Tesla Model S s pohonem všech kol má novou základní verzi

32 komentářů

Jan Novak
10. dubna • 17:44

TO SE TO PODNIKÁ ZA DOTACE:
1) "Jak tento proces funguje, aktuálně rozkrývá deník Los Angeles Times. Podle tamních kolegů vytvořila Kalifornia zastoupena agenturou Air Resources Board (něco jako odbor pro zdroje vzduchu) pro Teslu Motors takový systém podpory, který ji společně s federálním příspěvkem a dalšími lokálními dotacemi umožňují doslova sponzorovat každý jeden prodaný Model S na území tohoto státu částkou až 45 000 dolarů. U automobilu se základní cenovkou 69 900 dolarů je to už poměrně štědrá pobídka a docela začínáme chápat, proč Musk a jeho firma vystupují tak sebevědomě" http://www.autoforum.cz/zajimavosti/tesla-motors-...... ...
2) "Zdaleka největší dotaci na nákup elektromobilu ale mají ve Washingtonu D.C., kde si z daní můžete odepsat až 50 % hodnoty vozidla do výše $19 000 a navíc není třeba platit 8% DPH. I přesto je tam ale výskyt elektromobilů nižší než v Kalifornii, kolem 2-3 na tisíc registrovaných aut." http://www.hybrid.cz/kalifornie-havaj-washingt...... ...

Art Vandelay
10. dubna • 20:24

Uz som Vam raz vyvratil tieto hluposti. Hruba marza Tesly minuly rok takmer miliarda. Kalifornske zelene kredity - cez 100 milionov. Len hlupak by to nevyuzil, ak mu to stat ponuka. Aj bez tohoto 10% navysenia by Tesla fungovala uplne v pohode. Ten Washington DC je nejaky vymysel alebo nieco zle prelozene. Ale rad sa dam poucit ak mate odkaz na nejaky americky clanok (nie autoforum).

Jan Novak
10. dubna • 21:27

s usvědčený lhářem nemá smysl diskuse, nemám čas vaše lži státe napravovat, už jsem to udělal dostatečně v minulém článku

Art Vandelay
11. dubna • 0:09

Ak ma nachytate pri vymyslani, rad sa Vam ospravedlnim, len mi musite povedat kde presne klamem :-D:-D:-D

Ludek_II
14. dubna • 12:53

Hehe, vy jste jako velký Lihoš Zemanskij s Peroutkou. Omluví se až on uzná, že ten článek nenajde.

Jan Novak
11. dubna • 9:42

promiňte, ale pokud toto napíšete po minulé diskusi, nejste normální, tedy to jste potvrdil již nespočetněkrát

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Lenaby
11. dubna • 23:27

Ale stale ste povedali v čom vás oponent klame.

Ludek_II
10. dubna • 14:16

TESLA = TEchnicky SLAbé. B-]

Art Vandelay
10. dubna • 17:02

Poznas ten pocit, ked pozeras TV a niekto sa tam riadne strapnuje ze az musis prepnut kanal?

Ludek_II
10. dubna • 17:56

My intelektuálové Tv nesledujeme.

Art Vandelay
10. dubna • 20:26

Ale strapnovat sa viete

Ludek_II
12. dubna • 23:17

To jako delnik nemuzete relevantne posoudit. Vite, co je to "relevantne" ?

carpediem
10. dubna • 17:41

Zazil som pri Babovreskoch :D ...

asdf
9. dubna • 14:13

Nádherné auto.

LOL
9. dubna • 14:50

spíše špatná 4-dveřová kopie DB9 :-)

runner42
9. dubna • 14:50

Na obrázku snad.
Naživo tě šikují široké spáry mezi plechy v zadní části, podřadné plasty, sedačky na kterých koženka vypadá jak když ji někdo jen přehodil přes židli. Kvalita pod průměrem i na US produkci.

.
9. dubna • 21:32

Tak s tímhle naprosto souhlasím. Když jsem byl před měsícem v Ženevě, tak jsem "žasnul", jaké to jsou krámy. Otřesné zpracování a kvalita všeho, kůže, plasty, mezery mezi plechy, prostě oproti zavedeným značkám hrůza. Jediné co za něco stojí, byl ten obrovský displej, ale zase ovládat klimatizaci přes displej moc pohodlné není, mechanické tlačítko, je mechanické tlačítko. Ale marketing dělá svoje a lidi si myslí, že kupují něco luxusního :-D . Za pár let to vychytají, ale teď bych to nechtěl.

Fero
10. dubna • 6:23

Runner ty sa často bavíš takto sám zo sebou ??? To by nebolo nič zlé ale je zjavné že ty si svojmu drehému ja dal aj novú identitu.. toto zaváňa pruserom. Ale vraj sa to dnes už dá úspešne liečiť

Art Vandelay
10. dubna • 9:07

Myslim ze to Runner nebol, on by nikdy nepovedal vetu "za par let to vychytaji" na Teslu. Skor nieco v zmysle ze o 2 roky skrachuju a ako vlastne nic na Tesle nedava zmysel, je nekvalitna, skareda, Elon je zlodej, vsetci su blbci ked to nechapu, popripade ak ta stretne v Tesle na ceste tak na teba pozrie a potuka si po cele, aby dal jasne najavo jeho opovrhnutie...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
runner42
10. dubna • 12:32

Ano, s tím můžu víceméně souhlasit.Je pozoruhodné, kolik lidí popuzuje konstatování holé pravdy, že na dílenském zpracování má Tesla co dohánět. Zřejmě svoji modlu nikdy neviděli zblízka.

Art Vandelay
10. dubna • 13:46

Nemozem sa hadat, sedel som v nej raz, interier tiez nie je uplne podla mojho gusta, a detaily som neskumal, celkovy pocit som mal ale velmi dobry. Ale idem si na Modely S zajazdit a popozeram detaily. Ale ak aj by mala byt kvalita spracovania priemerna, nic to nemeni na tom ake je to vynimocne auto. A ako auto novo postavene auto bez akychkolvek skusenosti je to priam zazrak co sa Elonovi a jeho teamu podarilo. Kolko to trvalo Korejcom kym zacali vyrabat priemerne auta, ak si tento vykon niekto nechce uvedomit, tak je akakolvek debata uplne zbytocna.

runner42
10. dubna • 20:36

Stavet auto bez zkusenosti neni obdivuhodne, ale hloupe. Chytry know-how nakoupi a nechlubi se tim, ze se to na prvnich seriich uci.
Kvalita zpracovani neni prumerna, ale podprumerna. Dobrou kvalitu nabizi Audi, Porsche, Lexus, prumernou kvalitu nabizi napr. WV, Jeep, Skoda, Nissan. Podrumernou kvalitu nabizi spousta low-cost automobilek plus nektere, ktere prodavaji sunt za premiovou cenu. Jmenovite Tesla a BMW. Podprumernou kvalitu poznas snadno - hodis to na zvedak nebo sundas panely a jedine co ti prijde na jazyk je To si snad delaji pr*el.Nez budes model s ridit, tak si pozorne prohledni licovani chromovanych list na dverich, spary na kufru a dalsi detaily, ktere jsou u vozidla s touto cenovkou proste ostudne.

Art Vandelay
11. dubna • 22:41

Kupit know how na vyrabanie kvalitnych aut, ty Na ktorej planete zijes, planeta Runner?

runner42
12. dubna • 7:45

Já žiju na Zemi, kde je možné si najmout lidi od mého kamaráda špičkového freelance konstruktéra počínaje NC programátorem konče, případně to co nezvládnu zadat specializované firmě. Tady na Zemi tomu říkáme outsourcing, umožňuje nám to soustředit se na to podstatné a přitom neprodukovat ve vedlejších oblastech šmejdy.A u vás?

Art Vandelay
12. dubna • 11:45

To je ako nakupit najdrahsich hracov, co na papiery vyhraju Stanley Cup ale v realite to uz vyzera trochu inak. Auto priemysel je tak zlozity ze si nemozes najat len tak nejaku konzultacnu firmu a potom cakat na vysledky. Neboj sa Elon si zohnal tych top ludi, ale kedze sa takmer vsetci bali vstupit do tak riskantneho projektu, tak vsetkym garantoval 2-rocne odstupne. A bol a je to hlavne on ktory dokaze z nich vyzmykat maximum. Na tom sa vsetci zhoduju a aj myslim citit ako im vsetkym niekedy lezie na nervy, ale to je asi dan za uspech. Ak by bolo tak jednoduche ziskat know how, tak by GM a Chrysler nemuseli dostat pomoc od US vlady, Fiat by ziaril so svojou Lanciou a AR, VW by konecne mal aj nejaku marzu na svojich autach, jaguar by nemuseli zachranovat Indovia atd atd. Ale mas zjednodusene videnie sveta, tak sa nedivim ze si prisiel k tomuto zaveru. Podla tejto teorie uz mali Cinania robit najlepsie auta na svete, no akosi sa to este nedeje...

Vlado
12. dubna • 18:35

Podle mě má runner pravdu. Automobilka je především odpovědná za výsledný produkt, jestli si něco vyrobila sama nebo to dodal jeden z tisíců dodavatelů je jedno.
Schválně, které auto má převodovku od ZF, elektroniku od Bosche, sedačky Recaro a audio Bose? :-D Podle tebe by to musela být hrůza, přesto je to absolutní špička.Pokud Tesla neumí udělat pořádně sedačky a kůže se na nich vlní, měli si je zajistit dodavatelsky od Recara. Mě jako zákazníkovi je u zadku, kdo je dělal, hlavně aby odpovídala kvalita ceně.A pokud si Tesla neumí zajistit kvalitní stroje a lidi, aby lícovaly plechy, je to hodně smutný, protože i ti čínani stejně jako korejci to dokážou, když chtějí. Že zatím nechtějí protože to jejich domácí trh nevyžaduje je úplně jiná story.

Art Vandelay
12. dubna • 21:06

Automobilovy biznis je mzno najtazsi na svete. Komplikovane stroje predavane s malymi marzami, vysoka lojalita k zabehnutym znackam ktore z ktorych si niektore buduju image, predajnu siet atd cez 100 rokov. Urcite ma aj Tesla dodavatelov, napriklad tu jednostupnovu prevodovku im robi nakoniec ZF. Tie ich plechy som si nepozrel, neviem ci to je s nimi take zle, ale tak ci tak, my traja vieme dokopy velke H. o tom ako sa robia auta a dovody preco sa niektore veci robia tak alebo onak, len diskutujeme na internetovom fore a mame nejake dohady, realita je ta ze Tesla obratila trh s luxusnymi autami na ruby (aspon v USA) a toto sa nikomu za poslednych 50 rokov nepodarilo a je to len zaciatok. Kazdy kto ma trochu sudnosti musi uznat ze sa im podarili neuveritelne veci, aj ked nemusi byt fanusik elektrickych aut.

runner42
13. dubna • 9:38

"Na jedine co sa mohol spolahnut je co si urobili "in house" hlavne po tom co chceli outsourceovat svoje prevodovky."
"Urcite ma aj Tesla dodavatelov, napriklad tu jednostupnovu prevodovku im robi nakoniec ZF."Nějak ses při tom vymýšlení důvodů a omlouvání neomluvitelného do toho trošku zamotal, ne? :-D

Art Vandelay
13. dubna • 13:51

Ja som sa zamotal a tebe uchadza podstata...

runner42
13. dubna • 20:22

Jo jasně.

Art Vandelay
12. dubna • 11:53

Inak tym outsourcingom si ma dostal, tak aj dopadol Fisker. Elon rychlo pochopil ze tadial cesta nevedie. Na jedine co sa mohol spolahnut je co si urobili "in house" hlavne po tom co chceli outsourceovat svoje prevodovky.

runner42
10. dubna • 8:05

wtf? :-D

Doporučujeme

Články odjinud