Tesla Model 3 v losím testu excelovala. Díky obrovské výhodě elektromobilů

runner42  |  28. 05. 2019 08:04

Model 3 je fakt hnus, jen o trochu menší než hnus všech hnusů Model X.
Sko bylo celkem hezké, ale už zastaralo jako 20 let starý korejec.

Odpovědět  |   | 
rembaz  |  28. 05. 2019 08:46

runner, uz si celkom trapny s tym vypisovanim komentarov k Tesle.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  28. 05. 2019 09:47

Runner je len nestastny, ze nestihol shortovat, ked isla akcia dole teraz.

Odpovědět  |   | 
rembaz  |  28. 05. 2019 09:53

Ja chapem jeho shortovanie a snad na nom aj tolko zarobil kolko o tom popisal. Len prilis nechapem co ho stale nuti vypisovat pod kazdym clankom to iste stale dookola.

Ja som si konecne nasiel cas a isiel som si sadnut do M3 v Tesla Store a ako sa mi prilis to auto kedysi z vnutra nepacilo tak som zmenil nazor a o niekolko mesiacov ked budem menit pracu tak ho objednam.

Odpovědět  |   | 
MMM  |  28. 05. 2019 10:54

Není lepší se projet, než si jen sednout? Já když v něm seděl, měl jsem z interiéru pocit jak když sedím v autě za 300 tis.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  28. 05. 2019 11:37

Samozrejme bude aj jazda. A ten interiér naozaj nie je ako u auta za 300tis.
Premiovy ale tiež nie.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  29. 05. 2019 15:24

Interier T3 je na urovni multkary nebo dacie. Peknej hnus a kvalita zpracovani interieru je TM3 je tristni. Auto za 1.5 mega by melo vypadat zevnitr trochu jinak. Premiovy interier nenabizi nai jedna tesla spise bezny mainstream.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  30. 05. 2019 09:07

Určite. Ocividne si v tom nesedel a asi ani v tej dacii.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  30. 05. 2019 16:12

Jenže 1,5 mio je převážně cena baterií a navíc už nezbylo.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  30. 05. 2019 16:56

Alcantara vo dverách. Mekcene plasty všade a skoro cela strecha zo skla. Dizajn je úplne iný ako u zvyšku automobiliek. Sedacky sú pokryté kozenkou a to je tak všetko.
Výkon, funkcie atd sú prémiové.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  28. 05. 2019 11:49

Arte, dobře víš, že jsem short pozici otevřel 14.12.2018 při 365$ zatímco ty jsi nakupoval při 240$.
Doufám, že ti zůstane alespoň těch 500 euro na naši sázku!

Jinak bych to tady asi moc nerozmazával, když tvoje růstové teorie skončily spláchnuté v záchodě.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  28. 05. 2019 12:00

Art se po několika týdnech brutální devastace Tesly připlazil jak spráskaný pes všem vysvětlit jak je všechno úplně v rychtiku 😁

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  28. 05. 2019 13:09

Kratkodobe vykyvy ma netrapia. Podla mna jedine co moze Teslu potopit je velka recesia, ktora snad tak skoro nepride. S tym ale ratam a moje ostatne investicie su tomu podriadene. Ale aj keby Tesla skoncila, velmi rad ju niekto kupi a znacka tu bude dalej a iritovat takych ako teba este velmi dlho...

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  28. 05. 2019 13:28

Runner, neurazaj sa, vsetko v ramci tejto virtualnej zabavy. Moj priemerny nakup akcie je presne za $236, cize som v minuse (aspon zatial). Ty si akoze vazne neuzavrel poziciu z tych $365? Som mal pocit ze si to zabalil pri $300. A ohladom mojich rastovych teorii, it's not over till it's over...

Aka bola inak presne stavka? kedy platim ja a kedy ty? 160K a menej predanych aut, platim ja a 240K a viac platis ty?

Odpovědět  |   | 
runner42  |  28. 05. 2019 13:48

Psal jsem ti to sem do fóra. Pozici jsem otevřel 14.12.2018 fix na měsíc do 14.1.2019, 14.1.2019 uzavřel a otevřel hned další na 6 měsíců do 14.7.2019. Teď jsem byl v pokušení udělat cover, ale budu držet dál.

Platíš, pokud Tesla prodá méně než 160 tisíc kusů Modelu 3. Já platím, prokud prodá více než 240 tisíc kusů Modelu 3.

Odpovědět  |   | 
G  |  28. 05. 2019 14:20

To je zajímavé, jinde jsi tvrdil že v lednu 2018. Jestli ty nejsi trochu mluvka....

Odpovědět  |   | 
runner42  |  28. 05. 2019 14:27

Jestli ty trochu nevíš nic o shortování.... Short pozici proti Tesle jsem od začátku roku 2018 uzavřel pokud počítám správně 5x, z toho jednu držím, 2 byly velmi ziskové, jedna mírně zisková a jedna mírně ztrátová.

Odpovědět  |   | 
G  |  28. 05. 2019 15:04

To víš že jo, to znáš pouze ty.
Takových obchodů si každý může vymyslet.......

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  28. 05. 2019 12:19

Já tady někdy v létě, nebo kdy to bylo, četl prognózu o tom, že TSLA bude už jenom stoupat, že bude zanedlouho na 600 USD a že koupě je dobrá investice. Nebyl si to ty? Nebo někdo jiný?

Zatím jsme tedy spíš svědku vytrvalého pádu , řekněme za poslední půlrok, samozřejmě urychleno je to oznámením mizerných výsledků za Q1/2019. Otázka je, jak to bude dál, Musk už si udělal alibi a řekl, že i další období bude ztrátové, ale pak prý ty další už budou ziskové.

No... o té trvalé ziskovosti mluvil už kdysi konce loňského roku nebo kdy to bylo, když se mu nějak povedlo ziskové čtvrtletí. Ale nechme se překvapit.

Odpovědět  |   | 
Protektor  |  28. 05. 2019 10:38

Copak? Kazí ti idylku o zoufalých sračkách, vyráběných lovcem pedofilů Muskem? Neboj, brzo už nebudou. Cool hipsteři mohou vybírat z I-pace, eqc a další přijdou.

Odpovědět  |   | 
kkk  |  28. 05. 2019 13:03

Tady máme hodnocení našeho experta 42 na hybridu (Samotné auto na rovince fajn, zbytek hrůza a děs, to skákání jak jojo je dost nebezpečné, průjezd technickou pasáží v 6:50 strašně pomalý a neohrabaný. Na několika místech se to tak zakymácí, že jsem si myslel, že už už jde. Sedět bych v tom teda nechtěl.) A tady odborníků,kteří se tím živí (Specialisté z km77 uvádějí, že Model 3 velmi rychle, precizně a předvídatelně reaguje na zásahy do řízení. Řadu testů prováděli tři různí řidiči, kteří se na skvělé ovladatelnosti Tesly jednoznačně shodli. Závěr si každý může udělat sám

Odpovědět  |   | 
kkk  |  28. 05. 2019 13:06
m.m.  |  28. 05. 2019 13:30

Máš pravdu, problém bude asi na podvozku a pak celková hmotnost. Taky bych řekl, že ta nestabilita se projevuje v místech k je Nordschleife nerovná a jel tam hodně rychlejc, než v tom losim testu.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  28. 05. 2019 13:53

To si to nepochopil, on to kritizuje a zároveň mě, protože mu selektivní slepota neumožňuje vidět ty příšerný náklony karoserie.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  28. 05. 2019 14:06

"Problém" bude asi v tom, že to je cestovní sedan a ne supersport...

Odpovědět  |   | 
runner42  |  28. 05. 2019 14:02

V rychlosti 77 km/h?? :D :D :D Jaaaasně, a v padesátce je to přímo formule.
Víš že odstředivá síla působící na karoserii se počítá jako hmotnost krát rychlost na druhou děleno poloměr zatáčky, že jo? Takže chápeš, že srovnávat průjezd zatáčkou v necelé osmdesátce a na ringu ve stovce je díky síle rostoucí kvadraticky trochu debilita, viď? Ale já tě asi přeceňuju, že?

Odpovědět  |   | 
kkk  |  29. 05. 2019 09:22

Jako obvykle se v delším textu ztrácíte, takže pro vás stučně fakt.Řadu testů prováděli tři různí řidiči, kteří se na skvělé ovladatelnosti Tesly jednoznačně shodli. Takže vy jste v tom nejel, ale podle videa dle vás hrůza a děs.Takže vy jste lepší než ti tři řidiči? Ad ty keci o kvadratické síle to je na ůrovni školáka který to měl včera ve fyzice.Jaaaasně už v 78km/h ta 3 vylítne ze zatáčky, zatímco u ostatních se to při narůstající rychlosti nezhoršuje.A závěrem, už vám to řekl mpolan a já vám to zopakuji je cestovní sedan a ne supersport

Odpovědět  |   | 
evian  |  29. 05. 2019 14:25

mistr D aka runner42 prohání moje evo po sosně a mejtě snad deset let, na ringu jsme spolu byli před pár lety celý víkend a ty ho tady internetově školíš? lol
trochu chucpe

Odpovědět  |   | 
kkk  |  29. 05. 2019 14:50

Pokud nejste jeho klon, a chápete psaný text, tak jsem se ho pouze ptal jestli je lepší, než ti tři zkušební řidiči

Odpovědět  |   | 
runner42  |  29. 05. 2019 16:28

Jirko? Napiš mi pm na fóru, nebo sms, pořád stejný číslo.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  28. 05. 2019 13:39

Runnere, mně se zase vůbec nelíbí ta Multipla, ve které jezdíš, toliko k vysvětlení, proč se Ti ostatní hezká auta hnusí

Odpovědět  |   | 
runner42  |  28. 05. 2019 13:49

Moc vtipné, hahaha. Vlastně ne, celkem slabé.

Odpovědět  |   | 
G  |  28. 05. 2019 15:11

Nebuď na něj ošklivý, já typuji O1 green line combi.

Odpovědět  |   | 
strycek kacer  |  28. 05. 2019 15:37
Joe Doe  |  28. 05. 2019 08:49

Baterie v podlahe su skvele - jednak znizuju tazisko, druhak pomahaju lepsie rozlozit hmotnost medzi napravami.

Svojho casu vo svedskom losom teste bol hybridny Auris kombik (na 16 palcovych pneu) na urovni VW GTI.

Inymi slovami, nalozeny* pohodlny rodinny hybrdiny kombik ma rovnaky limit ako modla poulicnych radoby pretekarov ;)

*Svedi robia losi test s nalozenym autom.

Odpovědět  |   | 
rozlozita hmota  |  28. 05. 2019 09:04

Ano, vskutku necekane poznani. Ovsem pro deti ve veku do 12 let. Vsichni starsi by meli chapat, co je to teziste, jak funguje Archimeduv zakon a podobne triviality.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  28. 05. 2019 10:34

Těleso ponořené do tekutiny, která je v klidu, je nadlehčováno silou rovnající se tíze tekutiny stejného objemu, jako je ponořená část tělesa. Úplně Tesla 3

Odpovědět  |   | 
spekulace  |  28. 05. 2019 16:00

Možná by to šlo nějak upravit do požadovaného kontextu, např.:
Těleso ztopořené do interiéru je nadlehčováno dlaní až do úplného vyvrcholení rovnající se uspokojení nad domnělými vlastnostmi pozorovaného vozidla?

Odpovědět  |   | 
Protektor  |  28. 05. 2019 10:40

Pojízdná hořlavá bomba, to je opravdu skvělé!

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  28. 05. 2019 11:53

A zdovodnis, preco by to mala byt horlava bomba?

Neviem, ze by hybridne Toyoty mali vo zvyku horiet viac nez ine auta.

Odpovědět  |   | 
Protektor  |  28. 05. 2019 12:02

Nevíš, protože to radějí nechceš vědět. najdi si na youtube "toyota hybrid battery fire" Zatím stačili všichni utéct. Další level je Tesla, kde to bouchne a končíš.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  28. 05. 2019 15:35

BMW recall, z tohto roku - takmer milion aut kvoli fire risk.

https://www.autoblog.com/2019/04/19/bmw-adds-18500... ...

Mimochodom, pri Toyotach je problem s izolaciou drotu - inymi slovami, samotne hybridne ustrojenstvo nie je pricinou poziaru.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  29. 05. 2019 08:26

“Pojizdna horlava bomba”

Jsi mimo, toto auto nejezdi ani na benzin, ani na plyn.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  28. 05. 2019 14:52

A rozmery pneu?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  28. 05. 2019 15:36

Standard - Toyota 205/55 16, Golf 17 alebo 18.

Odpovědět  |   | 
Moik  |  28. 05. 2019 09:04

Podle videí je ale znát obrovská hmotnost..pocitově to bude s nízkým těžištěm super, ale objektivně tam ten Focus prostě proklouzl kdežto TM3 proklouzala

Odpovědět  |   | 
rembaz  |  28. 05. 2019 09:13

Hlavne Focus nie je ta ista trieda ako TM3.

Odpovědět  |   | 
dagmarrr  |  28. 05. 2019 09:58

Dobré, ale je vidět, že řidič musí sakra počítat s řízením ve smyku a již předem kroutit volantem, aby se tam přesně vešel. Ono možná s plně naloženým autem by musel reagovat ještě o pár metrů dříve

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  29. 05. 2019 08:31

Ano, zarucuju ti, ze to nedas ani na 30 pokusu. Asi vidis poprve jak se dobre normalni auto chova na silnici.

Nicmene se podivej na test ostatnich aut od nich a pochopis, ze
1. ten ridic je fakt eso
2. auta na limitu funguji presne jak popisujes (tak funguje fyzika). Nejdriv otocis volantem, az po chvilce se neco stane. Ve ferrari je ta prodleva kratsi, u F1 je uplne minimalni.

Odpovědět  |   | 
Puma  |  28. 05. 2019 10:17

Prodeje modelu 3 jdou v USA do hajzlu (4Q2018 61,5 tisíc, 1Q2019 22,5 tisíc) a spolu s ním jdou do hajzlu i akcie Tesly.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  28. 05. 2019 10:24

A čo to ma losi test?

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  28. 05. 2019 11:59

*co s tým ma

Odpovědět  |   | 
spekulace  |  28. 05. 2019 10:38

Možná i proto asi vzniklo toto video s losím testem, aby se pokusilo zvrátit ten nepříznivý trend v prodejích. A protože je to ve španělštině, tak možná by to mělo přesvědčit k nákupům v USA třeba mexické přistěhovalce?

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  28. 05. 2019 10:42

Ludia nakupili ked este dostavali zlavu na daniach, ide to pomaly do normalu opat. Cina caka na svoju fabriku, auta vyrobene tam budu lacnejsie, teraz US a EU taha cez 6k TM3 tyzdenne. Model S/X caka na novy interier. Vsetko je ok, len par analytikov nasralo do gati kvoli Elonovej melodramatickosti.

Odpovědět  |   | 
Puma  |  28. 05. 2019 10:51

Souhlas, bez dotací jsou EV velmi těžko prodejné. Ověřeno v Dánsku, nyní v USA a se zpožděním stejný osud bude následovat v Číně.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  28. 05. 2019 11:58

Asi sme sa nerozumeli, ked skonci dotacia, jasne ze kratkodobo ide dopyt dole, lebo ludia nakupia dopredu. Ked sa ustali predaj TM3 na 4k za tyzden pre US, 3k pre EU a 3k pre Cinu, vsetko pojde podla najoptimistickejsich planov.

Odpovědět  |   | 
Puma  |  28. 05. 2019 12:09

Myslím, že je to daleko jednodušší, když jsou dotace, tak lidé kupují, když nejsou dotace, tak kupuje jenom pár nadšenců.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  28. 05. 2019 12:13

Prodeje jdou skvěle, proto Tesla zlevňuje?

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  28. 05. 2019 12:16

Príliš to nesledujem ale zlacnel len Model S a X či?
U nich jasne že predaje idu dolu.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  28. 05. 2019 12:35

Tesla tento rok zlevnila jak S, X, i 3 a to opakovaně a tolikrát, že už jsem ztratil přehled. Poslední price cut byl ten co si pamatujeme asi oba dva, tedy před pár dny u S a X.
Ale popravdě, není to asi moc podstatné, podstaté je pouze to, že slevují pravidelně a že to indikuje setrvale klesajícípoptávku.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  28. 05. 2019 12:49

nezlevnuji ted i jine automobilky i fosilni auta? a to i presto ze prodeje jim stoupaji?

Odpovědět  |   | 
.  |  28. 05. 2019 12:55

No v Evropě určitě ne, ceny s každým novým modelem rostou. Stačí se podívat na ceny starý/nový Focus, Mazda 3, Rapid/Scala, 508, BMW 3, všude letí ceny nahoru.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  28. 05. 2019 14:20

Rapid/Scala neni porovnani nastupce, ty auta jsou velice odlisna, takze brat to u nich jako zdrazeni opravdu nejde ;) a zrovna Skodovka momentalne docela zlevnuje, treba Superb o kterem se tu zrovna pise

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  28. 05. 2019 13:05

Elon sa zle vyspal, a Tesla asi dva krat zlavnila TM3. Vzdy potom isla cena hore. Model za 35k schovavaju, sustredia sa na SR+ a vyssie modely. Cena v reale zacina na 40k. Co sa tyka S/X, teraz zlacneli len skladove vozidla. Vsetci cakaju na S/X s novym interierom a rychlejsim nabijanim, preto je dopyt a aj ceny trochu nizsie, tak to byva totiz vzdy...

Odpovědět  |   | 
Zdeněk  |  28. 05. 2019 10:48

E-mobil může těžit z linearity své trakce oproti spalovacímu motoru z proměnlivým průběhem. Ale pouze v rukách závodního/zkušeného řidiče. Normální řidič bude spíše vnímat velkou hmotnost a tím větší setrvačnost. A o tom, že v zatáčce vyběhne po tečně těžší auto oproti lehkému Focusu dříve snad není pochyb. Pořizovací cena je stále dvojnásobná vůči Focusu. Musíte se více snažit.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  28. 05. 2019 11:16

Při tomto vyhýbacím manévru trakce motoru nehraje vůbec žádnou roli. Z nájezdové rychlosti následuje manévr volantem bez brzdění i bez přidávání plynu. Samozřejmě elektronika (ESP) pracuje a zásahy do brzd se snaží auto udržet v požadovaném směru.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

včera | Petr Schnagl | 6 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 67 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A