Tesla Model S a další drag race. Tentokrát je soupeřem Boeing

Tesla Model S a další drag race. Tentokrát je soupeřem Boeing

Tesly Model S a Model X jsou ve svých vrcholných verzích P90D opravdu velmi rychlá auta, což už dokázala řada různých sprintů. Nedávno jsme tu měli například sprint, kdy Model X táhl na přívěsu Alfu Romeo 4C a přesto byl rychlejší než druhá Alfa Romeo 4C. Dnes vám můžeme ukázat další sprint podobného ražení. Tentokrát je soupeřem Tesly dopravní letadlo.

Video: Alfa Romeo 4C tažená Teslou Model X porazila 4C  

Video: Alfa Romeo 4C tažená Teslou Model X porazila 4C  

V Austrálii se vedle sebe postavil Boeing 737 a Tesla Model S opět v nejsilnější verzi. Jak asi tušíte, auto je zpočátku rychlejší, Boeing ale Teslu nakonec dojede, než se odpoutá od země. Ostatně, podívejte se na video.

Test Tesla Model S: Úplně jiná

Test Tesla Model S: Úplně jiná

Tenhle sprint ale nemá primárně ukázat, jak moc je Tesla Model S rychlá, má pouze přitáhnout pozornost. Tesla totiž odstartovala spolupráci právě s australskou leteckou společností Qantas. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 4 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků