Tesla Model X zpátky v mosteckém terénu! Nově dostala i speciální pneumatiky

Art Vandelay  |  01. 07. 2019 19:33

Taketo veci neriesim, ale Tesla tento kvartal vyzera ze doda takmer 100 tisic aut. Hmm, ako je to mozne? Danovy odpocet v USA je o polovicu nizsi, nemal sa dopyt uplne vytratit? Mozno nam Detektiv Runner pomoze vysvetlit dalsiu zahadu...

Odpovědět  |   | 
Martin  |  02. 07. 2019 09:15

Za chvíli vyrobí polovinu toho co škodovka. Učiněná elektrická revoluce. U Tesly ovšem větší výroba znamená i větší ztráta. Ale ty tyhle věci neřešíš.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  02. 07. 2019 10:18

Haha, keby si len lenivo necital nadpisy clankov a skusil sa pozriet do uctovnictva, mozno by si zistil aj tie dovody tych strat. Len tak mimochodom, za posledne 3 kvartaly bola strata len v jednom. A to len kvoli tomu ze mali prilis vela aut v tranzite a nezvladli nacasovanie upgradu S/X. Toto vsetko sa dava do normalu, to ale teba nezaujima.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  02. 07. 2019 14:27

Myslím že ten tvůj příspěvek je zcela zbytečný. Napsal jsem že větší výroba uTesly znamená i větší ztráta. Ty si mi na to sice něco napsal, ale nijak to nevyvrací mé tvrzení. Takže asi tak.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  02. 07. 2019 18:21

Ani tie zisky minuly rok v Q3 a Q4 (popri rekordnych predajoch) tvoju teoriu nevyvracaju?

Odpovědět  |   | 
Martin  |  02. 07. 2019 21:41

Myslím že dva ziskové kvartály za x let to vážně nevyvrací. Hele v klidu. Já jsem se tebe ani Tesly nechtěl nijak dotknout. Bereš to dost osobně.

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  03. 07. 2019 08:45

S výjimkou tří let, kdy byly vždy představeny nové vozy (S, X a 3) byla Tesla vždy ve ztrátě z důvodu vysokých nákladů na výzkum a investicr (R&D), resp. tyhle náklady byly vyšší než byla ztráta. U těch zbylých let je to klasika, rozjeli nový výrobní linky na nové modely, ale bohužel dost pomalu pokaždé nabíhala výroba.

Tesla má na každým voze marži cca 20%. Vše dohledatelné. 🙂

Odpovědět  |   | 
Martin  |  03. 07. 2019 17:08

Vždycky když někde napíšu že je Tesla ve ztrátě, tak hned přispěchá někdo kdo mi řekne že má velikou marži. To z té ztráty ale zisk nedělá.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  03. 07. 2019 18:11

Zbytocna debata, nastuduj si historiu firiem, ktore investuju do rastu a neriesia momentalny zisk. Napriklad taky Amazon...

Odpovědět  |   | 
Martin  |  03. 07. 2019 21:41

I když si ji nastuduji, tak to ze ztráty Tesly zisk neudělá. Ti totiž nerozporuješ to co píšu ale jen své domněnky.

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  05. 07. 2019 21:32

Buď jsi omezený nebo neumíš chápat souvislosti. Když cpou víc peněz do investování než kolik vydělají, jsou logicky v mínusu.

Názorný příklad:
Vydělal jsem 20 tisíc v práci, 25 půjčím kamarádovi (investice), který mi pak vrátí 30 tisíc, jsem v tuto konkrétní chvíli ve ztrátě.
To ze mě ale nedělá neúspěšnýho člověka, jen investuju do budoucna. :)

Tesla by mohla být celoročně zisková, pokud by se totálně vybodla na R&D, a jela by jen současné modely. S takovým přístupem by ale svůj náskok brzy ztratila, a tudíž by ji giganti typu VW brzy dohnaly a sežraly, jelikož mají daleko vyšší příjmy. :)

Abys nemusel dlouze hledat a pak se vymlouvat, že jsi to nenašel.
Porovnej roční ztráty a následně výdeje na investice.:) https://www.marketwatch.com/investing/stock/tsla/fina... ...

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  05. 07. 2019 21:36

Jediný rok, kdy Tesla měla vyšší ztrátu než byly výdaje na R&D (pokud nepočítáme ty dva, který byly způsobený pomalým rozběhem a nákladným vybudování linky na Model S a pak i X), je rok 2017, kdy měli obrovský problém stále s rozjetím výroby Modelu 3, a podařilo se to alespoň trochu vyřešit až někdy ve 3Q.

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  05. 07. 2019 21:26

Tesla slaví od založení 16 let, první auta začali prodávat v roce 08, jestli se nepletu.
Škoda se na podobný stav výroby dostávala víc jak půl století. A existuje už století. Takže dobrý pokus, ale zkus to radši znova.

Odpovědět  |   | 
MV.  |  02. 07. 2019 10:56

bez problemu pouzitelne jako pickup - podobna svetla vyska, o nekolik stovek kg vetsi hmotnost, moznost tahnout naklad na kouli, motory neuvarite nejakym popojizdenim a manevrovanim v terenu, tuhost dostatecna - neni tomu co vytknout, jen spodek auta ma titanovy kryt ktery asi nebude za hubicku pokud si na nej "sednete" necim ostrym

Samozrejme vypravu na Ural s tim neodjedete diky nedostatku mist na nabijeni ale takove ty zabavne veci v terenu a tahani privesu z konmi/nakladem to da bez problemu.

Odpovědět  |   | 
jano  |  02. 07. 2019 11:41

myslim ze ten titanovy kryt znesie viac ako obycajne sadnutie na brucho..

Odpovědět  |   | 
Ondra  |  02. 07. 2019 15:07

Tesla nám ležela na břiše už několikrát a neodnesla si z toho snad ani škrábanec.. ;)

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  08. 07. 2019 08:53

A kolik by mě stálo si s tím hodinku pojezdit ??

Odpovědět  |   | 
Ondra  |  08. 07. 2019 12:13

Těžko říct, zatím máme Offroad jízdy jen s dodatkem "připravujeme" ;) (https://www.teslicka.cz/nabizime/offroad-jizdy/... )
Bude záležet mimojiné na tom, zda se bude jednat jen o spolujízdu či řízení, popř. jaký bude zájem veřejnosti, resp. zda se rozpočítá přistavení vozu, potažmo jeho následná očista mezi jednoho či více zákazníků.. ;)
Ale mohlo by to vycházet cenově zhruba na úrovni klasických zážitkových jízd.

Odpovědět  |   | 
Roman1984  |  02. 07. 2019 11:20

Pecka :))

Odpovědět  |   | 
Sumy  |  30. 09. 2019 09:50

To se na mě nezlobte, ale s temahle pneu(sám je mám na obou svých pajerech) není třeba na takovemhle dětském hřišti ani zapínat čtyřkolu. To projede normální auto i jen na zadek.
Vemte to někdy na nějakou regulérní off road akci(třeba Jihlava, nebo Ředhošť) a pak se uvidí.
Kolik cm vody to snese, než tomu neteče do elektriky či do interieru?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 37 příspěvků
Minitest BMW 640d xDrive GT: Svatební povoz, dálniční expres i luxusní náklaďák

BMW 640d xDrive GT

Jak byste hodnotili bleskurychlou možnost využít komfortního hrbáče od BMW, když nemáte čas a hrnou se na vás povinnosti okolo svatby? Asi nějak takhle…

7.  11.  2019 | Daniel Fuglevič | 55 příspěvků
TEST Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI: Ani ryba, ani rak. Tak co tedy?

Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI

Gran Tourismo – ikonická posh kategorie komfortních, rychlých a rozměrných vozů pro neskromné transkontinentální cesty plné emocí. Od kochacích průjezdů serpentin Azurového pobřeží, přes agresivní stinty skrz Alpské průsmyky, po Vollgas na Autobahnu a cruising luxusními bulváry světových metropolí… tak přesně tohle Kia ProCeed GT neumí. Ale vypadá u toho zatraceně dobře!

5.  11.  2019 | Petr Schnagl | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A
Nový SsangYong Korando má kompletní ceník. Tak bohatou výbavu nikdo nečekal

Nový SsangYong Korando má kompletní ceník. …

Jak bylo očekáváno, SsangYong v Česku naplno spouští prodej nové generace SUV Korando. Ceník tak už doplňuje rovněž cenovka naftové motorizace a kompletní řada výbav.

6.  11.  2019 | | 22 N/A