Tesla má problém: Prodává tolik vozů, že nestíhá jejich údržbu

Růst prodejů americké automobilky má nepotěšující dopad na stávající zákazníky. Těm se totiž servis jejich elektrických dopravních prostředků značně opožďuje.
Tesla má problém: Prodává tolik vozů, že nestíhá jejich údržbu

Tesla je stále rychleji rostoucí automobilkou. Očekává se, že ve druhé polovině letošního roku dodá 50 000 vozů. Další masivních zásah nás pak čeká v roce 2018, kdy se ke svým majitelům začnou dostávat Modely 3. Podle prvotních odhadů prodá americká automobilka půl milionu vozů za rok.

Web Automotive News nyní přišel se zajímavou informací. Růst Tesly totiž značně ovlivňuje současné majitele elektromobilů této značky. Ti totiž čelí stále většímu zpoždění při čekání na údržbu či opravu vozů.

Majitelé nových vozů Tesla už od ledna nebudou dobíjet zadarmo

Majitelé nových vozů Tesla už od ledna nebudou dobíjet zadarmo

Tesla má aktuálně 61 servisních středisek ve 24 státech. Dalších 10 se má v blízké budoucnosti objevit, automobilka však zatím neoznámila kde. Ve třetím čtvrtletí zaznamenal americký výrobce zisk a během srpna, září a října otevřel hned 17 nových center. Ani to ale zatím nestačí...

Čeká se i týdny

Zmiňovaný zdroj vyzpovídal jednoho z vlastníků Modelu X, který se závadou svého elektromobilu čekal na opravu celý týden. Dalších 10 dnů pak trvala samotná oprava. „V začátcích odváděli dobrou práci a cokoliv ihned vyřešili. Nyní, když se společnost rozrostla, je všechno mnohem větším problémem,“ uvedl nespokojený majitel Tesly.

Elon Musk: Druhá gigatovárna Tesly bude v Evropě

Elon Musk: Druhá gigatovárna Tesly bude v Evropě

Chris Terry, další vlastník jednoho z elektromobilů, je na tom ještě hůře. Výrobce mu totiž oznámil, že na výměnu předního skla bude muset čekat pět týdnů. Důvodem je nedostatek náhradních dílů. Nelíbí se mu ani fakt, že Tesla se zaměřuje především na oslovení nových zákazníků, ale o ty stávající se podle něj nestará dostatečně. Nespokojenost je tak na místě.

Tesla vzniklou situaci zatím oficiálně nekomentovala.

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků