Tento VW Atlas bychom si nechali líbit. Tuner z něj udělal schopný off-road

10 komentářů

Lumír
16. srpna • 19:36

Ode me tez velka pochvala Danovi, sedime tady jeste se sefy ve skodovce na PR oddeleni, a nestacime se divit, kolik toho za tyden od nas stihl publikovat. Supr, supr!

MUDr. Chocholoušek
16. srpna • 20:26

Tento článek je o Škodovce?

jirka
16. srpna • 21:14

skoda vw jedna firma takze je to jedno.

MUDr. Chocholoušek
17. srpna • 15:01

Jedno je kolečko u trakaře. Článek byl o Volkswagenu, nikoliv o Škodovce.

Drahoslav Vejsasa
16. srpna • 18:56

Výborně, Dane! Vaše hypotéka je zřejmě neobyčejně vysoká, nicméně odměny od chlebodárce ji tento měsíc spolehlivě pokryjí, nemějte strach!

jirka
16. srpna • 18:23

páni redaktoři jednou je to off orad po druhé SUV.Je to SUV
Off road má žebřinový rám pevnou uzávěrku difu a jiné nápravy než obvyklé. Plus čistý off naviják předek zadek, pevnostní nárazníky, bulbar pobouchanej oplechovanej podvozek, šnorchl, přídavná nádrž a mnoho mnoho dalšího.

mpolan
17. srpna • 12:55

Plácáš nesmysly, až to bolí.
Off-road je i Jimny, nebo třeba Patrol. Off-road byl i Cherokee a Grand Cherokee. Auta s průjezdností, odolností a výbavou do terénu.
Atlas samozřejmě nikdy nebude off-road, protože při první pořádné jízdě v terénu se rozsype, chybí mu ta odolnost.

petr r. (petrumr)
17. srpna • 9:36

nemáš pravdu, co popisuješ nemůže být na značkách, tak teda jen vlomu, kde se to dostane jen na podvalu.

jirka
17. srpna • 11:50

může, jen to musíš nechat homologovat. Je jedna firma v ČR která ti tohle umožní i se schvalovacím procesem. Hodlám to u nich taky časem udělat.Mají techniky ti to vyrobí namontují nechají schválit.

HAFTAN
16. srpna • 19:14

No ono je to tím, že když jen tupě opisuješ ze zaslaných PR materiálu koncernových vůdců říšské propagandy, tak nemusíš používat hlavu a mastíš to hlava nehlava - ctrl+c / v a prémie jsou doma, žena nereptá, firemní dovolená, večírky, hezká kára z reichu a vše frčí - úspěšný život propagandisty...

Doporučujeme

Články odjinud