Musk to má zmáknutý až u něj zazvoní hospodářská kriminálka naskočí na SpaceX a odfrčí do kosmu a tam se nevydává podobně jako to dělají Bahamy a jim podobní.;-)
TEchnicky SLAbé B-]
Už se vopakuješ B-]
Jj Tesla určitě brzo zbanroktuje, když prodává káry jak housky na krámě :-DB-]
Prodávat samo o sobě nestačí, už bylo v historii hodně automobilek co prodávaly, a přesto se ocitly v trablích a nebo rovnou skončily...
Porád je 1000x lepší prodávat než když to nikdo nekupuje ;-)
''když se společnost rozrostla, je všechno mnohem větším problémem''...plati takmer o KAZDEJ firme.
Skonci dotace, skonci elektroauta. Trump uz na tom pracuje.
Neskončí protože dotace uže nebudou potřeba :-P
Akcie jim klesají i bez Trumpa, ono totiž ví víc lidí než jen Trump, jakým způsobem Tesla "funguje".
ráno jsem viděl v pneuservisu čekat Teslu 85D na přezutí na zimní gumy... na co? copak se s tím dá v zimě jezdit? na Šumavě bylo mínus dvacet ... odjel by? :-D
S domontovaným naftovým webastobufíkem, ohřívajícím i baterky by asi v zimě jezdit mohla.
A to je přitom tolik vozů Tesla např. v Norsku a nemají problémy. :)
Protože cena a protože ti co na Teslu mají moc na ulici neparkuji a jezdí z garáže do garáže ?
Jj v Norsku tam všechny Tezly na podzim zamrzaj a na jaře rozmrzaj. Proto jsou tam tak populární :-D:-D:-D
Teď nedávno dávali Herbář, jak tam ty dvě rajtky jely směr Mälmö (SWE) s Teslou. Hrozně to chválily, že je tam na severu plno nabíječek (dojezd 325 km a pak 40 min na doku). No a toho slunce kolik měly okolo sebe. Počkám si na zimní verzi pořadu.
Videl jsem dil, ve kterem ty dve nanynky brecely, ze jsme ta poslednj generace, ktera muze zachranit svet. Pak sedly nejspis do auta a jely do Rakouska natocit jak taje ledovec. Takze kvuli minutove reportazi spali hafo nafty/benzinu, rozdaj chytry rady a jedou vesele domu. Mistrem techto ekoposuku je vsak Leonardo Di Caprio. Ma hafo baraku, hramadu autaku, vlastni letadlo, spotrebu energii jako mala vesnice,ne-li mesto , a bude lidem vypravovat at se uskromni, nebo bude konec sveta.
Pokud je elektromobil z hlediska konstrukce i údržby opravdu jednodušší, než automobily se spalovacím motorem, pak by snad takovou jednodušší údržbu mohl zvládnout i libovolný vyučený automechanik ve své garáži? Tzn. majitelé vozů Tesla by snad nemuseli čekat a mohli by zkusit využít služeb i jiných (neznačkových, neautorizovaných, ...) servisů. ;-)
To tezko. Myslim, ze 'bezny automechanik' bude mit z Tesly vybite pojistky az v elektrarne. Bez autorizovaneho servisu si muzete s elektromobilem tak akorat zahrat na "ententyky dva spaliky cert vyletel z elektriky..." :-P
Navíc by ten vyučený automechanik musel být ještě i vyučený elektrikář silnoproud i s patřičnými zkouškami a patřičně certifikovaný výrobcem. Tonda od vedle s vadaskou nestačí ;-)
Tonda s multimetrem stacit nebude ?
Jestli se v tom vyzná...
Jestli mi na opravu dá záruku a zároveň mi zůstane záruka od výrobce, tak ať se v tom hrabe třeba Tonda.
Tondu z toho trefí, obrazně i doslova.
https://www.youtube.com/watch...
Viz článek. Když nejsou náhradní díly (přední sklo), tak jak pomůže neznačkový servis?
Protože i Tesly občas havarují, možná by nějaký servis specializovaný třeba na autoskla sehnal nějaké to Tesla sklo třeba na vrakovišti? :-)
Jo, na vrakovištích se to Teslama jenom hemží, a už vůbec bych nechtěl na auto za víc jak 3 mega přední sklo z vrakáče.
Pokud kvůli tomu sklu nebo bez té údržby to nemůže několik týdnů jezdit, tak by i takový dočasný díl z vrakoviště byl možná přijatelnější než dlouhé čekání. Koneckonců beztak jednou všechny ty Tesly skončí na vrakovišti (kromě nebezpečných odpadů z baterií), takže dostatek náhradních dílů z vraků je jen otázkou času.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.