Tesla Model S jako první pohřebák na elektřinu. Takto probíhala stavba

Nizozemská pohřební služba představila opravdový unikát. Jedná se o první pohřební vůz, který je poháněn čistě elektronicky. Má tento koncept šanci na úspěch?

Pohřební služba Vander der Lans & Busscher BV představila vůbec první pohřební vůz s elektrickou pohonnou jednotkou. Koncept vychází z Modelu S od Tesly a byl vyroben na zakázku firmou RemetzCar, která se věnuje především přestavbám vozů na limuzíny.

Na pohled nenápadná Tesla Model S je zcela neprůstřelná

Na pohled nenápadná Tesla Model S je zcela neprůstřelná

Obě společnosti projekt představily na oficiálních webových stránkách koncem září a krátce poté měl premiéru během pohřební výstavy v nizozemském Gorinechemu.

Snímky z výroby zachycují zrod unikátní pohřební Tesly. Nejdříve musely ven akumulátory, které jsou zároveň zpevňujícím prvkem karoserie, pak se řezalo a upravovala podlaha. Vůz byl prodloužen od druhé řady sloupků, byla vytvořena celoskleněná záď a prostor určený pro ukládání rakví.

Společnost RemetCar uvádí, že díky prodloužení vozu se rozšířil také prostor pro akumulátory o 80 centimetrů, zadní pár dveří však musel pryč. Vezmeme-li to do důsledku, jde o první Teslu Model S shotting brake na světě!

Test Tesla Model S: Úplně jiná

Test Tesla Model S: Úplně jiná

Zmiňovaná pohřební společnost tedy jako první na světě začne využívat vůz poháněný elektrickou pohonnou jednotkou. Ve skutečnosti to však není poprvé, co byl Model S prodloužen. Už v dubnu letošního roku se tohle auto dočkalo přestavby na limuzínu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 42 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků