Tesla Model III ujede nejméně 346 km. Hotová bude koncem roku 2017

Elon Musk neprozradil mnoho technických detailů, takže se musíme spokojit s odhaleným designem. Model III slibuje dost místa pro pět osob a stejně jako Model X nabídne dva zavazadelníky.

Tesla představila dnes ráno našeho času svůj třetí model, který bude v nabídce plnit roli toho nejmenšího. Špatnou zprávou pro případné zájemce je fakt, že jde zatím o předsériovou verzi a podle slov samotného majitele Elona Muska si na finální provedení zákazníci ještě počkají více než rok. Hotová auta dorazí k prvním zákazníkům koncem roku 2017.

Nekupujte si ojeté BMW i3, Nissan Leaf ani Teslu, radí Consumer Reports

Nekupujte si ojeté BMW i3, Nissan Leaf ani Teslu, radí Consumer Reports

Elon Musk neprozradil mnoho technických detailů, takže se musíme spokojit s odhaleným designem, který se pravděpodobně už moc měnit nebude, a s několika základními fakty. Nejslabší Tesla Model III má zvládnout sprint z nuly na 96 km/h za méně než šest sekund, minimální dojezd nejdostupnější verze je 346 km. Údajně si nemusíte připlácet vůbec za nic a přesto dostanete podle slov majitele automobilky skvělé auto.

Tesla představila Model X. Odveze sedm lidí i 2,3 tuny těžký přívěs

Tesla představila Model X. Odveze sedm lidí i 2,3 tuny těžký přívěs

Model III slibuje dost místa pro pět osob a stejně jako Model X nabídne dva zavazadelníky. Zadní okno je protaženo prakticky do poloviny střechy, což má zvětšit prostor pro hlavy zadních cestujících a také jim dopřát pocit jako v kabrioletu. Velký důraz byl údajně kladen i na bezpečnost. Model III má ambice získat ve všech možných testech ta nejlepší hodnocení.

Jak už bylo řečeno, první hotová auta dorazí až na konci roku 2017, objednávky ale můžete podávat už teď. Tesla evidovala během prvních 24 hodin 115 000 objednaných automobilů. Cena začíná na částce 35 000 dolarů. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků