Tento Mercedes třídy E předchozí generace stojí 8 milionů. Vyplatí se?

Pokud pro vás není autonomní řízení a veškerá konektivita v mercedesech poslední generace prioritou, koupě tohoto Brabusu E63 850 Biturbo bude tím správným rozhodnutím.

S volnými osmi miliony korun vás v oficiálním dealerství Mercedesu se žádostí o opravdu silný sedan nenechají odejít s prázdnou. Museli byste se zřejmě velmi odvázat, abyste se na podobnou částku dostali i s o třídu větším S65 AMG.

Pokud však toužíte po něčem v jádru speciálním, tohle červené „Éčko“ s velkým B na masce by tuto touho mělo uspokojit. Jen se musíte smířit s tím, že auta podobných tvarů například v Praze potkáváte téměř na každém rohu, třeba v roli hotelových taxíků.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Auta hotelové taxislužby však pod kapotou určitě nemají šestilitrový osmiválec, který produkuje 850 koňských sil a 1 450 Nm maximálního točivého momentu. Nejnovější E63 AMG přitom v nejsilnější specifikaci umí „pouze“ 612 koní a 850 Nm, přičemž na stovce je za 3,3 sekundy a maximální rychlost činí 300 km/h. Červený sedan s velkým B kontruje o dvě desetiny lepším zrychlením, a především maximální rychlostí 350 km/h.

Chcete VIP salon na kolech? Ptejte se u Brabusu! Stojí 6 milionů…

Chcete VIP salon na kolech? Ptejte se u Brabusu! Stojí 6 milionů…

Brabus tento kousek nabízí přímo na svých oficiálních webových stránkách. Má najeto jen 172 kilometrů, a tak jsou karty jasně rozdané. Upřednostnili byste image, cenu a technologie novější generace od AMG nebo sílu a exkluzivitu té starší od Brabusu?

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

včera | Jan Mička | 23 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků
S VW Touareg napříč Marokem: Existuje vůbec něco, co nezvládne?

S VW Touareg napříč Marokem

Čtyři dny v autě, skoro 1300 ujetých kilometrů a mraky různorodých zážitků, které bych jinak nepochytil za celý rok. Nějak takto by se dalo ve zkratce shrnout putování Marokem za volantem jednoho z nejlepších SUV dnešní doby.

6.  1.  2019 | Jan Mička | 43 příspěvků