Tesla Model S jako první pohřebák na elektřinu. Takto probíhala stavba

Nizozemská pohřební služba představila opravdový unikát. Jedná se o první pohřební vůz, který je poháněn čistě elektronicky. Má tento koncept šanci na úspěch?

Pohřební služba Vander der Lans & Busscher BV představila vůbec první pohřební vůz s elektrickou pohonnou jednotkou. Koncept vychází z Modelu S od Tesly a byl vyroben na zakázku firmou RemetzCar, která se věnuje především přestavbám vozů na limuzíny.

Na pohled nenápadná Tesla Model S je zcela neprůstřelná

Na pohled nenápadná Tesla Model S je zcela neprůstřelná

Obě společnosti projekt představily na oficiálních webových stránkách koncem září a krátce poté měl premiéru během pohřební výstavy v nizozemském Gorinechemu.

Snímky z výroby zachycují zrod unikátní pohřební Tesly. Nejdříve musely ven akumulátory, které jsou zároveň zpevňujícím prvkem karoserie, pak se řezalo a upravovala podlaha. Vůz byl prodloužen od druhé řady sloupků, byla vytvořena celoskleněná záď a prostor určený pro ukládání rakví.

Společnost RemetCar uvádí, že díky prodloužení vozu se rozšířil také prostor pro akumulátory o 80 centimetrů, zadní pár dveří však musel pryč. Vezmeme-li to do důsledku, jde o první Teslu Model S shotting brake na světě!

Test Tesla Model S: Úplně jiná

Test Tesla Model S: Úplně jiná

Zmiňovaná pohřební společnost tedy jako první na světě začne využívat vůz poháněný elektrickou pohonnou jednotkou. Ve skutečnosti to však není poprvé, co byl Model S prodloužen. Už v dubnu letošního roku se tohle auto dočkalo přestavby na limuzínu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test Alfy Romeo 4C Spider: Osudová přitažlivost

Alfa Romeo 4C Spider

Alfa Romeo 4C je autem, do kterého se na první pohled zamilujete. Ale víte, jak to se vzletnými láskami bývá. Dost často z nich bývá slušná kocovina…

8.  7.  2017 | Jiří Švamberk | 9 příspěvků