Tento nenápadný VW Golf skrývá obrovskou sílu. 455 koní roztáčí přední kola

Klasika nikdy nevymře. Dvojnásob to pak platí o jakýchkoli Volkswagenech Golf. Ten, který na videu uvidíte, ale pojem posunul na vyšší úroveň.
Tento nenápadný VW Golf skrývá obrovskou sílu. 455 koní roztáčí přední kola

Volkswagen Golf bývá velmi často terčem tunerů, kteří na něj lepí všelijaké samolepky a navrch přidají nějaký fešácký bodykit. Výsledky pak nebývají mnohdy příliš vkusné. Automobil, který uvidíte v přiloženém videu, ale stojí za to.

TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline: Golfův revír

TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline: Golfův revír

Majitel ho sám pojmenoval Golf Mk1 GLS. Takže se nenechte zmást, pokud si myslíte, že se jedná o GTI. To ale není až tak úplně podstatné. Tím je totiž výkon plných 334 kW (455 koní). Pokud je tento údaj pravdivý, je to o 145 koní více, než kolik nabídne současný Golf R.

Vůz díky brutálnímu výkonu hodně rychle akceleruje, jak ostatně budete moci prohlédnout v přiloženém videu. Takový zásah do pohonného ústrojí si vyžádal i výměnu brzd a instalaci bezpečnostního rámu v kabině pro případ, že by se Golfu zachtělo udělat pár kotrmelců.

VW Golf GTI je tu s námi už 42 let. Podívejte se na video mapující jeho historii

VW Golf GTI je tu s námi už 42 let. Podívejte se na video mapující jeho historii

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 61 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků