Tento Mercedes třídy E předchozí generace stojí 8 milionů. Vyplatí se?

Pokud pro vás není autonomní řízení a veškerá konektivita v mercedesech poslední generace prioritou, koupě tohoto Brabusu E63 850 Biturbo bude tím správným rozhodnutím.

S volnými osmi miliony korun vás v oficiálním dealerství Mercedesu se žádostí o opravdu silný sedan nenechají odejít s prázdnou. Museli byste se zřejmě velmi odvázat, abyste se na podobnou částku dostali i s o třídu větším S65 AMG.

Pokud však toužíte po něčem v jádru speciálním, tohle červené „Éčko“ s velkým B na masce by tuto touho mělo uspokojit. Jen se musíte smířit s tím, že auta podobných tvarů například v Praze potkáváte téměř na každém rohu, třeba v roli hotelových taxíků.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Auta hotelové taxislužby však pod kapotou určitě nemají šestilitrový osmiválec, který produkuje 850 koňských sil a 1 450 Nm maximálního točivého momentu. Nejnovější E63 AMG přitom v nejsilnější specifikaci umí „pouze“ 612 koní a 850 Nm, přičemž na stovce je za 3,3 sekundy a maximální rychlost činí 300 km/h. Červený sedan s velkým B kontruje o dvě desetiny lepším zrychlením, a především maximální rychlostí 350 km/h.

Chcete VIP salon na kolech? Ptejte se u Brabusu! Stojí 6 milionů…

Chcete VIP salon na kolech? Ptejte se u Brabusu! Stojí 6 milionů…

Brabus tento kousek nabízí přímo na svých oficiálních webových stránkách. Má najeto jen 172 kilometrů, a tak jsou karty jasně rozdané. Upřednostnili byste image, cenu a technologie novější generace od AMG nebo sílu a exkluzivitu té starší od Brabusu?

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků