Tesla Model S jako první pohřebák na elektřinu. Takto probíhala stavba

Nizozemská pohřební služba představila opravdový unikát. Jedná se o první pohřební vůz, který je poháněn čistě elektronicky. Má tento koncept šanci na úspěch?

Pohřební služba Vander der Lans & Busscher BV představila vůbec první pohřební vůz s elektrickou pohonnou jednotkou. Koncept vychází z Modelu S od Tesly a byl vyroben na zakázku firmou RemetzCar, která se věnuje především přestavbám vozů na limuzíny.

Na pohled nenápadná Tesla Model S je zcela neprůstřelná

Na pohled nenápadná Tesla Model S je zcela neprůstřelná

Obě společnosti projekt představily na oficiálních webových stránkách koncem září a krátce poté měl premiéru během pohřební výstavy v nizozemském Gorinechemu.

Snímky z výroby zachycují zrod unikátní pohřební Tesly. Nejdříve musely ven akumulátory, které jsou zároveň zpevňujícím prvkem karoserie, pak se řezalo a upravovala podlaha. Vůz byl prodloužen od druhé řady sloupků, byla vytvořena celoskleněná záď a prostor určený pro ukládání rakví.

Společnost RemetCar uvádí, že díky prodloužení vozu se rozšířil také prostor pro akumulátory o 80 centimetrů, zadní pár dveří však musel pryč. Vezmeme-li to do důsledku, jde o první Teslu Model S shotting brake na světě!

Test Tesla Model S: Úplně jiná

Test Tesla Model S: Úplně jiná

Zmiňovaná pohřební společnost tedy jako první na světě začne využívat vůz poháněný elektrickou pohonnou jednotkou. Ve skutečnosti to však není poprvé, co byl Model S prodloužen. Už v dubnu letošního roku se tohle auto dočkalo přestavby na limuzínu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

včera | Miro Mihálik | 15 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků