E-mobil může těžit z linearity své trakce oproti spalovacímu motoru z proměnlivým průběhem. Ale pouze v rukách závodního/zkušeného řidiče. Normální řidič bude spíše vnímat velkou hmotnost a tím větší setrvačnost. A o tom, že v zatáčce vyběhne po tečně těžší auto oproti lehkému Focusu dříve snad není pochyb. Pořizovací cena je stále dvojnásobná vůči Focusu. Musíte se více snažit.
Při tomto vyhýbacím manévru trakce motoru nehraje vůbec žádnou roli. Z nájezdové rychlosti následuje manévr volantem bez brzdění i bez přidávání plynu. Samozřejmě elektronika (ESP) pracuje a zásahy do brzd se snaží auto udržet v požadovaném směru.
Prodeje modelu 3 jdou v USA do hajzlu (4Q2018 61,5 tisíc, 1Q2019 22,5 tisíc) a spolu s ním jdou do hajzlu i akcie Tesly.
Ludia nakupili ked este dostavali zlavu na daniach, ide to pomaly do normalu opat. Cina caka na svoju fabriku, auta vyrobene tam budu lacnejsie, teraz US a EU taha cez 6k TM3 tyzdenne. Model S/X caka na novy interier. Vsetko je ok, len par analytikov nasralo do gati kvoli Elonovej melodramatickosti.
Souhlas, bez dotací jsou EV velmi těžko prodejné. Ověřeno v Dánsku, nyní v USA a se zpožděním stejný osud bude následovat v Číně.
Asi sme sa nerozumeli, ked skonci dotacia, jasne ze kratkodobo ide dopyt dole, lebo ludia nakupia dopredu. Ked sa ustali predaj TM3 na 4k za tyzden pre US, 3k pre EU a 3k pre Cinu, vsetko pojde podla najoptimistickejsich planov.
Prodeje jdou skvěle, proto Tesla zlevňuje? :-D
Elon sa zle vyspal, a Tesla asi dva krat zlavnila TM3. Vzdy potom isla cena hore. Model za 35k schovavaju, sustredia sa na SR+ a vyssie modely. Cena v reale zacina na 40k. Co sa tyka S/X, teraz zlacneli len skladove vozidla. Vsetci cakaju na S/X s novym interierom a rychlejsim nabijanim, preto je dopyt a aj ceny trochu nizsie, tak to byva totiz vzdy...
nezlevnuji ted i jine automobilky i fosilni auta? a to i presto ze prodeje jim stoupaji?
No v Evropě určitě ne, ceny s každým novým modelem rostou. Stačí se podívat na ceny starý/nový Focus, Mazda 3, Rapid/Scala, 508, BMW 3, všude letí ceny nahoru.
Rapid/Scala neni porovnani nastupce, ty auta jsou velice odlisna, takze brat to u nich jako zdrazeni opravdu nejde ;) a zrovna Skodovka momentalne docela zlevnuje, treba Superb o kterem se tu zrovna pise
Príliš to nesledujem ale zlacnel len Model S a X či?U nich jasne že predaje idu dolu.
Tesla tento rok zlevnila jak S, X, i 3 a to opakovaně a tolikrát, že už jsem ztratil přehled. Poslední price cut byl ten co si pamatujeme asi oba dva, tedy před pár dny u S a X.Ale popravdě, není to asi moc podstatné, podstaté je pouze to, že slevují pravidelně a že to indikuje setrvale klesajícípoptávku.
Myslím, že je to daleko jednodušší, když jsou dotace, tak lidé kupují, když nejsou dotace, tak kupuje jenom pár nadšenců.
Možná i proto asi vzniklo toto video s losím testem, aby se pokusilo zvrátit ten nepříznivý trend v prodejích. A protože je to ve španělštině, tak možná by to mělo přesvědčit k nákupům v USA třeba mexické přistěhovalce? ;-)
A čo to ma losi test?
*co s tým ma
Dobré, ale je vidět, že řidič musí sakra počítat s řízením ve smyku a již předem kroutit volantem, aby se tam přesně vešel. Ono možná s plně naloženým autem by musel reagovat ještě o pár metrů dříve :-)
Ano, zarucuju ti, ze to nedas ani na 30 pokusu. Asi vidis poprve jak se dobre normalni auto chova na silnici.Nicmene se podivej na test ostatnich aut od nich a pochopis, ze1. ten ridic je fakt eso2. auta na limitu funguji presne jak popisujes (tak funguje fyzika). Nejdriv otocis volantem, az po chvilce se neco stane. Ve ferrari je ta prodleva kratsi, u F1 je uplne minimalni.
Podle videí je ale znát obrovská hmotnost..pocitově to bude s nízkým těžištěm super, ale objektivně tam ten Focus prostě proklouzl kdežto TM3 proklouzala :-)
Hlavne Focus nie je ta ista trieda ako TM3.
Baterie v podlahe su skvele - jednak znizuju tazisko, druhak pomahaju lepsie rozlozit hmotnost medzi napravami.Svojho casu vo svedskom losom teste bol hybridny Auris kombik (na 16 palcovych pneu) na urovni VW GTI. Inymi slovami, nalozeny* pohodlny rodinny hybrdiny kombik ma rovnaky limit ako modla poulicnych radoby pretekarov ;)*Svedi robia losi test s nalozenym autom.
A rozmery pneu?
Standard - Toyota 205/55 16, Golf 17 alebo 18.
Pojízdná hořlavá bomba, to je opravdu skvělé!
“Pojizdna horlava bomba”Jsi mimo, toto auto nejezdi ani na benzin, ani na plyn.
A zdovodnis, preco by to mala byt horlava bomba?Neviem, ze by hybridne Toyoty mali vo zvyku horiet viac nez ine auta.
Nevíš, protože to radějí nechceš vědět. najdi si na youtube "toyota hybrid battery fire" Zatím stačili všichni utéct. Další level je Tesla, kde to bouchne a končíš.
BMW recall, z tohto roku - takmer milion aut kvoli fire risk.https://www.autoblog.com/2019/04/19/bmw-adds-18500... ... Mimochodom, pri Toyotach je problem s izolaciou drotu - inymi slovami, samotne hybridne ustrojenstvo nie je pricinou poziaru.
Ano, vskutku necekane poznani. Ovsem pro deti ve veku do 12 let. Vsichni starsi by meli chapat, co je to teziste, jak funguje Archimeduv zakon a podobne triviality.
Těleso ponořené do tekutiny, která je v klidu, je nadlehčováno silou rovnající se tíze tekutiny stejného objemu, jako je ponořená část tělesa. Úplně Tesla 3
Možná by to šlo nějak upravit do požadovaného kontextu, např.: Těleso ztopořené do interiéru je nadlehčováno dlaní až do úplného vyvrcholení rovnající se uspokojení nad domnělými vlastnostmi pozorovaného vozidla? ;-)
Model 3 je fakt hnus, jen o trochu menší než hnus všech hnusů Model X.Sko bylo celkem hezké, ale už zastaralo jako 20 let starý korejec.
Runnere, mně se zase vůbec nelíbí ta Multipla, ve které jezdíš, toliko k vysvětlení, proč se Ti ostatní hezká auta hnusí
Nebuď na něj ošklivý, já typuji O1 green line combi.:-D:-D:-D
https://duckduckgo.com/...
Moc vtipné, hahaha. Vlastně ne, celkem slabé.
Tady máme hodnocení našeho experta 42 na hybridu (Samotné auto na rovince fajn, zbytek hrůza a děs, to skákání jak jojo je dost nebezpečné, průjezd technickou pasáží v 6:50 strašně pomalý a neohrabaný. Na několika místech se to tak zakymácí, že jsem si myslel, že už už jde. Sedět bych v tom teda nechtěl.) A tady odborníků,kteří se tím živí (Specialisté z km77 uvádějí, že Model 3 velmi rychle, precizně a předvídatelně reaguje na zásahy do řízení. Řadu testů prováděli tři různí řidiči, kteří se na skvělé ovladatelnosti Tesly jednoznačně shodli. Závěr si každý může udělat sám:-D
V rychlosti 77 km/h?? :D :D :D Jaaaasně, a v padesátce je to přímo formule.Víš že odstředivá síla působící na karoserii se počítá jako hmotnost krát rychlost na druhou děleno poloměr zatáčky, že jo? Takže chápeš, že srovnávat průjezd zatáčkou v necelé osmdesátce a na ringu ve stovce je díky síle rostoucí kvadraticky trochu debilita, viď? Ale já tě asi přeceňuju, že?
Jako obvykle se v delším textu ztrácíte, takže pro vás stučně fakt.Řadu testů prováděli tři různí řidiči, kteří se na skvělé ovladatelnosti Tesly jednoznačně shodli. Takže vy jste v tom nejel, ale podle videa dle vás hrůza a děs.Takže vy jste lepší než ti tři řidiči?:-D Ad ty keci o kvadratické síle to je na ůrovni školáka který to měl včera ve fyzice.Jaaaasně už v 78km/h ta 3 vylítne ze zatáčky, zatímco u ostatních se to při narůstající rychlosti nezhoršuje.A závěrem, už vám to řekl mpolan a já vám to zopakuji je cestovní sedan a ne supersport:-D
mistr D aka runner42 prohání moje evo po sosně a mejtě snad deset let, na ringu jsme spolu byli před pár lety celý víkend a ty ho tady internetově školíš? loltrochu chucpe
Jirko? :-D Napiš mi pm na fóru, nebo sms, pořád stejný číslo.
Pokud nejste jeho klon, a chápete psaný text, tak jsem se ho pouze ptal jestli je lepší, než ti tři zkušební řidiči:-D
https://www.youtube.com/watch...
Máš pravdu, problém bude asi na podvozku a pak celková hmotnost. Taky bych řekl, že ta nestabilita se projevuje v místech k je Nordschleife nerovná a jel tam hodně rychlejc, než v tom losim testu.
"Problém" bude asi v tom, že to je cestovní sedan a ne supersport...
To si to nepochopil, on to kritizuje a zároveň mě, protože mu selektivní slepota neumožňuje vidět ty příšerný náklony karoserie.
runner, uz si celkom trapny s tym vypisovanim komentarov k Tesle.
Copak? Kazí ti idylku o zoufalých sračkách, vyráběných lovcem pedofilů Muskem? Neboj, brzo už nebudou. Cool hipsteři mohou vybírat z I-pace, eqc a další přijdou.
Runner je len nestastny, ze nestihol shortovat, ked isla akcia dole teraz.
Já tady někdy v létě, nebo kdy to bylo, četl prognózu o tom, že TSLA bude už jenom stoupat, že bude zanedlouho na 600 USD a že koupě je dobrá investice. Nebyl si to ty? Nebo někdo jiný?Zatím jsme tedy spíš svědku vytrvalého pádu , řekněme za poslední půlrok, samozřejmě urychleno je to oznámením mizerných výsledků za Q1/2019. Otázka je, jak to bude dál, Musk už si udělal alibi a řekl, že i další období bude ztrátové, ale pak prý ty další už budou ziskové.No... o té trvalé ziskovosti mluvil už kdysi konce loňského roku nebo kdy to bylo, když se mu nějak povedlo ziskové čtvrtletí. Ale nechme se překvapit.
Arte, dobře víš, že jsem short pozici otevřel 14.12.2018 při 365$ zatímco ty jsi nakupoval při 240$. Doufám, že ti zůstane alespoň těch 500 euro na naši sázku!Jinak bych to tady asi moc nerozmazával, když tvoje růstové teorie skončily spláchnuté v záchodě.
To je zajímavé, jinde jsi tvrdil že v lednu 2018. Jestli ty nejsi trochu mluvka....
Jestli ty trochu nevíš nic o shortování.... Short pozici proti Tesle jsem od začátku roku 2018 uzavřel pokud počítám správně 5x, z toho jednu držím, 2 byly velmi ziskové, jedna mírně zisková a jedna mírně ztrátová.
To víš že jo, to znáš pouze ty.:-DTakových obchodů si každý může vymyslet.......:-D
Runner, neurazaj sa, vsetko v ramci tejto virtualnej zabavy. Moj priemerny nakup akcie je presne za $236, cize som v minuse (aspon zatial). Ty si akoze vazne neuzavrel poziciu z tych $365? Som mal pocit ze si to zabalil pri $300. A ohladom mojich rastovych teorii, it's not over till it's over...:-D:-D:-D Aka bola inak presne stavka? kedy platim ja a kedy ty? 160K a menej predanych aut, platim ja a 240K a viac platis ty?
Psal jsem ti to sem do fóra. Pozici jsem otevřel 14.12.2018 fix na měsíc do 14.1.2019, 14.1.2019 uzavřel a otevřel hned další na 6 měsíců do 14.7.2019. Teď jsem byl v pokušení udělat cover, ale budu držet dál.Platíš, pokud Tesla prodá méně než 160 tisíc kusů Modelu 3. Já platím, prokud prodá více než 240 tisíc kusů Modelu 3.
Art se po několika týdnech brutální devastace Tesly připlazil jak spráskaný pes všem vysvětlit jak je všechno úplně v rychtiku 😁
Kratkodobe vykyvy ma netrapia. Podla mna jedine co moze Teslu potopit je velka recesia, ktora snad tak skoro nepride. S tym ale ratam a moje ostatne investicie su tomu podriadene. Ale aj keby Tesla skoncila, velmi rad ju niekto kupi a znacka tu bude dalej a iritovat takych ako teba este velmi dlho...
Ja chapem jeho shortovanie a snad na nom aj tolko zarobil kolko o tom popisal. Len prilis nechapem co ho stale nuti vypisovat pod kazdym clankom to iste stale dookola.Ja som si konecne nasiel cas a isiel som si sadnut do M3 v Tesla Store a ako sa mi prilis to auto kedysi z vnutra nepacilo tak som zmenil nazor a o niekolko mesiacov ked budem menit pracu tak ho objednam.
Není lepší se projet, než si jen sednout? Já když v něm seděl, měl jsem z interiéru pocit jak když sedím v autě za 300 tis.
Samozrejme bude aj jazda. A ten interiér naozaj nie je ako u auta za 300tis. Premiovy ale tiež nie.
Interier T3 je na urovni multkary nebo dacie. Peknej hnus a kvalita zpracovani interieru je TM3 je tristni. Auto za 1.5 mega by melo vypadat zevnitr trochu jinak. Premiovy interier nenabizi nai jedna tesla spise bezny mainstream.
Jenže 1,5 mio je převážně cena baterií a navíc už nezbylo.:-))
Alcantara vo dverách. Mekcene plasty všade a skoro cela strecha zo skla. Dizajn je úplne iný ako u zvyšku automobiliek. Sedacky sú pokryté kozenkou a to je tak všetko. Výkon, funkcie atd sú prémiové.
Určite. Ocividne si v tom nesedel a asi ani v tej dacii.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.