Musk vysvětlil, proč se nerozbitné okno Cybertrucku rozbilo. Měl prostě smůlu

Neúspěch při prezentaci Cybertrucku zajistil Tesle další úroveň virální popularity. Teď ovšem šéf automobilky vysvětluje, proč ukázka nerozbitných oken selhala.

Kromě úžasných schopností elektrického ústrojí Tesly Cybertruck se v případě odhalení mluvilo také o její údajně neprůstřelné karoserii a nerozbitných (či vysoce odolných) oknech. Prezentace těchto vlastností nicméně neproběhla zrovna dle očekávání šéfa Tesly Elona Muska, když se okna vozu podařilo během premiéry rozbít (video níže).

Musk k ošklivým pavučinám na oknech po zásahu ocelovou koulí úsměvně dodal, že vývojové oddělení má stále prostor ke zlepšení. Nyní ale na Twitteru zmínil pravý důvod, proč k popraskání oken došlo. Jak totiž ukazuje video z příprav na premiéru Cybertrucku, dříve okno řidiče zásahu ocelovou koulí opravdu odolalo.

K popraskání okna mělo dojít, neboť tomuto testu na pódiu během premiéry předcházela ukázka odolnosti karoserie pick-upu pomocí úderů kladiva do dveří řidiče. A právě údery kladivem měly poškodit integritu okna v místě jeho upevnění, a poté již nevydrželo další nápor ve formě zásahu ocelovou koulí.

Tesla Cybertruck oficiálně: Musk opět šokuje! Sci-fi pick-up ujede přes 800 km

Tesla Cybertruck oficiálně: Musk opět šokuje! Sci-fi pick-up ujede přes 800 km

Musk tedy dodal, že nejdříve mělo dojít k testu odolnosti okna a poté bušení kladivem do dveří. Jak ovšem vysvětlíte poškození i zadního okna Cybertrucku, když do dveří vzadu žádné údery kladivem nepadly? Zde prý došlo k dalšímu omylu. Musk podle jistého zdroje z Tesly nevěděl, že předváděcí Cybertruck nebyl pro premiéru vybaven odolnými okny vzadu, po selhání prvního pokusu však dovolil opakovat zásah koulí i do okna vzadu. A výsledek byl úplně stejný.

Vysvětlení můžete věřit, nebo také ne. Nebo vám může být celá předváděčka Cybertrucku ukradená. Každopádně si Tesla nejen diskutabilním designem elektrického pick-upu zajistila pořádnou virální pozornost.

TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

včera | Petr Schnagl | 15 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 144 příspěvků
Levné Hyundaie i20 a i30 na ostří nože: Hodně muziky za méně než 300.000 Kč!

Hyundai i20 vs. Hyundai i30

Řekněme, že chcete nové auto a stanovíte si limit 300 tisíc korun. Český Hyundai má pro vás hned dvě lákavé nabídky.

1.  12.  2019 | Vladimír Kadera | 82 příspěvků