Tento nenápadný VW Golf skrývá obrovskou sílu. 455 koní roztáčí přední kola

Klasika nikdy nevymře. Dvojnásob to pak platí o jakýchkoli Volkswagenech Golf. Ten, který na videu uvidíte, ale pojem posunul na vyšší úroveň.
Tento nenápadný VW Golf skrývá obrovskou sílu. 455 koní roztáčí přední kola

Volkswagen Golf bývá velmi často terčem tunerů, kteří na něj lepí všelijaké samolepky a navrch přidají nějaký fešácký bodykit. Výsledky pak nebývají mnohdy příliš vkusné. Automobil, který uvidíte v přiloženém videu, ale stojí za to.

TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline: Golfův revír

TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline: Golfův revír

Majitel ho sám pojmenoval Golf Mk1 GLS. Takže se nenechte zmást, pokud si myslíte, že se jedná o GTI. To ale není až tak úplně podstatné. Tím je totiž výkon plných 334 kW (455 koní). Pokud je tento údaj pravdivý, je to o 145 koní více, než kolik nabídne současný Golf R.

Vůz díky brutálnímu výkonu hodně rychle akceleruje, jak ostatně budete moci prohlédnout v přiloženém videu. Takový zásah do pohonného ústrojí si vyžádal i výměnu brzd a instalaci bezpečnostního rámu v kabině pro případ, že by se Golfu zachtělo udělat pár kotrmelců.

VW Golf GTI je tu s námi už 42 let. Podívejte se na video mapující jeho historii

VW Golf GTI je tu s námi už 42 let. Podívejte se na video mapující jeho historii

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

dnes | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 41 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků