Tesla Model S P85D bude díky aktualizaci softwaru ještě rychlejší

Tesla Model S P85D bude díky aktualizaci softwaru ještě rychlejší

V říjnu minulého roku představila Tesla novou verzi Modelu S. Hlavní změna spočívá v instalaci druhého elektromotoru pro přední nápravu, což v praxi přineslo výrazné zlepšení při zrychlení z nuly na stovku. Šéf této americké automobilky ale nedávno oznámil, že se bude ještě dále zrychlovat.

Tesla představuje Model S ve verzi s pohonem všech kol  

Tesla představuje Model S ve verzi s pohonem všech kol  

Elon Musk zveřejnil tuto informaci na Twitteru. Tesla údajně chystá pro svůj aktuálně nejrychlejší vůz v nabídce, což je Model S P85D, aktualizaci softwaru, která bude v praxi znamenat zlepšení času při sprintu z nuly na amerických 60 mil za hodinu (96 km/h) přibližně o 0,1 s.

Test Tesla Model S: Úplně jiná

Test Tesla Model S: Úplně jiná

Připomeňme, že Model S P85D používá na zadní nápravě elektromotor s výkonem 350 kW (476 k), přední nápravu pohání druhý elektromotor, který disponuje maximem 165 kW (224 k). Verze před touto softwarovou aktualizací zvládne sprint z nuly na 96 km/h za 3,2 s.

První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 48 příspěvků
Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků