Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

148 komentářů

Kuk Vykuk
6. října • 2:10

Hurá už je to tu, Tesla se doplížila do ČR. Prodej plnokrevných elektroat může začít. Sice vám auto dodaj až v roce 2020 a vážnější opravy vám tu ještě neudělaj, ale to se pomalu změní.

alton
6. října • 21:02

célá tato diskuse je divná.. prodaná... nevím co na takové reakce může člověk napsat.. asi raději nic . ale neudržím se - tesla je jistě životně závislá na trhu v ČR a už čeká a prosí tě aby sis ji objednal jinak zkrachuje....... kdyby v ČR neotevřela swoh room tak zkrachuje...že
dodání auta na míru do roku je běžné, na obyčejný passat z výroby čekáš 1/2 roku a to je v podstatě to jenobyčenější co si můžež koupit..., ale poruchy ti opraví na každém rohu--tak to je super protože je to denní realita ..ty jsi kuk.. kukuk

Kuk Vykuk
7. října • 0:04

Dejs si radši pivo a skoč na starou. Budeš tak užitečnější než s tímhle planým filozofováním co stojí za pendrek. :-D

petr r. (petrumr)
6. října • 9:01

který auto které si objednáš máš dodání v tomhle roce?

Kuk Vykuk
6. října • 23:58

Natážím na to, že nemaj žádný skladovky.

XYZ
5. října • 18:00

Baterka 6 let starého notebooku vydrží necelé 2 hodiny, místo původních 5 hodin. Mobil má po 2 letech každodenního nabíjení taky o čtvrtinu nižší kapacitu. Ale Tesla si nějak zázračně svoji kapacitu zachová a 5 let stará ojetina vůbec nebude mít poloviční dojezd, čili 200 km ideálních a tak 150 km reálných...

alton
6. října • 20:52

ty jsi baterka ...ty baterko .. to jsi mě pobavil baterko... musis si kupovat kvalitní baterky ty baterko

Kuk Vykuk
6. října • 1:53

Si to pleteš se svým vypráskaným robertkem ty joudo. B-]

Kuk Vykuk
6. října • 1:54

Na plochou baterku. :-D

bzzz
5. října • 18:41

Srovnavas vyrobek/technologii za par (desitek) tisic s autem/systemem pres mega? Laptop od Apple si nekdy mel?

Rembaz
5. října • 18:38

Porovnavas trocha neporovnatelne. EV nie jej notebook. Ma iny system chladenia atd.
Testov na nete je velmi vela. Staci si dohladat v akom stave je bateria napriklad po 200tis km atd.

Roman
5. října • 7:29

Za 2.5 si raději koupím Range Rovera V8 5.0 s kompresorem sice trochu ojeteho ale asi o dvě galaxie dál než Tesla SUV. To mi dává smysl.

petr r. (petrumr)
5. října • 8:58

tata motors :-D ty máš tedy chutě, ty bys aji koupil raději UAZa. :-D

Thomas
5. října • 9:20

To raději UAZa, než elektrickou hračku-sračku od Tesly.

petr r. (petrumr)
5. října • 14:52

jels vůbec v uazu, víš vůbec jaká je to kategorie aut.

Kuk Vykuk
6. října • 1:52

Von jezdí jenom ve svý starý. To je kategorie V3S, čili vejtřaska s hodně přetočeným tachometrem. ;-)

Jura
4. října • 18:10

Technický slabá Tesla za tolik?Nechte si to!

alton
6. října • 21:08

technicky slaba tesla .
--- ty jsi technicky silny... jako skála ((to sou provokace VW / Skoda
jinak to snad nemuže nikdo napsat))..

alton
6. října • 18:38

TECHNICKY slaba ... ty jsi snad spadl z višně...nebo jsi pič...
napis mi prosím o jiném autě za 1,5 mil s těmito parametry a prvenstvím v technologii na naší galaxii... pši těším se

Hyundai YES!👍
8. října • 20:46

Spadni na zem. Jsi trapný.

Creator
5. října • 6:27

Mlask tě umínusuje, neblázni! Stačí, že se naboural do diskuze a všechny názory proti maličké automobilčičce tesličce mínusuje jak o život. No jo, pravda holt bolí, to se ví.

Zofre
4. října • 18:01

Vážení strčte si tyhle auta víte kam.. Kdopak si to za tuhle cenu bude moci koupit co? Všichni co to propagují tak sleduji jaké cíle.. Všechny auta vyhodíme a koupíme koně.. To bude nejlepší....

alton
6. října • 12:24

1. tesla vyrábí nejlepší e-auta na světě..
2. podívej se na srovnávácí testy audi etron a tesla
3. ikdyby tesla stála 1,5 mil Kč, z tu cenu máš obyč.naftovou Q5 - v bazální výbavě..
4. zdravím podobné jako jsi ty ..5. smaozřejmě díky bohu nejsem simly clever a nevyhodím peníze za škodovku ( mám octavii za 600 000 Kč ( služební) která nemá ani automatickou klimu , nemá ovládání rádia na volantu... , žádne automatické světla ai stěračě, halogenové žárovky... já za 1,5mil kč si teslu objednávám

Rembaz
6. října • 12:35

600tis Octavia nemá aut. Klímu a ovládanie na volante? To si si trocha zaprehanal nie?

alton
6. října • 21:12

jen jsem si auto které jsem dostal zadal v konfigurátoru..?
ooctavia 1,5manual ... holá zcela.. za 599 ....

Rembaz
6. října • 21:33

605 tis stojí 1.5 manuál Style. A to holota naozaj nie.
https://az749841.vo.msecnd.net/sitescscz/alv1/a769509a-9... ...

Rembaz
4. října • 21:09

Keď nie si cieľová skupina prečo ta to zaujima. V CR sa predá oveľa drahších aut a nikoho to netrápi. Kto môže a chce tak kúpi, kto nie tak nie.

Kuk Vykuk
6. října • 1:48

Však vono ho jen sere že na to nemá, tak si vylejvá srdíčko.

Lord
4. října • 16:12

Elektroauto je ve své podstatě hračka na blbnutí a nepoužitelný sráč. A to do té doby, než někdo vymyslí baterii s kapacitou. Většina mladých blbounů jsou nadšeni, stejně jako aktivistka Greta, jelikož je to jako iphone, má to konektivitu atd. Ale to je vše, čím to je pro tyto pomatené pošahance atraktivní. Neboť o podstatě nic netuší, nerozumí technice. Pouze teoreticky u počítače. Zatím nikdo nevynalezl baterii, co by měla kapacitu takovou, aby auto bylo použitelné. Do té doby je to vůz hnoje. A že se to nedaří a zatím ani nevypadá, že by mohla být změna, je víc než jisté. Firmy nejsou schopné udělat baterii ani do tak primitivního zařízení, jako je telefon, nebo notebook, aby vydržela. Natož do auta, které má skutečně silový odběr. Dokud nebude vyřešena baterie, je to bezcenná skořepina plechu. Navíc, při ceně baterií, co s ojetým autem, které má baterii po smrti.....Nic, vyhodit. Když si dnes někdo koupí ojetinu za 70 tisíc, dá do ní dejme tomu deset a může jezdit.. Když si koupí za 70 tisíc ojeté elektroauto s baterií po smrti, musí vytáhnout 250 tisíc, aby mohl jezdit.A to už je poroblém.....

Laco
4. října • 19:40

Vsadim se,ze ti,co tu vychvalujou teslu(a el.mobilitu) si ji a jine el.auta stejne nekoupi,protoze na to nemaj a jen plkaj a stejne jezdi v konvencnim aute. Nekdo psal,jak s ni jel ve Freemontu a v dalsich el.autech...no nechme mu to,jen jestli ma sve vlastni. Kdyz to dostanu jako sluzebak(teslu),tak urcite jako fanda do aut s tim budu jezdit radeji nez v oktavce ci superbu,jestli ale mam rozpocet polovicni,vemu tu oktavku,nebudu se kvuli tesle jeste vic zadluzovat. Kdyby to nebyl pro me financni problem,tak klidne tu teslu,ionic apod. Jinak I spatny veci,jsou nakonec k necemu dobre,takze,kdyz to bude slepa ulicka,I tak neco malo dobreho se najde. Jen se elektromobilita moc tlaci bez prirozeneho vyvoje

Petr
4. října • 11:30

Reznoucí krámy. No kdo normální by si koupil auto, které je po roce shnilé jako stodvacítka?http://www.autoforum.cz/zajimavosti/dalsi-majitel... ...

Fanny
4. října • 19:39

Pokud čteš autoforum........tak jsi fakt odborník na Teslu.

Kuk Vykuk
6. října • 1:46

To von je. Taky doteď lepí svou zrezlou 120. B-]

Invil
4. října • 10:31

Není to tak dávno, kdy Tela tvrdila, že se u nás bude prodávat za cenu do 700.000 a bude tak tvrdou konkurencí pro klasická auta. No a hovno :D

Kuk Vykuk
6. října • 1:45

To ti nakukali chlapi v hodpodě a ty tomu doteď jak trouba věříš. B-]

Petr
4. října • 14:23

Musk už toho nakecal. Věří mu už jenom naprostí idioti.

Tomáš
3. října • 22:04

Chci novou Teslu ale na leasing jsem ochoten dávat měsíčně cca 500 Kč 0 akontace děkuji za nabídku

Lojza
7. října • 20:47

Kdyz pockas tak 20 let, tak se dockas. Kup si do zasoby hoooodne tuzkovek:-D

Majkl
3. října • 22:59

Děkuji za zajímavou nabídku, pro tvé cenové možnosti ti můžu nabídnout Feldu z vrakáče, ale neváhej, Tonda z vedlejší vsi shání nějakou limuzínu do lesa.

Vitekk
3. října • 23:32

Možná ta Felda z vrakáče to elektrobzíkadlo ještě o nějakej rok přežije:-))

Kuk Vykuk
6. října • 1:36

Jako květináč na tvý zahradě určitě. B-]

Jakub
6. října • 17:32

To zkus říct za 25 let, kolik těch dnešních teslátek bude v provozu jako Felicií po 25ti letech 😉

Sir CHerokee
3. října • 20:38

Nižší střední pochybné dílenské zpracování od 1,2 mega..no nekup to.

Kuk Vykuk
3. října • 20:55

Nedodělky z Fremontu a stejně se prodávaj jak housky na krámě. :-D

Petr
4. října • 11:32

Housky na krámě, jo? Kolik že vozů vyrobí Tesla za kvartál? Kolik vyrábí taková Toyota, Hyundai, VW atd.?

Rembaz
4. října • 12:25

Nebud smiesny. Porovnavat najvacsie koncerny s Mikroautomobilkou a este k tomu s alternativnym pohonom.

Petr
4. října • 12:41

No smesni jste prave vy, Teslak0k0ti...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rembaz
4. října • 14:11

Bohužiaľ niektorí ľudia majú jednoducho pri všetkom čo sa týka Tesly červené pred očami.
A nie sú schopní trocha logického uvažovania.

Petr
4. října • 14:21

Poplakej si, jak jsou všichni na Musí zlí...

Rembaz
4. října • 14:24

Keď myslíš. Jediný tvoj argument je urážanie ostatných.

Petr
4. října • 18:04

Kdepak, ja se pouze bavim na Tesla idi0tech jako ty.

Rembaz
4. října • 18:19

Aha áno. Hlavne že tu ty porovnávaš malinku automobilku s najväčšími a 5 a viac krát starými.

Paly
3. října • 22:41

Predávajú za cenu straty, na každom predanom aute strácajú viac ako 4000 $.Aj v tomto roku znížili cenu o 1000 $.Neviem o žiadnej automobilke ktorá nestíha vyrábať a znižuje ceny. Iba v tomto roku za prvých 6 mesiacov sú v mínuse 1.1 miliardy $.Uvidíme koľko "zisku" vykazu za tento štvrťrok. Bude to 500 000 000 a či viac?

Bojkas
4. října • 9:35

Ach jo, ty seš osel. Takhle se šíří ty blbosti, další blboun to pak řekne v hospodě dalším blbounum. Tesla má na Modelu 3 má dokonce až 30% marži.

Ahmedmahlad
4. října • 9:45

Marže a zisk jsou dvě různý věci Bobíku.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rembaz
4. října • 9:50

krátkodobá ziskovosť pred dlhodobou tiež.

mpolan
4. října • 7:42

A důvody, proč tomu tak je, tu taky uvedeš, nebo se ti nehodí?

Paly
4. října • 8:53

Hlavným dôvodom prečo predávajú auta pod cenu sú veľmi jednoduché. Prvým je príchod konkurencie,ďalším je kanibalizovanie modelu 3 na predaji modelov S a X s vyššou maržou.Jednoducho nie je zdravý dopyt za ceny odpovedajuce výrobným nákladom. Musia predávať diskontne, aby sa im auta nekopili v skladoch, prístavoch,... V USA znížili ceny, lebo už nemajú nárok na vládnu dotáciu 7500$.Predávala by škodovka Kodiak o 2000 € lacnejšie ak sa na neho čaká v poradovniku? Asi nie...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
4. října • 10:03

A dovedeš i zdůvodnit, proč je Tesla ve ztrátě? A pravdivě, prosím. Tedy napsat upřímně a bez problémů, že Tesla investuje více do vývoje, že pracuje na rozšíření výroby mimo jedinou továrnu, aby stíhala pokrýt zájem, který o jejich auta je. Píšeš, že je to proto, aby se auta nekupila v přístavech, ale důvod je jiný. Tesla je ve ztrátě, protože hledí dál, než na okamžitý zisk. A stále je plno hloupých, kteří to neumí pochopit, protože dlouhodobé uvažování je mimo jejich kapacity.

Ahmedmáhlad
4. října • 11:26

Samozřejmě, když se ti nedaří vždy máš možnost se vymlouvat že hledíš dál než na okamžitý zisk.

Rembaz
4. října • 15:32

Otázka je v čom sa im nedarí. V navyšovaní výroby a infraštruktúry? Alebo v ziskovosti?
Aj u amazonu si vypisoval ako sa firme nedarí keď bola dlhé roky v mínuse?

Paly
4. října • 10:49

V Čine nový závod sa nepostavil za peniaze Tesly, ale za peniaze Čínskych bánk.Budú musieť zaplatiť 521 miliónov $ za výstavbu.Vsetko je na dlh,ktorý nezahŕňa momentálne straty. Dalej Tesla bude musieť platiť ročne 323 miliónov usd vo forme daní ďalších 5 rokov.Su tam iba v "podnájme". Ak nesplnia tieto drakonicke podmienky, jednoducho im banky gigafactory 3 vezmú a do roka čínska automobilka geely, alebo BYD budú stavať vlastne EV s technikou tesly. A čo sa týka dlhodobého investovania tesly...,veď sú už 18 rokov v strate dokedy ešte budú investori do nich liať hotovosť, aby konečne vykázali zisk. Skôr či neskôr im dôjde trpezlivosť pri takomto bohapustom rozhadzovani.

mpolan
4. října • 11:15

O té "trpělivosti" čtu už pět let, a pořád nic...
A zbytkem jen potvrzuješ to, co píšu já, děkuji.

Rembaz
3. října • 20:53

Už si to auto videl? Alebo len čítal?

Rembaz
3. října • 21:08

Vtipne. 11 mínusov za pár minút.
Niekto ma z Tesly tuším mindrak.

Lojza
5. října • 12:47

videl, sedel, jel jsem v tom. A interier a kvalita zpracovani je strasna u auta co stoji 1,5mega. Palubka, jako z multikary.
Pohon je super to se musi nechat,alespon za me.

Kuk Vykuk
6. října • 1:31

Hele ty máš v multikáře palubku jo? Panečku si tě ve fabrice považujou. :-DB-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Lojza
7. října • 20:44

zaplatil jsem za rok na danich vice nez ty za cely zivot vykuku, tak dobre se mam ve fabrice. Tak bez vysirat na hybrid k tem pomatencum a privaz se se svyma kamosema ke stromu na Sumave a klice od zamku zahod hodne daleko. Tam ti bude dobre.

petr r. (petrumr)
6. října • 8:57

lojzo, máš multikáru ve předu s listákama nebo sou tam vinutý pružiny a techničák je jen na podvozek a musíš mět C, protože nadstavby jsou zvlášt. FUMO má dobrou palubku, přístroje vdo, řazení atd.

jano
4. října • 8:31

a nebude to tým ze pises hluposti ?

Rembaz
4. října • 9:42

Keď myslíš.

mpolan
3. října • 19:49

Když člověk porovná tyhle ceny s ostatními elektrovozy, není se čemu divit, že se ty "prémiové" kusy moc neprodávají. Jaguar netáhne, Audi sotva začalo, Porsche bude velmi okrajová záležitost. Všichni mluví o tom, jak ty elektrovozy vlastně nikdo nechce. A pak přijde Tesla a... prostě se prodává, nestíhá vyrábět, a všem vytírá zraky.

Ahmedmahlad
4. října • 9:43

Sorry kámo ale tesla nestíhá vyrábět proto že prostě vyrábí málo. Nevyrobí ani půlku toho co škodovka.

Rembaz
5. října • 11:08

Si myslíš že fabriky, infraštuktúra atd vznikne lusknutím prsta?

Kuk Vykuk
6. října • 1:28

Přsně tak myslí, von luskne a stará mu hned přinese pivo. A pak spolu nadávaj u telky :-DB-]

na Petr
3. října • 19:33

Cena Tesly - to jsou čtyři Rapidy. Kdo na to proboha bude mít ?

MichalL
4. října • 16:38

Hlavně, když už to chcete porovnávat s nějakým modelem od Škodovky, ten model 3 je posazenej velikostně někde mezi Octavii a Superb (spíš k tomu Superbu). Octavia RS má výkon 180 kW Superb 206 kW a základní Tesla model 3 211 kW. A co se cen týče, Octavia RS je za 817 kKč, Superb sportline za 1074 kKč a model 3 za 1200 kKč. To už není zase takovej rozdíl. (Který se navíc dle spritmonitor vrátí do 50 tis. km na spotřebě.)

MichalL
4. října • 16:49

A tady si dovolím předběhnout ctěné diskutující a rovnou odpovím. Mám auto nějakých devět let, najeto 100 tis. km a za celou tu dobu jsem vykonal pouze jedinou cestu, kde by mi nestačil dojezd toho modelu 3. (Respektive stačil, protože jsme po cestě do Krakowa stejně dělali zastávku v Brně.)

Laco
4. října • 19:16

Jo,to taky beru,ale stale je to auto od 1,2mil...a ja potrebuji dve auta,nove(zanovni) a pro sebe ojete(najedu do 8tkm/rok),vse do max.600tkc a to mam vyresene. Pro me by stacilo I citygo I ev,ale opet narazim na cenu 430tkc. A navic beru auta jako svoji radost a citygo by mi ji neprineslo.Tesla ano,ale opet...od 1,2mil. Dnes nam vse prikazuji a bude hur,a ne jen u aut,svoboda a radost jde v EU do kopru

bzzz
4. října • 19:25

Za komousu bylo lip, co? Mimochodem co tak strasneho ti EU prikazuje a co uzasneho zakazuje?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Laco
4. října • 20:28

Do komunismu se vracite vy,ona cela evropa diky diktatu EU se tam ridi. Slavna Greta tu keca co se ma a co ne,a pak pluje pres ocean na karbonove jachte za 17mil$ se zaloznim diesel motorem.A na discovery bezel porad,jak se tezi kobalt,nikl,lithium v africe...cely retezec, tezba pres dopravu po sousi,mori(auta,lode,stroje), vyprodukuje tolik emisi za den,co vsechna os.auta za den v evrope,nemluve o zamestnani deti,zen a prumernem vydelku techto lidi necele 2$ denne. Tak daleko EU nevidi. Nechce

bzzz
4. října • 21:57

Ale to je mimojine dusledek rozezranosti, hedonismu, sprosteho brutalniho konzumu, plyutvani atd. evropanu (resp 'zapadu'). Greta je mlada naivni/idealisticka slecna (kdo takovy nebyl). Misto dialogu na ni akorat kde kdo nadava.

petr r. (petrumr)
5. října • 10:45

je to hlavně vysmívající blbka co se vysmívá miliony děckám světa, podívej se třeba na tu plavbu a zeptej se děcek, jestli mají takový oblečení. Co ona měla za výbavu, za to by se postavila někde škola, kde by děcka měla vodu.

bzzz
5. října • 11:06

Na atlantik/jachtu by ses chtel obleknout kde, u 'vietnamce'? Podivej se na vybavu spousty decek u nas (vcetne mamataxi)...

petr r. (petrumr)
5. října • 14:47

já nemám peníze a tak jezdím jen yachting tady, spinakr jsem si šil sám z vyřazenýho padáku a nestěžuji si. Kolik děcek se nemůže ani povozit na brněnské přehradě a ona křičí, že ji ukradli dětství, já jsem v jejich letech už makal rukama a nevidím žádný video, jestli tu lod drhla kartáčem a co používala za chemiu. At začne u sebe doma a netravuje pracující lid.

bzzz
5. října • 15:11

Kdyby nekricela, nikdo ji nevenuje pozornost. At vam tu vodni plochu nevypusti a nevybetonuji pro nejaky uzitecny vladni projekt ;-)

petr r. (petrumr)
6. října • 8:51

to spíše ju ve švedsku znásilní někdo z migrantů, ona nechápe, že to její křičení odserou normální lidi a třeba její zazobané rodině se to vůbec nedotkne.

Laco
4. října • 20:44

A ty bio primesi do paliv bohuzel vymyslela prave ona EU,az nakonec zjistila,ze je to blbost,ze misto potravin pole zaplavila repka do nafty a jine plodiny na ethanol,a divili se zemedelcum proc. Proste nabidka,poptavka. Bures se jen chytil prilezitosti EU,nic vic(ja ho nevolil,ale blbej asi neni). A to same bude s nerostama jako nikl,lithium atd.,kdyz bude poptavka,zvedne se cena,tj.I cena baterii,a EU diktovat nic nebude,protoze 95% se tezi mimo EU,to neni jako s repkou. Tak asi tak,ale to lidi jako vy neprijmete.,a tak nadavate ne Burese co jen udelal to,co si EU prala. Kdyby zacal vyrabet baterky a el.mobilita by se ukazala jako slepa ulicka,zato vodik jako dalsi cesta,tak by jste ho zacali kamenovat,ze chce zustat u baterek. Ale lump to je

Rembaz
4. října • 19:29

Vtipný je. Zlá zlá EU. To je nejaký nový triedny nepriateľ.
Aj keď na niečo sa nadávať musí.

Laco
4. října • 20:09

Kvuli jejich vymyslum se bude spousta lidi muset jeste vic zadluzit,a kdyz si ponechaji klasicka auta ktera se urcite zdani,stejne jako palivo,zas se lidem zvednou naklady,a to vzdy jen tem,od stredni vrstvy nize. A tak je to se vsim. Stredni trida v cele evrope si kupuje auta dle kupni sily,a je to pro ne po bydleni druha nej.investice. A jak uz jsem psal,vedle ve vesnici ma model S,ale I ML,BMW5...tomu bude asi jedno,bude-li "MUSET" dat 2mil.za ML nebo za teslu,me a xxx lidem ale jedno neni,mam li dat 380tkc za novy duster,nebo 900tkc za leaf..ale vy jste asi presne ten tip,co se na nas bude smat v reklamach s novym el.autem,pred peknou vilou s dvemi detmi a bude nam rikat,ze tak to prece je. Jinak mam nizkoen.dum s panelem ta TUV a odpat tridim az cholericky,boty adidas mam z ocean.plastu...do niceho me nikdo nenutil,do el.aut nas ale nuti..svoboda,je,ze si clovek muze vybrat,ne,ze mu to nekdo naridi

bzzz
4. října • 20:25

V Belgii na vlastni bydleni staci nejake 3 rocni platy, Cesku je to kolem 12 rocnich platu. Prumerna delka realizace rezidentniho bydleni v Praze je tusim kolem 12 let. Za to vsechno muze EU? Za drazsi dalnice v CR muze EU? Za STBaka premiera a jeho nohsledy muze EU? Co branilo automobilkam zaplavit uz pred lety evropsky trh hybridy (jako napr. Toyota)? EU napr. zrusila povinnou primes biosracek, co na to agent Bures? Asi vidite mistni diskutery, Vmax, objem, valce a rychlost zasadne podle vlastniho uvazeni... v zemi, kde vetsina jizd jede v limitu 50-90. Svoboda jednoho konci tam co zacina svoboda druheho... Mne ty emisni tlaky a podvody taky se#ou, ale maslo na hlave vidim a citim stejnou mirou u automobilek a konzumu spotrebitelu.

Rembaz
4. října • 17:10

Rozmyslam podobne. Ale ocividne skoro celé fórum jazdi každú chvíľu dlhé trasy.

mpolan
3. října • 19:47

Představ si, že lidi. Už dnes tu Tesly jezdí celkem hojně, a to se tu ani neprodávaly.

Laco
3. října • 20:05

Jo,hojně..vidim je všude,asi tak tisicinu na jednoho rapida. Jo teslu budou kupovat lidi,kdo jinej,opice těžko.Z vedlejší vesnice má teslu S starší pán,neznám ho,ale v garážích má I ML od mercedesu, BMW řady 5 a nějaké kabrio..prostě normální člověk jako každý druhý a teslu má zřejmě kvůli ekologii,né z prestiže. Možná je jen fanda do aut,co si to může prostě dovolit..

Rembaz
3. října • 21:38

Čo je na Tesle prestížneho? Je len zaujímavá.

Kuk Vykuk
6. října • 1:23

Nic.

mpolan
3. října • 21:31

Jasně... Rapid stojí čtvrtinu toho, co Tesla, to fakt srovnáváš srovnatelné... Inu, chápu, že u vás, na vesnici, o normální auta nezavadíte.

Fic
3. října • 19:27

No vida. I web je upravenej, ještě by mohli přidat několik SC, nejlépe na strategicky vhodných místech ve vnitrozemí. Na hranicích mi tolik využitelný nepřijdou....

Laco
3. října • 18:53

Hurááá,konečně je tady...ruším objednávku na dacii duster a jdu si vzit hypoteku(zastavím dům) na model 3. Možná prodám ledvinu a vemu raděj model S.

petr r. (petrumr)
3. října • 19:54

a mozek máš dobréj, že máš objednávku na holčičí auto?

Laco
3. října • 20:15

Prodloužená zaruka na 5let a 100tkm,to žena ani nenajede,co řešit. Minulé ojeté 4roky stare,Top nemecké za 350tkc me za 5let stalo dalších 80tkc a prodalo se za 190tkc..jo holčičí auto,vybrala a jezdit bude žena,ja jezdím v leonu

petr r. (petrumr)
4. října • 15:45

jo, já sem věděl, že určitě v tom jede ženská a nevím proč mpolan když napíšu ženská je protivný.

mpolan
3. října • 20:03

Je vtipné, když blb jako ty mluví o mozku.

5. října • 9:30

No na tebe nikdo nemá stejně jako na nějakého Kuka!

Jura
3. října • 19:05

Copak ledvinu, ale nejsi na játra :-D

Wat
3. října • 17:59

Prý rival Taycanu ? Co jsem četl ve Světě motorů tak maximální cena přes 5M a základ je určitě více jak 2,2. Každopádně Porsche nebude mít konkurenci, to snad každý pochopí.

Mariuss
3. října • 15:57

Kdyby nekdo chtel promo kod na koupi Tesly, dejte vedet. Aktualne je pri pouziti kodu 1500km zdarma na superchargerech, minuly mesic to bylo 3000km a kolem kvetna dokonce 7500km zdarma.

Ahmedmahlad
3. října • 16:09

Chci. Díky

Petr
3. října • 14:54
OTTO
3. října • 18:10

a co jsi tím odkazem chtěl jako říci? Toyota není ani plug-in, takže ani reg. značka s Ečkem se nekoná...

petr r. (petrumr)
3. října • 18:26

toyota nemá plugína? :-D:-D:-D Jak, že se nekoná značka s E?

.
3. října • 19:09

Corolla plug-in nemá a nemá ani nárok na ečkovou značku.

petr r. (petrumr)
3. října • 19:52

pán otto psal o toyotě, nebo mě a tobě se objevují na displeji jiné písemnosti?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
3. října • 20:02

A odkaz, na který reagoval, byl o Corolle, komunistický hlupáku.

petr r. (petrumr)
4. října • 15:41

corolla je plug-in, má dojezd okolo 50km jen na elektřinu. Bude i rav4 plug-in. Máte vůbec soudruhu internet nebo se připojujete přes rádio sputnik?

.
4. října • 20:28

Když už jsi úplně blbý, tak alespoň nelži.
https://pdf.sites.toyota.cz/cenik_corolla_hatchback.pdf...

petr r. (petrumr)
4. října • 21:03

tesla se taky prodává jen v české republice?, nebudu se ptát ani, jestli někdy opustils českou republiku. To by stebou asi šlehlo jaký auta bys v zahraničí viděls. Tady agitku na komouše a zavření v republice na mě nezkoušej.

.
3. října • 15:51

Pekáče co neplní limity CO2 na rok 2020 a na další roky zcela neprodejné.

petr r. (petrumr)
3. října • 15:09

tesla není hybrid, hybrid sice má baterku a elektromotor, ale má spalovací motor, kdežto tesla ho nemá ani jak u rexa v bmw.

Mariuss
3. října • 14:51

Opravte si prosim vety o Autopilotovi. Bez priplatku umi jen jizdu v ramci pruhu a adaptivni tempomat. Zminene zmeny pruhu a automaticke parkovani umi az za priplatek.

.
3. října • 19:18

Což dnes umí kdejaké auto a autopilotem se to nenazývá.

Rembaz
3. října • 16:18

a riadne tucny.

.
3. října • 14:25

no ale kupujte, jak toho nebude alespoň 50% všech prodaných aut, tak jste elektrosvazáci k smíchu, teď už máte prodejdu u zadku i se servisem..

Switch007
3. října • 14:20

Nemá konkurenci? A co třeba KIA e-Niro? Dojezd je dle WLTP vyšší (455 km) a karoserie praktičtější, nehledě třeba na dostupnost servisní sítě a moderní SUV kabát.. Na druhou stranu chápu, že Tesla je cool a má mnohem pokročilejší asistenční systémy... No je to těžké, cenově jsou na tom v základu oba na tisícikorunu stejně :-)

Vladimir
15. října • 13:34

Cenová konkurence tu určitě je, ale co se týče kvality, těžko. Poměr cena kvalita je u Tesly nejlepší, mají dlouhý dojezd, jsou prakticky nezničitelná, rychlá a díky pevné konstrukci i
extrémně bezpečná.Navíc Tesla taky pořád zlevňuje, takže si stačí počkat a brzy bude dostupná pro každého. :-)
https://www.rexter.cz/rubriky/zajimavosti/model... ...

1
5. října • 20:18

Blesk.cz
Auto.cz
Živě.cz
MobilMania.cz
AVmania.cz
DIGIarena.cz
E15.cz
iSport.cz
Reflex.cz
Doupě.cz
Info.cz
více AutoRevue.cz
Testy
Automobilky
Rubriky
Diskuzní fórum
Galerie
VideoTesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci
Přidat ke článku další názor | zpět na článek | zobrazit příspěvky bez stromu | nových příspěvků: 0
Switch007 | 03. 10. 2019 14:20Nemá konkurenci? A co třeba KIA e-Niro? Dojezd je dle WLTP vyšší (455 km) a karoserie praktičtější, nehledě třeba na dostupnost servisní sítě a moderní SUV kabát.. Na druhou stranu chápu, že Tesla je cool a má mnohem pokročilejší asistenční systémy... No je to těžké, cenově jsou na tom v základu oba na tisícikorunu stejně
Odpovědět | Souhlasím (+195) | Nesouhlasím (-402)
avatar
petr r. (petrumr)
03. 10. 2019 15:06správně hyundai-kia, v testu třeba kona vyrazila dech i nemeckým testerům. Počkáme na prodejní čísla a na testy majitelů.
Odpovědět | Souhlasím (+314) | Nesouhlasím (-403)
Lidar | 03. 10. 2019 19:34Přesně tak. Navíc Hyundai Kona má nesrovnatelně kvalitnější zpracování, bezpečnost, spolehlivost a design. Je to prostě perfektní stylovka.
Navíc, Kona je skutečné auto, ne nějaký noťas s bůhvíjak přimontovanými koly.
Odpovědět | Souhlasím (+355) | Nesouhlasím (-402)
dgf | 04. 10. 2019 08:27Navíc Hyundai jí plánuje vyrábět v ČR, takže koupě Kony bude časem i podporou domácího průmyslu.
Odpovědět | Souhlasím (+43) | Nesouhlasím (-150)
K+H | 03. 10. 2019 15:56No to opravdu není konkurence pro Model 3, stačí se podívat na výkony, dynamiku a Vmax a je jasné, že Niro je o několik levelů níže.
Odpovědět | Souhlasím (+407) | Nesouhlasím (-204)
Ahmedmahlad | 03. 10. 2019 16:08To jsou jen papírová čísla.
Odpovědět | Souhlasím (+129) | Nesouhlasím (-204)
Rembaz | 03. 10. 2019 16:16Vtipalek.
Odpovědět | Souhlasím (+102) | Nesouhlasím (-25)
Ahmedmahlad | 04. 10. 2019 09:40Myslim to vážně. Jasně ty čísla odpovídají. Teslá má vyšší maximálku a úžasné zrychlení. Jenže ne nadarmo se každá táhne v pruhu pro kamiony 110km za hodinu.
Odpovědět | Souhlasím (+25) | Nesouhlasím (-65)
Rembaz | 04. 10. 2019 09:43Aha áno. Lebo Niro si to šinie 150km/h
Odpovědět | Souhlasím (+53) | Nesouhlasím (-26)
Ahmedmáhlad | 04. 10. 2019 11:25Nepochopil si podstatu.
Odpovědět | Souhlasím (+13) | Nesouhlasím (-52)
avatar
petr r. (petrumr)
03. 10. 2019 16:46to je stejný jak bys řekl, že autobus mhd se nedá srovnávat z meziměstem i když za město nevyjede.
Odpovědět | Souhlasím (+75) | Nesouhlasím (-150)
Switch007 | 04. 10. 2019 09:33U rodinného elektromobilu opravdu nepotřebuji zrychlení za 5,6 sekundy a Vmax neřeším Myslím, že i 7,8 sekundy u e-nira je v pohodě. Jasně, abych se před kámoši ukázal, kdo ho má většího, budu cool s Teslou, autopilotem, launch controlem a Netflixem na monitoru. Ale praktická využitelnost pro rodinu bude podle mě lepší u Kie..
Odpovědět | Souhlasím (+6) | Nesouhlasím (-53)
rtz | 03. 10. 2019 18:36Ta Kia je i za ty penize v plne vybave. A zaruka 7 let na cely vuz.
Odpovědět | Souhlasím (+36) | Nesouhlasím (-152)
Lidar | 03. 10. 2019 20:057 let je ale omezených na 150 tkm, což je jen pro ty, kteří jezdí málo. Proto je lepší záruka Hyundai 5 let bez omezení km.
Navíc, Hyundai je originál, Kia je jen jeho klon. Hyundai je významnější značka.
Odpovědět | Souhlasím (+50) | Nesouhlasím (-154)
Rembaz | 03. 10. 2019 20:52Kuna je hlavne maličká.
Odpovědět | Souhlasím (+73) | Nesouhlasím (-19)
Ahmedmahlad | 04. 10. 2019 09:41A chlupatá.
Odpovědět | Souhlasím (+3) | Nesouhlasím (-10)
Ondra | 04. 10. 2019 10:41Jedna věc je cena a dojezd. Druhá strana mince je rychlost nabíjení (na rychlonabíječkách 50kW+ ) a možnost nabíjet na více stanicích. Tyto plusy oceníte při cestách po Evropě. Když jezdíte jen po okolí, tak nejde o nic podstatného.
Další věc je servisní síť. Kolik Hyudai/Kia servisů dokáže servisovat EV? Jak často bude potřebovat EV péči techniků v servisu? Každý pokrok má význam
Odpovědět | Souhlasím (+4) | Nesouhlasím (-2)
Ne321 | 04. 10. 2019 18:28Kdo jezdi po Evrope, tak si koupi v prvni rade auto se spalovacim motorem. Elektroauto je primarne o jezdeni po okoli, existuji i pruzkumy, ze naprosta vetsina nabijeni techle aut probiha doma.
Odpovědět | Souhlasím (+9) | Nesouhlasím (-3)
Ivo | 05. 10. 2019 17:02To je bohužel mylný přístup lidí kteří s BEV nemají žádné zkušenosti. Když už BEV máte chcete ho používat v plném rozsahu svých potřeb. A ne si někde půjčovat chrochtající spalovák na delší cestu. Tyhle hloupé nápady ostatně přivedly konzervativní automobilky v elektromobilitě, tam kde jsou...
PS: zkuste si v ČR objednat elektrickou Konu, nebo Niro. Mají k dispozici kvótu tak 2-3 auta za rok.
Odpovědět | Souhlasím (+1) | Nesouhlasím (-1)
. | 03. 10. 2019 14:25no ale kupujte, jak toho nebude alespoň 50% všech prodaných aut, tak jste elektrosvazáci k smíchu, teď už máte prodejdu u zadku i se servisem..
Odpovědět | Souhlasím (+76) | Nesouhlasím (-39)
Mariuss | 03. 10. 2019 14:51Opravte si prosim vety o Autopilotovi. Bez priplatku umi jen jizdu v ramci pruhu a adaptivni tempomat. Zminene zmeny pruhu a automaticke parkovani umi az za priplatek.
Odpovědět | Souhlasím (+13) | Nesouhlasím (-1)
Rembaz | 03. 10. 2019 16:18a riadne tucny.
Odpovědět | Souhlasím (+12) | Nesouhlasím (0)
. | 03. 10. 2019 19:18Což dnes umí kdejaké auto a autopilotem se to nenazývá.
Odpovědět | Souhlasím (+10) | Nesouhlasím (-3)
Petr | 03. 10. 2019 14:54https://www.auto.cz/toyota-corolla-odhaluje-c... ... ...
Odpovědět | Souhlasím (0) | Nesouhlasím (-18)
avatar
petr r. (petrumr)
03. 10. 2019 15:09tesla není hybrid, hybrid sice má baterku a elektromotor, ale má spalovací motor, kdežto tesla ho nemá ani jak u rexa v bmw.
Odpovědět | Souhlasím (+16) | Nesouhlasím (-2)
. | 03. 10. 2019 15:51Pekáče co neplní limity CO2 na rok 2020 a na další roky zcela neprodejné.
Odpovědět | Souhlasím (+20) | Nesouhlasím (-11)
OTTO | 03. 10. 2019 18:10a co jsi tím odkazem chtěl jako říci? Toyota není ani plug-in, takže ani reg. značka s Ečkem se nekoná...
Odpovědět | Souhlasím (+14) | Nesouhlasím (-2)
avatar
petr r. (petrumr)
03. 10. 2019 18:26toyota nemá plugína? Jak, že se nekoná značka s E?
Odpovědět | Souhlasím (+2) | Nesouhlasím (-18)
. | 03. 10. 2019 19:09Corolla plug-in nemá a nemá ani nárok na ečkovou značku.
Odpovědět | Souhlasím (+15) | Nesouhlasím (-1)
avatar
petr r. (petrumr)
03. 10. 2019 19:52pán otto psal o toyotě, nebo mě a tobě se objevují na displeji jiné písemnosti?
Odpovědět | Souhlasím (+1) | Nesouhlasím (-19)
mpolan | 03. 10. 2019 20:02A odkaz, na který reagoval, byl o Corolle, komunistický hlupáku.
Odpovědět | Souhlasím (+21) | Nesouhlasím (-5)
avatar
petr r. (petrumr)
04. 10. 2019 15:41corolla je plug-in, má dojezd okolo 50km jen na elektřinu. Bude i rav4 plug-in. Máte vůbec soudruhu internet nebo se připojujete přes rádio sputnik?
Odpovědět | Souhlasím (0) | Nesouhlasím (-21)
. | 04. 10. 2019 20:28Když už jsi úplně blbý, tak alespoň nelži.
https://pdf.sites.toyota.cz/cenik_corolla_hatchback.pdf... ...
Odpovědět | Souhlasím (+13) | Nesouhlasím (-2)
avatar
petr r. (petrumr)
04. 10. 2019 21:03tesla se taky prodává jen v české republice?, nebudu se ptát ani, jestli někdy opustils českou republiku. To by stebou asi šlehlo jaký auta bys v zahraničí viděls. Tady agitku na komouše a zavření v republice na mě nezkoušej.
Odpovědět | Souhlasím (+3) | Nesouhlasím (-16)
Mariuss | 03. 10. 2019 15:57Kdyby nekdo chtel promo kod na koupi Tesly, dejte vedet. Aktualne je pri pouziti kodu 1500km zdarma na superchargerech, minuly mesic to bylo 3000km a kolem kvetna dokonce 7500km zdarma.
Odpovědět | Souhlasím (+2) | Nesouhlasím (-10)
Ahmedmahlad | 03. 10. 2019 16:09Chci. Díky
Odpovědět | Souhlasím (+5) | Nesouhlasím (-8)
Mariuss | 03. 10. 2019 18:47https://ts.la/marian50906... ...
Odpovědět | Souhlasím (+1) | Nesouhlasím (-3)
Wat | 03. 10. 2019 17:59Prý rival Taycanu ? Co jsem četl ve Světě motorů tak maximální cena přes 5M a základ je určitě více jak 2,2. Každopádně Porsche nebude mít konkurenci, to snad každý pochopí.
Odpovědět | Souhlasím (+13) | Nesouhlasím (-5)
Laco | 03. 10. 2019 18:53Hurááá,konečně je tady...ruším objednávku na dacii duster a jdu si vzit hypoteku(zastavím dům) na model 3. Možná prodám ledvinu a vemu raděj model S.
Odpovědět | Souhlasím (+13) | Nesouhlasím (-6)
Jura | 03. 10. 2019 19:05Copak ledvinu, ale nejsi na játra
Odpovědět | Souhlasím (0) | Nesouhlasím (-6)
avatar
petr r. (petrumr)
03. 10. 2019 19:54a mozek máš dobréj, že máš objednávku na holčičí auto?
Odpovědět | Souhlasím (+2) | Nesouhlasím (-18)
mpolan | 03. 10. 2019 20:03Je vtipné, když blb jako ty mluví o mozku.
Odpovědět | Souhlasím (+13) | Nesouhlasím (-4)
| 05. 10. 2019 09:30No na tebe nikdo nemá stejně jako na nějakého Kuka!
Odpovědět | Souhlasím (0) | Nesouhlasím (0)
Laco | 03. 10. 2019 20:15Prodloužená zaruka na 5let a 100tkm,to žena ani nenajede,co řešit. Minulé ojeté 4roky stare,Top nemecké za 350tkc me za 5let stalo dalších 80tkc a prodalo se za 190tkc..jo holčičí auto,vybrala a jezdit bude žena,ja jezdím v leonu
Odpovědět | Souhlasím (+3) | Nesouhlasím (-11)
avatar
petr r. (petrumr)
04. 10. 2019 15:45jo, já sem věděl, že určitě v tom jede ženská a nevím proč mpolan když napíšu ženská je protivný.
Odpovědět | Souhlasím (+3) | Nesouhlasím (-10)
Fic | 03. 10. 2019 19:27No vida. I web je upravenej, ještě by mohli přidat několik SC, nejlépe na strategicky vhodných místech ve vnitrozemí. Na hranicích mi tolik využitelný nepřijdou....
Odpovědět | Souhlasím (+3) | Nesouhlasím (-2)
na Petr | 03. 10. 2019 19:33Cena Tesly - to jsou čtyři Rapidy. Kdo na to proboha bude mít ?
Odpovědět | Souhlasím (+21) | Nesouhlasím (-8)
mpolan | 03. 10. 2019 19:47Představ si, že lidi. Už dnes tu Tesly jezdí celkem hojně, a to se tu ani neprodávaly.
Odpovědět | Souhlasím (+5) | Nesouhlasím (-18)
Laco | 03. 10. 2019 20:05Jo,hojně..vidim je všude,asi tak tisicinu na jednoho rapida. Jo teslu budou kupovat lidi,kdo jinej,opice těžko.Z vedlejší vesnice má teslu S starší pán,neznám ho,ale v garážích má I ML od mercedesu, BMW řady 5 a nějaké kabrio..prostě normální člověk jako každý druhý a teslu má zřejmě kvůli ekologii,né z prestiže. Možná je jen fanda do aut,co si to může prostě dovolit..
Odpovědět | Souhlasím (+24) | Nesouhlasím (-2)
mpolan | 03. 10. 2019 21:31Jasně... Rapid stojí čtvrtinu toho, co Tesla, to fakt srovnáváš srovnatelné... Inu, chápu, že u vás, na vesnici, o normální auta nezavadíte.
Odpovědět | Souhlasím (+2) | Nesouhlasím (-17)
Rembaz | 03. 10. 2019 21:38Čo je na Tesle prestížneho? Je len zaujímavá.
Odpovědět | Souhlasím (+15) | Nesouhlasím (-4)
MichalL | 04. 10. 2019 16:38Hlavně, když už to chcete porovnávat s nějakým modelem od Škodovky, ten model 3 je posazenej velikostně někde mezi Octavii a Superb (spíš k tomu Superbu). Octavia RS má výkon 180 kW Superb 206 kW a základní Tesla model 3 211 kW.A co se cen týče, Octavia RS je za 817 kKč, Superb sportline za 1074 kKč a model 3 za 1200 kKč. To už není zase takovej rozdíl. (Který se navíc dle spritmonitor vrátí do 50 tis. km na spotřebě.)
Odpovědět | Souhlasím (+4) | Nesouhlasím (-8)
MichalL | 04. 10. 2019 16:49A tady si dovolím předběhnout ctěné diskutující a rovnou odpovím. Mám auto nějakých devět let, najeto 100 tis. km a za celou tu dobu jsem vykonal pouze jedinou cestu, kde by mi nestačil dojezd toho modelu 3. (Respektive stačil, protože jsme po cestě do Krakowa stejně dělali zastávku v Brně.)
Odpovědět | Souhlasím (+2) | Nesouhlasím (-9)
Rembaz | 04. 10. 2019 17:10Rozmyslam podobne. Ale ocividne skoro celé fórum jazdi každú chvíľu dlhé trasy.
Odpovědět | Souhlasím (+1) | Nesouhlasím (-2)
Laco | 04. 10. 2019 19:16Jo,to taky beru,ale stale je to auto od 1,2mil...a ja potrebuji dve auta,nove(zanovni) a pro sebe ojete(najedu do 8tkm/rok),vse do max.600tkc a to mam vyresene. Pro me by stacilo I citygo I ev,ale opet narazim na cenu 430tkc. A navic beru auta jako svoji radost a citygo by mi ji neprineslo.Tesla ano,ale opet...od 1,2mil. Dnes nam vse prikazuji a bude hur,a ne jen u aut,svoboda a radost jde v EU do kopru
Odpovědět | Souhlasím (+3) | Nesouhlasím (-1)
bzzz | 04. 10. 2019 19:25Za komousu bylo lip, co? Mimochodem co tak strasneho ti EU prikazuje a co uzasneho zakazuje?
Odpovědět | Souhlasím (+3) | Nesouhlasím (-3)
Rembaz | 04. 10. 2019 19:29Vtipný je. Zlá zlá EU. To je nejaký nový triedny nepriateľ.
Aj keď na niečo sa nadávať musí.
Odpovědět | Souhlasím (+2) | Nesouhlasím (-1)
Laco | 04. 10. 2019 20:09Kvuli jejich vymyslum se bude spousta lidi muset jeste vic zadluzit,a kdyz si ponechaji klasicka auta ktera se urcite zdani,stejne jako palivo,zas se lidem zvednou naklady,a to vzdy jen tem,od stredni vrstvy nize. A tak je to se vsim. Stredni trida v cele evrope si kupuje auta dle kupni sily,a je to pro ne po bydleni druha nej.investice. A jak uz jsem psal,vedle ve vesnici ma model S,ale I ML,BMW5...tomu bude asi jedno,bude-li "MUSET" dat 2mil.za ML nebo za teslu,me a xxx lidem ale jedno neni,mam li dat 380tkc za novy duster,nebo 900tkc za leaf..ale vy jste asi presne ten tip,co se na nas bude smat v reklamach s novym el.autem,pred peknou vilou s dvemi detmi a bude nam rikat,ze tak to prece je. Jinak mam nizkoen.dum s panelem ta TUV a odpat tridim az cholericky,boty adidas mam z ocean.plastu...do niceho me nikdo nenutil,do el.aut nas ale nuti..svoboda,je,ze si clovek muze vybrat,ne,ze mu to nekdo naridi
Odpovědět | Souhlasím (+2) | Nesouhlasím (0)
bzzz | 04. 10. 2019 20:25V Belgii na vlastni bydleni staci nejake 3 rocni platy, Cesku je to kolem 12 rocnich platu. Prumerna delka realizace rezidentniho bydleni v Praze je tusim kolem 12 let. Za to vsechno muze EU? Za drazsi dalnice v CR muze EU? Za STBaka premiera a jeho nohsledy muze EU? Co branilo automobilkam zaplavit uz pred lety evropsky trh hybridy (jako napr. Toyota)? EU napr. zrusila povinnou primes biosracek, co na to agent Bures? Asi vidite mistni diskutery, Vmax, objem, valce a rychlost zasadne podle vlastniho uvazeni... v zemi, kde vetsina jizd jede v limitu 50-90. Svoboda jednoho konci tam co zacina svoboda druheho... Mne ty emisni tlaky a podvody taky se#ou, ale maslo na hlave vidim a citim stejnou mirou u automobilek a konzumu spotrebitelu.
Odpovědět | Souhlasím (+3) | Nesouhlasím (-3)
Laco | 04. 10. 2019 20:28Do komunismu se vracite vy,ona cela evropa diky diktatu EU se tam ridi. Slavna Greta tu keca co se ma a co ne,a pak pluje pres ocean na karbonove jachte za 17mil$ se zaloznim diesel motorem.A na discovery bezel porad,jak se tezi kobalt,nikl,lithium v africe...cely retezec, tezba pres dopravu po sousi,mori(auta,lode,stroje), vyprodukuje tolik emisi za den,co vsechna os.auta za den v evrope,nemluve o zamestnani deti,zen a prumernem vydelku techto lidi necele 2$ denne. Tak daleko EU nevidi. Nechce
Odpovědět | Souhlasím (+5) | Nesouhlasím (-1)
Laco | 04. 10. 2019 20:44A ty bio primesi do paliv bohuzel vymyslela prave ona EU,az nakonec zjistila,ze je to blbost,ze misto potravin pole zaplavila repka do nafty a jine plodiny na ethanol,a divili se zemedelcum proc. Proste nabidka,poptavka. Bures se jen chytil prilezitosti EU,nic vic(ja ho nevolil,ale blbej asi neni). A to same bude s nerostama jako nikl,lithium atd.,kdyz bude poptavka,zvedne se cena,tj.I cena baterii,a EU diktovat nic nebude,protoze 95% se tezi mimo EU,to neni jako s repkou. Tak asi tak,ale to lidi jako vy neprijmete.,a tak nadavate ne Burese co jen udelal to,co si EU prala. Kdyby zacal vyrabet baterky a el.mobilita by se ukazala jako slepa ulicka,zato vodik jako dalsi cesta,tak by jste ho zacali kamenovat,ze chce zustat u baterek. Ale lump to je
Odpovědět | Souhlasím (+4) | Nesouhlasím (-1)
bzzz | 04. 10. 2019 21:57Ale to je mimojine dusledek rozezranosti, hedonismu, sprosteho brutalniho konzumu, plyutvani atd. evropanu (resp 'zapadu'). Greta je mlada naivni/idealisticka slecna (kdo takovy nebyl). Misto dialogu na ni akorat kde kdo nadava.
Odpovědět | Souhlasím (0) | Nesouhlasím (-3)
avatar
petr r. (petrumr)
05. 10. 2019 10:45je to hlavně vysmívající blbka co se vysmívá miliony děckám světa, podívej se třeba na tu plavbu a zeptej se děcek, jestli mají takový oblečení. Co ona měla za výbavu, za to by se postavila někde škola, kde by děcka měla vodu.
Odpovědět | Souhlasím (+3) | Nesouhlasím (-7)
bzzz | 05. 10. 2019 11:06Na atlantik/jachtu by ses chtel obleknout kde, u 'vietnamce'? Podivej se na vybavu spousty decek u nas (vcetne mamataxi)...
Odpovědět | Souhlasím (0) | Nesouhlasím (-6)
avatar
petr r. (petrumr)
05. 10. 2019 14:47já nemám peníze a tak jezdím jen yachting tady, spinakr jsem si šil sám z vyřazenýho padáku a nestěžuji si. Kolik děcek se nemůže ani povozit na brněnské přehradě a ona křičí, že ji ukradli dětství, já jsem v jejich letech už makal rukama a nevidím žádný video, jestli tu lod drhla kartáčem a co používala za chemiu. At začne u sebe doma a netravuje pracující lid.
Odpovědět | Souhlasím (+1) | Nesouhlasím (-5)
bzzz | 05. 10. 2019 15:11Kdyby nekricela, nikdo ji nevenuje pozornost. At vam tu vodni plochu nevypusti a nevybetonuji pro nejaky uzitecny vladni projekt
Odpovědět | Souhlasím (0) | Nesouhlasím (-3)
mpolan | 03. 10. 2019 19:49Když člověk porovná tyhle ceny s ostatními elektrovozy, není se čemu divit, že se ty "prémiové" kusy moc neprodávají. Jaguar netáhne, Audi sotva začalo, Porsche bude velmi okrajová záležitost. Všichni mluví o tom, jak ty elektrovozy vlastně nikdo nechce. A pak přijde Tesla a... prostě se prodává, nestíhá vyrábět, a všem vytírá zraky.
Odpovědět | Souhlasím (+9) | Nesouhlasím (-28)
Ahmedmahlad | 04. 10. 2019 09:43Sorry kámo ale tesla nestíhá vyrábět proto že prostě vyrábí málo. Nevyrobí ani půlku toho co škodovka.
Odpovědět | Souhlasím (+8) | Nesouhlasím (-3)
Rembaz | 05. 10. 2019 11:08Si myslíš že fabriky, infraštuktúra atd vznikne lusknutím prsta?
Odpovědět | Souhlasím (+3) | Nesouhlasím (-6)
Sir CHerokee | 03. 10. 2019 20:38Nižší střední pochybné dílenské zpracování od 1,2 mega..no nekup to.
Odpovědět | Souhlasím (+36) | Nesouhlasím (-12)
Rembaz | 03. 10. 2019 20:53Už si to auto videl? Alebo len čítal?
Odpovědět | Souhlasím (+11) | Nesouhlasím (-32)
Rembaz | 03. 10. 2019 21:08Vtipne. 11 mínusov za pár minút.
Niekto ma z Tesly tuším mindrak.
Odpovědět | Souhlasím (+9) | Nesouhlasím (-37)
jano | 04. 10. 2019 08:31a nebude to tým ze pises hluposti ?
Odpovědět | Souhlasím (+11) | Nesouhlasím (-4)
Rembaz | 04. 10. 2019 09:42Keď myslíš.
Odpovědět | Souhlasím (+2) | Nesouhlasím (-6)
Lojza | 05. 10. 2019 12:47videl, sedel, jel jsem v tom. A interier a kvalita zpracovani je strasna u auta co stoji 1,5mega. Palubka, jako z multikary.
Pohon je super to se musi nechat,alespon za me.
Odpovědět | Souhlasím (+1) | Nesouhlasím (-2)
kuk | 03. 10. 2019 20:55Nedodělky z Fremontu a stejně se prodávaj jak housky na krámě.
Odpovědět | Souhlasím (+6) | Nesouhlasím (-37)
Paly | 03. 10. 2019 22:41Predávajú za cenu straty, na každom predanom aute strácajú viac ako 4000 $.Aj v tomto roku znížili cenu o 1000 $.Neviem o žiadnej automobilke ktorá nestíha vyrábať a znižuje ceny. Iba v tomto roku za prvých 6 mesiacov sú v mínuse 1.1 miliardy $.Uvidíme koľko "zisku" vykazu za tento štvrťrok. Bude to 500 000 000 a či viac?
Odpovědět | Souhlasím (+22) | Nesouhlasím (-8)
mpolan | 04. 10. 2019 07:42A důvody, proč tomu tak je, tu taky uvedeš, nebo se ti nehodí?
Odpovědět | Souhlasím (+4) | Nesouhlasím (-10)
Paly | 04. 10. 2019 08:53Hlavným dôvodom prečo predávajú auta pod cenu sú veľmi jednoduché. Prvým je príchod konkurencie,ďalším je kanibalizovanie modelu 3 na predaji modelov S a X s vyššou maržou.Jednoducho nie je zdravý dopyt za ceny odpovedajuce výrobným nákladom. Musia predávať diskontne, aby sa im auta nekopili v skladoch, prístavoch,... V USA znížili ceny, lebo už nemajú nárok na vládnu dotáciu 7500$.Predávala by škodovka Kodiak o 2000 € lacnejšie ak sa na neho čaká v poradovniku? Asi nie...
Odpovědět | Souhlasím (+15) | Nesouhlasím (-4)
mpolan | 04. 10. 2019 10:03A dovedeš i zdůvodnit, proč je Tesla ve ztrátě? A pravdivě, prosím. Tedy napsat upřímně a bez problémů, že Tesla investuje více do vývoje, že pracuje na rozšíření výroby mimo jedinou továrnu, aby stíhala pokrýt zájem, který o jejich auta je. Píšeš, že je to proto, aby se auta nekupila v přístavech, ale důvod je jiný. Tesla je ve ztrátě, protože hledí dál, než na okamžitý zisk. A stále je plno hloupých, kteří to neumí pochopit, protože dlouhodobé uvažování je mimo jejich kapacity.
Odpovědět | Souhlasím (+5) | Nesouhlasím (-15)
Paly | 04. 10. 2019 10:49V Čine nový závod sa nepostavil za peniaze Tesly, ale za peniaze Čínskych bánk.Budú musieť zaplatiť 521 miliónov $ za výstavbu.Vsetko je na dlh,ktorý nezahŕňa momentálne straty. Dalej Tesla bude musieť platiť ročne 323 miliónov usd vo forme daní ďalších 5 rokov.Su tam iba v "podnájme". Ak nesplnia tieto drakonicke podmienky, jednoducho im banky gigafactory 3 vezmú a do roka čínska automobilka geely, alebo BYD budú stavať vlastne EV s technikou tesly. A čo sa týka dlhodobého investovania tesly...,veď sú už 18 rokov v strate dokedy ešte budú investori do nich liať hotovosť, aby konečne vykázali zisk. Skôr či neskôr im dôjde trpezlivosť pri takomto bohapustom rozhadzovani.
Odpovědět | Souhlasím (+13) | Nesouhlasím (-3)
mpolan | 04. 10. 2019 11:15O té "trpělivosti" čtu už pět let, a pořád nic...
A zbytkem jen potvrzuješ to, co píšu já, děkuji.
Odpovědět | Souhlasím (+2) | Nesouhlasím (-12)
Ahmedmáhlad | 04. 10. 2019 11:26Samozřejmě, když se ti nedaří vždy máš možnost se vymlouvat že hledíš dál než na okamžitý zisk.
Odpovědět | Souhlasím (+13) | Nesouhlasím (-2)
Rembaz | 04. 10. 2019 15:32Otázka je v čom sa im nedarí. V navyšovaní výroby a infraštruktúry? Alebo v ziskovosti?
Aj u amazonu si vypisoval ako sa firme nedarí keď bola dlhé roky v mínuse?
Odpovědět | Souhlasím (+2) | Nesouhlasím (-4)
Bojkas | 04. 10. 2019 09:35Ach jo, ty seš osel. Takhle se šíří ty blbosti, další blboun to pak řekne v hospodě dalším blbounum. Tesla má na Modelu 3 má dokonce až 30% marži.
Odpovědět | Souhlasím (+4) | Nesouhlasím (-16)
Ahmedmahlad | 04. 10. 2019 09:45Marže a zisk jsou dvě různý věci Bobíku.
Odpovědět | Souhlasím (+14) | Nesouhlasím (-4)
Rembaz | 04. 10. 2019 09:50krátkodobá ziskovosť pred dlhodobou tiež.
Odpovědět | Souhlasím (+2) | Nesouhlasím (-8)
Petr | 04. 10. 2019 11:32Housky na krámě, jo? Kolik že vozů vyrobí Tesla za kvartál? Kolik vyrábí taková Toyota, Hyundai, VW atd.?
Odpovědět | Souhlasím (+10) | Nesouhlasím (-3)
Rembaz | 04. 10. 2019 12:25Nebud smiesny. Porovnavat najvacsie koncerny s Mikroautomobilkou a este k tomu s alternativnym pohonom.
Odpovědět | Souhlasím (+1) | Nesouhlasím (-10)
Petr | 04. 10. 2019 12:41No smesni jste prave vy, Teslak0k0ti...
Odpovědět | Souhlasím (+14) | Nesouhlasím (-4)
Rembaz | 04. 10. 2019 14:11Bohužiaľ niektorí ľudia majú jednoducho pri všetkom čo sa týka Tesly červené pred očami.
A nie sú schopní trocha logického uvažovania.
Odpovědět | Souhlasím (+4) | Nesouhlasím (-12)
Petr | 04. 10. 2019 14:21Poplakej si, jak jsou všichni na Musí zlí...
Odpovědět | Souhlasím (+5) | Nesouhlasím (-2)
Rembaz | 04. 10. 2019 14:24Keď myslíš. Jediný tvoj argument je urážanie ostatných.
Odpovědět | Souhlasím (+1) | Nesouhlasím (-6)
Petr | 04. 10. 2019 18:04Kdepak, ja se pouze bavim na Tesla idi0tech jako ty.
Odpovědět | Souhlasím (+10) | Nesouhlasím (-3)
Rembaz | 04. 10. 2019 18:19Aha áno. Hlavne že tu ty porovnávaš malinku automobilku s najväčšími a 5 a viac krát starými.
Odpovědět | Souhlasím (0) | Nesouhlasím (-4)
Tomáš | 03. 10. 2019 22:04Chci novou Teslu ale na leasing jsem ochoten dávat měsíčně cca 500 Kč 0 akontace děkuji za nabídku
Odpovědět | Souhlasím (+3) | Nesouhlasím (-6)
Majkl | 03. 10. 2019 22:59Děkuji za zajímavou nabídku, pro tvé cenové možnosti ti můžu nabídnout Feldu z vrakáče, ale neváhej, Tonda z vedlejší vsi shání nějakou limuzínu do lesa.
Odpovědět | Souhlasím (+2) | Nesouhlasím (-1)
Vitekk | 03. 10. 2019 23:32Možná ta Felda z vrakáče to elektrobzíkadlo ještě o nějakej rok přežije
Odpovědět | Souhlasím (+8) | Nesouhlasím (-4)
Invil | 04. 10. 2019 10:31Není to tak dávno, kdy Tela tvrdila, že se u nás bude prodávat za cenu do 700.000 a bude tak tvrdou konkurencí pro klasická auta. No a hovno :D
Odpovědět | Souhlasím (+12) | Nesouhlasím (-2)
Petr | 04. 10. 2019 14:23Musk už toho nakecal. Věří mu už jenom naprostí idioti.
Odpovědět | Souhlasím (+13) | Nesouhlasím (-1)
Petr | 04. 10. 2019 11:30Reznoucí krámy. No kdo normální by si koupil auto, které je po roce shnilé jako stodvacítka?http://www.autoforum.cz/zajimavosti/dalsi-majitel... ... ...
Odpovědět | Souhlasím (+16) | Nesouhlasím (-1)
Fanny | 04. 10. 2019 19:39Pokud čteš autoforum........tak jsi fakt odborník na Teslu.
Odpovědět | Souhlasím (+2) | Nesouhlasím (-6)
Lord | 04. 10. 2019 16:12Elektroauto je ve své podstatě hračka na blbnutí a nepoužitelný sráč. A to do té doby, než někdo vymyslí baterii s kapacitou. Většina mladých blbounů jsou nadšeni, stejně jako aktivistka Greta, jelikož je to jako iphone, má to konektivitu atd. Ale to je vše, čím to je pro tyto pomatené pošahance atraktivní. Neboť o podstatě nic netuší, nerozumí technice. Pouze teoreticky u počítače. Zatím nikdo nevynalezl baterii, co by měla kapacitu takovou, aby auto bylo použitelné. Do té doby je to vůz hnoje. A že se to nedaří a zatím ani nevypadá, že by mohla být změna, je víc než jisté. Firmy nejsou schopné udělat baterii ani do tak primitivního zařízení, jako je telefon, nebo notebook, aby vydržela. Natož do auta, které má skutečně silový odběr. Dokud nebude vyřešena baterie, je to bezcenná skořepina plechu. Navíc, při ceně baterií, co s ojetým autem, které má baterii po smrti.....Nic, vyhodit. Když si dnes někdo koupí ojetinu za 70 tisíc, dá do ní dejme tomu deset a může jezdit.. Když si koupí za 70 tisíc ojeté elektroauto s baterií po smrti, musí vytáhnout 250 tisíc, aby mohl jezdit.A to už je poroblém.....
Odpovědět | Souhlasím (+7) | Nesouhlasím (-3)
Laco | 04. 10. 2019 19:40Vsadim se,ze ti,co tu vychvalujou teslu(a el.mobilitu) si ji a jine el.auta stejne nekoupi,protoze na to nemaj a jen plkaj a stejne jezdi v konvencnim aute. Nekdo psal,jak s ni jel ve Freemontu a v dalsich el.autech...no nechme mu to,jen jestli ma sve vlastni. Kdyz to dostanu jako sluzebak(teslu),tak urcite jako fanda do aut s tim budu jezdit radeji nez v oktavce ci superbu,jestli ale mam rozpocet polovicni,vemu tu oktavku,nebudu se kvuli tesle jeste vic zadluzovat. Kdyby to nebyl pro me financni problem,tak klidne tu teslu,ionic apod. Jinak I spatny veci,jsou nakonec k necemu dobre,takze,kdyz to bude slepa ulicka,I tak neco malo dobreho se najde. Jen se elektromobilita moc tlaci bez prirozeneho vyvoje
Odpovědět | Souhlasím (+6) | Nesouhlasím (0)
Zofre | 04. 10. 2019 18:01Vážení strčte si tyhle auta víte kam.. Kdopak si to za tuhle cenu bude moci koupit co? Všichni co to propagují tak sleduji jaké cíle.. Všechny auta vyhodíme a koupíme koně.. To bude nejlepší....
Odpovědět | Souhlasím (+15) | Nesouhlasím (-2)
Rembaz | 04. 10. 2019 21:09Keď nie si cieľová skupina prečo ta to zaujima. V CR sa predá oveľa drahších aut a nikoho to netrápi. Kto môže a chce tak kúpi, kto nie tak nie.
Odpovědět | Souhlasím (+1) | Nesouhlasím (-7)
Jura | 04. 10. 2019 18:10Technický slabá Tesla za tolik?Nechte si to!
Odpovědět | Souhlasím (+13) | Nesouhlasím (-2)
Creator | 05. 10. 2019 06:27Mlask tě umínusuje, neblázni! Stačí, že se naboural do diskuze a všechny názory proti maličké automobilčičce tesličce mínusuje jak o život. No jo, pravda holt bolí, to se ví.
Odpovědět | Souhlasím (+12) | Nesouhlasím (-2)
Roman | 05. 10. 2019 07:29Za 2.5 si raději koupím Range Rovera V8 5.0 s kompresorem sice trochu ojeteho ale asi o dvě galaxie dál než Tesla SUV. To mi dává smysl.
Odpovědět | Souhlasím (+11) | Nesouhlasím (-3)
avatar
petr r. (petrumr)
05. 10. 2019 08:58tata motors ty máš tedy chutě, ty bys aji koupil raději UAZa.
Odpovědět | Souhlasím (+3) | Nesouhlasím (-7)
Thomas | 05. 10. 2019 09:20To raději UAZa, než elektrickou hračku-sračku od Tesly.
Odpovědět | Souhlasím (+7) | Nesouhlasím (-1)
avatar
petr r. (petrumr)
05. 10. 2019 14:52jels vůbec v uazu, víš vůbec jaká je to kategorie aut.
Odpovědět | Souhlasím (0) | Nesouhlasím (-2)
XYZ | 05. 10. 2019 18:00Baterka 6 let starého notebooku vydrží necelé 2 hodiny, místo původních 5 hodin. Mobil má po 2 letech každodenního nabíjení taky o čtvrtinu nižší kapacitu. Ale Tesla si nějak zázračně svoji kapacitu zachová a 5 let stará ojetina vůbec nebude mít poloviční dojezd, čili 200 km ideálních a tak 150 km reálných...
Odpovědět | Souhlasím (+1) | Nesouhlasím (-3)
Rembaz | 05. 10. 2019 18:38Porovnavas trocha neporovnatelne. EV nie jej notebook. Ma iny system chladenia atd.
Testov na nete je velmi vela. Staci si dohladat v akom stave je bateria napriklad po 200tis km atd.
Odpovědět | Souhlasím (+1) | Nesouhlasím (0)
bzzz | 05. 10. 2019 18:41Srovnavas vyrobek/technologii za par (desitek) tisic s autem/systemem pres mega? Laptop od Apple si nekdy mel?
Odpovědět | Souhlasím (+1) | Nesouhlasím (0)Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:RSS |Registrace|Přihlásit se
Odebírat novinky e-mailem
387 525 témat
Diskuzní fórum
Další příspěvky
Poslední testy
Další testy
DOPORUČUJEMENejčtenější články
O webu
Výběr
Zprávy
Velká pardubická 2019
Letní olympijské hry 2020
Pohřeb Karla Gotta
Brno se dočkalo lavičky Václava Havla: Posezení nabízí na kapucínské t... Premiérovi zemřel otec. Babiš vyrazil na pohřeb do Varšavy: „Statečný ... Ženu údajně zabila v psychiatrické léčebně v Kosmonosech pacientka: Uš...
Sport
Fortuna liga
EURO 2020 - fotbal
MS v atletice 2019
VIDEO: Příbram - Olomouc 0:0. Domácí popáté v řadě nevyhráli ONLINE: Vadlejch ve finále oštěpu, Staněk se chystá na boj o medaili VIDEO: Baník rozdrtil Zlín 4:0. Za Teplice opět pálil Mareš
Zábava a celebrity
Nejlepší filmy 2019
Tvoje tvář 2019
StarDance 2019
Trápil se tím léta! Kubišová přiznala pravdu o Gottovi a Antichartě Trumpův malér se synem rivala a Ukrajinou: Sněmovna žádá další dokumen... ŽIVĚ: Předávání Thálie: První velká událost v éře bez Gotta: Ovládne p...
Pro ženy a maminky
Lázně a wellness
Horoskopy
Dokonalá svatba
Dezerty s tvarohem: Ovocné knedlíky 5 trendy účesů, které pofrčí až do konce roku! Symboly v dětských snech: Co znamená voda, dům či létání?
Auto-moto
Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Formule 1
Jak se vyrábějí modely autíček Škoda? Nahlédněte do zákulisí výroby fi... Cesta do F1 v tuto chvíli není reálná, připouští šampión F2 de Vries Český trh ve třech čtvrtinách roku 2019: Jak to vypadá v jednotlivých ...
Věda a technika
Katalog mobilů
Televizní vysílání DVB-T2
Testy mobilních telefonů
Proč je vodotěsný mobil drahý Kaspersky varuje před malwarem Reductor – umí dekódovat provoz šifrova... Sony A9 II přichází s vylepšenou konektivitou a ergonomií. Nové funkce...
Ekonomika a byznys
Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
ANO kritizuje návrh státních alimentů, i když si je dala vláda do prog... Vila na Čapím hnízdě měla podle dokumentů z institucí sloužit od začát... Plánovali jsme neziskové nájemní byty, úřad nám ale hází klacky pod no...
Recepty
Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Dezerty s pudinkem: Žloutkové řezy Dezerty s pudinkem: Štrůdl Trhací závin se zelím a uzeným
Cestování
Lidé a země
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Perla Japonska jménem Kjóto: Starobylé město plné chrámů, gejš a zahra... Neka Čanda: Amatérská kamenná zahrada se stala druhou nejnavštěvovaněj... Dubaj na podzim nabídne sportování zdarma, jógu i ultramaraton
Servis
Katalog rostlin
Grilování
Předpověď počasí
KWINDE s.r.o. - 27113221 BIAMO, společnost s ručením omezným v likvidaci - 43462286 Třebízského 1342, Slaný
Zdraví
Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Jak být zdravý
Nenechte se zmást celebritami. Po 40 je otěhotnění téměř zázrak Panická ataka: Které celebrity ji musí překonávat i na veřejnosti? Jak se léčí hlas? Podobně jako záda! Rehabilitací!
Pro nejmenší
Recenze počítačových her
Esport
Vystřihovánky ABC
První dva díly kultovní série The House of the Dead se vrátí jako rema... Únik halloweenského eventu do Apex Legends láká na zombíky a noční map... Marvel’s Avengers představují další hratelnou postavu, Ms. Marvel
Video
Štrunc!
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
SESTŘIH: Kladno - Liberec 5:3. Domácí strhli vítězství na svou stranu ... Příbram - Olomouc: Skvělý zákrok Reichla proti pokusu Stupareviče Opava - Teplice: Petr Mareš zajel do Žídka a byl vyloučen. Hosté v dev...
Nákupy
hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz mimibazar.cz mimibazar.sk mimiaukce.cz mimiaukcie.sk
Mimibazar
Letní šaty Sandály Sluneční brýle Dámské plavky Klobouky Cestovní kufry Nafukovací bazény Domečky pro děti Dětské koloběžky Dětské letní boty
Doporučujeme
Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky Apple iPhone XS Black Friday Youradio Talk Pigy.cz Youradio Frekvence 1 Evropa 2 © 2019 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu.
Autorská práva k publikovaným materiálům
Podmínky pro užívání služby informační společnosti
Informace o zpracování osobních údajů
Cookies

Kuk Vykuk
6. října • 1:16

A už tu máme první obět co jí z toho hráblo. B-]

Mirek
6. října • 21:38

To není oběť, mi to připadá na to stejné pako, co se tím chvástala někdy před rokem, že takto zlikvidovala diskuzi na autoforum.cz.

Ondra
4. října • 10:41

Jedna věc je cena a dojezd. Druhá strana mince je rychlost nabíjení (na rychlonabíječkách 50kW+ ) a možnost nabíjet na více stanicích. Tyto plusy oceníte při cestách po Evropě. Když jezdíte jen po okolí, tak nejde o nic podstatného.
Další věc je servisní síť. Kolik Hyudai/Kia servisů dokáže servisovat EV? Jak často bude potřebovat EV péči techniků v servisu? Každý pokrok má význam

Ne321
4. října • 18:28

Kdo jezdi po Evrope, tak si koupi v prvni rade auto se spalovacim motorem. Elektroauto je primarne o jezdeni po okoli, existuji i pruzkumy, ze naprosta vetsina nabijeni techle aut probiha doma.

Ivo
5. října • 17:02

To je bohužel mylný přístup lidí kteří s BEV nemají žádné zkušenosti. Když už BEV máte chcete ho používat v plném rozsahu svých potřeb. A ne si někde půjčovat chrochtající spalovák na delší cestu. Tyhle hloupé nápady ostatně přivedly konzervativní automobilky v elektromobilitě, tam kde jsou...
PS: zkuste si v ČR objednat elektrickou Konu, nebo Niro. Mají k dispozici kvótu tak 2-3 auta za rok.

Kuk Vykuk
6. října • 1:14

Prostě nemaj baterky ani baterkárknu a docela jim to vyhovuje. Aspoň prodaj víc spalovacích popelnic. Lidi maj pocit, že dinosauři nespěj a něco dělaj, jenže voni ve skutčnosti nedělaj skoro nic. B-]:-D

rtz
3. října • 18:36

Ta Kia je i za ty penize v plne vybave. A zaruka 7 let na cely vuz.

Lidar
3. října • 20:05

7 let je ale omezených na 150 tkm, což je jen pro ty, kteří jezdí málo. Proto je lepší záruka Hyundai 5 let bez omezení km.
Navíc, Hyundai je originál, Kia je jen jeho klon. Hyundai je významnější značka.

Rembaz
3. října • 20:52

Kuna je hlavne maličká.

Ahmedmahlad
4. října • 9:41

A chlupatá.

K+H
3. října • 15:56

No to opravdu není konkurence pro Model 3, stačí se podívat na výkony, dynamiku a Vmax a je jasné, že Niro je o několik levelů níže.

Switch007
4. října • 9:33

U rodinného elektromobilu opravdu nepotřebuji zrychlení za 5,6 sekundy a Vmax neřeším :-) Myslím, že i 7,8 sekundy u e-nira je v pohodě. Jasně, abych se před kámoši ukázal, kdo ho má většího, budu cool s Teslou, autopilotem, launch controlem a Netflixem na monitoru. Ale praktická využitelnost pro rodinu bude podle mě lepší u Kie..

petr r. (petrumr)
3. října • 16:46

to je stejný jak bys řekl, že autobus mhd se nedá srovnávat z meziměstem i když za město nevyjede.

Ahmedmahlad
3. října • 16:08

To jsou jen papírová čísla.

Rembaz
3. října • 16:16

Vtipalek.

Ahmedmahlad
4. října • 9:40

Myslim to vážně. Jasně ty čísla odpovídají. Teslá má vyšší maximálku a úžasné zrychlení. Jenže ne nadarmo se každá táhne v pruhu pro kamiony 110km za hodinu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rembaz
4. října • 9:43

Aha áno. Lebo Niro si to šinie 150km/h

Ahmedmáhlad
4. října • 11:25

Nepochopil si podstatu.

petr r. (petrumr)
3. října • 15:06

správně hyundai-kia, v testu třeba kona vyrazila dech i nemeckým testerům. Počkáme na prodejní čísla a na testy majitelů.

Lidar
3. října • 19:34

Přesně tak. Navíc Hyundai Kona má nesrovnatelně kvalitnější zpracování, bezpečnost, spolehlivost a design. Je to prostě perfektní stylovka.
Navíc, Kona je skutečné auto, ne nějaký noťas s bůhvíjak přimontovanými koly.

dgf
4. října • 8:27

Navíc Hyundai jí plánuje vyrábět v ČR, takže koupě Kony bude časem i podporou domácího průmyslu.

Doporučujeme

Články odjinud