Tesla má problém: Prodává tolik vozů, že nestíhá jejich údržbu

29 komentářů

mijunior
16. listopadu • 22:00

Musk to má zmáknutý až u něj zazvoní hospodářská kriminálka naskočí na SpaceX a odfrčí do kosmu a tam se nevydává podobně jako to dělají Bahamy a jim podobní.;-)

Ludek_II
16. listopadu • 12:19

TEchnicky SLAbé B-]

Kuk Vykuk
16. listopadu • 20:51

Už se vopakuješ B-]

Kuk Vykuk
16. listopadu • 11:14

Jj Tesla určitě brzo zbanroktuje, když prodává káry jak housky na krámě :-DB-]

kolemjdoucí 2
16. listopadu • 13:38

Prodávat samo o sobě nestačí, už bylo v historii hodně automobilek co prodávaly, a přesto se ocitly v trablích a nebo rovnou skončily...

Kuk Vykuk
16. listopadu • 20:50

Porád je 1000x lepší prodávat než když to nikdo nekupuje ;-)

Antiautomat
15. listopadu • 15:48

''když se společnost rozrostla, je všechno mnohem větším problémem''...plati takmer o KAZDEJ firme.

mrazikk
15. listopadu • 14:11

Skonci dotace, skonci elektroauta. Trump uz na tom pracuje.

Kuk Vykuk
16. listopadu • 20:53

Neskončí protože dotace uže nebudou potřeba :-P

kolemjdoucí 2
15. listopadu • 21:40

Akcie jim klesají i bez Trumpa, ono totiž ví víc lidí než jen Trump, jakým způsobem Tesla "funguje".

SH
15. listopadu • 13:59

ráno jsem viděl v pneuservisu čekat Teslu 85D na přezutí na zimní gumy... na co? copak se s tím dá v zimě jezdit? na Šumavě bylo mínus dvacet ... odjel by? :-D

jogurt
15. listopadu • 15:40

S domontovaným naftovým webastobufíkem, ohřívajícím i baterky by asi v zimě jezdit mohla.

Majkl
15. listopadu • 16:16

A to je přitom tolik vozů Tesla např. v Norsku a nemají problémy. :)

Hloupej Honza
21. listopadu • 11:45

Protože cena a protože ti co na Teslu mají moc na ulici neparkuji a jezdí z garáže do garáže ?

Kuk Vykuk
16. listopadu • 11:26

Jj v Norsku tam všechny Tezly na podzim zamrzaj a na jaře rozmrzaj. Proto jsou tam tak populární :-D:-D:-D

Lord Owl
15. listopadu • 14:59

Teď nedávno dávali Herbář, jak tam ty dvě rajtky jely směr Mälmö (SWE) s Teslou. Hrozně to chválily, že je tam na severu plno nabíječek (dojezd 325 km a pak 40 min na doku). No a toho slunce kolik měly okolo sebe. Počkám si na zimní verzi pořadu.

15. listopadu • 18:39

Videl jsem dil, ve kterem ty dve nanynky brecely, ze jsme ta poslednj generace, ktera muze zachranit svet. Pak sedly nejspis do auta a jely do Rakouska natocit jak taje ledovec. Takze kvuli minutove reportazi spali hafo nafty/benzinu, rozdaj chytry rady a jedou vesele domu. Mistrem techto ekoposuku je vsak Leonardo Di Caprio. Ma hafo baraku, hramadu autaku, vlastni letadlo, spotrebu energii jako mala vesnice,ne-li mesto , a bude lidem vypravovat at se uskromni, nebo bude konec sveta.

Sarcasticus
15. listopadu • 12:03

Pokud je elektromobil z hlediska konstrukce i údržby opravdu jednodušší, než automobily se spalovacím motorem, pak by snad takovou jednodušší údržbu mohl zvládnout i libovolný vyučený automechanik ve své garáži? Tzn. majitelé vozů Tesla by snad nemuseli čekat a mohli by zkusit využít služeb i jiných (neznačkových, neautorizovaných, ...) servisů. ;-)

cqwe4
15. listopadu • 13:50

To tezko. Myslim, ze 'bezny automechanik' bude mit z Tesly vybite pojistky az v elektrarne. Bez autorizovaneho servisu si muzete s elektromobilem tak akorat zahrat na "ententyky dva spaliky cert vyletel z elektriky..." :-P

Míra
15. listopadu • 12:53

Navíc by ten vyučený automechanik musel být ještě i vyučený elektrikář silnoproud i s patřičnými zkouškami a patřičně certifikovaný výrobcem.
Tonda od vedle s vadaskou nestačí ;-)

mrazikk
15. listopadu • 12:57

Tonda s multimetrem stacit nebude ?

Míra
15. listopadu • 13:01

Jestli se v tom vyzná...

Míra
15. listopadu • 13:03

Jestli mi na opravu dá záruku a zároveň mi zůstane záruka od výrobce, tak ať se v tom hrabe třeba Tonda.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
milanekjablonecak
15. listopadu • 15:45

Tondu z toho trefí, obrazně i doslova.

Jiří Švarc
15. listopadu • 12:09

Viz článek. Když nejsou náhradní díly (přední sklo), tak jak pomůže neznačkový servis?

hihihi
15. listopadu • 14:57

Protože i Tesly občas havarují, možná by nějaký servis specializovaný třeba na autoskla sehnal nějaké to Tesla sklo třeba na vrakovišti? :-)

davefull1
15. listopadu • 15:58

Jo, na vrakovištích se to Teslama jenom hemží, a už vůbec bych nechtěl na auto za víc jak 3 mega přední sklo z vrakáče.

hihihi
16. listopadu • 10:00

Pokud kvůli tomu sklu nebo bez té údržby to nemůže několik týdnů jezdit, tak by i takový dočasný díl z vrakoviště byl možná přijatelnější než dlouhé čekání. Koneckonců beztak jednou všechny ty Tesly skončí na vrakovišti (kromě nebezpečných odpadů z baterií), takže dostatek náhradních dílů z vraků je jen otázkou času.

Doporučujeme

Články odjinud