Terénní radovánky s Teslou Model X? S touto verzí je to možné

Model X od americké Tesly na první pohled nevypadá jako vůz na terénní vyjížďky. A co po úpravě od společnost Delta 4×4? Změníte názor?

Přestože vozy SUV nejsou přímo určeny do obtížnějšího terénu, měly by zvládnout alespoň drobné překážky. Ne o každém to ale lze tvrdit. Ani Model X od Tesly byste asi na výlety do terénu nevzali, byť je tu ale jedna výjimka. Postarala se o ní firma Delta 4×4, která se specializuje na příslušenství pro off-roady.

Tesla se zapsala do knihy rekordů. Utáhla obrovské dopravní letadlo

Tesla se zapsala do knihy rekordů. Utáhla obrovské dopravní letadlo

Elektromobil se po úpravě německé společnosti více připraven na různé terénní nástrahy. Hlavní, a vlastně i jedinou změnou, je sada černých kol obalených obutých do rubostních terénních pneumatik. Ty již na první pohled vypadají rozhodně více "doma" v blátě než na běžné silnici. 

Společnost Delta 4×4 chce samozřejmě tento balík kol a pneumatik nabízet volně na trhu. Zájemce si musí připravit 3900 eur (přibližně 87.400 korun). Při pořizovací ceně Modelu X tak jde už jen o drobné. Starosti o podvozek můžete nechat stranou - vždyť Model X má vzduchový systém s možností regulace světlé výšky už ve standardu.

Tesla Model X v číslech

  • pohon všech kol
  • baterie s kapacitou 100 kWh 
  • dojezd na jedno nabití 565 km
  • zrychlení 0-100 km/h za 3.1 sekundy
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků