Tesla Model S P85D bude díky aktualizaci softwaru ještě rychlejší

Tesla Model S P85D bude díky aktualizaci softwaru ještě rychlejší

V říjnu minulého roku představila Tesla novou verzi Modelu S. Hlavní změna spočívá v instalaci druhého elektromotoru pro přední nápravu, což v praxi přineslo výrazné zlepšení při zrychlení z nuly na stovku. Šéf této americké automobilky ale nedávno oznámil, že se bude ještě dále zrychlovat.

Tesla představuje Model S ve verzi s pohonem všech kol  

Tesla představuje Model S ve verzi s pohonem všech kol  

Elon Musk zveřejnil tuto informaci na Twitteru. Tesla údajně chystá pro svůj aktuálně nejrychlejší vůz v nabídce, což je Model S P85D, aktualizaci softwaru, která bude v praxi znamenat zlepšení času při sprintu z nuly na amerických 60 mil za hodinu (96 km/h) přibližně o 0,1 s.

Test Tesla Model S: Úplně jiná

Test Tesla Model S: Úplně jiná

Připomeňme, že Model S P85D používá na zadní nápravě elektromotor s výkonem 350 kW (476 k), přední nápravu pohání druhý elektromotor, který disponuje maximem 165 kW (224 k). Verze před touto softwarovou aktualizací zvládne sprint z nuly na 96 km/h za 3,2 s.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský | 6 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků