Tesla Model S P85D ujela 729 kilometrů na jedno nabití. Trvalo to 19 hodin

Tesla Model S P85D ujela 729 kilometrů na jedno nabití. Trvalo to 19 hodin

Elektrická auta stále bojují s relativně nízkým dojezdem na jedno nabití, i když se už objevují modely, které mohou být pro běžného člověka zajímavé. Jako třeba Tesla, kde se dojezd počítá na pár stovek kilometrů. Že se ale dá ujet mnohem více, to nedávno ukázali dva nadšenci z Norska.

Elon Musk: Jednou přijde doba, kdy bude řízení auta člověkem zakázáno

Elon Musk: Jednou přijde doba, kdy bude řízení auta člověkem zakázáno

Ti vzali Teslu Model S ve vrcholném provedení P85D a vyzkoušeli, kolik je možné ujet na jedno nabití, když se opravdu snažíte. Výsledek má hodnotu 728,7 kilometrů. Jak ale asi tušíte, je zde jistý háček. Tuto trasu ujeli za ideálního počasí, prakticky po rovině a především s tak nízkou rychlostí, že si museli dát na zadní část svého auta varovné nápisy.

Elektrický srovnávací test: BMW i3 vs. VW e-Golf vs. Nissan Leaf  

Elektrický srovnávací test: BMW i3 vs. VW e-Golf vs. Nissan Leaf  

Na ujetí rekordní vzdálenosti bylo potřeba 18 hodin a 40 minut čistého času bez přestávek. Průměrná rychlost se tak nedostala ani přes 40 km/h. Přesně řečeno, během této rekordní jízdy se konkrétní Tesla Model S pohybovala průměrnou rychlostí 39 km/h. 

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 8 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků