Tesla Model S jako první pohřebák na elektřinu. Takto probíhala stavba

4 komentáře

Sarcasticus
4. října • 15:00

Změnili tam něco i z hlediska rychlosti jízdy nebo zrychlení? Např. pohřební Škoda 1203 prý měla speciální "špacírkvalt" pro pomalou jízdu rychlostí chůze. Pokud by tenhle pohřebák zrychloval z 0 na 100 za nějakých 3,7s , tak to by asi pohřební průvod za ním nestíhal? ;-)

Adrian77
3. října • 23:28

To muselo dát strašně moc práce. A přitom taková blbost...😂

Jig
3. října • 23:24

Ja myslel ze první Tesla pohřebak na elektřinu byl ten jehož "autopilot" přehlédl kamion

Peter
3. října • 17:29

Ale,ale pane Kolman, řekl bych,že se opět potvrdila kvalita redakce. Je-li něco na baterie, pak to může být maximálně poháněno elektricky a řízeno elektronicky. Aspoň tak nás to učil pan profesor ve škole.:-):-)

Doporučujeme

Články odjinud