Terénní radovánky s Teslou Model X? S touto verzí je to možné

Model X od americké Tesly na první pohled nevypadá jako vůz na terénní vyjížďky. A co po úpravě od společnost Delta 4×4? Změníte názor?

Přestože vozy SUV nejsou přímo určeny do obtížnějšího terénu, měly by zvládnout alespoň drobné překážky. Ne o každém to ale lze tvrdit. Ani Model X od Tesly byste asi na výlety do terénu nevzali, byť je tu ale jedna výjimka. Postarala se o ní firma Delta 4×4, která se specializuje na příslušenství pro off-roady.

Tesla se zapsala do knihy rekordů. Utáhla obrovské dopravní letadlo

Tesla se zapsala do knihy rekordů. Utáhla obrovské dopravní letadlo

Elektromobil se po úpravě německé společnosti více připraven na různé terénní nástrahy. Hlavní, a vlastně i jedinou změnou, je sada černých kol obalených obutých do rubostních terénních pneumatik. Ty již na první pohled vypadají rozhodně více "doma" v blátě než na běžné silnici. 

Společnost Delta 4×4 chce samozřejmě tento balík kol a pneumatik nabízet volně na trhu. Zájemce si musí připravit 3900 eur (přibližně 87.400 korun). Při pořizovací ceně Modelu X tak jde už jen o drobné. Starosti o podvozek můžete nechat stranou - vždyť Model X má vzduchový systém s možností regulace světlé výšky už ve standardu.

Tesla Model X v číslech

  • pohon všech kol
  • baterie s kapacitou 100 kWh 
  • dojezd na jedno nabití 565 km
  • zrychlení 0-100 km/h za 3.1 sekundy
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků