Tento Mercedes třídy E předchozí generace stojí 8 milionů. Vyplatí se?

Pokud pro vás není autonomní řízení a veškerá konektivita v mercedesech poslední generace prioritou, koupě tohoto Brabusu E63 850 Biturbo bude tím správným rozhodnutím.

S volnými osmi miliony korun vás v oficiálním dealerství Mercedesu se žádostí o opravdu silný sedan nenechají odejít s prázdnou. Museli byste se zřejmě velmi odvázat, abyste se na podobnou částku dostali i s o třídu větším S65 AMG.

Pokud však toužíte po něčem v jádru speciálním, tohle červené „Éčko“ s velkým B na masce by tuto touho mělo uspokojit. Jen se musíte smířit s tím, že auta podobných tvarů například v Praze potkáváte téměř na každém rohu, třeba v roli hotelových taxíků.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Auta hotelové taxislužby však pod kapotou určitě nemají šestilitrový osmiválec, který produkuje 850 koňských sil a 1 450 Nm maximálního točivého momentu. Nejnovější E63 AMG přitom v nejsilnější specifikaci umí „pouze“ 612 koní a 850 Nm, přičemž na stovce je za 3,3 sekundy a maximální rychlost činí 300 km/h. Červený sedan s velkým B kontruje o dvě desetiny lepším zrychlením, a především maximální rychlostí 350 km/h.

Zajímavosti | Luxusní auta | Mercedes-Benz

Chcete VIP salon na kolech? Ptejte se u Brabusu! Stojí 6 milionů…

Brabus tento kousek nabízí přímo na svých oficiálních webových stránkách. Má najeto jen 172 kilometrů, a tak jsou karty jasně rozdané. Upřednostnili byste image, cenu a technologie novější generace od AMG nebo sílu a exkluzivitu té starší od Brabusu?

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků