Nejrychlejší Tesla všech dob je tady. Model S Plaid trhá asfalt silou 1034 koní

64 komentářů

Petr
14. června • 18:08

No páni, to bude raketa, to bude brus.......... A nemělo by se to vyrábět rovnou jenom ve verzi kabrio? Na tomhle se už ty střechy tuplem neudržej,.....sakra, ale co , Elon pro Tesla Kutil Fans vyrobí Spešl super Glue, tubu za 1000 doláčů a všichni budou happy. Jo jo, dream car :-D

Pm
14. června • 7:09

Tak tohle je fakt hnus. Futuristicke auto na bliti 🤢🤢

Vit
14. června • 5:15

Na co je auto s tisícem koní a rychlostí 300+, dyž to tak vydrží jet asi 5 minut a pak to ubírá až to za hodinu chcípne😁. Mě stačí 100kw ale pořád.

Michal
14. června • 6:14

Jde vidět,že jsi nikdy v žádné Tesle nejel a vůbec tomu nerozumíš

jouda
13. června • 19:08

Technologický náskok, oproti ostatním automobilkám je více než znatelný :-D tohle velké značky neumí a ještě pár let umět nebudou :-D Ale na normální ježdění bude asi pro většinu více vyhovovat Enyaq (nebo jak se jmenuje) za mega a půl s maximálkou 160 a reálným dojezdem 25 - 300 km na nabití.

_Info_
13. června • 19:26

Jouda, Tesla z garáže je jen skvěle provedeny podvod. Rimac si Teslu Namaže na chleba

Pavel F.
13. června • 21:08

Tak to určitě, to asi nikdo nezpochybňuje. Akorát Rimac není sériovka, nezačíná "od 3,5 mega" a není to daily-car.
Já si klidně vystačím s Kia EV6 GT s pouhými 600 koňmi, byť Rimac si ji samozřejmě namaže na chleba... B-]

Rembaz
14. června • 19:38

Vybral si ju čiste kvôli výkonu?

Pavel F.
14. června • 22:05

Tak mám v hledáčku 3 EV.
1) Tesla Y z Berlína. Počkám si na první kusy, zda už to bude kvalitní jako Tesly 3, co se tu sem teď vozí z čínské fabriky místo z Freemontu.
2+3) Hyundai Ioniq 5 nebo Kia EV6. Obojí je na společné platformě, líbí se mi výbava, praktičtější mi přijde Ioniq 5, ale na Kia mě zase láká verze GT, která sice nemá ještě české ceny, ale v Německu začíná na 66 tisíc €, což mi přijde super cena za skoro 600 koní.
Všechna 3 auta budou tady reálně v prodeji až v 2022, takže je ještě času dost.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rembaz
14. června • 22:51

U mna to vyzerá úplne rovnako ale namiesto Ioniq 5 mám Enyaq. Nové auto chcem budúci rok takze by to presne sedelo.Teslu som zatiaľ nekúpil, čisto kvôli kvalite. Ale zase sa mi najviac páči a dúfam tiež, že sa zlepšia v DE. 600koni nepotrebujem, stačí aj 300.No dojazd musí byt aspoň 500km.
Skodovka ako vždy, voľba rozumu, pretože by na ňu bola cez firmu nejaka zľava atd. A v sportline vyzerá ok. Čo ma prekvapilo je, že ioniq 5 má väčší rázvor ako Enyaq alebo EV6.
- Ioniq 300
- EV6 &. Model Y 290
- Enyaq 277Celkovo potrebujem čo najväčšie auto zvnútra a najmenšie z vonka. Ideálne s najmenším polomerom otáčania. V januári snáď bude u nás konečne autosalón tak si ich pekne porovnám vedľa seba.

Pavel F.
15. června • 12:42

Teslu 3 (nechci velkou S, ani X) bych si už dneska v klidu koupil, protože ta kvalita z čínské fabriky je naprosto z jiného vesmíru než z Freemontu. Ale chci hatchbacka, takže čekám na Y z Berlína.
Enyaq mi vypadl z oka po prvním shlédnutí, zpočátku jsem mu velmi fandil, ale přijde mi, že inženýři z Boleslavi se moc drželi zpátky a moc z té výhod elektra nevytáhli. Žádný frunk, dynamické vlastnosti taky nic moc, vnitřní prostor žádný zázrak. Takové opatrné našlápnutí dopředu. Přesně ten samý pocit jsem měl z Audi etrona.

Rembaz
15. června • 14:15

Dá sa vôbec vybrať či človek dostane CN alebo US variantu?Koncern sa ako vždy drží pri zemi. Ale počkám si na priame porovnanie.
Čo hovoríš na Mach E?

Pavel F.
15. června • 19:58

Nedá. Ale co mám informace, po naběhnutí fabriky v Číně jsou do EU odtamtud vozeny Tesly 3. Z Freemontu se nadále vozí S a X.
Ford Mach E se mi líbí, není to sice můj šálek kávy, ale špatné auto to asi nebude. Pouze co mě na něm zatím zaráží je to, že v testu 1000 km, byť má velkou baterku, tak dojel v dolní polovině tabulky. Asi bude mít relativně pomalé nabíjení oproti ostatním.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1V6ucyFGKW... ...

Rembaz
15. června • 21:16

Pokial viem tak nabíjanie je rovnako rýchle ako Enyaqa.
Tie testy nemajú podľa mna veľký zmysel. Stačí, že je rôzne počasie, AWD proti RWD atd.

Pavel F.
15. června • 22:20

"Pokial viem tak nabíjanie je rovnako rýchle ako Enyaqa." - To máte z papíru nebo z nějakého reálného testu? Protože na papíře rychlost xxx kW může znamenat, že to nabíjí touto rychlostí pár minut a po zbytek to jede menším výkonem.
"Tie testy nemajú podľa mna veľký zmysel." - Právě naopak, toto má největší smysl. Máte prostě trasu a snažíte se jí projet a měříte celkový čas, včetně nabíjení. To je to, co vás zajímá. K čemu je vám třeba velká baterka nebo menší spotřeba, když jiné auto má mnohem rychlejší nabíjení a tak celkově na cestě strávíte méně času? Tohle totiž ukazuje, že spotřeba, rychlost nabíjení, kapacita jsou provázané nádoby a hledáte ideální balanc.
"Stačí, že je rôzne počasie," - to máte zapsané v tabulce. Jak třeba počasí ovlivní to, že MB EQC při teplotě 18 °C ztrácí půl hodiny na BMW iX3 při 2 °C?
"AWD proti RWD" - Skutečně? Audi e-tron GT AWD má o hodinu lepší čas, protože VW ID4 1st 82 kWh je RWD? Jak využijete AWD při normálním silničním přesunu?

Rembaz
16. června • 6:29

Samozrejme som myslel teoretické maximum. A ten priebeh nabíjania súvisí aj so SW. U Tesly to tiež niekoľkokrát vylepsovali. Čiže test Ok. Ale už o mesiac, pol roka to nemusí vôbec platiť. A Bjorn nemôže sledovať každý SW update u každej automobilky. Tak to bolo myslene,Čo sa týka AWD a RWD na diaľnici, tak snáď AWD pri mokrom/klzkom povrchu niečo robí nie?
Keď už nie pri ustálenej rýchlosti tak pri rozbiehaní atd.

Pavel F.
16. června • 9:41

Při normálním přesunu po silnici, i když je mokrá, tak AWD prakticky nevyužiješ. Pokud tedy nechceš akcelerovat nad limit adheze pneu s vozovkou, ale to nebude případ tohoto testu. A stejně to je jen na pár vteřin, to s dojezdem prakticky nijak nesouvisí.
Ano, SW ti může upravit křivku nabíjení, ale i když Tesla výrazně zvětšila nabíjecí výkon, tak při nabíjení to mělo velmi malý vliv, protože to maximum bylo jen chvíli a pak se to snížilo. Viz https://www.caranddriver.com/news/a32132062/tesla-250-... ...
Takže moc velkou váhu bych těm updatům nedával.

Rembaz
16. června • 10:04

Ved hej, ja som nenarazal na to zvysenia maxima. Ale skor napriklad ked pridali tu optimalizaciu teploty baterie predtym ako auto pride na SC a tak podobne.

Pavel F.
16. června • 10:35

Rozumím. Ale i tomu bych nepřidával velkou váhu, určitě to nezkrátí cestu 1000 km o desítky minut. Pokud ano (dosud o tom nevím, že by to u nějakého auta bylo), tak se domnívám, že Bjorn to klidně znovu projede.
A odmítat Bjornovo testy, protože hypoteticky u nějakého auta mohou vylepšit rychlost nabíjení, které výrazně zahýbe s jeho pořadím v tabulce, mi přijde nesmyslné.

Rembaz
16. června • 13:54

Podľa tej tabuľky má najvyšší vplyv aj tak pocasie.2021 SR v lete 10:00
2021 LR AWD v zime 10:25Skoro polhodina rozdielu a to má rýchlejšie nabíjanie a väčšiu baterku.
Alebo mi niečo ušlo?Tepelne čerpadlo majú už obidve, nie?

Pavel F.
16. června • 14:29

Nevím, 25 minut na 1000 km je milion faktorů, proč tomu tak je. Těžko říct, zda je to počasím, protože na 1000 km je to 30 kWh navíc, což není zas tak moc, to je cca 15 minut navíc a těch 10 může cokoliv, třeba silnější provoz. Ale může být. To už je moc těsný, tam vliv počasí může být.
Řešit ale ani ne půl hodiny asi nemá smysl, to tam to počasí může hrát roli. Proto to tam i píše do těch tabulek. Ale pokud už je rozdíl 2 hodiny a více, tak tam už musí hrát roli něco jiného, než jen počasí. O tom byl ten můj příspěvek a to má sdělovat jeho tabulka.

Rembaz
16. června • 14:56

Aby sme sa rozumeli, tu nie je rec o 1/2hodine.
Pol hodina by to logicky bola, keby islo o to iste auto. Ked ale v podstate to iste auto iba s o dost vacsou baterkou dosiahne horsi cas tak je to divne. Pretoze namiesto 10:30 by LR malo mat napr. 9:30. Co nedal ani Model S LR.Cize ako si aj ty povedal, vela faktorov a v postate o nic nejde. Auta s lepsim dojazdom daju 1000km okolo 10hodin a tie s mensou 14h.

Pavel F.
16. června • 15:13

Mě třeba jde. Protože když si budu vybírat mezi dvěma auty, kdy jedno ujede 1000 km za 10 hodin a druhé za 14 hodin, tak si to druhé vyřadím z výběru. Protože s tím druhým autem je něco v nepořádku ve smyslu použitelnosti.
Pokud obě auta budou mít rozdíl půl hodiny, tak je budu brát jako rovnocenná a nechám je ve výběru.
Z mého pohledu ta jeho tabulka mi dává smysl.

Rembaz
16. června • 16:01

Ked ma jedno skoro 2krat tak velku baterku ako druhe, tak je snad jasne, ze si to druhe nekupim na 1000km trasy, nie? Keby mali plus minus rovnaku baterku a rozdiel medzi nimi by bol 10 a 14h tak ano. Tabulka by mala velky zmysel. Takto uz viem aj tak dopredu priblizne aky bude vysledok.

Pavel F.
16. června • 16:56

Samozřejmě u podobně velkých (nejen velikostí, ale i dalších parametrech, aby z toho nebyl další příspěvek) aut. Ne že vezmu prcka do města a pak Audi s 3x větší baterkou... To o každém předpokládáte, že je nesoudný a neumí používat kritické myšlení? Třeba budu srovnávat Jaguar IPace a Audi etron, které jsou si velmi podobné a časový rozdíl je poměrně velký.
Nicméně je to jedno. Pro mě to smysl má, obhajovat se před vámi nemusím, pokud se domníváš, že pro tebe nemá tabulka smysl, tak ji prostě nepoužívej. Já si z toho vyzobu to, co potřebuji. Není to vytesané desatero do kamene, ale určité informace se z toho vytěžit dají. A vom tom to je...

Rembaz
16. června • 7:52

Ale samozrejme vacsi rozdiel robi to, ci je to krabica alebo normalne auto. To je snad jasne kazdemu.

_Info_
16. června • 8:11

Ty jsi ale pořádný případ pro psychologa. Něco takového se jen tak nevidí. Ale spousta lidí se dobře baví na tvůj účet. Tak klidně pokračuj rembaz rozumunemas

Rembaz
16. června • 8:38

Pozri, píšeš to sem v podstate každému.
Preto hovorím, zamysli sa nad sebou.

Rembaz
15. června • 21:57

Čoho sa obávam je, že všetky tieto novinky budú mat aj naďalej problémy so SW.
Predsa len Tesla SW aj nabíjanie ladí pekne dlho.

_Info_
13. června • 21:47

Jo a zapomněl jsem uvést, že dnes Musk oznámil zdražení S PLAID o 10k $ , takže cena bude okolo 130k $ . A nemyslím , že tohle je poslední zdražení

Art Vandelay
13. června • 23:27

Nie dnes, ale pred par dnami, asi to svedci o velkom zaujme o toto auto…

_Info_
13. června • 21:27

Tak si pospěš tu Kiu závazně objednat , protože při nedostatečném množství závazných objednávek asi nebude produkce, což si myslí že tak dopadne. Vyrobí pár kousků a pak se výmluví na nějakou věc. Nemají to vůbec zvládnuté, tak jako Hyundai Kona a stahování veškeré produkce z trhu. Je to tak, jen pečlivě ututlané.
A pokud někdo prohlašuje, že je to / Tesla S Plaid / nejrychlejší na světě a není to pravda,protože Rimac je rychlejší. A momentálně není vůbec záruka, že se Tesla S Plaid bude
v garážích ve větší sérii vyrábět. Nemají všechny potřebné homologace. Takže ji jako kusovku můžu klidně postavit na roveň Rimac. Nevidím v tom jediný problém. Cena přece nemůže být diskvalifikačním hlediskem.

Pavel F.
13. června • 23:17

Koukám, ty jsi taky takový Brouk Pytlík, co všude byl a všechno zná, že? :-D
1) Co se týče, Kie, to vaříš z vody nebo z čeho usuzuješ? Já se naopak domnívám, že kupců bude dost, protože které auto se skoro 600 koňmi seženeš za 66 tisíc eur? Když je to tak pečlivě ututlané, jaktože ty o to víš? Není to oxymoron? ;-)
2) Tak především se prohlašuje, že je to nejrychlejší sériově vyráběné auto. Což vylučuje Rimac, které je vyráběno kusově. Záruka samozřejmě není, že to nebudou vyrábět v garážích jako kusovku jako Rimac, na druhou stranu to není jistota, ani neznám jediné indicie, že by tomu tak mělo být. Hromadně se to vyrábět nebude, ale nedomnívám se, že to bude kusová výroba, přece jen je to na základě Tesly S s obměněnými komponenty. Nevím, proč neustále tady argumentuješ homologací, když to auto se má začít prodávat až příští rok. Běžně se stává, že modely mají dokončenou homologaci i jen týdny před prodejem.
3) Cenu neberu jako diskvalifikační kritérium, to jsi mne špatně pochopil.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pm
14. června • 7:11

To bude totalni plečka …kia s 600hp😂.. to se rozsYpe prosimte..

Pavel F.
14. června • 7:19

Může být. Nicméně vyrobit výkonný spolehlivý elektromotor je výrazně jednodušší než vyrobit výkonný spolehlivý spalovací motor. Takže bych tomu šanci dal.

_Info_
13. června • 15:45

Jo a jde po Muskovi finanční justice, bude pořádně horko.
https://www.forbes.com/sites/thomasbrewster/2021... ...

Art Vandely
13. června • 23:14

Ty asi nehovoris po anglicky, clanok nic nepise o samotnej Tesle alebo Elonovi. Len o ludoch co sa vyhybaju plateniu dani a ich skutocnych akebo fiktivnych investociach do roznych firiem (Tesla je medzi nimi)

Pavel F.
13. června • 18:42

To by mne zajímalo, jak toto souvisí s uvedením modelu Model S Plaid. To jako bez podezření daňového podvodu by Plaid S měl o 100 koní míň nebo co?
Nebo jak to s tím souvisí?

_Info_
13. června • 19:16

S Plaid nemá potřebné homologace k provozu a tudíž je to jen další z triků, jak oživit zájem o Teslu, vydat prohlášení , že je přípravená k prodeji. Vydá zase nějaké akcie navic a zase budou nějaké peníze. Jenže ty jejich akcie nemají žádné krytí. Při pokusu o prodej většího balíku akcií Tesly se celý podvod zhroutí a nezbude nic. O tom píšu, v tom je spojitost .
S Plaid bude ještě mimo prodeje dlouho a dlouho. Musk potřebuje prachy a proto to PR.
Pokud jsi ultra Tesla fan a bitcoin mamlas, tak to nikdy nepochopíš

Pavel F.
13. června • 21:02

Tak jelikož S Plaid se ještě neprodává, tak není překvapivé, že ještě nemá všechny homologace (pokud tomu tak opravdu je). Homologaci nemá hromada aut rok před prodejem.
S těmi aciemi je to nesmysl. Tesla už IPO má za sebou, počet akcií se může zvyšovat pouze dělením stávajících (jsou samozřejmě cesty jak vydat další akcie, ale to není operace typu, že Musk se ráno probudí, luskne prsty a zítra si vytiskne miliardu dalších akcií), to není žádné ředění typu tisk peněz. Jinak je to jen čirá (z mého pohledu nesmyslná) spekulace. Tohel už slýchávám léta a stále nic.
Co se týče prodeje S Plaid, to je čirý spekulace z tvé strany, když si ho objednáš, tak uvádí termín Q1 2022, tak nezbývá než čekat, jak to dopadne. Vím o jednom člověku, co si ho objednal, tak ten dá určitě vědět, zda mu to posunuli nebo zrušili.
Nejsem ultra Tesla fan, nevím, co z tvého pohledu je "bitcoin mamlas", ale tvoje vidění světa je trochu omezené - buď s tebou budu hýkat nebo jsem ultra Tesla fan a bitcoin mamlas. Už toto o tobě dost vypovídá...
Nicméně rozsoudit nás může jen čas. Uvidíme za rok.

_Info_
14. června • 16:27

Prodávat se už měl dávno, takže se uklidni.
Stejné jako Truck, kdy pak a jestli vůbec.
Vzdušné zámky prodává a lidé mu to Žerou.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Art Vandelay
14. června • 21:41

Teslu sledujem od 2012 a investovane mam od 2016 (nakup akcii pri cene 50 USD). Velmi vela ludi ako ty sa objavili na tomto fore a kazdy po casom odisiel, Tesla rok co rok predava viac aut, zo straty sa dostala do zisku, z jednej fabriky budu skoro 4 atd atd. Moje akcie isli medzi tym hore 12x 🙂🙂🙂.

mrazik
13. června • 20:16

Zajimava informace, muzes to vic rozepsat pro ty, co akciovemu trhu moc nerozumi ? To jako chce prodat vice akcii, nez realne existuje ?

Art Vandelay
13. června • 23:25

Clovek nad tebou len zavadza, auto je homologizovane a prvych 25 zakaznikov s nim odislo domov. Na twittry su uz prve kratke videa. Na youtube sa roztrhne vrece o par dni.Ku akciam. Ak firmy potrebuju cash, tak mozu vydat nove akcie a predat ich, tym sa povodnym investorom znizuje percentualne vlastnictvo vo firme, robia to hlavne rychlo rastuce firmy, ktore este nerobia zisky. Tesla ale ma 19 mld USD na uctoch a jej dlhy su spolu asi 11 mld USD, cize nema ziadny dovod vydavat nove akcie.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pavel F.
14. června • 0:04

K těm akciím. Na vydání potřebujete souhlas VH, ne že si jeden člověk, byť je to Musk, usmyslí, že zítra se vydají nové akcie, tak Tesla vydá nové akcie. Musk je majoritní, ale ne většinový vlastník (má kolem 20%). Jinak souhlas, hotovosti mají dost, není důvod vydávat nové akcie.

_Info_
14. června • 13:00

Ano, jistě . V jaké pohádce to žiješ?
Hotovost nemají žádnou, jen dluhy. A nová emise akcií je už schválena .
Tak tupe lidi jako ty a Art V. , to aby pohledal.

Pavel F.
14. června • 14:52

Ano, zajisté žiju v pohádce. Protože v realitě lidé jako ty živoří jen na uzavřených odděleních psychiatrických klinik a ne že si volně pobíhají po světě a ještě k tomu mají přístup na internet...
Každý si může ověřit, kolik mají hotovosti na účtech, tak nechápu, proč tu blábolíš nesmysly...

_Info_
14. června • 15:08

Tak si to ověř.
Každé auto je ztrátový proces.
Jediný výdělek je prodej emisních povolenek a manipulace s akciový trhem.
Vše co mají, je virtualni a není ničím kryto. Během několika hodin muže mít Celá Tesla hodnotu 0. Nemá žádný majetek, jen dluhy.

Pavel F.
14. června • 15:37

Jedna bomba za druhou... :-D:-D:-D
Zajisté, všechno je virtuální. U Berlína se staví vzdušný zámek a všechny ostatní fabriky a vše okolo se během hodiny může odpařit.
Hele, potkal jsem už pár bláznů, co milují Teslu, neustále o ní básní, věřím, že mají i Muska nad postelí a každý den se mu klaní, či v horším případě sebeuspokojují. Ale že potkám někoho takového i z opačného konce spektra, to jsem fakt netušil...
Přeji hezký zbytek týdne.

_Info_
14. června • 16:10

The math is very simple. Take Tesla's net income of $721 million and subtract the $1.6 billion in regulatory credits. You're left with a deficit of $879 million. Divide that by the number of cars tesla sold, and you come up to a total loss of $1,759 per car.2. 2. 2021
A u Berlína nepatří Tesle ani pšouk. Vše je na dluh a jsou jen nájemci, pokud budou platit a pokud se jim podaří stále prodávat emisní povolenky.

Pavel F.
14. června • 22:11

Aha. Takže když si koupím dům na hypotéku, tak mi nepatří. Protože zástavu bankou bereš jako to, že patří bance a mně nepatří nic. No, ty bys byl v účetnictví hodně kreativní...

_Info_
14. června • 22:43

Tvůj bude až zaplatíš poslední haléř a zástavní právo bude zrušeno. I ty viš, že mám pravdu. Jen si hrajete na chytráky a kovboje.
A spekulace s Teslou a Bitcoinem ? Těm úplně počátečním investorům to vyjde, zbytek je ...
Je to klasický podvod v novém provedení - PYRAMIDA
Jenže spousta lidiček nechápe, co vlastně je cílem . Jednou to s ad pochopíš i ty, ale pochybuji, jsi hodně zaslepený, jako tažný kůň, jen vidíš na cestu,ale nic okolo.

Pavel F.
15. června • 13:44

Co věta to perla. :-D K té poslední větě dodám jen jedno, vzpomněl jsem si na typické "Všichni jsou blázni, jenom já jsem letadlo." B-]

Rembaz
14. června • 17:16

"Simple".To to vystihlo velmi presne. Co prispevok to perla.

rembaz
14. června • 13:49

No vidim, ze si si moju radu nezobral k srdcu a robis tu stale zo seba blba.

_Info_
13. června • 14:35

Od premiéry nejsilnější Tesly Model S aktuální generace uběhlo sotva pár týdnů a už tu máme první komplikace, které dost ztíží dosažení maximální rychlosti 321 km/h. Podle electrek.co se totiž Tesla tak trošku unáhlila a vypustila do světa vůz, který nemá na tuto rychlost kalibrovaná kola a pneumatiky. Vůz tak vlastně nabídne jen slibované zrychlení z 0 na 96 km/h v čase dvou sekund, přičemž čtvrt míle by Model S Plaid měl zvládnout za 9,2 sekundy. Na maximální rychlost přesahující 300 km/h si ale budou muset všichni počkat, alespoň tedy ti, kteří jsou zodpovědní a nechtějí riskovat své životy.
A copak se ještě objevil za problémy s vozitkem garážových kutilů?
Hlavně něco ukázat, vypustit trocha slibných Info , některé pak dementi at a některé upravit do mezi nic zvláštního to není a jedeme dál. Garážový podvodník Musk může dále provádět svůj největší podvod .

KIV
19. června • 13:23

Až do­ká­že­te to, co Musk, pak bu­de­te mít mož­ná tro­chu mo­rál­ní­ho prá­va ho na­zvat pod­vod­ní­kem, kte­rým ale ur­či­tě ne­ní. Jen mu to mys­lí rych­le­ji, než jsou ostat­ní schop­ni ne­bo ochot­ni pra­co­vat ... A vlast­ně - co jste už vy­bu­do­val Vy, co všech­no umí­te ? Umí­te co­ko­liv jed­no­duš­ší­ho zkon­stru­o­vat, po­sta­vit, zpro­voznit a pra­co­vat pro ostat­ní ??? Asi ne, ta­ko­vých li­dí je vel­mi má­lo. Ale všich­ni ne­u­mě­lo­vé umí o všem ke­cat a vše kri­ti­zo­vat. Holt prázd­ný sud nej­ví­ce du­ní.

_Info_
19. června • 14:32

To je pravda. Jste slyšet velice hodně a bez jakýchkoliv argumentů
Musk je jen jeden z dalších moderních podvodníků. Umí manipulovat s lidmi a vy jste toho super příklad. Takže klidek,prázdný sude, je tě slyšet příliš.

KIV
19. června • 13:27

Omlouvám se WRC, můj příspěvek se stále vepisuje i jednu reakci čtenáře níž, kde na konci nazývá Muska podvodníkem ...
Děkuji za pochopení.

KIV
19. června • 13:20

Až dokážete to, co Musk, pak budete mít možná trochu morálního práva ho nazvat podvodníkem, kterým ale určitě není.
Jen mu to myslí rychleji, než jsou ostatní schopni nebo ochotni pracovat ...
A vlastně - co jste už vybudoval Vy, co všechno umíte ?
Umíte cokoliv jednoduššího zkonstruovat, postavit, zprovoznit a pracovat pro ostatní ???
Asi ne, takových lidí je velmi málo.
Ale všichni neumělové umí o všem kecat a vše kritizovat.
Holt prázdný sud nejvíce duní.

WRC Fabia R2 Twincharger
13. června • 14:45

Nějak ses zakoktal a pak pokračuješ.. že nic zvlášního to není a jedeme dál:-D:-D:-D

WRC Fabia R2 Twincharger
13. června • 14:22

..a dojezd 301 kilometrů během 15 minut na dobíjecí stanici Supercharger. Taky zajímavéB-]

Net
14. června • 6:16

Zajímavé je, jak daleko ze své trady musí člověk sjet, aby se k superchargeru dostal, a jak dlouho bude čekat, než si řidiči před ním vypijí kafe, nasvačí se a uvolní nabíjení dalším.

Ondra
14. června • 19:17

Upřímně, nepamatuju si, že bych s Teslou někdy na Superchargeru čekal, až někdo přede mnou nabije, resp. uvolní stojan. Většinou jich je na jednom místě okolo 10 a málokdo tam tráví delší čas jak 30 min. A až na výjimky jsou ty Superchargery situovaný přímo na hlavních tazích bez nutnosti zajížďky..

Doporučujeme

Články odjinud