Tesla Model S po 317.000 km je na prodej v Praze. Potřebuje péči, ale nevypadá zle

Názory k článku

Ďoďo  |  31. 12. 2019 08:20

Elon sľúbil,že zajtra začne jazdiť na cestách takmer milión autonomnych robotaxi a svojím majiteľom budú zarábať 24 hodín denne,365 dní v roku. Boh nech nás ochraňuje pred takouto pohromou. Už niekoľko ráz slepá autonómna Trashla narazila do zasahujuceho hasičského, záchranárskeho alebo policajného auta. Toto že má jazdiť autonómne po cestách,viď. posledná havária pred zajtrajším vypustením autonomnych krakenov...
https://www.dcourier.com/news/2019/dec/29/prescott... ...

 |   |  Odpovědi (15)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Jiri  |  31. 12. 2019 08:27

Tak jsem se na inzerát samozřejmě kouknul a jak je i v článku uvedeno o stavu nejdůležitější a nejdražší součástky ani slovo. Ono to vubec bude zajímavé, jak diagnostikovat těch 8000 článků, jak zjistit kolik z nich má přetavené ty drátko-pojistky připojující je do pole. Zdali pak jde zjistit nabíjecí historie - jak často to majitel superchargeroval čímž tu baterku zprasil, kolikrát ji poždímal pod 10 % čimž ji zprasil také...
Ne, že by do spalováku bylo vidět ale diagnostické nástroje jsou dle mého vyrazně větší, kolikrát stačí sluch.

 |   |  Odpovědi (32)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
LOL  |  31. 12. 2019 08:44

podle nálepek solárnická pakáž.

 |   |  Odpovědět
avatar
31. 12. 2019 09:07

já bych viděl cenu tak 700tkč, možná i pod 500.

 |   |  Odpovědi (26)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Autovrakoviště  |  31. 12. 2019 09:08

To je interiér. Každý tyhle vozy chválí, aby nevypadal, jak totální debil, který se nachytal. Jestli někdo ujíždí na elektrice, pochopím Porsche, v dostupnějším případě Ionic.

 |   |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
MM  |  31. 12. 2019 09:36

Dát 1.1 mil za auto s 315 tis km? No tak to ani náhodou.

 |   |  Odpovědět
XiXao  |  31. 12. 2019 09:36

Ojetý elektromobil = drahý, neprodejný a nebezpečný odpad.

 |   |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
řidič  |  31. 12. 2019 09:44

Elektrošrot má jít na sběrný dvůr a ne do autobazaru :)
Za 20 000Kč bych tomu dal šanci ......…...

 |   |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Mirek  |  31. 12. 2019 09:47

To má pootevřenou kapotu, nebo tomu tak hrubě nepasují plechy?

"Už jsme se dostali do období, kdy není problém sehnat i velice slušně „olítaný“ elektromobil."
To je tedy výkon, jeden elektromobil na jeden stát, tedy opravdu to není problém.
Moc by mě zajímalo, jestli se najde nějaký trouba, který to koupí.

 |   |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Ďoďo  |  31. 12. 2019 09:54

Po toľkých rokoch je zostatková kapacita baterky 70 možno 80%.Teraz v mrazoch klesne ešte o ďalších 40%. Test EV v mraze -6,6 C.-
https://newsroom.aaa.com/2019/02/cold-weather-redu... ...

 |   |  Odpovědět
jozka  |  31. 12. 2019 10:28

No ty kokso... osm let a 317 tis km a ten lak vypada jako by to auto umyli naposledy v salonu pri prodeji.

 |   |  Odpovědět
Petr  |  31. 12. 2019 10:36

Ctel bych videt toho idi0ta, ktery by tu vrazdu koupil.

Tohle patri do elektrosrotu.

 |   |  Odpovědět
Jan  |  31. 12. 2019 11:22

Zrovna byla na Čt24 krátká reportáž o elektromobilitě a nějaký český trouba tam popisoval své zkušenosti s vlastnictvím. Rovnou přiznal, že ho velmi limituje dojezd, což má za následek, že oproti dřívějšku najede ročně s elekromobilem daleko méně kilometrů.
Takže si koupíš 3x dražší auto, aby se pak z tebe stal asociál, který jezdí autem pouze do práce/z práce. Místo aby jl někam na návštěvu či za zábavou, tak sedí v garáži a kochá se dojezdem.

 |   |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
me not  |  31. 12. 2019 11:29

Ve Světě Motorů teď popisovali vínovou Fabii 1 generace s 517.000 Km a podle měření byla víc než nová Takže proč by Tesla nemohla zvládnout ubohých 300.000 km? Pokud se to najelo téměř pohromadě při dálkových jízdách tak tím tuplem.

 |   |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Martin P.  |  31. 12. 2019 15:50

Veřejný ceník mimo zaručních úkonů a dílů ?

 |   |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
tonda  |  31. 12. 2019 20:01

Okecané je to pěkně a to podstatné tam není... Kolik nyní vydrží baterie na dojezd... Jak vypadá elektricky opotřebovaný motor a jeho součástky...

 |   |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Joe Doe  |  31. 12. 2019 21:47

a) Happy New Year

b) Interier, mechanicke suciastky atd. budu upotrebovane ako pri vacsine inych aut s 300-tisic km.

Co sa pohonnej jednotky tyka... nevieme. Ale uprimne, s vynimkou par atmosferickych japoncov a HSD hybridov - kolko aut s priemernou starostlivostou ma po 300-tisic km motor v perfektnom stave? Vacsina europanov sa tejto kilometraze nedozije bez velkych servisnych zasahov.

 |   |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Jaroslav  |  01. 01. 2020 01:13

Za tu cenu to koupí jen šílenec. Auto na likvidaci přírody a ještě k tomu předražené

 |   |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Jaroslav  |  01. 01. 2020 09:50

ta cena odpovídá cenám jaké jsou i v německu viz mobile .de ,ale je jiná otázka teď je to auto už starý ,co za další 3-4 roky to ten majitel nechá doma místo skleníku nebo co ,vždyť to žádný rozumný člověk nekoupí až to bude mít cenu kolem 600000 kč ,baterie po smrti ,nikdo neví jestli to pak ješte bude fungovat ,baterie s kapacitou 50 a méně procent,nové baterie žádný blázen do nich nekoupí ,kolik by stála demontáž baterii a montáž zpět a co baterie možná 500000 možná víc ,možná už se tenhle typ baterie nebude vyrábět a jiný tam nepujde (každá aku vrtačka má jinou baterii a ty auta to budou mít taky rozdílné ),prostě to nikdo 10-15 leté auto nikdo nekoupí a ten poslední majitel vyhodí auto v ceně 400-500 tis.a odevzdá ho k likvidaci,protože potřebuje k odhlášení vozidla z registru doklad o likvidaci ,prostě si vytáhne černýho petra,kdo si to může dovolit ,ty socky co si berou auta na pujčku ne protože jim nikdo nepujčí 500tis.většinou max.100-150 tis ,aby nechcípli hlady a nebydleli pod mostem ,tady končí každá sranda ,ještě si někdo myslí ,že to bude masovka.....

 |   |  Odpovědi (28)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
FlashCV  |  01. 01. 2020 14:04

Poctivych 317tis km? To asi tezko! Podle te haupny a volantu to ma najeto daleko vic!!! A to koukam jen na fotky...

 |   |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Pepa  |  01. 01. 2020 23:18

Ta cena je mimo, na mobile de jsou s najezdem kolem 100k a 2015 za 1200000Kc. K baterce - jiz nyni existuje hromada BMW i3 s vice nez 1000 cyklu a stari 6 let a kapacita je kolem 90-95%. A to Tesla je v baterkach spicka. Videl jsem diagnostiku redukci pres kabel a bluetooth jednotku do mobilu, jsou tam vsechny udane vcetne napeti kazdeho jednotliveho clanku. Je toho plny youtube 🤭

 |   |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat reakce: Zasílat reakce Můj názor