Nevěděl jsem, že je letiště v ohrožení. Zřejmě se ho chystají zavřít protože nemá potřebné požární vybavení ....... opravdu nevidím jiný důvod pro takovýto název článku. Nebo věta, kde se píše o vybavení: "To vše může auto vychrlit na kterékoli letadlo, které přistává na ruzyňském letišti, včetně ....... " Myslím, že auto nic vychrlit nemůže, může to jenom obsluha a to bych chtěl opravdu vědět proč by obsluha něco chrlila na kterékoli letadlo, které přistává ...... Líbí se mi u auta za 27 milionu, že má ochranu proti požáru a dokáže si jenom vepředu k jedné nápravě nastříkat pod kola 100 litrů vody za minutu. Takže voda kterou veze na hašení požáru mu stačí na vlastní ochranu 2 minuty a 5 sec.? Úžasná váha vozidla, které váží jako střední tank - obdivuhodné, nicméně pořád lehčí než plně naložené tisícovky kamionů na našich silnicích. Jak píše standa.t - blábol první kategorie. Autora článku by měli dávat na začátek, člověk by věděl jestli má cenu číst nebo ne. :-D
Jirka dělal jsem v Linci. Mate pravdu v tom, ze autor opomel ze to auto umí mnohem vic. Podvozek je ze Steyr Rakousko. Motory od jinud. veškerá nastavba je lepeny hliník. Vse si ostatní firma vyviji a kompletuje sama. Výroba vozidla cca 3 mesice. Auto je schopno proje pozarem bez újmy.Boing je schopen s veškerou technikou pokud mu bouchnou nádrže, uhasit do dvou minut. Vodni delo je schopno prorazit trup. Vse je řízeno z kabiny skrz počítač a joystick.
tak to je nářez, k autorům jako jako jsou Pehe, Mitrofanov, Kašpárek musim zařadit ještě Hrabicu. Takovejdle blábol jsem opravdou dlooouho nečetl, tohle se hodí tak do časopisu pro ženy a ne na rádoby odbornej web...
Delal jsem v Linci v rosenbaeru skladnika. Pekny peniz a vyrobni linku jsem zavezel potrebnymi dily a soucastkami.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.