Tesla Model S Plaid pro Evropu má zajímavé vlastnosti. Je rychlejší než americká a hodně utáhne

19 komentářů

Tomáš
17. listopadu • 21:10

Není jedno kolik to jede ? Mám auta rád, moje auto má omezovač na 250, ale zatím jsem to nevyužil, protože to není důležité. Na okresce 180, to je zážitek. Ale, že jede rychle "tramvaj", rovně, to je "zbytečná" zpráva.

petr r. (petrumr)
17. listopadu • 17:29

zase sem o něco přišel, stačí uvésti kolik může táhnout, že může nebržděný 750kg je nepodstatný, více to být nesmí. A ještě by tesla mohla zapracovat na lepší rekuperaci nebo tam dát retardér, stímto přístupem eu7 neobhájí, tak počítám, že splaid je jen časová výbava.

Jim
17. listopadu • 15:39

.......a tak kvalitně vyrobená až oči přecházejí.

Praktické auto
17. listopadu • 13:03

Je hezke ze Tesla model S stále upravuje ale 10 let už je prostě znát a tím že už jezdí i na okresních městech ČR a že ostatní modely designový jazyk už moc neposunuly tak už by bylo načase vydat nový model a někam se pohnout. Tohle už je prostě okoukane a konkurence roste.

smějící se bestie 2
17. listopadu • 20:14

Chtěl bych vidět toho, kdo za tímhle bude tahat vozejk !

Pikus
17. listopadu • 14:09

Jestli s tím mají ambici být prémiovým modelem, tak kromě designu bych tam čekal třeba 800V technologii.

Rembaz
17. listopadu • 14:17

A čo by s ňou robil?

Rembaz
17. listopadu • 13:40

Dôvodov je niekoľko:
- Model S a X sa predavaju v zanedbateľnom množstve oproti 3 a Y. A ani nový vonkajší dizajn by natom nič nezmenil.
- ten dizaj je nadčasový a stále vyzerá dobre nato aký to ma koeficient odporu vzduchu ( napr oproti Mercedesu)Jednoducho zvýšené predaje z nového dizajnu by nezplatili náklady na dizajn niečo nového s aspoň rovnakými parametrami.
Skôr mohli možno pridať nejakú novú farbu aby každý hneď vedel že máš najnovší model.

JAC
17. listopadu • 18:59

Je to furt stejný. Autokino naruby. I kdybych byl v budoucnu nucen si pořídit Ev, Tesla by to určitě nebyla.

Praktické auto
17. listopadu • 14:23

Řekl bych že to neplatí. Je to jako s Volvem xc90 první generace dlouho skvělé prodeje a odkladani nové generace až šly prodeje ke dnu. Takže oboje to spíš zaměňování příčin a důsledku. Ony prodeje modelu S byly dříve také lepší a neřekl bych že majitelé modelu s přešli na model 3. Spíš jsou u taycanu a dalších takže jestli chce Tesla tenhle segment opustit dělá to dobře.

Rembaz
17. listopadu • 14:41

Ešte raz. Myslíš, že niekto kto si ide pre Porsche si to rozmyslí lebo Tesla trocha pozmení vonkajší dizajn? Porsche je Porsche. Tesla je viac zameraná na praktickosť. Viac miesta, veľký kufor, jednoduchý dizajn, vnútri a vonku.

Moik
17. listopadu • 22:38

S tím souhlas. Za ty prachy si Evropan půjde pro Audi nebo Porsche, tam se Tesla nechytá. Taky si myslím, že nový model S už nedává smysl.. Jedině že by výrazně zlevnil.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
G
18. listopadu • 9:40

Ukaž mi za ty prachy auto co dá 0-100 za 2s.

JAC
18. listopadu • 21:14

A k čemu je to dobrý ? Snad že se ti odkrví mozek a postaví péro :-)

G
21. listopadu • 7:57

A k čemu je dobrý jakýkoliv supersport ?

Pikus
18. listopadu • 9:57

Co si za ty penize ukazat auto, co ma dilensky zpracovani aspon na urovni Dacie?

G
21. listopadu • 8:00

Omýláš staré věci jako pi.us.

Rembaz
17. listopadu • 23:13

Ma samozrejme aj svoje podstatne vyhody oproti konkurencii. Napr. Sieť superchargerov. Na tie zatiaľ v jednoduchosti a spoľahlivosti nikto nemá.Pretože ta trieda sa nekupuje na dochádzanie do potravín. Ale skôr na dlhšie presuny.
Kde človek rýchlonabíjanie využíva. Možný okruh zákazníkov samozrejme ale zužuje netradičný interiér a ovládanie. Polovičný volant a odstránené páčky pod volantom. Tradičný šofér pôjde radšej do klasiky.

Praktické auto
17. listopadu • 15:39

Este raz, píšu taycanu a dalších:) takže vyvracet to jedním modelem moc nedává smysl. Jsou tu Ev Audi, mercedesu atd. Konkurence modelu s je dost. Jak to že tedy prodeje rostly až na 55 tis. Kusů a pak spadly na cca 25 tis loni a kam to spadne letos uvidíme. Nadčasový design ani technické upgrady moc nepomahaji. Model s je navic výkladní skříň. Jestli tedy Tesla chce být tuctovým prodejcem na hraně střední třídy tak ok ale myslel jsem že má ambice na víc a navíc v této sféře to bude brzo ještě nasycenejsi.

Doporučujeme

Články odjinud