Tento nenápadný VW Golf skrývá obrovskou sílu. 455 koní roztáčí přední kola

Klasika nikdy nevymře. Dvojnásob to pak platí o jakýchkoli Volkswagenech Golf. Ten, který na videu uvidíte, ale pojem posunul na vyšší úroveň.
Tento nenápadný VW Golf skrývá obrovskou sílu. 455 koní roztáčí přední kola

Volkswagen Golf bývá velmi často terčem tunerů, kteří na něj lepí všelijaké samolepky a navrch přidají nějaký fešácký bodykit. Výsledky pak nebývají mnohdy příliš vkusné. Automobil, který uvidíte v přiloženém videu, ale stojí za to.

TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline: Golfův revír

TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline: Golfův revír

Majitel ho sám pojmenoval Golf Mk1 GLS. Takže se nenechte zmást, pokud si myslíte, že se jedná o GTI. To ale není až tak úplně podstatné. Tím je totiž výkon plných 334 kW (455 koní). Pokud je tento údaj pravdivý, je to o 145 koní více, než kolik nabídne současný Golf R.

Vůz díky brutálnímu výkonu hodně rychle akceleruje, jak ostatně budete moci prohlédnout v přiloženém videu. Takový zásah do pohonného ústrojí si vyžádal i výměnu brzd a instalaci bezpečnostního rámu v kabině pro případ, že by se Golfu zachtělo udělat pár kotrmelců.

VW Golf GTI je tu s námi už 42 let. Podívejte se na video mapující jeho historii

VW Golf GTI je tu s námi už 42 let. Podívejte se na video mapující jeho historii

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků