Tesla Model S je oficiálně na českém trhu. Konkurenta od Porsche drtí cenou i dojezdem

Hulvát  |  06. 10. 2019 10:58

Dacia Model Sandero je oficiálně na českém trhu. Konkurenta od Tesly drtí cenou i dojezdem.

Odpovědět  |   | 

napsal ten co nemá garáž natož elektřinu.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  06. 10. 2019 20:32

Napsal ten, co pochopil, jakou hloupost napsal autor v titulku a zvolil naprosto dokonalou ironii. Srovnávat cenu mizerně smontovaného vehiklu se zoufalou kvalitou exteriéru i interiéru a excelentní výrobek s perfektní kvalitou výroby, renomé a vycizelovanými jízdními vlastnostmi může jen naprostý hlupák. A další mu tleská.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  06. 10. 2019 21:50

Pokud byste si precetl tak vite ze sam autor pise ze celkove zhodnoceni udela az budou mit auta fyzicky. A ano nadpis je zcela pravdivy. Tezko bude mit Porse o tolik vetsi kvalitu aby za to chtel 2 x vetsi cenu nez ma Tesla. A co se tyce kvalitou baterii tam na tom bude Tesla urcite mnohem lip

Odpovědět  |   | 
Hulvát  |  06. 10. 2019 23:18

Porsche je srovnávací laťka, dotek dokonalosti. Kdo projel, pochopí. Elektriku neznám. Že je cena nesmyslná, ano je. Ke srovnání Tesly s Porsche se nelze vyjádřit seriózně, protože sama myšlenka je jak z dílny Vošického.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  06. 10. 2019 10:59

ale kvalitou asi nie

Odpovědět  |   | 
.  |  06. 10. 2019 12:56

I kvalitou, například protikorozní ochrana Dacii není nic světoborného, ale ve srovnání s Teslou je to špica. Spasování karosářských dílů také není u Dacie tip ťop, ale aby na jedné straně byla fuka skoro centimetr a na druhé milimetr, tak to si nedovolí ani Dacia.

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  06. 10. 2019 17:44

Ukaž mi aspoň jednu Teslu starou třeba max rok, která má ty vaše slavné mezery v karoserii nějak významně rozdílné. 😀 Nepleť si to s prvními kusy na trhu, dnešní Tesly jsou v tomto ohledu daleko kvalitnější.

A pokud chceš srovnávat mezery v karoserii, mrkni třeba na Mercedes E W211, tj. auto, které mám třeba i já. Nové stálo mega a půl a ty mezery u světlometů vepředu je prostě něco hroznýho.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  06. 10. 2019 20:32

jak aspoň jednu, každá.

Odpovědět  |   | 
Xdxd  |  06. 10. 2019 21:16

Koukám na toho Mercedesa a na žádných fotkách nic... Možná taková ráda pro příště: Nekupuj bouraný a neodborně opravený auta.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  06. 10. 2019 21:41

Kvôli tým rečiam o medzerach Tesly som si začal podrobnejšie všímať spracovanie u nemeckej prémie. Tých medzier a nie presne zlicovanych dielova a lišt čo človek až potom vidí.

Odpovědět  |   | 
MM  |  07. 10. 2019 10:55

Kecy v kleci.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  07. 10. 2019 12:33

Mám to začať fotografovať či ako?

Odpovědět  |   | 
MM  |  07. 10. 2019 13:21

Klidně, to by aspoň začalo mít nějakou váhu.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  07. 10. 2019 13:35

A prečo by som si mal vymýšľať? Dostanem Teslu zadarmo alebo ako?

Odpovědět  |   | 
MM  |  07. 10. 2019 14:27

Třeba proto že si rád vymýšlíš.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  07. 10. 2019 14:36

Prosím?

Odpovědět  |   | 
MM  |  07. 10. 2019 17:24

Nech to být, to nemá smysl. Nechci tě zdržovat od pozorování nelícujících dveří, blatníků a nárazníků u Německých aut.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  07. 10. 2019 18:13

Zmysel to samozrejme nemá. Pretože ja samozrejme klamem.
Ťažké je priznať že aj DE prémia ma chyby.

Odpovědět  |   | 
MM  |  09. 10. 2019 12:52

Nevim na základě čeho bych to měl přiznávat. Měl jsem pár bmw, audi, mercedesů, VW a nikdy jsem na autě neměl to o čem hovoříš. Takže jak říkám, začni to fotit a pak se o tom můžeme bavit. Takhle nemám co uznávat.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  09. 10. 2019 13:54

Čo si ty mal alebo nemal nie je relevatne.
Tak isto ako keby som ja mal úplne perfektnú Teslu.

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  07. 10. 2019 17:43

V tom případě máš problém s očima nebo jsi zaujatý vůči Tesle. Na některých fotkách to díky barvě karoserie nejde tolik vidět, každopádně u předních světel je mezi světly a karoserií mezera cca 3 cm, zatímco mezi kapotou a bokem auta už je mezera velká tak 0,5cm.

https://images.app.goo.gl/DqAGx7sM31vM9kuX6...

Odpovědět  |   | 
.  |  06. 10. 2019 21:38

Snad umíš používat google nebo YT, dej si tam tesla mode 3, different panel gaps a najdeš tam tři prdky videi zákazníků, kteří na to upozorňují.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  06. 10. 2019 21:54

No a? Veď je to snáď najviac medializovane auto.

Odpovědět  |   | 
.  |  07. 10. 2019 16:06

Na tom YT nejsou videa novinářů, takže nejde o žádnou medializaci. všechno jsou to videa prakticky výhradně od majitelů Tesel.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  07. 10. 2019 18:14

Si to nepochopil. O VW atd nikto žiadne YouTube videa poväčšine nenataca. Lebo to absolútne nikoho nezaujíma.

Odpovědět  |   | 
.  |  09. 10. 2019 11:11

Ale natáčal by, kdyby VW měl takové lapsusy ve zpracování jako Tesla, tak YT zkolabuje. Auta VW koncernu zajímají "jenom" deset mil. zákazníků ročně co si je kupují. A videi na YT mají modely VW koncernu tři prdky, bohužel od těch zklamaných zákazníků je jich jen minimum, protože takové boty ve zpracování VW už asi 50 roků nedělá a nedělá je ani Dacia. Snad Lada jsou podobně zoufale zpracované křápy, ale ani tam bych už nebyl tak kritický, protože po vstupu Rencku šla kvalita i tam nahoru. Sesadit kastli tak, že na jedné straně o sebe plechy dřou (a rezaví) a na druhé je centimetrová fuka dnes "umí" jenom Tesla.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  09. 10. 2019 12:50

Dnes už podľa mna ani ta nie.

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  07. 10. 2019 17:47

Ano, jak říkám, problémy byly velké, při náběhu výroby. Velká většina videí na yt jsou stará rok a více. Neříkam, že teď Tesla dělá auta bez chyb, ale pokrok tam je rozhodně velký.

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  06. 10. 2019 11:05

Elektrické auta sú pri súčasných baterkach,rýchlosti nabíjania a cenou vtipom.Trh je umelo nafuknuty. Čoskoro si to automobilky uvadomia a prestanú ich vyrábať. Bez dotácií kdekoľvek vo svete by každá výroba skrachovala.Tesla je toho žiarivý príklad...Ak vládne dotácie klesnú predaje idú ku dnu všade vo svete. Takéto " nechcené " deti dotujeme všetci vo forme vládnych príspevkov, napr. v Slovakistane budú prispievať 8000 ečka na Ev.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  07. 10. 2019 00:27

Jasně ty joudo, protože výrobce spalováků vůbec žádný miliardový dotace na ty svý fabriky co vás furt stavěj nedostávaj. Probuď se z diskotéky ty rádoby filozofe.

Odpovědět  |   | 
Ahmedmahlad  |  07. 10. 2019 09:39

Oni taky bijou černochy.
Kuk zas nic nepochopil.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  08. 10. 2019 00:44

A vy doma zase žerete malý děti a proto si tak chápavej.

Odpovědět  |   | 
Ahmedmahlad  |  06. 10. 2019 11:10

Očekáváte že po otevření showroomu nějak zásadně vzroste počet prodaných tesel v čr?

Odpovědět  |   | 

ano vzroste.

Odpovědět  |   | 
Ahmedmahlad  |  06. 10. 2019 12:58

U tebe mě nezajima nic. Ty jsi blbý jak kýbl bláta.

Odpovědět  |   | 

poznals mě, chodím do ghett a slintals jak sem říkal co budu mět k obědu, rodiče ty dluhy už platí nebo máte prodlužku od sousedů? Ale ty auta máte tam dobrý,sice nemají naši RZ, ale aspon nemusíte mět stk a pojištění. Kluku ušatá.

Odpovědět  |   | 
Ahmedmahlad  |  07. 10. 2019 09:39

Dík za potvrzení

Odpovědět  |   | 

není zač, chodím k rodičům a dostávám za to plat a hlavně každý den chodím na oběd.

Odpovědět  |   | 
.  |  06. 10. 2019 12:46

Částečně bude mít vliv servis v místě. Nakonec ty Tesly jezdí většinou v Praze.

Odpovědět  |   | 
Ahmedmahlad  |  06. 10. 2019 12:57

Zajímá mě nějaký konkrétni tip.

Odpovědět  |   | 
.  |  06. 10. 2019 18:49

Na co chceš tip?

Odpovědět  |   | 

chce ji asi ukrast. tipař

Odpovědět  |   | 

u nás jsou dvě S černý a stříbrný. V maloměstě to spočítáš hladce.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  06. 10. 2019 11:29

Vyhozené peníze, prodeje této mafiánské a prolhané značky to stejně nezvýší.
https://www.buzzfeednews.com/article/ryanmac/elon-musk... ...

Odpovědět  |   | 
Oud  |  06. 10. 2019 12:19

Tesla krachuje, není důvod brečet

Odpovědět  |   | 
Vozembouch  |  06. 10. 2019 12:52

Já myslím, že Musk zase naslibuje akcionářům huhuláky i s huhulačkama a bude zase chvilku "dobře".

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  06. 10. 2019 13:36

Predajca hadieho oleja Musk stále "vyťahuje králikov z klobúka",aby oblbol investorov a naivných zákazníkov.Posledne v tvrdeniach o robotaxi a predstavení summon. Summon je 100% ukážka autonómnej kapacity tezla v reálnom svete. Som zvedavý kedy tento najnovší trik tezly ohrozujuci zdravie a život,úrady dohlidajuce na bezpečnosť premávky zakažu.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  06. 10. 2019 18:16

Všetci tí blbí investori a naivní zákazníci Tesly robia stále dokola tú istú tragickú a životnú chybu - pred svojím investovaním sa neporadili s miestnym expertom Chrobákom Truhlíkom /Broukem Pytlíkem/, ktorý všetko vie, všade bol a všetko videl. S Ďoďom...

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  06. 10. 2019 21:44

Najviac sa človek smeje keď ľudia v diskusiach dávajú miliardárom rady čo treba robiť aby ich firma bola úspešná alebo do coho sa vôbec nemali púšťať.
Človek sa musí len smiať.

Odpovědět  |   | 
MM  |  07. 10. 2019 10:56

I miliardář je člověk který může selhat.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  07. 10. 2019 11:25

Samozrejme. Ale on tie miliardy už reálne raz zarobil. A 100% diskutujúcich si môže maximálne dovoliť kúpiť 1-2 Tesly ak vôbec.

Čiže dokázali absolútne nič v porovnani s ním.

Odpovědět  |   | 
MM  |  07. 10. 2019 11:39

Zarobil. Což z něj ovšem nedělá neomylného a nezaručuje ze vše na co šáhne se mu podaří. To je zcela chybný konstrukt.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  07. 10. 2019 12:18

A to niekto tvrdil?

Odpovědět  |   | 
MM  |  07. 10. 2019 13:22

Ty.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  07. 10. 2019 11:28

Musk? Clovek? Kacir! Na hranici s nim

Odpovědět  |   | 
kuk  |  08. 10. 2019 00:48

A Kolumbus přijede vodovodem viď. Je čas si vzít prášek.

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  06. 10. 2019 13:41

Tys pořád nepochopil, že Musk nebuduje podnik, ale nevěstu? Je úplně jedno, že ta firma generuje ztrátu. Má tržní podíl a technologie a dřív nebo později ji koupí některý z koncernů, který má peníze, ale nemá trh a nemá technologii.

Odpovědět  |   | 
Ahmedmahlad  |  06. 10. 2019 13:50

Co by tím získal?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  06. 10. 2019 15:05

Prostredky a prostor pro dalsi (nove) aktivity.

Odpovědět  |   | 
Ahmedmahlad  |  06. 10. 2019 16:49

To je nic neříkající fráze.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  07. 10. 2019 08:48

Pochopíš až ve chvíli, kdy tě přestane zajímat jen vlastní kapsa.

Odpovědět  |   | 
Ahmedmahlad  |  07. 10. 2019 09:40

Ach Bože. Vy jste fakt sekta vymaštěnců.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  08. 10. 2019 00:49

Jenom ty si letadlo.

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  06. 10. 2019 13:58

Hej už ju mali podľa Muska kúpiť Saudi za 420$ za akciu.Doteraz sa s ním súdia naivní akcionári,ktorí na tomto klamstve (triku) prerobili.Potom sa hovorilo o vstupe VW. Len blázni kúpia tezlu čo vyrába auta v stane s dlhom 13 000 000 000$.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  06. 10. 2019 18:04

Rozumieš tomu ako koza petržlenu...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  08. 10. 2019 00:53

Jo a taky si kus chtěl koupit VW. Furt se něco děje. He he
https://electrek.co/2019/08/22/tesla-tsla-vw-... ...

Odpovědět  |   | 
josephko  |  06. 10. 2019 18:12

To je blbosť. Elon Musk nepotrebuje peniaze. Tých má ako šupiek /slupek/. E.Musk má víziu urobiť z Tesly najväčšiu automobilku na svete - a to je oveľa väčšia motivácia ako pár miliárd dolárov cash.
Tesla je stratová jednoducho preto, že matematika nepustí. Žiadna firma, ktorá rastie tak rýchlo ako Tesla, a navyše je technologickým lídrom v obore a trendsetterom, nemôže byť zisková. Veď aj softvérové firmy ako Facebook či divízia youtube u Google boli aspoň 5 rokov v strate, kým začali generovať nejaké zisky. A ziskovosť je u softvérových firiem úplne na inej, oveľa vyššej úrovni ako u firiem, ktoré vyrábajú hmotné veci.
Elektromobily nie sú iPhony, kde má Apple zisk možno 100 % a viac na 1 telefóne. Len niekoľko najlepších automobiliek má ziskovosť väčšiu ako 10 % - zvyšné sú radi, keď si siahnu na 5 či 6 %.
Ak si niekto myslí, že z ročnej ziskovosti 10 či dokonca 15 % sa dá financovať 50 %-ný rast nejakej firme, tak potom nerozumie ani matematike, ani ekonómii a samozrejme ani základnej podnikateľskej latine.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  06. 10. 2019 19:29

Apple urcite nema marzi 100% a ma ji o neco malo vetsi nez top modely konkurence. Akorat Apple ma marzi vysokou vsude, konkurence 'dotuje' i lowcost/entry produkty. Musk penize samozrejme potrebuje (jako vetsina firem), neni Apple s miliardama v cashi.

Jinak jestli neco pusti, tak je to prave matematika (vzdyt jsou to jen pocetni operace), jenze je tady ekonomika a (dozorovana) burza.

Pres 90% prijmu Alphabetu (tzn. i Google, Youtube) je z reklamy.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  06. 10. 2019 19:33

Tesla ma PROVOZNI ztratu...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  07. 10. 2019 08:09

Obavam se, ze jelikoz se baivis s jozefkem, znamym to Tesla magorem,, kteremu chybi zakldani ekonomicke povedomi, tak vubec netusi, co se mu tim snazis rict.

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  06. 10. 2019 21:28

Keď Elon ma tak veľa peňazí, prečo si to všetko nefinancuje zo svojho?Asi na také rozhadzovanie mu nestačia ani jeho miliardy.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  07. 10. 2019 10:01

Obecně se dá říct, že i když máš peníze, tak používáš i jiné zdroje. Babiš je taky bohatý (80 miliard, tuším?) a má úvěry za desítky milard.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  07. 10. 2019 10:10

Coz je blbost. Kdyz mas PENIZE, pouzijes je, leda bys miloval banky a touzil jim platit uroky. Babis sice ma 80 giga, ale v majetku, takze pokud chce neco poridit, musel by neco z toho prodat nebo... (pockej si...) ...si vzit uver.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 10. 2019 12:03

Velka cast Babisova byznysu stoji a pada na dotacich a urednich regulacich.

Odpovědět  |   | 
Ahmedmahlad  |  07. 10. 2019 09:42

Věřící ovečka zabečela o tom co podle ní její pastýř chce.

Odpovědět  |   | 
Ahmedmahlad  |  06. 10. 2019 12:59

Jsem zvědav na finanční výsledky za 3.q

Pokud nějak výrazně nezefektivnili ekonomiku výroby tak budou mít problém.

Odpovědět  |   | 
čterzhrtsdwarhnrf  |  06. 10. 2019 13:23

v cene je uz i tragicke spasovani dilu a rez co nabehne casem ? nebo se za toto priplaci ?

Odpovědět  |   | 
Kurfiřt  |  06. 10. 2019 13:36

To není rez, tomu se říká patina hlupáčku. A křivé spasování dílů je tvoje oční vada z toho jak ti jdou oči šejdrem když vidíš účet za Teslu. Vše samozřejmě za příplatek.

Odpovědět  |   | 
adrex  |  06. 10. 2019 14:20

mna zaujal ten rozdiel spotreby
Spotřeba [kWh/100 km] 26 vs 16

čím to je ?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  06. 10. 2019 21:55

Vyvojem. Holt hog fogo znacky zaspaly

Odpovědět  |   | 
.  |  07. 10. 2019 16:14

Lhaním.

Odpovědět  |   | 
R  |  06. 10. 2019 14:43

Mel jsem půjčenou s100d letos na jaře a upřímně me to auto mile překvapilo. Ano, zpracování interiéru je jako evropská auta před 10 lety, ale jinak technika výborná, dokonce i ten “tablet” velmi intuitivní. Mel jsem k těmto vozům despekt, dnes mam respekt

Odpovědět  |   | 
XYZ  |  06. 10. 2019 15:35

Svezl jsem se v Tesle S pár kilometrů jako spolujezdec. Vynechám teď problém nabíjení. Jako je to technologicky zajímavé, obří ovládací displej, na kvalitní silnici se sama umí držet v pruhu. Ticho v kabině je do 30 - 40 kmh, potom už se ozývá klasicky hučení pneumatik a aerodynamický hluk. Ovšem na to že auto stojí přes 2 mega, tak to má mezery v karoserii jak Felicie. Interiér vypadá jak z IKEA, takové chudé materiály, které se tváří hogofogo.

Odpovědět  |   | 
.  |  06. 10. 2019 18:53

V pruhu se dnes drží spousta aut. A mnohem levnějších.

Odpovědět  |   | 

nesmí se to plésti s upozorněním jizdě v pruhu, jak zavibruje pas nebo volant.

Odpovědět  |   | 
RP  |  06. 10. 2019 16:58

Zajímavé články od samotného rozjezdu modelu 3 od Tesly jsou zde - https://www.volty.cz/...

Odpovědět  |   | 
josephko  |  06. 10. 2019 18:02

Tesla sa už ako jedna z mála automobiliek dostala zo začarovaného kruhu: elektromobily sú drahé, preto sa málo predávajú. A keďže sa málo predávajú, tak sú drahé.
Nie je to nič nezvyčajné, práve naopak - takto je to s KAŽDOU novou technológiou.
Tesla má však pred gigantmi ako koncern VW náskok niekoľkých rokov - predáva elektroautá v státisícových počtoch ročne. Plus k tomu imidž inovátora nie nepodobný imidžu Apple v oblasti PC a mobilov.
Tesla má oproti koncernu VW, ale aj iným gigantom výhodu v tom, že si vyrába batérie vo vlastnej réžii. A vyrába ich v obrovských množstvách. Iné automobilky ich musia nakupovať od subdodávateľov, a to v situácii, keď je dopyt /poptávka po batériách oveľa vyššia ako ponuka /nabídka. To zákonite ženie cenu batérií hore. Ale aj keby bol dopyt a ponuka v rovnováhe, stále si ich nevyrábajú vo vlastnej réžii, ale platia za ne dodávateľovi, a ten si logicky k cenám účtuje aj svoj vlastný zisk. Ľudia s VW sa síce vyjadrili, že kupujú batérie za 100 USD/1 kWh, ale moc tomu neverím. Pretože súčasne hovoria, že na elektromobile ako je ID.3 budú ešte niekoľko rokov stratoví. Pri cene 100 USD za kWh by však stratoví nemohli byť ani náhodou.
Tragikomický je prípad Jaguaru i-pace: veľmi drahé, ale relatívne malé auto (oproti konkurencii) - najhoršia možná kombinácia. Výsledkom sú žalostné predaje a žvásty šéfa Jaguáru o čiernej budúcnosti elektromobil. Lebo vraj o ne zákazníci nemajú záujem.
Malé info pre elektrofóbov - viete, ako sa zmenila cena batérií za posledných 9-10 rokov? Z 1.200 USD za kWh na menej ako 100 USD za kWh - teda pokles o viac ako o 90 %.

Odpovědět  |   | 
elektrikář  |  06. 10. 2019 18:24

Můžete svoje tvrzení o ceně 1200 USD za 1kWh před devíti lety nějak hodnověrně doložit?

Odpovědět  |   | 
jozka  |  06. 10. 2019 19:32

muzete dolozit to "mene nez 100 USD za kWh"?

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  06. 10. 2019 21:21

Netrep somariny,Tezla si baterky nevyrába, ale dodáva ich pannasonic. V gigafactory ich iba skladajú do paketov. V Čine im baterky bude dodávať LG.Cena za 1 kWh tak skoro neklesne, skôr naopak keďže komodity na výrobu akumulátora stále stúpajú. Čím väčší dopyt tým cena ide viac hore. Iné automobilky si nemôžu dovoliť predávať auta so stratou tak ako to robí Tezla,pretože si všetko platia zo svojho. Mesiaš Elon má peniaze od naivných investorov,ktorým za 17 rokov premrhal 13 miliárd. Iba za prvých 6 mesiacov sú v mínuse 1.1 miliardy + tento štvrťrok to bude určite 1,5 a dokonca tohto roka to budu 2 miliardy v mínuse.Ak by predávali auta za reálnu cenu, tak budú mať predaje podobné jaguaru. Tezla čím viac predáva tým sú straty strašnejsie.A každý rok už minimálne 5 rokov dozadu Elon sľubuje, že nasledujúci rok už bude ziskový...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  06. 10. 2019 21:49

Elon uz tusim parkrat byl v lepsich cislech, ale penize obratem investuje a nakupuje ve velkem (to se ve finalnim hospodareni projevi). Penize nema jen od naivnich nybrz od rizikovych investoru (uplne bezna praxe). Jiste se uz nejedna o startup, ale stejne tak se nejedna o nejaky programek nebo 'lehce' finalizovatelny vyrobek - tohle je komplexnejsi zalezitost. Spise se nabizi otazka, jestli s baterkoauty (a provazanym ekosystemem), krtko-tunely a kosmoplany netristi sily.

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  06. 10. 2019 23:04

Žiadny rok nemali ziskový. Tu sú ich straty od r.2007. 2019 YTD: -1,110
2018: -976
2017: -1,961
2016: -675
2015: -889
2014: -294
2013: -74
2012: -396
2011: -254
2010: - - 154
2009: -56
2008: -82
2007: -78
Rizikový investori musia byť aj veľmi naivní, keď verili a veria v Elonove sľuby napr. model 3 za 35000$,plnú autonomnu jazdu tzv.FSD,robotaxiky, solárne strechy, kamión Semi, roadster za 200 000$ atď. A za celú dobu existencie žiadne zisky.Ak nejaká firma nedokáže vytvoriť zisk za 17 rokov existencie,potom "je niečo zhnité v štáte Dánskom"...

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  06. 10. 2019 23:06

Čísla sú miliónoch $. pozn.

Odpovědět  |   | 
Ahmedmahlad  |  07. 10. 2019 09:46

Tušit znamená prd vědět.

Odpovědět  |   | 
Ahmedmahlad  |  07. 10. 2019 09:44

Baterie pro teslu vyrábí panasonic.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  06. 10. 2019 18:52

A teď si vezměmě ty hodné zachránce planety, co vemou 2 - 5 miliónů a koupí si to...no schválně, neměli bychom jim z našich daní dávat větší dotace....

Odpovědět  |   | 

oni zachranují fiat a ty americký káry co jsou pod fiatem, nebot ta elektrická 500 nestíhá zachranovat ty normy v emisích a tak tesla musí pomoct.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  06. 10. 2019 22:02

Jaky vetsi? Krome firem (a to pouze tem co to budou pouzivat pro rozvozy atd ) a uradu na to u nas nikdo dotaci nedostava... Pan predseda je totiz proti. Min prodanyho fosilu = min prodany repky

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  07. 10. 2019 10:42

A co speciální parkovací místa, dotované stojany a elektřinu, neplacení dálnic... to jde taky z našich daňů. Ale to je málo...chce to akci..."kup auto svému milionáři"

Odpovědět  |   | 
Bouce  |  06. 10. 2019 21:43

Je absurdní tohle kvalitativně mizerné auto srovnávat s Porsche a pak říkat.... jsme levnější. To je stejné, jak s ním srovnávat KIU nebo Mjundaj.

Odpovědět  |   | 
Moik  |  06. 10. 2019 22:49

Tady se klube další skandál...ale to by Evropa musela být stejně akční jako USA..a to není. DOjezd 590km je samozřejmě vycucaný z prstu, stejně jako spotřeba 16kWh..to je absolutní nesmysl. Tesla je výhodnější, větší kufr, tažný...no není to Porsche.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  07. 10. 2019 04:30

Ale prosím vás von někdo kupuje ty nedodělky z Fremontu? Fakt? No tak to je v hajzlu. A kdo bude kupovat ty naše nádhery? Vždyť máme tradici a jméno...

Odpovědět  |   | 
Ahmedmahlad  |  07. 10. 2019 09:48

Zalez na hybrid opičí potrate.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  07. 10. 2019 10:44

Mahmed opet odhalil uroven fosil fanatiku

Odpovědět  |   | 
MM  |  07. 10. 2019 10:58

To že je kuk a petr rumr dement snad musí uznat každý soudný člověk, bez ohledu na to čím jezdí.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  07. 10. 2019 09:28

dajte oba do drticky a ta ich rozdtri niekto mal slabu chvilku ked vymyslal nadpis k clanku... rozhodne sa tesim na redakcny test a potom budem vrelo link s tymto clankom vsade copy/paste

Odpovědět  |   | 
Spekulace  |  07. 10. 2019 11:20

V některých parametrech může být asi lepší jedno auto než druhé, a u jiných parametrů to může být obráceně. Jak by takové srovnání nesrovnatelného asi vypadalo třeba při porovnání marže na jedno vozido? Vydělá výrobce na prodeji jedné Tesly S víc, než výrobce Porsche Taycan, anebo by to mohlo být při těch rozdílných prodejních cenách spíše naopak?

Odpovědět  |   | 
MM  |  07. 10. 2019 13:23

Proč by to vůbec někdo dělal?

Odpovědět  |   | 
Spekulace  |  08. 10. 2019 09:28

Aby mohla být 2. věta v nadpisu buď: "Konkurenta od Porsche drtí cenou i dojezdem a dokonce i marží" anebo "Konkurenta od Porsche drtí cenou i dojezdem, ale ne marží" ?

Odpovědět  |   | 
Greta  |  07. 10. 2019 14:18

Tesla norsko
Tesla dansko
Tesla nizozemi
Tesla svedsko
Na konci roku 2019 nejprodavanejsi vozy v techto zemich jsou Tesla.
Vsechny tyto zeme jsou na tom s ohledem na ekonomiku, ekologii a uroven vzdelani o nekolik desitek pricek vyssi nez je tomu v CR.
Ten, ktery tady v diskuzi poukazuje na nesmyslnost clanku a srovnani urovne kvality obou automobilek je zcela mimo. Porsche potrebuje k vyrobe sveho "superauta" mnohem vice dilu=dodavatelu=vyrobni sily atd. Proto jeho cena je i pres dotaci 2x vetsi nez u Tesla. Clanek spravne poukazuje na nenazranost nemecke automobilove ekonomiky urcene jen pro vyssi kruhy spolecnosti. Hitler mel take to nejlepsi, ale kdyz nejaky zid neco lepsiho vymyslel nechal ho upalit.
Elon musk je na tom v dnesni dobe jeste hure nez Krystof kolumbus jen proto, ze vymyslel jak vyrabet elektricka auta za babku s 5 ti hvezdickama v narazovym testu a funkci samorizeni.
Porsche 100% vyrobi kvalitnejsi vozidlo, ale ihned po zahajeni vyroby uz bude zastarale predevsim diky nemoznosti adaptovat se na technologie, ktere Elon Musk dava lidem zdarma. Dvojnasobna cena je nesmysl, ale ukazuje, ze Elon Musk je genius a kvalita vyroby neni pro jizdu auta tolik podstatna pokud ho umim postavit jednoduse, aby se nekazilo motoricky.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 10. 2019 16:30

Akorat vetsina lidi nema a nebude mit ani na tu levnou Teslu a kdo ma na Porsche, koupi si Porsche (nebo premiovy ekvivalent). Jinak plnokrevny Mustang je levnejsi nez levna Tesla a je otazkou kratkeho casu, kdy se na trhu objevi vice konkurenceschopnych elektromobilu (top koncerny na to maji a zrychleni resp max dojezd nebude zakaznickou prioritou), a pak lidi ty svary/slicovani, zpracovani atp budou zatracene resit. Az to vypada, ze Tesla svou prilezitost zabrat si trh az tak uplne nezvladla.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  08. 10. 2019 00:59

Akorát většina lidí nebude mít a nemá ani na levnýho spalováka. Nový auta kupujou firmy, podnikatelé a instituce. Běžný občan si kupuje nějakou volítanost, protože pořád získá větší užitnou hodnotu než kdyby ty prachy vyhodil za nějakou novou plečku se socka výbavou.

Odpovědět  |   | 
Fri  |  08. 10. 2019 07:42

Zrovna v Americe se ukázalo že kupci nemecke prémie kteří na ni mají nemají problém přejít k Tesle a v prodejích model 3 překonal bmw3 mb-c a audi a4 dohromady.
A automobilky moc dobre vedi kdo jsou jejich zákazníci a ze jim musí ev auto nabidnout taky aby o ně nepřišli.

Odpovědět  |   | 
Paly  |  08. 10. 2019 08:27

Nový zákazníci bmw3,kupujú X3,Mercedes C radšej berú GLC a z A4 prešli na Q5.Len mala časť si kúpila výzorovo strašný a kvalitou katastrofálny model 3.Pri terajšej popularite SUV je to ľahko pochopiteľne. Nový model Y (tehotná 3-ka),vraj bude konkurentom x3,GLC, q5 a iným podobne veľkým SUV.
Predaje modelu 3 sú v USA v tomto roku o 20 % nižšie, keďže už na nich neplatí daňová úľava 7500$, ale iba 1750 do konca t.r.

Odpovědět  |   | 
MM  |  07. 10. 2019 17:25

V jediného Elona věřiti budeš!

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  07. 10. 2019 22:57

Že sa nehanbíš zneužívať meno nevinného dievčata,ktoré za nič nemôže,ked ju využívajú ekofasisti podobní tebe.Psychicky chorá školáčka trpiaca aspegerovym syndrómom, obsedantne kompulzivnou poruchou,selektivnym mutizmom a chváliaca sa ze sú to jej nadprirodzené vlastnosti môžu takto zneužívať len...Na jej rodičov by som poslal Nórsky Barnever.
Nepíš blbosti, že predajca hadieho loja E.Musk vyrába lacné auta. Bez dotácií sa nepredávajú nikde vo svete. Jedno sľúbil za 35000 $,ale nikdy neuvidelo svetlo sveta. Čím viacej predávaju tým sú straty väčšie. Ak by nepredavali pod cenu nikdy by toľko nepredávali.
Tzv. autopilot Tesla je marketingový názov asistenta vodiča úrovne 2.Mnoho ďalších automobiliek má asistenta vodiča úrovne 2,len nikto okrem trashly ho nenazval autopilot. Špekulant Musk zbytočne vystavuje ľudí riziku a využíva nedostatok vedomosti širokej verejnosti vo svoj prospech. Chce aby ho vnímali ako lídra technologického pokroku...a to sa mu aj bohužiaľ darí.

Odpovědět  |   | 
Nikolas Herc  |  08. 10. 2019 10:40

Vymyslel jsem jak snížit náklady na výrobu elektrických aut až o polovinu, udělat dostupné vozy všem lidem po celém světě. Ale to nejdůležitější, dojezd 1000km, a nabíjení pouze za 60 vteřin. Hledám investora, který chce jít do jistoty a rychle zbohatnout.

Odpovědět  |   | 
Nikolas Herc  |  08. 10. 2019 10:42

Kontakt, e-mail nikolasherc@post.cz

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, proč je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

včera | Petr Schnagl | 58 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 52 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A