elektro GM uměl ale vedení firmy prostě globální katastrofa, pravá ruka mlátí tu levou jenom aby byly čtvrtletní prémie a pěkné grafy. Vyčlenění elektro pod jednu značku dává smysl ale jestli zrovna Kaďour je to správné ukáže čas, škoda že nereinkarnovali nějakou jinou, v šuplíku jich maj kopu
"Koncern General Motors si s myšlenkou elektromobilu pro masy pohrává již od devadesátých let, bohužel bez valného úspěchu"U Vás musí pracovat samí študovaní inženýři, když dokážete napsat takovou hovadinu. GM EV1 byly hodně úspěšné elektromobily, které pronajímali lidem. Kvůli ropným firmám je všechny stáhly a zlikvidovaly. Zůstal jen jeden v muzeu. Fakt, dneška píše články kdejaká opice za 2 banány.
Mě zase zarazil "neuspěšný Cheveorel Bolt". Kdy tedy začne být elektromobil úspěšný, když není úspěšný ani když se objevuje na předních příčkách prodejnosti? :-) Předloni druhý v USA za Tesla Model S. Vloni čtvrté neteslácké auto. Četli jste někdy článek o neuspěšné Toyotě Prius, když byla předloni za Boltem? Dnes musí mít člověk na informace hodně dobrý filtr.
Co nyl čekal od neúspěsnýho autorevue, který píšou neúspěsný pisálkové? B-]
Uz jsem se bal, ze nepribehne zadny vypatlanec, aby mohl plivat na "ropnou lobby"
Tak spatne si nevedl ani Volt/Ampera.
Nevedl, jelikož narozdíl od Voltu, EV 1 se Gm snažila záměrně neprodávat, a i když zájem od lidí byl, GM se rozhodlo pohřbít celý projekt.Neříkám, že to bylo dokonalé a skvělé auto, každopádně těžko říci, jak by nakonec byl úspěšný, pokud by se GM nesnažilo dělat vše proto, aby je nikdo nekupoval.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.