Tesla Model III ujede nejméně 346 km. Hotová bude koncem roku 2017

Elon Musk neprozradil mnoho technických detailů, takže se musíme spokojit s odhaleným designem. Model III slibuje dost místa pro pět osob a stejně jako Model X nabídne dva zavazadelníky.

Tesla představila dnes ráno našeho času svůj třetí model, který bude v nabídce plnit roli toho nejmenšího. Špatnou zprávou pro případné zájemce je fakt, že jde zatím o předsériovou verzi a podle slov samotného majitele Elona Muska si na finální provedení zákazníci ještě počkají více než rok. Hotová auta dorazí k prvním zákazníkům koncem roku 2017.

Nekupujte si ojeté BMW i3, Nissan Leaf ani Teslu, radí Consumer Reports

Nekupujte si ojeté BMW i3, Nissan Leaf ani Teslu, radí Consumer Reports

Elon Musk neprozradil mnoho technických detailů, takže se musíme spokojit s odhaleným designem, který se pravděpodobně už moc měnit nebude, a s několika základními fakty. Nejslabší Tesla Model III má zvládnout sprint z nuly na 96 km/h za méně než šest sekund, minimální dojezd nejdostupnější verze je 346 km. Údajně si nemusíte připlácet vůbec za nic a přesto dostanete podle slov majitele automobilky skvělé auto.

Tesla představila Model X. Odveze sedm lidí i 2,3 tuny těžký přívěs

Tesla představila Model X. Odveze sedm lidí i 2,3 tuny těžký přívěs

Model III slibuje dost místa pro pět osob a stejně jako Model X nabídne dva zavazadelníky. Zadní okno je protaženo prakticky do poloviny střechy, což má zvětšit prostor pro hlavy zadních cestujících a také jim dopřát pocit jako v kabrioletu. Velký důraz byl údajně kladen i na bezpečnost. Model III má ambice získat ve všech možných testech ta nejlepší hodnocení.

Jak už bylo řečeno, první hotová auta dorazí až na konci roku 2017, objednávky ale můžete podávat už teď. Tesla evidovala během prvních 24 hodin 115 000 objednaných automobilů. Cena začíná na částce 35 000 dolarů. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 20 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků