Tento nenápadný VW Golf skrývá obrovskou sílu. 455 koní roztáčí přední kola

Klasika nikdy nevymře. Dvojnásob to pak platí o jakýchkoli Volkswagenech Golf. Ten, který na videu uvidíte, ale pojem posunul na vyšší úroveň.
Tento nenápadný VW Golf skrývá obrovskou sílu. 455 koní roztáčí přední kola

Volkswagen Golf bývá velmi často terčem tunerů, kteří na něj lepí všelijaké samolepky a navrch přidají nějaký fešácký bodykit. Výsledky pak nebývají mnohdy příliš vkusné. Automobil, který uvidíte v přiloženém videu, ale stojí za to.

TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline: Golfův revír

TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline: Golfův revír

Majitel ho sám pojmenoval Golf Mk1 GLS. Takže se nenechte zmást, pokud si myslíte, že se jedná o GTI. To ale není až tak úplně podstatné. Tím je totiž výkon plných 334 kW (455 koní). Pokud je tento údaj pravdivý, je to o 145 koní více, než kolik nabídne současný Golf R.

Vůz díky brutálnímu výkonu hodně rychle akceleruje, jak ostatně budete moci prohlédnout v přiloženém videu. Takový zásah do pohonného ústrojí si vyžádal i výměnu brzd a instalaci bezpečnostního rámu v kabině pro případ, že by se Golfu zachtělo udělat pár kotrmelců.

VW Golf GTI je tu s námi už 42 let. Podívejte se na video mapující jeho historii

VW Golf GTI je tu s námi už 42 let. Podívejte se na video mapující jeho historii

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků