Tesla Model S Shooting brake bude! Samotná Tesla ji však nevyrobí

Model S se přece jen dočká verze shooting brake. Nebude jej ale vyrábět samotná americká automobilka. Holandská firma RemetzCar chce vyrobit 20 kusů.

O shooting braku od amerického výrobce elektromobilů se šeptá již dlouho. Elon Musk ale zatím takový vůz nepředstavil. To ale pro některé jedince není žádnou překážkou. Jen nedávno jsme vás informovali o přestavbě modelu S od britské společnosti QWest. Podobný úmysl má teď další společnost.

Niels van Roij Design připravil návrh, který by se měl stát realitou už v březnu příštího roku. I když správně má mít shooting brake pouze dvoje boční dveře, při úpravě Tesly zůstanou zachovány čtvery. Zadní část ale projde výraznou změnou a elektromobil nebere svalnatý vzhled. 

Revoluci elektromobilů zbrzdí jeden nečekaný fakt. Za vše prý může Tesla

Revoluci elektromobilů zbrzdí jeden nečekaný fakt. Za vše prý může Tesla

O design se sice postarala spoelčnost Niels van Roij Design, samotná výroba ale bude ležet na ramenou firmy RemetzCar. Zatím je v plánu vyrobit pouze 20 kousků. Každý zákazník si dokonce budou moci upravit interiér vozu podle svých vlastních preferencí. Cenu zatím nezveřejnili. 

Holandská společnost RemetzCar nebude s Modelem S pracovat poprvé. Před pár měsíci proměnila tento elektromobil v pohřební vůz pro holandskou pohřební společnost Van der Lans & Busscher BV. V jejím vozovém parku najdete také pohřebák postavený z Fiatu 500.

Podívejte se, jak se rodí Tesla Model S Shooting brake:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků