Myslím si, že zdejší kritici Teslu nezastaví. Na to jsou moc bezvýznamní.
https://www.consumerreports.org/automotive-technology/tes... ...
Vymyslel jsem jak snížit náklady na výrobu elektrických aut až o polovinu, udělat dostupné vozy všem lidem po celém světě. Ale to nejdůležitější, dojezd 1000km, a nabíjení pouze za 60 vteřin. Hledám investora, který chce jít do jistoty a rychle zbohatnout.
Kontakt, e-mail nikolasherc@post.cz
Tesla norsko Tesla dansko Tesla nizozemiTesla svedsko Na konci roku 2019 nejprodavanejsi vozy v techto zemich jsou Tesla. Vsechny tyto zeme jsou na tom s ohledem na ekonomiku, ekologii a uroven vzdelani o nekolik desitek pricek vyssi nez je tomu v CR.Ten, ktery tady v diskuzi poukazuje na nesmyslnost clanku a srovnani urovne kvality obou automobilek je zcela mimo. Porsche potrebuje k vyrobe sveho "superauta" mnohem vice dilu=dodavatelu=vyrobni sily atd. Proto jeho cena je i pres dotaci 2x vetsi nez u Tesla. Clanek spravne poukazuje na nenazranost nemecke automobilove ekonomiky urcene jen pro vyssi kruhy spolecnosti. Hitler mel take to nejlepsi, ale kdyz nejaky zid neco lepsiho vymyslel nechal ho upalit. Elon musk je na tom v dnesni dobe jeste hure nez Krystof kolumbus jen proto, ze vymyslel jak vyrabet elektricka auta za babku s 5 ti hvezdickama v narazovym testu a funkci samorizeni. Porsche 100% vyrobi kvalitnejsi vozidlo, ale ihned po zahajeni vyroby uz bude zastarale predevsim diky nemoznosti adaptovat se na technologie, ktere Elon Musk dava lidem zdarma. Dvojnasobna cena je nesmysl, ale ukazuje, ze Elon Musk je genius a kvalita vyroby neni pro jizdu auta tolik podstatna pokud ho umim postavit jednoduse, aby se nekazilo motoricky.
Že sa nehanbíš zneužívať meno nevinného dievčata,ktoré za nič nemôže,ked ju využívajú ekofasisti podobní tebe.Psychicky chorá školáčka trpiaca aspegerovym syndrómom, obsedantne kompulzivnou poruchou,selektivnym mutizmom a chváliaca sa ze sú to jej nadprirodzené vlastnosti môžu takto zneužívať len...Na jej rodičov by som poslal Nórsky Barnever.Nepíš blbosti, že predajca hadieho loja E.Musk vyrába lacné auta. Bez dotácií sa nepredávajú nikde vo svete. Jedno sľúbil za 35000 $,ale nikdy neuvidelo svetlo sveta. Čím viacej predávaju tým sú straty väčšie. Ak by nepredavali pod cenu nikdy by toľko nepredávali. Tzv. autopilot Tesla je marketingový názov asistenta vodiča úrovne 2.Mnoho ďalších automobiliek má asistenta vodiča úrovne 2,len nikto okrem trashly ho nenazval autopilot. Špekulant Musk zbytočne vystavuje ľudí riziku a využíva nedostatok vedomosti širokej verejnosti vo svoj prospech. Chce aby ho vnímali ako lídra technologického pokroku...a to sa mu aj bohužiaľ darí.
V jediného Elona věřiti budeš!
Akorat vetsina lidi nema a nebude mit ani na tu levnou Teslu a kdo ma na Porsche, koupi si Porsche (nebo premiovy ekvivalent). Jinak plnokrevny Mustang je levnejsi nez levna Tesla a je otazkou kratkeho casu, kdy se na trhu objevi vice konkurenceschopnych elektromobilu (top koncerny na to maji a zrychleni resp max dojezd nebude zakaznickou prioritou), a pak lidi ty svary/slicovani, zpracovani atp budou zatracene resit. Az to vypada, ze Tesla svou prilezitost zabrat si trh az tak uplne nezvladla.
Akorát většina lidí nebude mít a nemá ani na levnýho spalováka. Nový auta kupujou firmy, podnikatelé a instituce. Běžný občan si kupuje nějakou volítanost, protože pořád získá větší užitnou hodnotu než kdyby ty prachy vyhodil za nějakou novou plečku se socka výbavou. B-]
Zrovna v Americe se ukázalo že kupci nemecke prémie kteří na ni mají nemají problém přejít k Tesle a v prodejích model 3 překonal bmw3 mb-c a audi a4 dohromady.A automobilky moc dobre vedi kdo jsou jejich zákazníci a ze jim musí ev auto nabidnout taky aby o ně nepřišli.
Nový zákazníci bmw3,kupujú X3,Mercedes C radšej berú GLC a z A4 prešli na Q5.Len mala časť si kúpila výzorovo strašný a kvalitou katastrofálny model 3.Pri terajšej popularite SUV je to ľahko pochopiteľne. Nový model Y (tehotná 3-ka),vraj bude konkurentom x3,GLC, q5 a iným podobne veľkým SUV. Predaje modelu 3 sú v USA v tomto roku o 20 % nižšie, keďže už na nich neplatí daňová úľava 7500$, ale iba 1750 do konca t.r.
V některých parametrech může být asi lepší jedno auto než druhé, a u jiných parametrů to může být obráceně. Jak by takové srovnání nesrovnatelného asi vypadalo třeba při porovnání marže na jedno vozido? Vydělá výrobce na prodeji jedné Tesly S víc, než výrobce Porsche Taycan, anebo by to mohlo být při těch rozdílných prodejních cenách spíše naopak? ;-)
Proč by to vůbec někdo dělal?
Aby mohla být 2. věta v nadpisu buď: "Konkurenta od Porsche drtí cenou i dojezdem a dokonce i marží" anebo "Konkurenta od Porsche drtí cenou i dojezdem, ale ne marží" ? ;-)
dajte oba do drticky a ta ich rozdtri :-D niekto mal slabu chvilku ked vymyslal nadpis k clanku... rozhodne sa tesim na redakcny test a potom budem vrelo link s tymto clankom vsade copy/paste :-D:-D:-D
Ale prosím vás von někdo kupuje ty nedodělky z Fremontu? Fakt? No tak to je v hajzlu. A kdo bude kupovat ty naše nádhery? Vždyť máme tradici a jméno... B-]
Zalez na hybrid opičí potrate.
Mahmed opet odhalil uroven fosil fanatiku
To že je kuk a petr rumr dement snad musí uznat každý soudný člověk, bez ohledu na to čím jezdí.
Tady se klube další skandál...ale to by Evropa musela být stejně akční jako USA..a to není. DOjezd 590km je samozřejmě vycucaný z prstu, stejně jako spotřeba 16kWh..to je absolutní nesmysl. Tesla je výhodnější, větší kufr, tažný...no není to Porsche.
Je absurdní tohle kvalitativně mizerné auto srovnávat s Porsche a pak říkat.... jsme levnější. To je stejné, jak s ním srovnávat KIU nebo Mjundaj.
A teď si vezměmě ty hodné zachránce planety, co vemou 2 - 5 miliónů a koupí si to...no schválně, neměli bychom jim z našich daní dávat větší dotace....
Jaky vetsi? Krome firem (a to pouze tem co to budou pouzivat pro rozvozy atd ) a uradu na to u nas nikdo dotaci nedostava... Pan predseda je totiz proti. Min prodanyho fosilu = min prodany repky
A co speciální parkovací místa, dotované stojany a elektřinu, neplacení dálnic... to jde taky z našich daňů. Ale to je málo...chce to akci..."kup auto svému milionáři"
oni zachranují fiat a ty americký káry co jsou pod fiatem, nebot ta elektrická 500 nestíhá zachranovat ty normy v emisích a tak tesla musí pomoct.
Tesla sa už ako jedna z mála automobiliek dostala zo začarovaného kruhu: elektromobily sú drahé, preto sa málo predávajú. A keďže sa málo predávajú, tak sú drahé. :-)Nie je to nič nezvyčajné, práve naopak - takto je to s KAŽDOU novou technológiou.Tesla má však pred gigantmi ako koncern VW náskok niekoľkých rokov - predáva elektroautá v státisícových počtoch ročne. Plus k tomu imidž inovátora nie nepodobný imidžu Apple v oblasti PC a mobilov.Tesla má oproti koncernu VW, ale aj iným gigantom výhodu v tom, že si vyrába batérie vo vlastnej réžii. A vyrába ich v obrovských množstvách. Iné automobilky ich musia nakupovať od subdodávateľov, a to v situácii, keď je dopyt /poptávka po batériách oveľa vyššia ako ponuka /nabídka. To zákonite ženie cenu batérií hore. Ale aj keby bol dopyt a ponuka v rovnováhe, stále si ich nevyrábajú vo vlastnej réžii, ale platia za ne dodávateľovi, a ten si logicky k cenám účtuje aj svoj vlastný zisk. Ľudia s VW sa síce vyjadrili, že kupujú batérie za 100 USD/1 kWh, ale moc tomu neverím. Pretože súčasne hovoria, že na elektromobile ako je ID.3 budú ešte niekoľko rokov stratoví. Pri cene 100 USD za kWh by však stratoví nemohli byť ani náhodou.Tragikomický je prípad Jaguaru i-pace: veľmi drahé, ale relatívne malé auto (oproti konkurencii) - najhoršia možná kombinácia. Výsledkom sú žalostné predaje a žvásty šéfa Jaguáru o čiernej budúcnosti elektromobil. Lebo vraj o ne zákazníci nemajú záujem. :-DMalé info pre elektrofóbov - viete, ako sa zmenila cena batérií za posledných 9-10 rokov? Z 1.200 USD za kWh na menej ako 100 USD za kWh - teda pokles o viac ako o 90 %.
Baterie pro teslu vyrábí panasonic.
Netrep somariny,Tezla si baterky nevyrába, ale dodáva ich pannasonic. V gigafactory ich iba skladajú do paketov. V Čine im baterky bude dodávať LG.Cena za 1 kWh tak skoro neklesne, skôr naopak keďže komodity na výrobu akumulátora stále stúpajú. Čím väčší dopyt tým cena ide viac hore. Iné automobilky si nemôžu dovoliť predávať auta so stratou tak ako to robí Tezla,pretože si všetko platia zo svojho. Mesiaš Elon má peniaze od naivných investorov,ktorým za 17 rokov premrhal 13 miliárd. Iba za prvých 6 mesiacov sú v mínuse 1.1 miliardy + tento štvrťrok to bude určite 1,5 a dokonca tohto roka to budu 2 miliardy v mínuse.Ak by predávali auta za reálnu cenu, tak budú mať predaje podobné jaguaru. Tezla čím viac predáva tým sú straty strašnejsie.A každý rok už minimálne 5 rokov dozadu Elon sľubuje, že nasledujúci rok už bude ziskový...
Elon uz tusim parkrat byl v lepsich cislech, ale penize obratem investuje a nakupuje ve velkem (to se ve finalnim hospodareni projevi). Penize nema jen od naivnich nybrz od rizikovych investoru (uplne bezna praxe). Jiste se uz nejedna o startup, ale stejne tak se nejedna o nejaky programek nebo 'lehce' finalizovatelny vyrobek - tohle je komplexnejsi zalezitost. Spise se nabizi otazka, jestli s baterkoauty (a provazanym ekosystemem), krtko-tunely a kosmoplany netristi sily.
Tušit znamená prd vědět.
Žiadny rok nemali ziskový. Tu sú ich straty od r.2007. 2019 YTD: -1,110 2018: -976 2017: -1,961 2016: -675 2015: -889 2014: -294 2013: -74 2012: -396 2011: -254 2010: - - 154 2009: -56 2008: -82 2007: -78Rizikový investori musia byť aj veľmi naivní, keď verili a veria v Elonove sľuby napr. model 3 za 35000$,plnú autonomnu jazdu tzv.FSD,robotaxiky, solárne strechy, kamión Semi, roadster za 200 000$ atď. A za celú dobu existencie žiadne zisky.Ak nejaká firma nedokáže vytvoriť zisk za 17 rokov existencie,potom "je niečo zhnité v štáte Dánskom"...
Čísla sú miliónoch $. pozn.
muzete dolozit to "mene nez 100 USD za kWh"?
Můžete svoje tvrzení o ceně 1200 USD za 1kWh před devíti lety nějak hodnověrně doložit?
Zajímavé články od samotného rozjezdu modelu 3 od Tesly jsou zde - https://www.volty.cz/...
Svezl jsem se v Tesle S pár kilometrů jako spolujezdec. Vynechám teď problém nabíjení. Jako je to technologicky zajímavé, obří ovládací displej, na kvalitní silnici se sama umí držet v pruhu. Ticho v kabině je do 30 - 40 kmh, potom už se ozývá klasicky hučení pneumatik a aerodynamický hluk. Ovšem na to že auto stojí přes 2 mega, tak to má mezery v karoserii jak Felicie. Interiér vypadá jak z IKEA, takové chudé materiály, které se tváří hogofogo.
V pruhu se dnes drží spousta aut. A mnohem levnějších.
nesmí se to plésti s upozorněním jizdě v pruhu, jak zavibruje pas nebo volant.
Mel jsem půjčenou s100d letos na jaře a upřímně me to auto mile překvapilo. Ano, zpracování interiéru je jako evropská auta před 10 lety, ale jinak technika výborná, dokonce i ten “tablet” velmi intuitivní. Mel jsem k těmto vozům despekt, dnes mam respekt B-]
mna zaujal ten rozdiel spotreby Spotřeba [kWh/100 km] 26 vs 16čím to je ?
Lhaním.
Vyvojem. Holt hog fogo znacky zaspaly
v cene je uz i tragicke spasovani dilu a rez co nabehne casem ? nebo se za toto priplaci ? :-)
To není rez, tomu se říká patina hlupáčku. A křivé spasování dílů je tvoje oční vada z toho jak ti jdou oči šejdrem když vidíš účet za Teslu. Vše samozřejmě za příplatek.
Tesla krachuje, není důvod brečet
Jsem zvědav na finanční výsledky za 3.qPokud nějak výrazně nezefektivnili ekonomiku výroby tak budou mít problém.
Já myslím, že Musk zase naslibuje akcionářům huhuláky i s huhulačkama a bude zase chvilku "dobře".
Tys pořád nepochopil, že Musk nebuduje podnik, ale nevěstu? Je úplně jedno, že ta firma generuje ztrátu. Má tržní podíl a technologie a dřív nebo později ji koupí některý z koncernů, který má peníze, ale nemá trh a nemá technologii.
To je blbosť. Elon Musk nepotrebuje peniaze. Tých má ako šupiek /slupek/. E.Musk má víziu urobiť z Tesly najväčšiu automobilku na svete - a to je oveľa väčšia motivácia ako pár miliárd dolárov cash. :-) Tesla je stratová jednoducho preto, že matematika nepustí. Žiadna firma, ktorá rastie tak rýchlo ako Tesla, a navyše je technologickým lídrom v obore a trendsetterom, nemôže byť zisková. Veď aj softvérové firmy ako Facebook či divízia youtube u Google boli aspoň 5 rokov v strate, kým začali generovať nejaké zisky. A ziskovosť je u softvérových firiem úplne na inej, oveľa vyššej úrovni ako u firiem, ktoré vyrábajú hmotné veci.Elektromobily nie sú iPhony, kde má Apple zisk možno 100 % a viac na 1 telefóne. Len niekoľko najlepších automobiliek má ziskovosť väčšiu ako 10 % - zvyšné sú radi, keď si siahnu na 5 či 6 %.Ak si niekto myslí, že z ročnej ziskovosti 10 či dokonca 15 % sa dá financovať 50 %-ný rast nejakej firme, tak potom nerozumie ani matematike, ani ekonómii a samozrejme ani základnej podnikateľskej latine.
Věřící ovečka zabečela o tom co podle ní její pastýř chce.
Keď Elon ma tak veľa peňazí, prečo si to všetko nefinancuje zo svojho?Asi na také rozhadzovanie mu nestačia ani jeho miliardy.
Obecně se dá říct, že i když máš peníze, tak používáš i jiné zdroje. Babiš je taky bohatý (80 miliard, tuším?) a má úvěry za desítky milard.
Velka cast Babisova byznysu stoji a pada na dotacich a urednich regulacich.
Coz je blbost. Kdyz mas PENIZE, pouzijes je, leda bys miloval banky a touzil jim platit uroky. Babis sice ma 80 giga, ale v majetku, takze pokud chce neco poridit, musel by neco z toho prodat nebo... (pockej si...) ...si vzit uver.
Tesla ma PROVOZNI ztratu...
Obavam se, ze jelikoz se baivis s jozefkem, znamym to Tesla magorem,, kteremu chybi zakldani ekonomicke povedomi, tak vubec netusi, co se mu tim snazis rict.
Apple urcite nema marzi 100% a ma ji o neco malo vetsi nez top modely konkurence. Akorat Apple ma marzi vysokou vsude, konkurence 'dotuje' i lowcost/entry produkty. Musk penize samozrejme potrebuje (jako vetsina firem), neni Apple s miliardama v cashi.Jinak jestli neco pusti, tak je to prave matematika (vzdyt jsou to jen pocetni operace), jenze je tady ekonomika a (dozorovana) burza.Pres 90% prijmu Alphabetu (tzn. i Google, Youtube) je z reklamy.
Hej už ju mali podľa Muska kúpiť Saudi za 420$ za akciu.Doteraz sa s ním súdia naivní akcionári,ktorí na tomto klamstve (triku) prerobili.Potom sa hovorilo o vstupe VW. Len blázni kúpia tezlu čo vyrába auta v stane s dlhom 13 000 000 000$.
Rozumieš tomu ako koza petržlenu... :-D
https://www.vanityfair.com/news/2018/08/elon-musk-fu... ...
Jo a taky si kus chtěl koupit VW. Furt se něco děje. He hehttps://electrek.co/2019/08/22/tesla-tsla-vw-... ...
Co by tím získal?
Prostredky a prostor pro dalsi (nove) aktivity.
To je nic neříkající fráze.
Pochopíš až ve chvíli, kdy tě přestane zajímat jen vlastní kapsa.
Ach Bože. Vy jste fakt sekta vymaštěnců.
Jenom ty si letadlo.
Predajca hadieho oleja Musk stále "vyťahuje králikov z klobúka",aby oblbol investorov a naivných zákazníkov.Posledne v tvrdeniach o robotaxi a predstavení summon. Summon je 100% ukážka autonómnej kapacity tezla v reálnom svete. Som zvedavý kedy tento najnovší trik tezly ohrozujuci zdravie a život,úrady dohlidajuce na bezpečnosť premávky zakažu.
Všetci tí blbí investori a naivní zákazníci Tesly robia stále dokola tú istú tragickú a životnú chybu - pred svojím investovaním sa neporadili s miestnym expertom Chrobákom Truhlíkom /Broukem Pytlíkem/, ktorý všetko vie, všade bol a všetko videl. S Ďoďom... :-D:-D:-D
Najviac sa človek smeje keď ľudia v diskusiach dávajú miliardárom rady čo treba robiť aby ich firma bola úspešná alebo do coho sa vôbec nemali púšťať. Človek sa musí len smiať.
I miliardář je člověk který může selhat.
Musk? Clovek? Kacir! Na hranici s nim :-D
Jozko, Vy nulo, co jste dokázal?
A Kolumbus přijede vodovodem viď. Je čas si vzít prášek.
Samozrejme. Ale on tie miliardy už reálne raz zarobil. A 100% diskutujúcich si môže maximálne dovoliť kúpiť 1-2 Tesly ak vôbec.Čiže dokázali absolútne nič v porovnani s ním.
Zarobil. Což z něj ovšem nedělá neomylného a nezaručuje ze vše na co šáhne se mu podaří. To je zcela chybný konstrukt.
A to niekto tvrdil?
Ty.
Vyhozené peníze, prodeje této mafiánské a prolhané značky to stejně nezvýší. https://www.buzzfeednews.com/article/ryanmac/elon-musk... ...
Očekáváte že po otevření showroomu nějak zásadně vzroste počet prodaných tesel v čr?
Částečně bude mít vliv servis v místě. Nakonec ty Tesly jezdí většinou v Praze.
u nás jsou dvě S černý a stříbrný. V maloměstě to spočítáš hladce.
Zajímá mě nějaký konkrétni tip.
Na co chceš tip?
chce ji asi ukrast. tipař
ano vzroste.
U tebe mě nezajima nic. Ty jsi blbý jak kýbl bláta.
poznals mě, chodím do ghett a slintals jak sem říkal co budu mět k obědu, rodiče ty dluhy už platí nebo máte prodlužku od sousedů? Ale ty auta máte tam dobrý,sice nemají naši RZ, ale aspon nemusíte mět stk a pojištění. Kluku ušatá.
Dík za potvrzení
není zač, chodím k rodičům a dostávám za to plat a hlavně každý den chodím na oběd.:-P
Elektrické auta sú pri súčasných baterkach,rýchlosti nabíjania a cenou vtipom.Trh je umelo nafuknuty. Čoskoro si to automobilky uvadomia a prestanú ich vyrábať. Bez dotácií kdekoľvek vo svete by každá výroba skrachovala.Tesla je toho žiarivý príklad...Ak vládne dotácie klesnú predaje idú ku dnu všade vo svete. Takéto " nechcené " deti dotujeme všetci vo forme vládnych príspevkov, napr. v Slovakistane budú prispievať 8000 ečka na Ev.
Jasně ty joudo, protože výrobce spalováků vůbec žádný miliardový dotace na ty svý fabriky co vás furt stavěj nedostávaj. Probuď se z diskotéky ty rádoby filozofe. :-D:-DB-]
Oni taky bijou černochy.Kuk zas nic nepochopil.
A vy doma zase žerete malý děti a proto si tak chápavej.
ale kvalitou asi nie :-D
I kvalitou, například protikorozní ochrana Dacii není nic světoborného, ale ve srovnání s Teslou je to špica. Spasování karosářských dílů také není u Dacie tip ťop, ale aby na jedné straně byla fuka skoro centimetr a na druhé milimetr, tak to si nedovolí ani Dacia.
Ukaž mi aspoň jednu Teslu starou třeba max rok, která má ty vaše slavné mezery v karoserii nějak významně rozdílné. 😀 Nepleť si to s prvními kusy na trhu, dnešní Tesly jsou v tomto ohledu daleko kvalitnější.A pokud chceš srovnávat mezery v karoserii, mrkni třeba na Mercedes E W211, tj. auto, které mám třeba i já. Nové stálo mega a půl a ty mezery u světlometů vepředu je prostě něco hroznýho.
Snad umíš používat google nebo YT, dej si tam tesla mode 3, different panel gaps a najdeš tam tři prdky videi zákazníků, kteří na to upozorňují.
Ano, jak říkám, problémy byly velké, při náběhu výroby. Velká většina videí na yt jsou stará rok a více. Neříkam, že teď Tesla dělá auta bez chyb, ale pokrok tam je rozhodně velký.
No a? Veď je to snáď najviac medializovane auto.
Na tom YT nejsou videa novinářů, takže nejde o žádnou medializaci. všechno jsou to videa prakticky výhradně od majitelů Tesel.
Si to nepochopil. O VW atd nikto žiadne YouTube videa poväčšine nenataca. Lebo to absolútne nikoho nezaujíma.
Ale natáčal by, kdyby VW měl takové lapsusy ve zpracování jako Tesla, tak YT zkolabuje. Auta VW koncernu zajímají "jenom" deset mil. zákazníků ročně co si je kupují. A videi na YT mají modely VW koncernu tři prdky, bohužel od těch zklamaných zákazníků je jich jen minimum, protože takové boty ve zpracování VW už asi 50 roků nedělá a nedělá je ani Dacia. Snad Lada jsou podobně zoufale zpracované křápy, ale ani tam bych už nebyl tak kritický, protože po vstupu Rencku šla kvalita i tam nahoru. Sesadit kastli tak, že na jedné straně o sebe plechy dřou (a rezaví) a na druhé je centimetrová fuka dnes "umí" jenom Tesla.
Dnes už podľa mna ani ta nie.
Koukám na toho Mercedesa a na žádných fotkách nic... Možná taková ráda pro příště: Nekupuj bouraný a neodborně opravený auta.
V tom případě máš problém s očima nebo jsi zaujatý vůči Tesle. Na některých fotkách to díky barvě karoserie nejde tolik vidět, každopádně u předních světel je mezi světly a karoserií mezera cca 3 cm, zatímco mezi kapotou a bokem auta už je mezera velká tak 0,5cm. https://images.app.goo.gl/DqAGx7sM31vM9kuX6...
Kvôli tým rečiam o medzerach Tesly som si začal podrobnejšie všímať spracovanie u nemeckej prémie. Tých medzier a nie presne zlicovanych dielova a lišt čo človek až potom vidí.
Kecy v kleci.
Mám to začať fotografovať či ako?
Klidně, to by aspoň začalo mít nějakou váhu.
A prečo by som si mal vymýšľať? Dostanem Teslu zadarmo alebo ako?
Třeba proto že si rád vymýšlíš.
Prosím?
Nech to být, to nemá smysl. Nechci tě zdržovat od pozorování nelícujících dveří, blatníků a nárazníků u Německých aut.
Zmysel to samozrejme nemá. Pretože ja samozrejme klamem.Ťažké je priznať že aj DE prémia ma chyby.
Nevim na základě čeho bych to měl přiznávat. Měl jsem pár bmw, audi, mercedesů, VW a nikdy jsem na autě neměl to o čem hovoříš. Takže jak říkám, začni to fotit a pak se o tom můžeme bavit. Takhle nemám co uznávat.
Čo si ty mal alebo nemal nie je relevatne. Tak isto ako keby som ja mal úplne perfektnú Teslu.
jak aspoň jednu, každá.
Dacia Model Sandero je oficiálně na českém trhu. Konkurenta od Tesly drtí cenou i dojezdem.
To je článek o autech. Ne o Dacii.
napsal ten co nemá garáž natož elektřinu.
Napsal ten, co pochopil, jakou hloupost napsal autor v titulku a zvolil naprosto dokonalou ironii. Srovnávat cenu mizerně smontovaného vehiklu se zoufalou kvalitou exteriéru i interiéru a excelentní výrobek s perfektní kvalitou výroby, renomé a vycizelovanými jízdními vlastnostmi může jen naprostý hlupák. A další mu tleská.
Pokud byste si precetl tak vite ze sam autor pise ze celkove zhodnoceni udela az budou mit auta fyzicky. A ano nadpis je zcela pravdivy. Tezko bude mit Porse o tolik vetsi kvalitu aby za to chtel 2 x vetsi cenu nez ma Tesla. A co se tyce kvalitou baterii tam na tom bude Tesla urcite mnohem lip
Porsche je srovnávací laťka, dotek dokonalosti. Kdo projel, pochopí. Elektriku neznám. Že je cena nesmyslná, ano je. Ke srovnání Tesly s Porsche se nelze vyjádřit seriózně, protože sama myšlenka je jak z dílny Vošického.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.