 10:18

Haha, keby si len lenivo necital nadpisy clankov a skusil sa pozriet do uctovnictva, mozno by si zistil aj tie dovody tych strat. Len tak mimochodom, za posledne 3 kvartaly bola strata len v jednom. A to len kvoli tomu ze mali prilis vela aut v tranzite a nezvladli nacasovanie upgradu S/X. Toto vsetko sa dava do normalu, to ale teba nezaujima.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  02. 07. 2019 14:27

Myslím že ten tvůj příspěvek je zcela zbytečný. Napsal jsem že větší výroba uTesly znamená i větší ztráta. Ty si mi na to sice něco napsal, ale nijak to nevyvrací mé tvrzení. Takže asi tak.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  02. 07. 2019 18:21

Ani tie zisky minuly rok v Q3 a Q4 (popri rekordnych predajoch) tvoju teoriu nevyvracaju?

Odpovědět  |   | 
Martin  |  02. 07. 2019 21:41

Myslím že dva ziskové kvartály za x let to vážně nevyvrací. Hele v klidu. Já jsem se tebe ani Tesly nechtěl nijak dotknout. Bereš to dost osobně.

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  03. 07. 2019 08:45

S výjimkou tří let, kdy byly vždy představeny nové vozy (S, X a 3) byla Tesla vždy ve ztrátě z důvodu vysokých nákladů na výzkum a investicr (R&D), resp. tyhle náklady byly vyšší než byla ztráta. U těch zbylých let je to klasika, rozjeli nový výrobní linky na nové modely, ale bohužel dost pomalu pokaždé nabíhala výroba.

Tesla má na každým voze marži cca 20%. Vše dohledatelné. 🙂

Odpovědět  |   | 
Martin  |  03. 07. 2019 17:08

Vždycky když někde napíšu že je Tesla ve ztrátě, tak hned přispěchá někdo kdo mi řekne že má velikou marži. To z té ztráty ale zisk nedělá.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  03. 07. 2019 18:11

Zbytocna debata, nastuduj si historiu firiem, ktore investuju do rastu a neriesia momentalny zisk. Napriklad taky Amazon...

Odpovědět  |   | 
Martin  |  03. 07. 2019 21:41

I když si ji nastuduji, tak to ze ztráty Tesly zisk neudělá. Ti totiž nerozporuješ to co píšu ale jen své domněnky.

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  05. 07. 2019 21:32

Buď jsi omezený nebo neumíš chápat souvislosti. Když cpou víc peněz do investování než kolik vydělají, jsou logicky v mínusu.

Názorný příklad:
Vydělal jsem 20 tisíc v práci, 25 půjčím kamarádovi (investice), který mi pak vrátí 30 tisíc, jsem v tuto konkrétní chvíli ve ztrátě.
To ze mě ale nedělá neúspěšnýho člověka, jen investuju do budoucna. :)

Tesla by mohla být celoročně zisková, pokud by se totálně vybodla na R&D, a jela by jen současné modely. S takovým přístupem by ale svůj náskok brzy ztratila, a tudíž by ji giganti typu VW brzy dohnaly a sežraly, jelikož mají daleko vyšší příjmy. :)

Abys nemusel dlouze hledat a pak se vymlouvat, že jsi to nenašel.
Porovnej roční ztráty a následně výdeje na investice.:) https://www.marketwatch.com/investing/stock/tsla/fina... ...

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  05. 07. 2019 21:36

Jediný rok, kdy Tesla měla vyšší ztrátu než byly výdaje na R&D (pokud nepočítáme ty dva, který byly způsobený pomalým rozběhem a nákladným vybudování linky na Model S a pak i X), je rok 2017, kdy měli obrovský problém stále s rozjetím výroby Modelu 3, a podařilo se to alespoň trochu vyřešit až někdy ve 3Q.

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  05. 07. 2019 21:26

Tesla slaví od založení 16 let, první auta začali prodávat v roce 08, jestli se nepletu.
Škoda se na podobný stav výroby dostávala víc jak půl století. A existuje už století. Takže dobrý pokus, ale zkus to radši znova.

Odpovědět  |   | 
MV.  |  02. 07. 2019 10:56

bez problemu pouzitelne jako pickup - podobna svetla vyska, o nekolik stovek kg vetsi hmotnost, moznost tahnout naklad na kouli, motory neuvarite nejakym popojizdenim a manevrovanim v terenu, tuhost dostatecna - neni tomu co vytknout, jen spodek auta ma titanovy kryt ktery asi nebude za hubicku pokud si na nej "sednete" necim ostrym

Samozrejme vypravu na Ural s tim neodjedete diky nedostatku mist na nabijeni ale takove ty zabavne veci v terenu a tahani privesu z konmi/nakladem to da bez problemu.

Odpovědět  |   | 
jano  |  02. 07. 2019 11:41

myslim ze ten titanovy kryt znesie viac ako obycajne sadnutie na brucho..

Odpovědět  |   | 
Ondra  |  02. 07. 2019 15:07

Tesla nám ležela na břiše už několikrát a neodnesla si z toho snad ani škrábanec.. ;)

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  08. 07. 2019 08:53

A kolik by mě stálo si s tím hodinku pojezdit ??

Odpovědět  |   | 
Ondra  |  08. 07. 2019 12:13

Těžko říct, zatím máme Offroad jízdy jen s dodatkem "připravujeme" ;) (https://www.teslicka.cz/nabizime/offroad-jizdy/... )
Bude záležet mimojiné na tom, zda se bude jednat jen o spolujízdu či řízení, popř. jaký bude zájem veřejnosti, resp. zda se rozpočítá přistavení vozu, potažmo jeho následná očista mezi jednoho či více zákazníků.. ;)
Ale mohlo by to vycházet cenově zhruba na úrovni klasických zážitkových jízd.

Odpovědět  |   | 
Roman1984  |  02. 07. 2019 11:20

Pecka :))

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 46 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A