Tento Mercedes třídy E předchozí generace stojí 8 milionů. Vyplatí se?

Pokud pro vás není autonomní řízení a veškerá konektivita v mercedesech poslední generace prioritou, koupě tohoto Brabusu E63 850 Biturbo bude tím správným rozhodnutím.

S volnými osmi miliony korun vás v oficiálním dealerství Mercedesu se žádostí o opravdu silný sedan nenechají odejít s prázdnou. Museli byste se zřejmě velmi odvázat, abyste se na podobnou částku dostali i s o třídu větším S65 AMG.

Pokud však toužíte po něčem v jádru speciálním, tohle červené „Éčko“ s velkým B na masce by tuto touho mělo uspokojit. Jen se musíte smířit s tím, že auta podobných tvarů například v Praze potkáváte téměř na každém rohu, třeba v roli hotelových taxíků.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Auta hotelové taxislužby však pod kapotou určitě nemají šestilitrový osmiválec, který produkuje 850 koňských sil a 1 450 Nm maximálního točivého momentu. Nejnovější E63 AMG přitom v nejsilnější specifikaci umí „pouze“ 612 koní a 850 Nm, přičemž na stovce je za 3,3 sekundy a maximální rychlost činí 300 km/h. Červený sedan s velkým B kontruje o dvě desetiny lepším zrychlením, a především maximální rychlostí 350 km/h.

Chcete VIP salon na kolech? Ptejte se u Brabusu! Stojí 6 milionů…

Chcete VIP salon na kolech? Ptejte se u Brabusu! Stojí 6 milionů…

Brabus tento kousek nabízí přímo na svých oficiálních webových stránkách. Má najeto jen 172 kilometrů, a tak jsou karty jasně rozdané. Upřednostnili byste image, cenu a technologie novější generace od AMG nebo sílu a exkluzivitu té starší od Brabusu?

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků