Tesla Model 3 omládla a rovnou má i české ceny. Na kolik vás vyjde dojezd 580 km?

52 komentářů

Plejtvak
22. října • 21:16

Tak vzhledem ke kvalitě Tesly a jejímu přístupu k zákazníkům, bych si raději koupil elektriku od Dacie, a byl bych na tom líp. Jasně, ne takový komfort, ne takový dojezd ale určitě kvalitou.

Rembaz
23. října • 8:31

Neprehanaj.

kolkyno
22. října • 9:28

omladenie snad prinieslo aj skrutky na uchytenie zadneho narazniku namiesto samolepiek :-D:-D:-D

Puk
20. října • 20:14

Svezl jsem se tim. Ten interier porad pusobi strasne zvlastne, je to takovy podivny holobyt (na fotkach to pusobi lepe nez v realu). Volant jako by ho nekdo ukradnul kolotocarum z auticka, sedacky spise mirny podprumer. Pri nasedani me auto privitalo tim, ze jsem se neskutecne vybombil kolenem do spodniho rohu displaye ;-). Z celeho auto asi nejvice zaujme neobvykla sklenena strecha a zrychleni, tot vse.

Asd
21. října • 11:38

Nečekal jsem zázraky, je to americký krám, ale tohle bylo i tak velké zklamání. ID3 je ovšem úplná katastrofa, to je tak úroveň dacia.

Rembaz
21. října • 11:43

A čo si ocakaval, že sa vylepší?
Dojazd sa zlepšil, tepelne čerpadlo sa pridalo, pridalo sa tesnenie aby auto bolo tichšie.
Čo by si ešte potreboval?

Asd
22. října • 21:55

Lepší kvalitu materiálů a zpracování, lepší volant, lepší sedačky, pohodlnější podvozek, vhodnější umístění a velikost displeje, přidání jiného než dotykového ovládání, když s ohledem na rozhodnutí soudu nelze legálně používat ani stěrače, možnost si alespoň něco vybrat, například barvu, ráfky, druhy čalounění, dekor a jejich kombinace, prostě cokoli, aby to nevypadalo jak skládačka z Ikea, abych nemusel mít tu debilní prosklenou střechu, aby to mělo tónovaná okna, pěkné brzdy...ale oni přijdou s těsněním. :-D

Rembaz
23. října • 8:31

Takze nové auto.Ako vždy, keďže sa jedna o Teslu tak prehnane očakávania. Veď to nie je v podstate ani facelift ale obyčajný nový modelový rok.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Asd
23. října • 9:35

Naopak, očekávání jako od každého jiného auta. Ale máš pravdu, očekávat, že z auto jednou bude, je přehnané.

Rembaz
23. října • 9:57

Aspoň to nie je ďalšie tuctove auto. Tých je viac ako dosť.

Ďuri
23. října • 20:35
Rembaz
23. října • 22:03

To už je naozaj diagnoza.

Ďuri
23. října • 19:58

Takmer 50 000 vyrobenych odpadkov od Trashly v Číny sa musi stiahnuť z obehu kvôli nekvalitnym guľovym čapom.Prednosť kvantite nad kvalitou je cesta k bankrotu...https://www.cnbc.com/2020/10/23/tesla-recalls-... ...

Rembaz
20. října • 20:58

U mna naopak. Na fotkách nič nič, realita lepšia. Súhlasím ale so sedačkami.
Volant je práve veľmi dobrý. Tvar, hrúbka. Cely interiér je jednoducho iný a nikto nič podobne nemá. Osobne sa mi páči viac ako klasika.
Veľmi dobre vidieť vďaka nemu dopredu. Dozadu je to už horšie.

Ďoďo
20. října • 17:50

Autopilot FSD(Faux Self Drive) za ktory sa priplaca 200 000 Kč je funkcia ktorej sa majitelia Trashiel nikdy nedožiju.Všetky Trashly s touto funkciou by mali byť zreteľne označene "Pseudo-FSD",aby si ostatní učastnici premavky na nich davali pozor.https://www.carscoops.com/2020/09/tesla-model-3-fai... ...

Jakub
21. října • 6:50

Nechápu tu averzi na funkci autopilot. Nikde přece není napsáno, že autopilot znamená "umí vyjet z garáže a odvézt vás do města a pak nalitýho zpět". Ani autopilot v letadle není kdovíjak chytrý. Primárně uměl držet směr, rychlost a výšku. Nyní se umí trochu pootočit na rúzné majáky, nebo souřadnice. Vzlet je bez autopilota a přistání také. Ta paralela tam v podstatě je.

Asd
21. října • 11:36

Ty jsi přestal sledovat letectví v roce 1970 :-D

mrazik
21. října • 11:29

Pristani je mozne na autopilota, pokud je letadlo a zejmena letiste k teto funkci vybavene.

koncernový antipíčus
20. října • 16:11

Hláška: "U všech modelů lze jednorázově připlatit 200.000 Kč za položku „Schopnost plně autonomního řízení“. Jde o rozšíření schopností Autopilota, které se také neustále aktualizuje. Aktuálně se chystá rozpoznávání a reagování na semafory, dopravní značky Stůj, dej přednost v jízdě a automatické řízení v ulicích měst." mi nedává smysl. Chápu správně, že mají tu drzost nazývat "Schopností plně autonomního řízení" něco, co zatím nerozezná ani semafor?

Rembaz
20. října • 17:02

Máš staré info. Semafor už rozozná.

Rembaz
20. října • 17:16
Asd
21. října • 11:35

Takže teď se musím dívat jak na semafor tak na to, jestli ho auto dobře rozeznalo, protože když ne, odpovědnost má pořád řidič. TEchnicky SLAbé, platilo a platí.

Rembaz
21. října • 11:41

Je to beta. Zatiaľ vodič musí potvrdiť správnosť.
Ako som povedal, Tesla by tým vodičom mala platiť. Napr. Zdarma km na SC alebo niečo podobne. Pretože testujú jej nové funkcie.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Asd
22. října • 21:33

Beta za 200k. :-D

Rembaz
23. října • 8:29

Veď práve, nezmysel to kupovať. Či stihnú plnú verziu dovtedy kým auto pôjde do šrotu je otázne.Oni to kupujú aj tak len nadšenci. Normálnym ľuďom základný Autopilot úplne stačí.

.
20. října • 17:54

Pre pluskarov:
Skupina nespokojných majiteľov Tesly sa spojila v Holandsku a hrozí, že podajú žalobu na amerického výrobcu elektromobilov. Podľa Nadácie Tesla Claim Foundation majú zákazníci veľa problémov s elektromobilmi. „Napríklad v režime autopilota môže auto náhle zabrzdiť na diaľnici,“ uvádza nadácia."Spoločnosť Tesla predáva elektromobily s prísľubom, že budú prakticky bezúdržbové, a profiluje sa ako značka zameraná na služby. V oboch oblastiach sú skúsenosti mnohých vodičov spoločnosti Tesla v rozpore so sľubmi," uviedol Stichting Tesla Claim.Podľa nespokojných zákazníkov je potrebné vymeniť hnacie hriadele po mnohých jazdách a dvere sa niekedy otvárajú samy alebo sa už neotvárajú. Sľubovaný výkon a dojazd je realne nedosiahnuteľny.„Aspoň polovica“Hovorca holandskej nadácie odhaduje, že najmenej polovica predaných Tesiel trpí jedným alebo viacerými z vyššie spomenutých problémov. Ak zákazník potom nahlási defekt spoločnosti Tesla, spoločnosť je ťažko dosiahnuteľná. Podľa nadácie niekedy trvá mesiac, kým bude možné naplánovať termín opravy.Skupina nechce povedať, aku veľku kompenzaciu požaduju od automobilky- „Rokovania sa zatiaľ neukázali ako plodné,“ uviedol hovorca.
http://techzle.com/dutch-tesla-claim-foundat... ... ... ...

Jyrka Syrka
21. října • 9:06

Éčka jsou krámy a Tesla je největší z nich.
Nadšené hýkání některých pitomců, kteří si ucvrkávají z autopilotů, ovládání a aktualizace sofware přes internet "stačí jen kliknout" a být stále on-line se stane noční můrou v okamžiku, kdy nějakej blb v Bruselu nebo jinde nařídí sledování kolikrát jste překročil silniční zákon, omezí maximální rychlost nebo nařídí jak často smíte auto používat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Znalec
21. října • 16:08

Vsetky nove skodovky maju v navode uvedene, ze zberaju informacie o jazde a ze tieto informacie moze vyrobca pouzit podla lubovole.A pretoze Skoda patri VW, tak je jasne, ze rovnako doluju informacie o jazdach aj VW, Seat a aj Audi.Automaticke zasielanie pokut, automaticke obmedzenie vykonu a podobne srandy budu nasledovat coskoro.Europskej uniii neuniknes.

Rembaz
21. října • 9:53

Jyrko Jyrko. By si sa celkom dobre do toho Bruselu hodil.

Jyrka Syrka
21. října • 11:09

Rambaz, a z čeho tak usuzuješ ?

Rembaz
21. října • 11:14

Michal ti to už vysvetlil.

Jyrka Syrka
21. října • 11:18

Michal ví kulový

Michal
21. října • 9:21

Vždyť to sledování se uz řeší, ale ne u elektromobilů (wow, co?), ale u automobilů celkově. https://www.google.com/amp/s/www.garaz.cz/clanek... ... S tímto nemá elektromobilita žádnou spojitost.
Vždycky mě rozesmívá, když mluví o nadšeném hýkání stáda někdo, kdo sám nemá páru, co vlastně komentuje. A jen aby si sám potvrdil, že má pravdu, začne vytahovat jakékoliv argumenty, ačkoliv nejsou založené na faktech či pravdě. :)

Jyrka Syrka
21. října • 13:24
Rembaz
21. října • 18:24

Autoforum? To už človek môže čítať nejake Tesla fanboy stránky.
Obidve majú rovnaku vypovedaciu hodnotu.

Jyrka Syrka
21. října • 11:14

Michal
něco zajímavého k éčkůmhttps://www.youtube.com/watch...

Jyrka Syrka
21. října • 11:08

Jsem snad někde psal. že se to týká výhradně éček ?

Jyrka Syrka
21. října • 9:10

PS.
A Až vyčerpáte stanovené kredity auto vám na dálku zablokují a budete chodit pěšky.
Dtto . pokud vznikne riziko black-outu budete jezdit jen v sudý nebo lichý den.
A jestli si někdo myslí. že tento scénář nehrozí tak je naivní trouba.

Rembaz
20. října • 17:56

To bude teraz v každej diskusii?
Čo to má s tam čo som písal ja?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
20. října • 18:23

Máš staré info. Semafor už rozozná... Ako kedy. Ty veríš Tesle? Máš rad prekvapenia za volantom? Ty veríš tomu, že ti na Slovensku opraví závadu? Lúbiš experimentovanie?

Rembaz
20. října • 18:33

Nežijem na SR. Ale to nie je podstatne.Podstatne je, že ta funkcia je k dispozícii.
Sám by som ale 7000 euro za FSD nedal. Tesla by skôr mala platiť ľudom za to, že za ňu testujú FSD a riskujú svoj život.

.
20. října • 18:43

Súhlas.

Karel.
20. října • 16:34

Ano, chápeš to správně. A v testech EuroNCAP to jejich autonomní řízení propadlo na celé čáře, když i běžné mainstreamové plečky se standardními asistenty jej porazily na hlavu.

Rembaz
20. října • 18:53

“ The Tesla Model 3 with Tesla Autopilot was classified at #6 with only a "Moderate" rating, despite it being the top in the Safety Backup (95%) and top in Vehicle Assistance. That's because it scored only 36% in the Assistance Competence category. As the major issue seems to be insufficient Driver Engagement”Toľko k tomu.

Rembaz
20. října • 16:04

Ono hlavne asi dostala tepelne čerpadlo ako u Modelu Y a snáď aj dvojité predné skla, takze by mala byt tichšia.

Art Vandelay
20. října • 18:37

Dostala aj jedno aj druhe

Max
20. října • 20:32

Btw thole by mne zajimalo - kolik vyjde novy celni sklo a je bez problemu jeho dostupnost?

Rembaz
20. října • 20:51

Čo som našiel, 500-600e plus práca.

petr r. (petrumr)
20. října • 15:32

ty ceny budou jak se budou dovážet pro evropu z číny? Aspon přestanou vtipkovat stou kvalitou. Co znám třeba motory z číny, tak jsou kvalitnější než z usa.(malá mechanizace)

Alternativa
21. října • 10:02

Z Číny se už asi Tesla 3 už do EU dováží, aspoň podle té části faktury z Francie která je v článku https://electrek.co/2020/10/18/tesla-export-m... ...
Asi se bude lišit i baterkami - prý tam budou LFP, což by mělo znamenat nižší cenu a vyšší dojezd. Ovšem jak to bude s jejich kvalitou a životností, to se asi teprve ukáže.

Ďoďo
21. října • 18:00

S LFP baterkou nemože mať väčši dojazd,kedže tieto baterky maju nižšiu energeticku hustotu.Vyhodou LFP baterky je cena a tepelna stabilita.

Lukáš
20. října • 16:13

auto na baterky. Co to je za píčovinu..?

Doporučujeme

Články odjinud