27 Fotogalerie Tesla Model S jako první pohřebák na elektřinu. Takto probíhala stavba Stanislav Kolman 3. října 2016 • 9:41 Nizozemská pohřební služba představila opravdový unikát. Jedná se o první pohřební vůz, který je poháněn čistě elektronicky. Má tento koncept šanci na úspěch? Pohřební služba Vander der Lans & Busscher BV představila vůbec první pohřební vůz s elektrickou pohonnou jednotkou. Koncept vychází z Modelu S od Tesly a byl vyroben na zakázku firmou RemetzCar, která se věnuje především přestavbám vozů na limuzíny. Na pohled nenápadná Tesla Model S je zcela neprůstřelná Ondřej Lilling Elektromobily Obě společnosti projekt představily na oficiálních webových stránkách koncem září a krátce poté měl premiéru během pohřební výstavy v nizozemském Gorinechemu.Snímky z výroby zachycují zrod unikátní pohřební Tesly. Nejdříve musely ven akumulátory, které jsou zároveň zpevňujícím prvkem karoserie, pak se řezalo a upravovala podlaha. Vůz byl prodloužen od druhé řady sloupků, byla vytvořena celoskleněná záď a prostor určený pro ukládání rakví.Společnost RemetCar uvádí, že díky prodloužení vozu se rozšířil také prostor pro akumulátory o 80 centimetrů, zadní pár dveří však musel pryč. Vezmeme-li to do důsledku, jde o první Teslu Model S shotting brake na světě! Test Tesla Model S: Úplně jiná Jiří Červenka Testy Zmiňovaná pohřební společnost tedy jako první na světě začne využívat vůz poháněný elektrickou pohonnou jednotkou. Ve skutečnosti to však není poprvé, co byl Model S prodloužen. Už v dubnu letošního roku se tohle auto dočkalo přestavby na limuzínu. Vstoupit do diskuze (4) AutoRevue.cz ElektromobilyVideoZajímavostiElon MuskStavbaTesla Model SPodlahaPohřebPár dveříModePRVModelRemetzCarMódTaktPohřebákTeslaVůz poháněnýModel SPohřební vůz