Tesla Model 3 omládla a rovnou má i české ceny. Na kolik vás vyjde dojezd 580 km?

ty ceny budou jak se budou dovážet pro evropu z číny? Aspon přestanou vtipkovat stou kvalitou. Co znám třeba motory z číny, tak jsou kvalitnější než z usa.(malá mechanizace)

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  20. 10. 2020 16:13

auto na baterky. Co to je za píčovinu..?

Odpovědět  |   | 
Alternativa  |  21. 10. 2020 10:02

Z Číny se už asi Tesla 3 už do EU dováží, aspoň podle té části faktury z Francie která je v článku https://electrek.co/2020/10/18/tesla-export-m... ...
Asi se bude lišit i baterkami - prý tam budou LFP, což by mělo znamenat nižší cenu a vyšší dojezd. Ovšem jak to bude s jejich kvalitou a životností, to se asi teprve ukáže.

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  21. 10. 2020 18:00

S LFP baterkou nemože mať väčši dojazd,kedže tieto baterky maju nižšiu energeticku hustotu.Vyhodou LFP baterky je cena a tepelna stabilita.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  20. 10. 2020 16:04

Ono hlavne asi dostala tepelne čerpadlo ako u Modelu Y a snáď aj dvojité predné skla, takze by mala byt tichšia.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  20. 10. 2020 18:37

Dostala aj jedno aj druhe

Odpovědět  |   | 
Max  |  20. 10. 2020 20:32

Btw thole by mne zajimalo - kolik vyjde novy celni sklo a je bez problemu jeho dostupnost?

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  20. 10. 2020 20:51

Čo som našiel, 500-600e plus práca.

Odpovědět  |   | 
koncernový antipíčus  |  20. 10. 2020 16:11

Hláška: "U všech modelů lze jednorázově připlatit 200.000 Kč za položku „Schopnost plně autonomního řízení“. Jde o rozšíření schopností Autopilota, které se také neustále aktualizuje. Aktuálně se chystá rozpoznávání a reagování na semafory, dopravní značky Stůj, dej přednost v jízdě a automatické řízení v ulicích měst." mi nedává smysl. Chápu správně, že mají tu drzost nazývat "Schopností plně autonomního řízení" něco, co zatím nerozezná ani semafor?

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  20. 10. 2020 16:34

Ano, chápeš to správně. A v testech EuroNCAP to jejich autonomní řízení propadlo na celé čáře, když i běžné mainstreamové plečky se standardními asistenty jej porazily na hlavu.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  20. 10. 2020 18:53

“ The Tesla Model 3 with Tesla Autopilot was classified at #6 with only a "Moderate" rating, despite it being the top in the Safety Backup (95%) and top in Vehicle Assistance. That's because it scored only 36% in the Assistance Competence category. As the major issue seems to be insufficient Driver Engagement”

Toľko k tomu.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  20. 10. 2020 17:02

Máš staré info. Semafor už rozozná.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  20. 10. 2020 17:16
.  |  20. 10. 2020 17:54

Pre pluskarov:
Skupina nespokojných majiteľov Tesly sa spojila v Holandsku a hrozí, že podajú žalobu na amerického výrobcu elektromobilov. Podľa Nadácie Tesla Claim Foundation majú zákazníci veľa problémov s elektromobilmi. „Napríklad v režime autopilota môže auto náhle zabrzdiť na diaľnici,“ uvádza nadácia."Spoločnosť Tesla predáva elektromobily s prísľubom, že budú prakticky bezúdržbové, a profiluje sa ako značka zameraná na služby. V oboch oblastiach sú skúsenosti mnohých vodičov spoločnosti Tesla v rozpore so sľubmi," uviedol Stichting Tesla Claim.Podľa nespokojných zákazníkov je potrebné vymeniť hnacie hriadele po mnohých jazdách a dvere sa niekedy otvárajú samy alebo sa už neotvárajú. Sľubovaný výkon a dojazd je realne nedosiahnuteľny.„Aspoň polovica“Hovorca holandskej nadácie odhaduje, že najmenej polovica predaných Tesiel trpí jedným alebo viacerými z vyššie spomenutých problémov. Ak zákazník potom nahlási defekt spoločnosti Tesla, spoločnosť je ťažko dosiahnuteľná. Podľa nadácie niekedy trvá mesiac, kým bude možné naplánovať termín opravy.Skupina nechce povedať, aku veľku kompenzaciu požaduju od automobilky- „Rokovania sa zatiaľ neukázali ako plodné,“ uviedol hovorca.
http://techzle.com/dutch-tesla-claim-foundat... ... ... ...

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  20. 10. 2020 17:56

To bude teraz v každej diskusii?
Čo to má s tam čo som písal ja?

Odpovědět  |   | 
.  |  20. 10. 2020 18:23

Máš staré info. Semafor už rozozná... Ako kedy. Ty veríš Tesle? Máš rad prekvapenia za volantom? Ty veríš tomu, že ti na Slovensku opraví závadu? Lúbiš experimentovanie?

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  20. 10. 2020 18:33

Nežijem na SR. Ale to nie je podstatne.

Podstatne je, že ta funkcia je k dispozícii.
Sám by som ale 7000 euro za FSD nedal. Tesla by skôr mala platiť ľudom za to, že za ňu testujú FSD a riskujú svoj život.

Odpovědět  |   | 
.  |  20. 10. 2020 18:43

Súhlas.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  21. 10. 2020 09:06

Éčka jsou krámy a Tesla je největší z nich.
Nadšené hýkání některých pitomců, kteří si ucvrkávají z autopilotů, ovládání a aktualizace sofware přes internet "stačí jen kliknout" a být stále on-line se stane noční můrou v okamžiku, kdy nějakej blb v Bruselu nebo jinde nařídí sledování kolikrát jste překročil silniční zákon, omezí maximální rychlost nebo nařídí jak často smíte auto používat.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  21. 10. 2020 09:10

PS.
A Až vyčerpáte stanovené kredity auto vám na dálku zablokují a budete chodit pěšky.
Dtto . pokud vznikne riziko black-outu budete jezdit jen v sudý nebo lichý den.
A jestli si někdo myslí. že tento scénář nehrozí tak je naivní trouba.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  21. 10. 2020 09:21

Vždyť to sledování se uz řeší, ale ne u elektromobilů (wow, co?), ale u automobilů celkově. https://www.google.com/amp/s/www.garaz.cz/clanek... ...

S tímto nemá elektromobilita žádnou spojitost.


Vždycky mě rozesmívá, když mluví o nadšeném hýkání stáda někdo, kdo sám nemá páru, co vlastně komentuje. A jen aby si sám potvrdil, že má pravdu, začne vytahovat jakékoliv argumenty, ačkoliv nejsou založené na faktech či pravdě. :)

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  21. 10. 2020 11:08

Jsem snad někde psal. že se to týká výhradně éček ?

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  21. 10. 2020 11:14

Michal
něco zajímavého k éčkům

https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  21. 10. 2020 13:24
Rembaz  |  21. 10. 2020 18:24

Autoforum? To už človek môže čítať nejake Tesla fanboy stránky.
Obidve majú rovnaku vypovedaciu hodnotu.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  21. 10. 2020 09:53

Jyrko Jyrko. By si sa celkom dobre do toho Bruselu hodil.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  21. 10. 2020 11:09

Rambaz, a z čeho tak usuzuješ ?

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  21. 10. 2020 11:14

Michal ti to už vysvetlil.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  21. 10. 2020 11:18

Michal ví kulový

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  21. 10. 2020 16:08

Vsetky nove skodovky maju v navode uvedene, ze zberaju informacie o jazde a ze tieto informacie moze vyrobca pouzit podla lubovole.

A pretoze Skoda patri VW, tak je jasne, ze rovnako doluju informacie o jazdach aj VW, Seat a aj Audi.

Automaticke zasielanie pokut, automaticke obmedzenie vykonu a podobne srandy budu nasledovat coskoro.

Europskej uniii neuniknes.

Odpovědět  |   | 
Asd  |  21. 10. 2020 11:35

Takže teď se musím dívat jak na semafor tak na to, jestli ho auto dobře rozeznalo, protože když ne, odpovědnost má pořád řidič. TEchnicky SLAbé, platilo a platí.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  21. 10. 2020 11:41

Je to beta. Zatiaľ vodič musí potvrdiť správnosť.
Ako som povedal, Tesla by tým vodičom mala platiť. Napr. Zdarma km na SC alebo niečo podobne. Pretože testujú jej nové funkcie.

Odpovědět  |   | 
Asd  |  22. 10. 2020 21:33

Beta za 200k.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  23. 10. 2020 08:29

Veď práve, nezmysel to kupovať. Či stihnú plnú verziu dovtedy kým auto pôjde do šrotu je otázne.

Oni to kupujú aj tak len nadšenci. Normálnym ľuďom základný Autopilot úplne stačí.

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  20. 10. 2020 17:50

Autopilot FSD(Faux Self Drive) za ktory sa priplaca 200 000 Kč je funkcia ktorej sa majitelia Trashiel nikdy nedožiju.Všetky Trashly s touto funkciou by mali byť zreteľne označene "Pseudo-FSD",aby si ostatní učastnici premavky na nich davali pozor.

https://www.carscoops.com/2020/09/tesla-model-3-fai... ...

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  21. 10. 2020 06:50

Nechápu tu averzi na funkci autopilot. Nikde přece není napsáno, že autopilot znamená "umí vyjet z garáže a odvézt vás do města a pak nalitýho zpět". Ani autopilot v letadle není kdovíjak chytrý. Primárně uměl držet směr, rychlost a výšku. Nyní se umí trochu pootočit na rúzné majáky, nebo souřadnice. Vzlet je bez autopilota a přistání také. Ta paralela tam v podstatě je.

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  21. 10. 2020 11:29

Pristani je mozne na autopilota, pokud je letadlo a zejmena letiste k teto funkci vybavene.

Odpovědět  |   | 
Asd  |  21. 10. 2020 11:36

Ty jsi přestal sledovat letectví v roce 1970

Odpovědět  |   | 
Puk  |  20. 10. 2020 20:14

Svezl jsem se tim. Ten interier porad pusobi strasne zvlastne, je to takovy podivny holobyt (na fotkach to pusobi lepe nez v realu). Volant jako by ho nekdo ukradnul kolotocarum z auticka, sedacky spise mirny podprumer. Pri nasedani me auto privitalo tim, ze jsem se neskutecne vybombil kolenem do spodniho rohu displaye . Z celeho auto asi nejvice zaujme neobvykla sklenena strecha a zrychleni, tot vse.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  20. 10. 2020 20:58

U mna naopak. Na fotkách nič nič, realita lepšia. Súhlasím ale so sedačkami.
Volant je práve veľmi dobrý. Tvar, hrúbka.

Cely interiér je jednoducho iný a nikto nič podobne nemá. Osobne sa mi páči viac ako klasika.
Veľmi dobre vidieť vďaka nemu dopredu. Dozadu je to už horšie.

Odpovědět  |   | 
Asd  |  21. 10. 2020 11:38

Nečekal jsem zázraky, je to americký krám, ale tohle bylo i tak velké zklamání. ID3 je ovšem úplná katastrofa, to je tak úroveň dacia.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  21. 10. 2020 11:43

A čo si ocakaval, že sa vylepší?
Dojazd sa zlepšil, tepelne čerpadlo sa pridalo, pridalo sa tesnenie aby auto bolo tichšie.
Čo by si ešte potreboval?

Odpovědět  |   | 
Asd  |  22. 10. 2020 21:55

Lepší kvalitu materiálů a zpracování, lepší volant, lepší sedačky, pohodlnější podvozek, vhodnější umístění a velikost displeje, přidání jiného než dotykového ovládání, když s ohledem na rozhodnutí soudu nelze legálně používat ani stěrače, možnost si alespoň něco vybrat, například barvu, ráfky, druhy čalounění, dekor a jejich kombinace, prostě cokoli, aby to nevypadalo jak skládačka z Ikea, abych nemusel mít tu debilní prosklenou střechu, aby to mělo tónovaná okna, pěkné brzdy...ale oni přijdou s těsněním.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  23. 10. 2020 08:31

Takze nové auto.

Ako vždy, keďže sa jedna o Teslu tak prehnane očakávania. Veď to nie je v podstate ani facelift ale obyčajný nový modelový rok.

Odpovědět  |   | 
Asd  |  23. 10. 2020 09:35

Naopak, očekávání jako od každého jiného auta. Ale máš pravdu, očekávat, že z auto jednou bude, je přehnané.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  23. 10. 2020 09:57

Aspoň to nie je ďalšie tuctove auto. Tých je viac ako dosť.

Odpovědět  |   | 
Ďuri  |  23. 10. 2020 19:58

Takmer 50 000 vyrobenych odpadkov od Trashly v Číny sa musi stiahnuť z obehu kvôli nekvalitnym guľovym čapom.Prednosť kvantite nad kvalitou je cesta k bankrotu...

https://www.cnbc.com/2020/10/23/tesla-recalls-... ...

Odpovědět  |   | 
Ďuri  |  23. 10. 2020 20:35
Rembaz  |  23. 10. 2020 22:03

To už je naozaj diagnoza.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  22. 10. 2020 09:28

omladenie snad prinieslo aj skrutky na uchytenie zadneho narazniku namiesto samolepiek

Odpovědět  |   | 
Plejtvak  |  22. 10. 2020 21:16

Tak vzhledem ke kvalitě Tesly a jejímu přístupu k zákazníkům, bych si raději koupil elektriku od Dacie, a byl bych na tom líp. Jasně, ne takový komfort, ne takový dojezd ale určitě kvalitou.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  23. 10. 2020 08:31

Neprehanaj.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

dnes | Jan Mička | 63 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků
TEST Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4 Black Edition: Ta nejčernější myslí jen zeleně

Toyota RAV4 Hybrid Black Edition

Současná generace Toyoty RAV4 se vzdala naftového motoru. Oblíbené SUV koupíte buď s ryze benzinovým, nebo hybridním pohonem, přičemž elektrifikovaná verze nedávno dorazil na český trh v atraktivním provedení Black Edition. Vyzkoušeli jsme tu nejlepší možnou konfiguraci.

26.  11.  2020 | Jan Mička | 81 příspěvků

Nejčtenější články

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na …

Nechte svému potomkovi vyrobit šlapací autíčko na zakázku a titul rodiče roku máte dozajista v kapse.

18.  11.  2020 | | 48 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhŠkodaRetro
Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvrzena! Do hry ji vrátili i naštvaní Češi

Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvr…

Na schválení výroby měly údajně zapůsobit i negativní ohlasy české veřejnosti na ukončení praktičtější Fabie.

26.  11.  2020 | | 69 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkodaKombi
Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nádherný kus má na tachometru 143 km!

Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nád…

Do české inzerce opět zavítala jedna zajímavá rarita od škodovky. Tento old-school pick-up je navíc v brilantním stavu.

4.  11.  2020 | | 23 N/A
Daniel Fuglevič
Raritapick-upŠkodaOjetiny
Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šéf Škody. Levnější vozy jsou ve hře

Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šé…

Thomas Schäfer nahradil v čele automobilky Škoda Auto jejího dlouholetého šéfa Bernharda Maiera. Kudy se bude Škodovka ubírat, jaké modely sehrají v budoucnu velkou roli a jaké dopady prozatím měla koronakrize? O tom jsme si povídali i během jízdy v novém elektromobilu Enyaq iV.

30.  11.  2020 | | 45 N/A
Auto Tip
ŠkodaRozhovory
Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý koncept má od dnešního SUV daleko

Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý k…

Dokázal by Duster jakožto lifestylový crossover zaujmout takovou hromadu zákazníků jako jeho následná produkční a méně odvážná verze?

9.  11.  2020 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
KonceptDacia Duster