Tesla Model X zpátky v mosteckém terénu! Nově dostala i speciální pneumatiky

Art Vandelay  |  01. 07. 2019 19:33

Taketo veci neriesim, ale Tesla tento kvartal vyzera ze doda takmer 100 tisic aut. Hmm, ako je to mozne? Danovy odpocet v USA je o polovicu nizsi, nemal sa dopyt uplne vytratit? Mozno nam Detektiv Runner pomoze vysvetlit dalsiu zahadu...

Odpovědět  |   | 
Martin  |  02. 07. 2019 09:15

Za chvíli vyrobí polovinu toho co škodovka. Učiněná elektrická revoluce. U Tesly ovšem větší výroba znamená i větší ztráta. Ale ty tyhle věci neřešíš.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  02. 07. 2019 10:18

Haha, keby si len lenivo necital nadpisy clankov a skusil sa pozriet do uctovnictva, mozno by si zistil aj tie dovody tych strat. Len tak mimochodom, za posledne 3 kvartaly bola strata len v jednom. A to len kvoli tomu ze mali prilis vela aut v tranzite a nezvladli nacasovanie upgradu S/X. Toto vsetko sa dava do normalu, to ale teba nezaujima.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  02. 07. 2019 14:27

Myslím že ten tvůj příspěvek je zcela zbytečný. Napsal jsem že větší výroba uTesly znamená i větší ztráta. Ty si mi na to sice něco napsal, ale nijak to nevyvrací mé tvrzení. Takže asi tak.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  02. 07. 2019 18:21

Ani tie zisky minuly rok v Q3 a Q4 (popri rekordnych predajoch) tvoju teoriu nevyvracaju?

Odpovědět  |   | 
Martin  |  02. 07. 2019 21:41

Myslím že dva ziskové kvartály za x let to vážně nevyvrací. Hele v klidu. Já jsem se tebe ani Tesly nechtěl nijak dotknout. Bereš to dost osobně.

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  03. 07. 2019 08:45

S výjimkou tří let, kdy byly vždy představeny nové vozy (S, X a 3) byla Tesla vždy ve ztrátě z důvodu vysokých nákladů na výzkum a investicr (R&D), resp. tyhle náklady byly vyšší než byla ztráta. U těch zbylých let je to klasika, rozjeli nový výrobní linky na nové modely, ale bohužel dost pomalu pokaždé nabíhala výroba.

Tesla má na každým voze marži cca 20%. Vše dohledatelné. 🙂

Odpovědět  |   | 
Martin  |  03. 07. 2019 17:08

Vždycky když někde napíšu že je Tesla ve ztrátě, tak hned přispěchá někdo kdo mi řekne že má velikou marži. To z té ztráty ale zisk nedělá.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  03. 07. 2019 18:11

Zbytocna debata, nastuduj si historiu firiem, ktore investuju do rastu a neriesia momentalny zisk. Napriklad taky Amazon...

Odpovědět  |   | 
Martin  |  03. 07. 2019 21:41

I když si ji nastuduji, tak to ze ztráty Tesly zisk neudělá. Ti totiž nerozporuješ to co píšu ale jen své domněnky.

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  05. 07. 2019 21:32

Buď jsi omezený nebo neumíš chápat souvislosti. Když cpou víc peněz do investování než kolik vydělají, jsou logicky v mínusu.

Názorný příklad:
Vydělal jsem 20 tisíc v práci, 25 půjčím kamarádovi (investice), který mi pak vrátí 30 tisíc, jsem v tuto konkrétní chvíli ve ztrátě.
To ze mě ale nedělá neúspěšnýho člověka, jen investuju do budoucna. :)

Tesla by mohla být celoročně zisková, pokud by se totálně vybodla na R&D, a jela by jen současné modely. S takovým přístupem by ale svůj náskok brzy ztratila, a tudíž by ji giganti typu VW brzy dohnaly a sežraly, jelikož mají daleko vyšší příjmy. :)

Abys nemusel dlouze hledat a pak se vymlouvat, že jsi to nenašel.
Porovnej roční ztráty a následně výdeje na investice.:) https://www.marketwatch.com/investing/stock/tsla/fina... ...

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  05. 07. 2019 21:36

Jediný rok, kdy Tesla měla vyšší ztrátu než byly výdaje na R&D (pokud nepočítáme ty dva, který byly způsobený pomalým rozběhem a nákladným vybudování linky na Model S a pak i X), je rok 2017, kdy měli obrovský problém stále s rozjetím výroby Modelu 3, a podařilo se to alespoň trochu vyřešit až někdy ve 3Q.

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  05. 07. 2019 21:26

Tesla slaví od založení 16 let, první auta začali prodávat v roce 08, jestli se nepletu.
Škoda se na podobný stav výroby dostávala víc jak půl století. A existuje už století. Takže dobrý pokus, ale zkus to radši znova.

Odpovědět  |   | 
MV.  |  02. 07. 2019 10:56

bez problemu pouzitelne jako pickup - podobna svetla vyska, o nekolik stovek kg vetsi hmotnost, moznost tahnout naklad na kouli, motory neuvarite nejakym popojizdenim a manevrovanim v terenu, tuhost dostatecna - neni tomu co vytknout, jen spodek auta ma titanovy kryt ktery asi nebude za hubicku pokud si na nej "sednete" necim ostrym

Samozrejme vypravu na Ural s tim neodjedete diky nedostatku mist na nabijeni ale takove ty zabavne veci v terenu a tahani privesu z konmi/nakladem to da bez problemu.

Odpovědět  |   | 
jano  |  02. 07. 2019 11:41

myslim ze ten titanovy kryt znesie viac ako obycajne sadnutie na brucho..

Odpovědět  |   | 
Ondra  |  02. 07. 2019 15:07

Tesla nám ležela na břiše už několikrát a neodnesla si z toho snad ani škrábanec.. ;)

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  08. 07. 2019 08:53

A kolik by mě stálo si s tím hodinku pojezdit ??

Odpovědět  |   | 
Ondra  |  08. 07. 2019 12:13

Těžko říct, zatím máme Offroad jízdy jen s dodatkem "připravujeme" ;) (https://www.teslicka.cz/nabizime/offroad-jizdy/... )
Bude záležet mimojiné na tom, zda se bude jednat jen o spolujízdu či řízení, popř. jaký bude zájem veřejnosti, resp. zda se rozpočítá přistavení vozu, potažmo jeho následná očista mezi jednoho či více zákazníků.. ;)
Ale mohlo by to vycházet cenově zhruba na úrovni klasických zážitkových jízd.

Odpovědět  |   | 
Roman1984  |  02. 07. 2019 11:20

Pecka :))

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 35 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků
Jak jezdí nový Hyundai Ioniq Electric? Ukázal nám to v ráji elektroaut a konopí

Hyundai Ioniq Electric 2019 (první svezení)

Z nabídky modelu Ioniq si vybere každý, koho lákají vozy na alternativní pohon. Elektromobil nedávno prošel faceliftem, aby mohl lépe držet krok s konkurencí. Povedlo se mu to?

31.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 50 příspěvků

Nejčtenější články

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 57 N/A
Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce neprobíhá, o opravu musíte zažádat

Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce ne…

Na problémový chod motoru 1.5 TSI si majitelé vozů koncernu VW stěžovali už dlouhou dobu. Opravu sice autorizované servisy řeší, o svolávací akci se však oficiálně nejedná.

30.  8.  2019 | | 191 N/A
Nová Kia Xceed odhaluje ceny. V základu má plno asistentů a LED světlomety

Nová Kia Xceed odhaluje ceny. V základu má …

Novou Kiu Xceed si budete moci už příští týden prohlédnout na výstavě Auta na náplavce. Importér už zveřejnil ceny a nevypadají vůbec zle.

24.  8.  2019 | | 34 N/A