Tesla Model S s pohonem všech kol má novou základní verzi

Tesla Model S s pohonem všech kol má novou základní verzi

Na podzim minulého roku se v nabídce pro Model S objevila verze s pohonem všech kol. Zájemci mohli vybírat mezi variantami 60D, 85D a expresním P85D. Nabídka těchto variant se aktuálně mění. Na místo základní „šedesátky“ totiž přichází silnější 70D.

Tesla představuje Model S ve verzi s pohonem všech kol  

Tesla představuje Model S ve verzi s pohonem všech kol  

Nová nejdostupnější varianta s pohonem všech kol nabízí výkon 242 kW (329 k), zrychlení z nuly na amerických 96 km/h proběhne za 5,2 s a maximální rychlost dosahuje na 225 km/h. Jen pro srovnání, původní 60D zvládlo zrychlení na 96 km/h za 5,7 s a maximální rychlost u něj dosahovala na 201 km/h.

Video: Jak Tesla Model S řádně potrápila Dodge Challenger Hellcat

Video: Jak Tesla Model S řádně potrápila Dodge Challenger Hellcat

Kapacita akumulátorů u 70D vystačí na dojezd  386 km při konstantní rychlosti 105 km/h. Spolu s verzí Model S 70D pak přichází do nabídky také tři nové odstíny barvy karoserie. Pořídit si můžete barvy Ocean Blue, Obsidian Black a Warm Silver.

Základní Tesla Model S s pohonem všech kol začíná na částce 75 000 dolarů.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků