Tesla Model S: elektricky proti BMW M5

11 komentářů

Antiautomat
4. října • 13:27

''a na jedno nabití vůz ujede přibližně 480 km''Kolko je to v skutocnosti?

Vana666
4. října • 13:41

ten údaj je s tolerancí +/- 450 km :-)

skampa
4. října • 14:59

skor - 450 :)

Dimitrij
9. října • 3:04

Nevim, porad ne vidim to tak ruzove:-/. Mozna to i dojede 450 km coz je slusne, ale vsechno co funguje na "nabiti" ( tel.,laptop....atd) po nejake dobe pouziti cas se zkracuje. Tak ze treba za 2 roky pouziti auto dojede uz jen 250 km :-P.
A zase kdyz treba mam dlouhou cestu,prijedu domu a mam pak jet treba za 3 hodiny nekam tak nebudu mit cas na dobiti a co pak ? Mozna se pletu,upravte mne kdyz mam zle predstaveni o tom.

Diceros
13. ledna • 19:02

"Model S budou standardně opatřeny sedmi sedadly a speciálními akumulátory, jež bude možno snadno a rychle měnit na speciálních stanicích, které chce Tesla Motors vybudovat v okolí amerických dálnic."O tomhle systému se už dost mluvilo a funguje tuším v Indii, nebo Číně? Myslím že to byla Indie (ale firmu si nepamatuji). Takže, abych nekecal, nevím jak to má řešené přesně Tesla... Ale tam to bylo řešené tak, že dojedete do stanice, která vypadá asi jako myčka. Zaplatíte nějakej ten drobný peníz... Necháte auto vtáhnout dovnitř, kde vám manipulátor vymění baterii za jinou plně nabitou. A vy můžete vyrazit hned pryč. Ve stanici se vaše vybitá baterie nabije, udělá se i nějaká ta diagnostika, v případě chyby, nebo problému se odstaví, jinak se poté přesune do fronty pro výměnu (vše plně automatizováno). V principu tedy nikdo nevlastní jednu jedinou baterii, ale akumulátory jsou tak v oběhu a pod kontrolou. Firma pak špatné baterie nechá opravit či zajistí výměnu za nové... Jak se tento systém osvědčil, nevím. Slyšel jsem pouze o nasazení, když tam ty stanice budovali. :-) Těžko říct jaký to mělo/má úspěch a jak to funguje nyní, ale vymyšlený je to dobře.

Nothing
4. října • 9:32

takze prístí rok bude plne elektrická TOYOTA RAV EV. To, ze TESLA ukázala, ze to umí, tu asi nemá cenu diskutovat.

Jiří Duchoň
4. října • 10:54

Dobrý den, máte pravdu, o Toyotě RAV EV se zmínil kolega Dittrich zde:www.autorevue.cz ... Samostatně jsme se RAV EV věnovali třeba zde:www.autorevue.cz ...

Vana666
4. října • 9:45

Nebyl bych takový optimista. Elektromobil dnes umí vyrobit kdekdo, v podstatě stačí nahradit v konvenčním autě spalovací motor elektrickým a změnit odpovídající příslušenství. Jediný problém je že to není čím živit. A vzhledem k faktu, že ani Tesla nevynalezla žádný převratný typ akumulátoru který by uměla vyrábět jen ona, žádné zázraky bych nečekal.Zatím to je stále jen o hrubé síle ve vztahu kapacita aku kontra jejich hmotnost a cena. To další umí kdekdo a je to v podstatě vypiplané dlouholetým vývojem konvenčních aut.

Noclaf
4. října • 6:55

"Obě verze sedanu Model S budou standardně opatřeny sedmi sedadly" - to je nejak velkej sedan...

Q
4. října • 10:23

To aj mna zarazilo!

Mosquito
7. října • 12:06

Ano, sesty a sedmy pasazer sedi proti smeru jizdy "v kufru" auta. Navic zbyde jeste o neco mensi zavazadlovy prostor vepredu. Baterie jsou pod podlahou a elektromotor je v prostoru mezi zadnimi sedadly a kufrem.

Doporučujeme

Články odjinud