Tesla Model S (ne)musí do servisu kvůli bezpečnostním pásům

Tesla Model S (ne)musí do servisu kvůli bezpečnostním pásům

A ne jen jedna, ale všech asi 90 000 vyrobených aut. V Evropě se totiž vyskytl případ auta, kterému se sám od sebe rozepnul pás. Cestující na sedadle spolujezedce se prý vyklonil a otočil dozadu a jeho bezpečnostní pás se sám uvolnil.

Tesla v reakci na to prověřila asi tři tisícovky aut a nenašla podobný problém. Důvodem patrně byla chybná montáž u jednoho konkrétního kusu, ve kterém se uvolnil šroub přidržující pojistku bezpečnostního pásu ke konstrukci sedačky a vozu.

Test Tesla Model S: Úplně jiná

Test Tesla Model S: Úplně jiná

Přesto Tesla na problém upozorňuje a vyhlašuje dobrovolnou servisní akci. Servisní střediska bezplatně zkontrolují bezpečnostní pásy každému zákazníkovi, který projeví zájem. Podle firmy zabere kontrola přibližně pět minut.

Automobilka Tesla se poslední dobou potýká s poklesem kvality a s hromadícími se stížnostmi zákazníků. Dokonce i prestižní magazín Consumer Report odebral vozu Tesla Model S hodnocení „doporučujeme“ kvůli problémům s kvalitou a nedostatečnému servisnímu zázemí.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků