Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Ďuri  |  29. 11. 2019 09:29

6 ročne dieťa koňa by nakreslila asi takto, podobne stvarnilo aj jeho kybeľstruk.
https://twitter.com/sadelynnnn/status/1199680... ...

Odpovědět  |   | 
Ďuri  |  29. 11. 2019 11:12
iPace  |  29. 11. 2019 09:54

utahuji si z neceho co ma za par dni vesmes 250 tisic nezavaznych predobjednavek? jako delaji mu tim jen dalsi reklamu a sami zapominaj, ze ty jejich auta jsou tak uzasna, ze pri podstatne nizsi cene maj tech nezavaznych predobjednavek sotva par tisic za nekolik tydnu, jo to bude fungovat

Musk si je taha na snurkach jak panenky a oni mu delaj uzasnou reklamu

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  29. 11. 2019 10:56

Jaký má smysl nezávazná objednávka ve výši 100 dolarů za auto, které má stát 40000dolarů, ale z principu musí stát minimálně dvojnásobek? Mně to přijde, že spíš Tesla dostala bezúročnou půjčku ve výši 25.000.000dolarů.

Odpovědět  |   | 
Moik  |  29. 11. 2019 11:02

To máš přece jedno, Nikdo na světě by nedal 100USD jen tak někomu. Zhodnocení tam není a -nevím to - řekl bych, že peníze se nevrací. Takže je to jasných 250tis zájemců.

Odpovědět  |   | 
Caesar  |  29. 11. 2019 12:04

Nikdo nikomu nedal 100USD? Viděl jsi na kickstarteru sbírku na bramborový salát?

https://www.nbcwashington.com/news/local/Potato-Salad-K... ...

Myslím si, že s tím lidi nemají nejmenší problém, tu stovku mu tam hodit..

Odpovědět  |   | 
kuk  |  01. 12. 2019 07:30

Tys jí tam určitě nehodil, ty určitě ten problém máš.

Odpovědět  |   | 
Kolemjdoucí  |  29. 11. 2019 17:00

Ono to není zas tak veselý, jak si myslíš. Těch 250 tisíc je v podstatě kompletní cílovka a to teda nebude moc rentabilní.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  29. 11. 2019 17:43

nesmysl

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  29. 11. 2019 18:45

Leda zbožná přání zaostalých. Model S má 263 tisíc do konce roku 2018, letošní čísla logicky ještě nejsou kompletní. Na to, že začal v době, kdy elektro bylo jen pro alternativní blázny, dost hezké prodeje. Model 3 přes 370 tisíc do září 2019, a to je ve výrobě dva roky. Cybertruck nejspíš nebude mít popularitu trojky, ale rozhodně se jich prodá více, než kolik je předobjednávek. To bychom taky mohli říci, že kompletní cílovka pro Octavii je třeba sto tisíc, když bude mít jen tolik předobjednávek bez fyzického vyzkoušení. A to si určitě říci nedovolíš, co?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  29. 11. 2019 19:03

S ohledem na mnozstvi trucku a starych (vice ci mene povedenych) aut na americkych silnicich bych v designu problem/brzdu prodeju nevidel, spise naopak (odvazne).

Odpovědět  |   | 
Roman  |  30. 11. 2019 16:21

Kolemjdoucí jste byl, když se rozdával rozum.

Odpovědět  |   | 

Tak Musk nastesti asi vubec nevi co to Skoda je

Nadávat na inovace je důkaz toho, že na nové věci nemáte peníze

Odpovědět  |   | 

ale za chvilku bude vědět, nebot fiat tuhle srandičku požene k soudu.

Odpovědět  |   | 
Jan Vejr  |  29. 11. 2019 11:14

Muze Skoda vubec zklamat???

Odpovědět  |   | 
Adam  |  29. 11. 2019 13:15

Radši tam měli dát fotku svého 3 valcoveho litroveho motoru ve skoro dvoutunovem autě aby dokázali jak málo směšné to jeho auto opravdu je.

Odpovědět  |   | 
Jan Ackermann  |  29. 11. 2019 14:27

nebudu posuzovat pravost zdroje, přijde mi jen, že každý má potřebu přihřát si vlastní polívčičku na něčem, co evidentně funguje. Cybertruck ovládl sítě, protože je takový jaký je a všichni ostatní se jen vezou na vlně zájmu... o Cybertruck..., protože poslat tweet nic nestojí. Ale postavit něco výjimečného to něco stojí, prvně peníze a pak taky to chce odvahu jít s kůží na trh. Škodovka dostala milostivě povolení nalepit si svůj znáček na Up a už posílá tweety... to je panečku marketing hodný génia

Odpovědět  |   | 
jouda  |  29. 11. 2019 16:01

Mě se Cyperkrabice celkem líbí, a její parametry jsou skvělé (otázka je jaká bude realita). Škoda co nabízí hity jako citigo IV s reálným dojezdem cca 200 km je asi ta poslední kdo by si z Tesly (kterou považuji za výrobce extrémně nekvalitních aut a z hlediska akcii za nafouknutou bublinu) měl dělat srandu, protože Tesla na poli elektromobilů umí něco co VW netrumfne ani e-tronem (krom kvality a spolehlivosti) natož něčím co má logo Škoda.

Odpovědět  |   | 
Luděk  |  29. 11. 2019 18:09

Vážně? Když elektrického Citiga se "prodalo" víc než je registrací elektro aut v roce 2019. Myslím si že i na evropském trhu pěkně zahybe s prodejem elektromobilů.

Zcela upřímně mi Citigo IV jako sekundární auto do města dává daleko větší smysl a důvod proč bych si měl chtít pořídit elektromobil

Odpovědět  |   | 
jouda  |  29. 11. 2019 18:40

Ve městě auto není potřeba, ve městě je MHD dokonce i u nás na maloměstě. Auto potřebuji na cestu na chatu, do Prahy, na Dovolenou apod. a dojezd 200 km by mě byl na prd.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  29. 11. 2019 18:47

Ve velkých městech je auto mnohdy rychlejší jak MHD, zejména pro lidi z okrajových částí. Ale to bys musel taky někdy ve skutečném městě být. Ostatně, způsob využívání aut to jen potvrzuje, ale to zjevně chápat nechceš.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  30. 11. 2019 12:10

Zpusob pouzivani nepotvrzuje nic. Spousta lidi bydli 'na metru' a cestuje 'na metro', ale dava prednost z ruznych duvodu autu. Alespon v Praze to tak vypada.

Odpovědět  |   | 
k.ik  |  29. 11. 2019 16:11

Giugiaro kdysi dávno něco podobného tesle už navrhnul

Odpovědět  |   | 
kuk  |  01. 12. 2019 07:44

Link na to?

Odpovědět  |   | 
Roman  |  29. 11. 2019 16:35

Utahovat si z Muska je také to jediné, co nudná Škoda může.

Odpovědět  |   | 
raybanss  |  29. 11. 2019 18:39

Oh..

Odpovědět  |   | 
Antonín Mráz  |  29. 11. 2019 19:45

Já bych ho bral. Líbilo by se mi auto kterému je jedno, že mi ho denně na parkovišti oklepávají dveřmi důchodci. A nevadí mu sníh v podobě slané kaše na karoserii.
Má dostatek výkonu na bezpečné předjíždění a nevadí mu děravá silnice....Sem s ním.
Jen ta cena...Ale pokud někdo má přebytečný peníze a chce udělat dobrý skutek....

Odpovědět  |   | 
sdff  |  29. 11. 2019 23:59

taky bych bral ttoho favorita

Odpovědět  |   | 
Bertrám  |  30. 11. 2019 03:25

Za mě parádní originální design. A technologicky... O tom je asi zbytečné se bavit. Ty vtipy jsou dosti trapné.

Odpovědět  |   | 
ficus  |  30. 11. 2019 09:24

Umolousanci musej za každou cenu něco k Tesle vypotit. To, že Tesla ujela všem na celé čáře, se prostě neodpouští...

Odpovědět  |   | 
Radek  |  30. 11. 2019 09:25

Tak s tím jsem pár let jezdil ve verzi "sanitka" .

Odpovědět  |   | 
kuk  |  01. 12. 2019 07:47

Když nikoho nezajímáś tak se aspoň přiživ na odlesku slávy jiných.

Odpovědět  |   | 

SpinKiss.︆co︆︆m - skvělé sеznamkа pro dоspělé, kteří chtějí nаjít seхuálního pаrtnerа

Odpovědět  |   | 
Sophia Gray-mistni curva  |  02. 12. 2019 14:38

Skodovka by mela drzet rypak nekde v koute a soupat nohama. Az zacne nabizet kvalitni, vykonna auta, nebo auta odpovidajici cene,pak si muze dovolit reagovat na jine znacky aut

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4 AllGrip: Chcete ho? Ano, chcete ho!

Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4

Když na vás Jimny pohlédne svým roztomilým kukučem, není ani třeba klást onu známou otázku „Chcete mě?“. Tehle roztomilej kříženeček je totiž moc hodnej, má rád projížďky po lese, ale umí se chovat i ve městě, hodí se k dětem i na práci, moc toho nespapá a vejde se skoro všude. Toho prostě chcete, o tom není sporu. Ale zaprvé není všechno jen a jen růžové, a pak je tu ještě jedna zásadní otázka: Automat, nebo manuál? Pečlivě jsme vyzkoušeli oba.

včera | Petr Schnagl | 29 příspěvků
První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků

Nejčtenější články

České řidiče nejvíc štvou zamlžená okna. Dlouhodobé řešení přitom stojí pár korun

České řidiče nejvíc štvou zamlžená okna. Dl…

Zimní sezóna je nadobro tady a nejednoho řidiče štvou neustále zamlžená okna v jeho autě. Podívali jsme se na obecné i babské rády, jak s tímto problémem nejlépe zatočit.

13.  12.  2019 | | 103 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A